Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
verliefdenonzeker schreef:
18-09-2018 13:27
Helaas hier geen goed nieuws. Op de echo was precies hetzelfde te zien als vorige week. Vanmiddag afspraak gyneacoloog en dan bespreken wat de opties zijn.
Veel sterke Verliefdenonzeker :hug: !!
Happy as long as I'm not hungry
@wildeperzik ik dacht 7 weken. Advies voor een uitwendige echo is om een uur van te voren te plassen en dan 2 tot 3 grote glazen water te drinken. Ik moest wel heeeel nodig plassen Haha!
Ooh, vermiefdenonzeker, wat enorm rot voor jullie... veel sterkte!

Blooming, wat fijn dat jouw echo goed was!! Geniet ervan!
Ach verliefd en onzeker, veel sterkte
Verliefd: Wat ontzettend verdrietig voor jullie :( Jij was een van de eerste hier die meteen heel lief en betrokken was met mijn eerste berichten, ik wil je daarvoor heel erg bedanken :hug: Hoop voor je dat dit snel achter de rug is en dat jullie snel weer zwanger mogen worden. Dikke knuffel.

Blooming: Geluk en verdriet liggen altijd dicht bij elkaar, maar jij verdiend natuurlijk de felicitaties :) Wat een super nieuws. Ook voor mij komt het als verrassing dat de echo uitwendig was, ben benieuwd bij mij morgen! Zal iig zorgen voor een volle blaas ;) Ik zit dan tussen de 7 en 7+5.
verliefdenonzeker Ohnee wat een rotnieuws! Heel veel sterkte! Neem de tijd om het te verwerken en er zowel geestelijk als lichamelijk van bij te komen. Het is niet niks! Heel veel sterkte en een knuffel!

bloomaday Wat fijn een goede echo! Heb je nu ook al een volgende gepland?

Ik was vandaag echt een beetje een zombie op m’n werk, ben echt behoorlijk moe en duizelig/misselijk. Als dat deze week zo blijft ga ik toch maar even in gesprek met mijn leidinggevende. Liever “te vroeg” vertellen dan dat mijn functioneren vraagtekens oproept.
Heel erg bedankt iedereen voor de lieve berichtjes :redrose:
Net de pillen ingebracht op de miskraam op te wekken ( niet wat jullie willen horen waarschijnlijk sorry als ik iemand onzeker maak) en afwachten maar.

Bloomaday gefeliciteerd met je goede echo! Ben super blij voor je.

En winter heel veel succes morgen met de echo! Geniet ervan :flirting:
@verliefd, heel veel sterkte, wat enorm rottig :hug:
Lulu Gocondoleerd. Heel veel sterkte,

Verliefdenonzeker Wat een heftig en verdrietig nieuws zeg. :nooo: Veel sterkte met die pillen. Het is geen pretje.

Bloomaday Gefeliciteerd! Bijzonder he!

zsa-zsaa Misschien dat je het dan tich maar beter kunt vertellen, ja. Je wilt ook niet dat ze je kunnen in twijfel gaan trekken...

Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik heb een inwendige echo gehad. (6+2) Er klopte gewoon een hartje! :heart: Ik heb gehuild! Haha! Was zo bijzonder! Helaas is mn bloeddruk alleen veel te hoog, dus moet ik 1 oktober terug komen voor nog een bloeddrukmeting. Als het dan weer zo is, dan word ik doorverwezen naar een gynacoloog voor medicijnen, omdat ik anders een grote kans heb op zwangerschapsvergiftiging. We gaan het wel zien. Wat moet, dat moet.

Volgens mij zijn er morgen 3 meiden met een echo he? Spannend! Hoop op positieve berichten! :redrose:
verliefdenonzeker wat een nare periode maak je mee zeg! Sterkte!😘

Voor diegene met goeie echo's; wat fijn, het blijft toch altijd bijzonder.

Ik ben nu net (denkik) 6 weken. Maar ik heb heel de dag opgeblazen gevoel. Waardoor ik al echt een 'buikje krijg. Dit is me 2e zwangerschap.

Gr. Geerke
@verliefd, heel veel sterke, dit is gewoon echt klote :( neem je tijd om het te verwerken.

@meiks gefeliciteerd met je mooie echo!

@bloomaday ook jij gefeliciteerd met je mooie echo! (ik zag dat je nog niet in het tabel stond. Heb je er meteen bijgezet. Kan jij de overige gegevens nog dikgedrukt doorgeven? Dan kan ik hem verder aanvullen.

Hier nog steeds weinig klachten.
Alleen gisterochtend schrok ik even. Had een heel dun stukje afscheiding met helder bloed.
Later de ochtend op het werk een wat langer sliertje maar een stuk lichter van kleur al.. En later nog heel iets.
Verder geen krampen.. Maar schrok er wel van.
Ik hoop dat het nu snel vrijdag is.. En wij goed nieuws horen..

Voor de gene die vandaag mogen. Succes! En veel plezier!
isayez He bah dat is schrikken! Hopelijk betekent het niets! Je zou nog kunnen bellen of je echo vandaag of morgen al kan..

meiks Wat fijn! Hoe komt die te hoge bloeddruk? Heb je daar vaker last van gehad?

Succes voor iedereen met een echo vandaag!! :cheer2:

voor de tabel, ik ben ondertussen 31 geworden :)
bloomaday, 27 jaar, UD 14 mei, 1e kindje, volgende afspraak 17 oktober termijnecho

Heel veel geluk iedereen die vandaag voor een echo gaat! :daisy:
Belde net mn gynocoloog, door familie omstandigheden kan ze niet - afspraak met een week verzet - de 26ste is het nu dus! :swear: (6)
Happy as long as I'm not hungry
Dankjewel verliefd :hug:

Meiks: Oh wat fijn zeg! Gefeliciteerd :heart: Vervelend van je hoge bloeddruk, maar zoals je zelf al zegt, wat moet dat moet!

Isayez: Wat een schrik :cry: Gelukkig was het niet veel en kun je snel terecht voor de verlossende beelden :)

Hollandsglorie: Shit wat jammer! Jij moest idd ook vandaag :| Super vervelend, zo op het laatste moment.

Hier: Rustig geslapen vannacht, vooral heel veel zin in vanmiddag :hyper: Best wel een beetje zenuwachtig of de echo in- of uitwendig is, heb in ieder geval een jurkje aangetrokken just in case ;) Zolang we maar een mooi knipperend hartje mogen zien! :flirting:

Ik houd jullie op de hoogte!
Kloppend hartje gezien! 😍 Zo opgelucht en blij. Ik ben 7+1 met uitgerekende datum 7 mei, precies wat ik dacht 😊
Yes! gefeliciteerd Winter! :heart:
Jaaa winter wat fijn!! :heart:
Wat fijn Winter! :heart: :)
Oh en Winter, was het een uitwendige of inwendige echo? Ben even nieuwsgierig!
Fijn winter!! Geniet van dat gevoel!
Meiks, gefeliciteerd ook! Balen van de hoge bloeddruk, ik wist niet eens dat dat al zo vroeg in de zwangerschap ontstaat?
Dankjewel allemaal!! :hug:
Zsazsa: Haha nee ik snap je heel goed, was ook heel nieuwschierig bij de anderen 🙈 Hij was inwendig, maar het viel echt reuze mee! We hebben het eerst nog uitwendig geprobeerd (had expres een super volle blaas haha!) maar toen zag je niet genoeg. Hoop dat je er iets aan hebt 😉
winter Ja dankjewel, haha! Ik maak me vooral druk over het volle blaas/lege blaas verhaal. Heb helemaal geen info verder gehad over wat voor soort echo het volgende week zal zijn. Inwendige echo wel eens gehad dus komt vast goed.
verliefdenonzeker heel veel sterkte! Ik weet helaas hoe je, je voelt. Zelf heb ik destijds ook voor Pillen gekozen. Als t straks heftig wordt lekker gaan douchen, flink die warme straal op je onderrug en veel paracetamol. Ik hoop voor je dat t meevalt. En als je er over wilt praten. Je mag me altijd een DM sturen.

lulu gecondoleerd met t verlies. Heel veel sterkte de komende tijd.

de restYeeey gefeliciteerd allemaal met de mooie echo’s!

Ik kijk inmiddels reikhalzend uit naar de mijne! Nog een weekje wachten!
@hollandsglorie.. Dat is nou net is waar je niet op zit te wachten!!! Balen zeg! Hopelijk gaat de week snel voorbij!

@winterds gefeliciteerd! Fijn zeg!!

Morgen mag ik eindelijk ook!! Zo spannend weer!
Deze ochtend lijk ik nu toch een beetje misselijk te worden.. Maar kan ook zijn omdat ik niet helemaal lekker ben

Hoe gaat het hij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven