Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor tabel het is me 2de kindje😊volgends internet zou ik 23 november uitgerekend zijn, mijn dochtertje is 21 november jarig hoop niet op die dag haha
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel heel toevallig zijn Sweet! Volgens internet ben ik uitgerekend op 20 november, maar omdat mijn ovulatie 3 dagen eerder was dan gebruikelijk denk ik dat ik op 17 november uitkom.
Alle reacties Link kopieren
Super die tabel vlindertje

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Kate, paperclip en pluisje. Leuk dat jullie meeschrijven.

Ik denk dat wij wel een nipt test willen laten doen, maar ik vind het inzettend lastig want inderdaad stel dat ze iets zien wat dan. 🤔

Wij zijn 35 en 36.

Ik ga denk ik morgen het zh bellen om een afspraak te maken.

@ sneeuwbal ik denk dat wij het geslacht wel graag willen weten. Ik ben te nieuwschierig om zo lang te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Vlindertje! Mijn uitrekendatum is 3 nov. Wij zijn het bejaardenstel volgens mij, namelijk 37 en 39 jaar :) Ben net wel aangesproken op het station voor een studentenkorting op iets hahahha

@Kate, fijn dat het met werk beter is. Ik had vandaag cursus en 3 keer naar wc gesprint en als zombie erbij gezeten. Mensen hoorden mijn buik herrie maken en bleven me maar eten aanbieden. Zullen ook wel denken, die heeft een eetprobleem... hehehe
Alle reacties Link kopieren
Super Vlindertje de tabel!
Voor in de tabel wij zijn 25/29 jaar. Uitgerekende datum is volgens internet 15 november.

Ik denk wel dat ik de nipt test wil laten doen.

Dat zou pas toevallig zijn Sweet haha. Hoe oud is je dochtertje?

Werken met misselijkheid wordt een steeds grotere uitdaging. Tegen de middag gaat het dan weer goed en in de avond begint het dan weer opnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Vlindertje; wij zijn 31 en 34 :) Super dat je een tabel hebt gemaakt.

Wij gaan de NIPT wel doen, maar ik denk zonder nevenverbindingen.
Qua geslacht weten.... Ik denk dat we dat wel willen :)

Pluis; gefeliciteerd met het hartje! Super fijn :)

Ik ben bijna de hele dag misselijk :-[ Opzich prima te doen hoor! En ik ben moe... Heel moe. Haha.
Alle reacties Link kopieren
@Thumper- mijn dochtertje word 6 dit jaar, ik wacht ook met vertellen,vertel het pas zodra ik het geslacht weet.
Ik ben nu 4 weken zwanger en heb echt een bolle buik die naar voren staat waarschijnlijk darmen maar vraag me af of dat normaal is zo vroeg, zijn jullie ook zo moe?
Alle reacties Link kopieren
Sweet, ik heb ook zo’n opgezette buik, stoor me er vreselijk aan! Zo lijk ik direct heel zwanger en heb nog geen zin in allemaal vragen. Draag de laatste paar weken maar wat meer wijde kleding.

Miamora, wat rot dat je je op het werk zo beroerd voelt! Hoop dat het snel over gaat voor je.

Pluis, al een hartje gezien! Fantastisch! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oh die buik.. het is het of ie meteen in de zwangerstand schiet. Als we volgende week een goede echo zien, denk ik dat we het al snel gaan vertellen, omdat verbergen bijna niet meer lukt. De vk grinnikte er al om, ze zei: tja het is niet de eerste...
Verder ben ik gisteren gestart met medicatie tegen de misselijkheid. Heb dit vorige keer ook gehad. Liever geen rommel maar de hele dag (een poging) tot spugen is zo vervelend
Wat vervelend koekie, die misselijkheid.
Die heb ik bij de eerste zwangerschap niet gehad en tot zover nu ook niet.
Lijkt me heel vervelend om gauw te moeten rennen voor het spugen.

Ik heb ook een beetje opgezette buik. Denk dat het ook mijn darmen zijn, want ik heb ook rommelende darmen.
En...Kate, al positief getest vanmorgen? ;-)

Ooh, Sweet, hopelijk idd niet op je dochters verjaardag bevallen... zou een stunt zijn!

sneeuwball, met gedraaid scherm kun je op je telefoon de hele tabel zien ;-)

Voor degene die nu wel echt al misselijk zijn... sterkte! Ik ken dat totaal niet, maar lijkt me erg vervelend..
anoniem_6526d941d4219 wijzigde dit bericht op 29-05-2019 13:10
Reden: .
28.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou he haha hooo het ook niet, hebben jullie savonds ook zo last van maagzuur? Nu 2de nacht wakker gelegen ervan, en had vanochtend weer een test gedaan streepje is veel donkerder geworden 😊
Iedereen nog gefeliciteerd! Voor de tabel:
Ik ben 30 mijn man 37, eerste kindje en we zijn volgens het ziekenhuis uitgerekend op 3-11 (schatting ivm iui).
Alle reacties Link kopieren
ik ben 33 en mijn man 36. 1e kindje.
Totaal onverwacht, en nog niet helemaal ''blij'' hopelijk komt dat nog.
Wel een hele stabiele thuis situatie, Getrouwd, 15 jaar samen. allebei een baan en een leuk huis. volgend internet zou mijn uitgerekende datum 3 november zijn.
Vlindertje: wat stom, gedraaid scherm! Dankjewel voor de tip!

Paperclip: je groeit er vast helemaal in mee.
Wilden jullie wel kindjes of niet, of wisten jullie het eigenlijk nog niet?

Sweet: fijn een donkere streep!

Maagzuur: had ik enorm met de vorige zwangerschap, vanaf de helft van mijn zwangerschap ofzo. Uiteindelijk (en veel te laat) naar de huisarts geweest en heb toen maagbeschermers gekregen, en wat een verademing was dat.
Alle reacties Link kopieren
Super rot dat sommige van jullie zo misselijk zijn of last hebben van maagzuur. Koekie, kan me helemaal voor stellen dat je eigenlijk liever geen medicatie neemt, maar om de haverklap boven de toiletpot hangen is ook geen feest. Hopelijk voel je je gauw beter.

Ik heb vanochtend weer positief getest. Dit keer met een test met weken indicator van Clearblue. Hebben jullie enig idee hoe betrouwbaar deze is? De test gaf aan dat ik al meer dan drie weken zwanger was, terwijl ik pas twee en een halve week geleden heb geovuleerd. Gisteren had ik bij de normale test ook al binnen een halve minuut al een hele dikke streep. Ik zal toch niet al een hele poos zwanger zijn zonder het door te hebben gehad?

Ik kon de verloskundige net helaas niet meer bereiken. Morgen ochtend bellen voor een afspraak, spannend!
Alle reacties Link kopieren
@Kate, volgens mij is CB wel heel betrouwbaar. Alleen de wekenindicator net iets minder. Deze meet de (gemiddelde per week) hoeveelheid HCG en het kan best zijn dat je iets meer dan gemiddeld aanmaakt en dan ben je meteen een week verder. Andersom kan ook :)

@Vlindertje, leuke verassing zo! En fijn dat je niet misselijk bent. Ik ben jaloers. Zit nog steeds in een soort ontkenning dat ik zwanger ben, maar dat maakt het niet makkelijker zo hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Oei, vervelend van die misselijkheid! Ik vind een beetje misselijk al storend, hoewel het wel goed is voor de lijn, want vette zoete dingen vind ik om te kotsen en daar heb je toch niks aan in principe :)

Ik ben vandaag even naar huis gegaan van m'n werk om een kwartiertje te slapen, was zo intens moe ineens. Ik kon m'n ogen haast niet open houden in de auto. Met 1 min op de bank lag ik al in diepe slaap en na een kwartiertje voelde ik me wel redelijk fit en nu gaat het ook wel weer :) echt idioot wat die hormonen met je kunnen doen! Gister werd ik na de lunch ook ineens wakker op de bank, heb ik anders echt nooit.

Ik had gehoopt dat ik dat zou overslaan deze zwangerschap, maar dat zit er helaas niet in :)

Gelukkig zijn we met de zomer door het eerste trimester heen als het goed is :)
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook heel erg moe, moet echt meer rust nemen. Kon gisteren gelukkig wat eerder naar huis van het werk.

Hebben jullie ook zo’n trek? Ik probeer er echt op te letten want heb geen zin om na de zwangerschap vol aan het diëten te slaan, maar ik heb gewoon echt meer behoefte aan eten.
Ik ben ook weer moe helaas. Gister met zoon op de bank een filmpje kijken, en ben gewoon zittend in slaap gevallen.
Ook om 21:15 was ik al in slaap gevallen op de bank, dus toen maar naar bed gegaan.

Ik heb nog niet veel extra trek of cravings. Ik mis wel koffie. Ik dronk normaal 2 bakkies op een dag, en nu geen of 1.
Dus niet heel veel ofzo maar mis het toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ook al de hele week om 8 uur al in bed en na het werk ook dood moe, koffie drink ik ook maar 1 kopje per dag en soms helemaal niet, heb wel ineens behoefte aan heel veel water😂 en snacken ook zo zin in
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook Sneeuwball. Ik heb mezelf ook op een streng 1-kopsregime gezet :)
Ik drink eigenlijk altijd koffie rond 10u en na de lunch, maar nu probeer ik te bedenken welke het lekkerst is voor die dag en daar op in te zetten haha
Het begint wel anders te smaken, maargoed, zolang het lekker is.. :)

Verder heb ik niet extra trek gelukkig, eerder iets minder. Sommige dingen staan me wat tegen. Ik neig nu sneller naar hartige dingen.
Fijn, die herkenbaarheid! Toch leuk om te kletsen met anderen die ook hetzelfde doormaken!
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook :lol:

Ben heel benieuwd naar jullie verhalen na het eerste bezoek aan de verloskundige. Ik kreeg gisteren niemand te pakken, dus na het weekend maar weer proberen.

Ik kan er nu al vreselijk tegen op zien dat ik bij de eerste controle bloed moet laten prikken. Vind dat zo vreselijk eng! Ik heb in het verleden al een paar keer een kleine paniek aanval gehad, maar werk er nu gelukkig samen met een psycholoog aan. Ik hoop dat ik er al iets relaxter in sta op het moment dat mijn eerste echo plaats vind.
Dank Vlindertje voor de tabel! En super leuk dat je man het nu weet, fijn om het geheimpje te kunnen delen.

Miamora, als eten helpt, ook voor de misselijkheid, dan gewoon doen he? Zo lastig icm werk… Thumper, ook voor jou! Hoop dat het niet te lang duurt. Vond het trouwens heel verdrietig om te lezen over de ma :rose:

Pluis, gefeliciteerd met de goede echo! Heerlijk

Sweet: ja. Moe. Heel erg. En ik heb ook het gevoel dat m'n buik boller is. Haha Koekie moest wel lachen om de opmerking van jouw vk.

Kate, ik vraag me ook af hoe nauw ik de weken indicator moet nemen. Ik dacht bij mezelf een eisprong gemeten te hebben, maar 2 weken later testte ik negatief. Toen werd ik niet ongesteld en nu dus toch zwanger. Durf daarom ook nog geen ud aan te geven, wacht gewoon op de termijnecho! Over jouw angst voor bloedprikken, I feel you… Wat bij mij heel erg helpt is om een paar positieve ervaringen te hebben. Ik ben moeilijk te prikken, maar bij van die prikpunten of in het ziekenhuis doen ze het altijd goed en snel. De vk daarentegen prikte de vorige keer meerdere keren verkeerd, zat daarna hyperventilerend in de auto. Dus voor mij belangrijk dat iemand het doet wiens werk het is om de hele dag te prikken. Maar vind het ook naar hoor, ook voor jou

Vanzee, hoe lang duurde de vermoeidheid bij jou in je vorige zwangerschap? Hoop dat we er allemaal snel vanaf zijn :)
anoniem_292785 wijzigde dit bericht op 16-03-2019 10:55
0.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven