Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De datum van mijn positieve test was 2-3, had ik iets anders gezegd? :)
Ik ben vandaag 10w3d.

Wat nevenbevindingen betreft, de verloskundige zei tegen mij dat er ooit eens bijvoorbeeld eens bij iemand kanker was gevonden in het bloed waar ze eigenlijk niet naar op zoek waren, maar ook dat er soms iets van een andere trisomie of 1,5 chromosomenpaar waarvan ze niet zeker weten of het iets uitmaakt qua gezondheid. Het zou kunnen dat je zelf iets met je chromosomen hebt waar je nog nooit last van hebt gehad. Dat zien ze dan ook, maar ze weten niet altijd of het erg is. Dus het kan extra duidelijkheid over iets geven of juist extra vragen oproepen. Kan me best voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.

Lekker al die vakanties in het vooruitzicht! Ik ben van plan onbetaald verlof door te trekken na het gewone verlof tot de zomervakantie volgend jaar en dan na die zomervakantie weer aan het werk te gaan :)
Dan kan ik het nieuwe kindje met aandacht en borstvoeding een even goede start meegeven als ik met mijn zoontje heb gedaan destijds. Heb er nu al zin in :)

Wat rot van die opnames Koekie! En ook Torrey, hopelijk gaat het snel beter!
Vanzee, in de tabel staat 2-2, vandaar ;)

Torrey, beterschap! Hopelijk knap je snel op.

Wij zijn van plan om van de zomer naar Sicilië te gaan, maar denk dat we het niet te vroeg boeken, zodat ik kan kijken hoe ik me voel.
Hi,

Heb de 12 weken echo gehad en begint nu langzaam door te dringen, dat het eindelijk goed gaat komen. Was wel spannend, duurde erg lang voor hartje was gevonden... Gisteren geprikt voor NIPT, zonder nevenbevindingen. Zal vast goed zijn... mag over 2 weken weer een echo!

Ga in mei en juni naar Ibiza. Dat stond al gepland... babymoon veder denk ik niet. Had ik wel graag willen doen. Denk dat mijn vriend 2 weken vrij wil na de bevalling, misschien 3 als het een keizersnee wordt. Zijn flexibel, hebben geen baas :) Maar moeten tijd wel goed verdelen....
Ik heb vanmiddag ook mijn echo gehad, wat ontzettend bijzonder! <3 Armpjes, beentjes en een neusje!

En een verrassing, ik ben al bijna 12 weken zwanger! Hoe dat kan...echt geen idee. Gezien mijn laatste menstruatie en gemeten ovulatie had ik verwacht ongeveer 10 weken te zijn. De VK kon het ook niet verklaren, maar door de grote van de foetus kwam ze op 11 weken en 5 dagen uit.

Ik ben in ieder geval hartstikke blij!
Kate, gefeliciteerd! Fijn toch! Maar had je gerekend of een ovutest gedaan? Mijn ovulatie was ook al 3 dagen na menstruatie, ook heel vroeg en korte cyclus dus...
Ik had een ovulatietest gedaan, daarom ook zo verrast met deze uitslag. Ach ja, geeft ook niet. Alles zag er goed uit :)
Wauuwiee super goed nieuws kate! Leuk he als je alles zo goed ziet.. ben sinds de laatste echo helemaal verliefd🥰! Ook super fijn dat je al bijna 12 weken bent hahaha mooi meegenomen.
Wat een verrassing Kate! Wat is je UD nu?
Wat een verrassing,kate! Fijn dat alles goed is en heerlijk om 2 weken cadeau te krijgen :)
Vandaag 10 weken echo gehad. Bij mij moeilijk te bepalen wat uitgerekende datum is. Hebben er maar de 11-11-2019 van gemaakt. Baby lag erg diep naar achteren in de baarmoeder dus niet scherp te zien. Daarom nog een vaginale echo gemaakt. Zo leuk om te zien hoe de baby nu al beweegt. Hij/ zij was erg actief.

Fijn om te lezen dat iedereen al het hartje heeft zien kloppen op de echo.
Fijn dat je je kindje hebt kunnen zien Tessa!

Torrey, 1 november :)
Vandaag een bewegelijk frummeltje gezien. Ook weer allerlei nieuwe afspraken ingepland. En dinsdag termijnecho :)
torrey leuk dat je je baby hebt zien bewegen🥰

Iedereen een fijne pasen en geniet van t zonnetje🌼☀️
Vanzee: heerlijk lijkt me dat, zo leuk verlof.

Fijn, alle goede echo's!

Ik heb donderdag de termijnecho, ben dan 11 weken.

Gelukkig heb ik nu 2 weken vakantie, werken, peuter, thuis enzo is best zwaar deze eerste weken. Nu ook even bijkomen en genieten van het weer.
Voel me ook al minder moe, maar of dat komt doordat ik vrij ben of door de weken, geen idee.

Geniet van de pasen meiden! Nog plannen?
Wij gaan vanavond eten bij schoonfamilie (we twijfelen om het te vertellen aan iedereen)
En morgen gourmetten.
Fijn van de goede echo's! Ik heb donderdag de termijnecho, daarna gaan we het ons zoontje vertellen. Hij vermoedt vast wel wat, want hij heeft al een paar keer gevraagd of er een baby in mn buik zat.

Tot mijn spijt kreeg ik het afgrijselijk benauwd in mn fijne korte broekje. Heb snel iets lossers aangetrokken :) maar vind het wel vrij vroeg!
Ik ken het probleem van de kleren. Ik kan nog maar 1 broek aan en de rest jurkjes en rokjes. Dus binnenkort maar eens shoppen.
Vandaag termijn echo gehad en 3 dagen naar voren gezet :)
Dus UD is nu 8 november. Ook uitleg over NIPT gehad. Nu alleen nog de keuze maken (smalle of brede variant), zodat ik maandag bloed kan laten prikken.
Vandaag de NIPT betaling gedaan, wij gaan voor degene zonder de nevenverbindingen.
Wanneer krijg je uitslag Torrey?

Wij gaan niet voor de nipt.

Vandaag heb ik de termijnecho gehad, ik heb voetjes, handjes, neusje gezien. Alles zit erop. Super leuk.
Mijn uitgerekende datum wordt nu 11-11-19. Dus 2 dagen eerder!
Maandag ga ik bloed laten prikken :) En dan max 10 werkdagen dacht ik.
Wat een feest weer om het kindje te zien met de termijnecho vandaag! Hij was heerlijk aan het bewegen en doen, zo gaaf :) ik ben ook uitgerekend op dezelfde dag als Torrey, dus 8-11, scheelt weer een dagje!

Ook aan ons zoontje verteld en zijn reactie was eerst: hoe zullen we hem noemen? En daarna, toen we vroegen of hij blij was met het nieuws dat hij een broertje of zusje zou krijgen: dat heb ik altijd al willen hebben!
Geweldig he? Zo'n super reactie :)

Heb ook gelijk bloed geprikt voor nipt en de gewone controledingen, dat waren aardig wat buisjes!

Verder gaat het prima hier, merk wel dat ik snel moe ben, dus doe lekker een beetje rustig aan :)
Al een nub-theorietje geprobeerd toe te passen op de 12 wekenechofoto, trouwens? :)
Wanneer gaan jullie voor een geslachtsbepaling?
Ik heb nog geen echo van 12 weken of ouder.. komende week heb ik er 1 dus dan ga k t wel toepassen haha.. ik heb over 2 weken een echo voor geslachtsbepaling🙈
Nee, hier geen NUB gedaan :)
Snap die nog niet zo goed. Althans, zal je zien dat ik het fout doe haha.

Ik denk met 16 weken. Dat is alleen rond onze vakantie, dus even kijken hoe / wat.

Hebben jullie een voorgevoel?
Voordat ik zwanger was, dacht ik altijd een meisje. Maar misschien wil ik dat graag ;) En nu ben ik niet meer zo zeker, haha.
Ook geen NUB gedaan, weet ook niet zo goed hoe.

Ik twijfelde eerst of ik het geslacht wilde weten, maar nu wil ik het wel weten. Vriend wil het ook graag weten, dus hij ook blij.

Wij gaan voor het geslacht met de 20 weken echo, nog even in spanning.

Ik had vroeger altijd het idee dat ik een grote broer zou krijgen en een zusje. Maar nu denk ik toch misschien een jongen.

Hoe dan ook, allebei leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven