Uitgerekend oktober 2018

30-01-2018 19:22 1023 berichten
Hier gaan we verder met de dames die in oktober 2018 zijn uitgerekend;
van 1 oktober t/m 15 oktober 2018


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Geboren
Ilse_87 30/35 Tweede 1 oktober 2018 Jongen! 3-10
Ladymum 33/33 Tweede 2 oktober 2018
JuneM 31 Eerste 2 oktober 2018 20-9
Sneeuwwitje1 31/32 Eerste 2 oktober 2018 Jongen! 20-9
Suzanne1987 30/35 Eerste 3 oktober 2018
Nell89 3 oktober 2018
Gie_Gie 30/29 Eerste 6 oktober 2018 Verrassing! 15-10
Skippy86 32/30 Eerste 6 oktober 2018 Meisje! 09-10
Twingo1981 36/37 Vierde 6 oktober 2018
Ariana12 38/36 Eerste 7 oktober 2018
Yunaaislynn 33/38 Tweede 8 oktober 2018
Cloudje29 29/30 Eerste 8 oktober 2018 Jongen! 23-9
MC11 26/26 Eerste 8 oktober 2018 Meisje!
Mellie88 29/30 Tweede 8 oktober 2018 Meisje! 17-10
Ukkie16 32/30 Tweede 9 oktober 2018 Meisje! 9-10
Girlboss01 26/30 Eerste 15 oktober 2018 Meisje! 30-9
YellowLemon 27/33 Derde 9 oktober 2018 18-9
KatherineM 29/29 Eerste 9 oktober 2018
Suzahl 28/30 Eerste 10 oktober 2018
Mariposita 36 Tweede 10 oktober 2018 7-10
Flowerss 29/30 Eerste 12 oktober 2018
Reendje 29/29 Tweede 13 oktober 2018 Jongen!
Yuki99 34/42 Eerste 15 oktober 2018 Meisje!
:hug: Dikke knuffel: Brandje83 :redrose: ; 83Angel :redrose: MissBean :redrose:

Guusje en Feijsje, ik heb jullie uit de tabel gehaald, omdat we al een tijdje niets van jullie hebben gehoord. Mocht je er weer in willen dan horen we het graag!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troost je Skippy, hier nog eentje alleen lag ik wakker van t hoesten, ben maar op de bank gekropen. Ik herken t wel maar normaal pas met 30 weken ofzo, dan slaap ik ook max 5 uur per nacht. Is idd wel ter voorbereiding :)
Alle reacties Link kopieren
Echt? Ik slaap juist als een blok... Terwijl ik me ook weer niet vermoeider voel dan normaal.

Eigenlijk heb ik zo weinig symptomen dat ik me bijna afvraag of ik wel echt zwanger ben. Het is dat ik gisteren nog een test heb gedaan met een dikke streep die even donker was als de controlestreep.

Dit weekend gaan we het de eerste familieleden vertellen, ik vind het zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Ik ben Deborah en gisteren uiteindelijk na een aantal vage lijntjes testen toch de CB digitaal gekocht en er kwam 1-2 week zwanger te staan!!

1 januari was mijn laatste menstruatie en was dus 3 dagen overtijd.

Volgens eigen berekening ben ik 8 oktober uitgerekend.

Als het allemaal goed gaat wordt het mijn 4e kindje en het 2e kindje van mijn man.

Ik heb 2 jongens van 12 en 11 met mijn ex en een meisje van April 2016 met mijn huidige man.

Qua lijfelijke dingen merk ik nog niet veel. Wel veel darmgerommel en van die ongesteldheidskrampen de afgelopen 1.5 dag.
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand mij willen toevoegen in de tabel:

Ik word 10 feb. 35 en mijn partner is nu 39. Mijn 4e kindje en 2e voor mijn partner dus.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Brandje, leuk jij ook zwanger vd 4e. Hier ook 2 kids met ex en nu zwanger vd 2e met man :)

Blijft spannend zeg, hier ook nog weinig klachten.
Alle reacties Link kopieren
Pfft zit de hele dag al bij mijn ouders. Aan het klussen. Wachten tot manlief ook uit zijn werk komt zodat we het samen kunnen vertellen. Maar nu is mijn vader vertrokken met mijn oma aan het ziekenhuis voor een ct scan, ze heeft waarschijnlijk een tia gehad. Hopelijk toch vanavond nog een moment met zijn allen bij elkaar om het blijde nieuws te delen (ik woon anderhalf uur rijden bij mijn ouders vandaan dus kan niet snel even langs tussendoor....) Heb het wel vanmiddag al stiekem aan mijn oma verteld. Die reageerde heel nuchter: eerst maar eens zien dat het allemaal goed gaat, je kent het helemaal niet zo vroeg al vertellen! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Twingo wat leuk dat jullie in dezelfde situatie zitten! Op de één of andere manier vind ik deze zwangerschap spannender dan alle andere.

Skippy wat spannend w.b.t je oma! Hopelijk valt het allemaal mee. En ik hoop dat het vanavond lukt om te vertellen.


Ik begin soms misselijk te worden. Met name als ik te laat eet.
De verloskundige heeft me al teruggebeld n.a.v. mijn intakeformulier. Wat snel. En ook al heel snel de eerste echo. 17 februari al! Dan ben ik nog net niet 7 weken zwanger.

Ik werk trouwens 16 uur in de nachtzorg. Ik werk enkel nachtdiensten
Om het weekend 4. Ik ben dan óf op route óf aan het waken thuis bij een terminale cliënt.
Alle reacties Link kopieren
Brandje welkom! Jij bent dus al een ervaringsdeskundige. Het is dus zo leuk kinderen dat jullie voor een vierde zijn gegaan! Wel pittig lijkt mij die nachtdiensten. Ik zal je zo even in de tabel zetten!
Heb je het al kunnen vertellen Skippy?
Haha, Gie_Gie, ik zat ook te denken vandaag dat ik misschien nog wel een test moet doen. Aan de andere kant, hier op Viva zeggen ze altijd: een streep = een streep en dus zwanger :P
Twingo, balen dat je slecht geslapen hebt door het hoesten. Ik ben dus steeds vroeg wakker, 10 minuten voor de wekker ofzo.

Ik ben wel moe, maar niet dat ik al na het eten direct naar bed wil. Merk echt dat ik regelmatig moet eten, daarna gaat het vaak wel weer. En ik heb zin in kaas, vooral gesmolten kaas. Als ik aan een warm kaasbroodje denk begin ik gewoon bijna te kwijlen :rofl:
Verder heb ik ook last van mijn rug en is mijn conditie om te huilen. Maar ik heb vorige week ook een flinke griep gehad waar ik nu nog van aan het bijkomen ben. Dus daar kan het ook van komen.

Vandaag nog de discussie aangezwengeld bij vriend om het toch eerder onze ouders te vertellen. Hij wil wachten tot de echo en ik wil eigenlijk gewoon niet meer wachten. Ook omdat er door vakantie een week tussen zal zitten tussen beide ouders. Hij gaat er over na denken :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nou, we hebben het verteld, en ze waren door het dolle heen zoals verwacht. Met mijn moeder meteen geprikt om naar de 9maanden beurs te gaan over 3 weken. Ben benieuwd wat daar te doen is hihi
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik zou ook graag willen meeschrijven. Ik heb vanmorgen positief getest, na maandag een (dacht ik) negatieve test te hebben. Maar ik werd toch niet ongesteld, dus later die test nog eens bekeken, toen bleek er wel n 2e streepje te staan. Daarom vandaag aan het einde van de ochtend nogmaals getest en die was duidelijk positief.

Voor ons is het ons tweede kindje. Ik heb een zoontje uit begin sept 2016. Ik was toen 15 okt uitgerekend, maar meneer wilde al eerder komen, dus ik ben benieuwd of ik nu wel 10 oktober ga halen :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk trouwens dat het zo'n gemeleerd gezelschap is, met meerdere dames die al een kind/kinderen hebben. En dames van verschillende leeftijden.

Wat leuk Skippy dat er zo enthousiast op gereageerd werd.

Hier weet mijn beste vriendin het en een directe collega (daarmee zit ik op 1 kamer). Ik was zo in shock dat ik het niet voor me kon houden.
Vorige keer duurder het 15mnd voordat ik zwanger raakte, nu 2mnd O_O
Alle reacties Link kopieren
Missbean: welkom en gefeliciteerd ! Ik ga t volgende week ook aan een collega vertellen, mocht er dan iets gebeuren op t werk weet zij er iig van af.
Sneeuwwitje: dat hoesten is verschrikkelijk :( probeer alle huis tuin en keuken middeltjes maar t moet slijten.. ff doorbijten dus. Qua eten hier nog geen voorkeur.
Skippy: haha ja oma’s zijn nuchter he? Die van mij zei ooit, ik dacht al je krijgt een buikje....
9 maanden beurs vond ik erg leuk shoppen shoppen shoppen!
Brandje: idd ik ernaar dat ook, deze zwschap is het meest spannend, vanwege mijn leeftijd maar ook omdat je inmiddels ‘te’ veel weet denk....
Lijkt mij pittig zwanger en nachtdiensten?

Hier echo gepland op 23 februari, nog 3 lange weken wachten ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Skippy dat ze zo enthousiast reageerden!
Welkom MissBean!

Ik werd vanochtend misselijk wakker. Nu, na het ontbijt, wordt het wel wat beter gelukkig. Ga misschien wel wat crackers in m’n nachtkastje leggen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zou ook graag willen meelezen en af en toe schrijven(niet heel trouw in, sorry alvast)

Ik ben 25 en mijn vriend 28. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen. Uitgerekend op 8 oktober 2018 en 27 februari intake bij de vk, 13 maart pas de echo. Mocht alles goed blijven gaan wordt dit ons eerste kindje. Ik ben wel heel nerveus aangezien mijn testen heel licht blijven.. Maar een steep is een streep wordt overal gezegd, zaterdag ochtend gaan we een cb weekindicatie doen.
Hier gister medicatie gekregen ( progesteron) voor iig 10 dagen. En 16-2 de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Welkom An9sie! Leuk dat je ook meeleest en -schrijft.

Yunaaislynn, waar is die progesteron voor? Heb je dat zelf te weinig?

Ik vanmorgen na het ontbijt ineens erg misselijk, alles weer eruit gegooid. Nooit gedacht dat ik daar blij van kon worden :hello: (nu lach ik nog...)
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje Bedankt voor het toevoegen in de tabel!
Die moeheid is hier nu ook toegeslagen. Ik ben zooooooo moe..... Nog geen expliciete dingen hier wat eten betreft, maar dat komst vast snel genoeg :-D
Wat het misselijk zijn begint het hier ook wel een beetje ja vooral als ik een tijd niet heb gegeten.

Skippy wat fijn dat jullie het hebben verteld! Ik ben ooit toen ik zwanger was van mijn 2e naar de 9maandenbeurs geweest. Het is wel leuk.

MissBean van harte!!!

Twingo voor ons zal het ook de laatste zijn dus wellicht vind ik het daarom ook zo spannend.

An9sie welkom en gefeliciteerd! Ook 8 oktober wat leuk.

Yunaaislynn misschien heb ik er over heen gelezen maar waarom moet je die medicatie slikken? Jij ook al snel de echo, leuk!


Ik ben echt zo moe. Ik kan wel de hele tijd slapen. Mijn man zei al dat is een goed teken :-)
Vorige zwangerschap ben ik behoorlijk op tijd met de nachtdiensten gestopt. Volgens mij met een week of 12 al. Ik hoop het nu wel langer vol te houden. Maar ik ben helaas bij alle zwangerschappen ontzettend misselijk en dan niet alleen in de ochtend maar de hele dag door en avond ook. EN dat is dan helaas niet na 3 maand over nee een maand of 5 zeker. Dus ik ga er nu ook weer van uit.....

Gisteren maar even bij de Etos Zwanger zijn pillen gehaald voor de foliumzuur etc. Kan natuurlijk helemaal geen kwaad om die te slikken.

Inmiddels weten onze ouders het, mijn 2 zussen (daar was ik samen zwanger mee tijdens de vorige zwangerschap) mijn beste vriendinnen en 1 collega.

Nu hebben wij afgelopen maandag een vakantie naar Thailand geboekt, mede met het ook op dat dat de laatste keer zal zijn voorlopig (toen wisten we het nog niet maar we waren er natuurlijk wel mee bezig) en daar gaan we medio April dus heen, zal dan 14 weken zwanger zijn. Zal me eens verdiepen in de prikken die we nodig zijn en welke ik wel en niet mag hebben nu ik zwanger ben.

Ik mag de komende 2 nachten weer werken ben benieuwd of ik mijn ogen open kan houden....
Alle reacties Link kopieren
Skippy86 schreef:
02-02-2018 10:40
Welkom An9sie! Leuk dat je ook meeleest en -schrijft.

Yunaaislynn, waar is die progesteron voor? Heb je dat zelf te weinig?

Ik vanmorgen na het ontbijt ineens erg misselijk, alles weer eruit gegooid. Nooit gedacht dat ik daar blij van kon worden :hello: (nu lach ik nog...)
Tegelijkertijd geschreven :-) maar o jee nu ook al misselijk.... Maar inderdaad een goed teken!!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom An9sie, wordt al druk hier ;)

Echo gepland op 23e intake 9 maart weet ik sinds zojuist, wordt allemaal weer zo 'echt' haha.

Balen van de misselijkheid dames, heb ik gelukkig geen last van. Wel steeds meer gespannen borsten en vermoeidheid hoewel dat ook met de verkoudheid te maken heeft vrees is....sterkte allemaal het is voor het goede doel ;)
Ik reageer straks via de pc op iedereen hoor.

De medicatie is vanwege een lange reeks miskramen, uit voorzorg dus. En helaas noet slikken maar vaginaal inbrengen, kleine bolletjes. Maar goed alles voor het goede doel
Alle reacties Link kopieren
Wauw, zoveel misselijke al.. Ik klop het even af, ik heb nergens last van! Vandaag wel het stuur van een voertuig die ik bestuur voor mijn werk in m'n buik gehad, was meteen zo bang!
Ja brandje wat leuk, jij ook zie ik!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het welkom.

Hier nog niet misselijk, vorige keer wel geweest tot 17 wkn, 11-17 wkn het ergste.
Dus ik knijp m wel, vond het zo'n rotgevoel.

Heftig Yunaaislynn, hopelijk helpt de ustrogan.

Brandje, nachtdiensten lijken me maar niks, knap dat je het doet.
Alle reacties Link kopieren
Even heel egoistisch naar ik begin bloed te verliezen.... 😔😔😔😔
Alle reacties Link kopieren
Brandje, nee?! Een beetje, veel? Kramp? Gatver zeg! Hoop dat het inmiddels gestopt is? Ik heb een zwschap gehad met continue bloedverlies en inmiddels is ze 4, het hoeft niet altijd iets te betekenen.... maar toch bloed is niet ok! Sterkte meis
Alle reacties Link kopieren
Oh Brandje..Nee..wat eng en spannend. Hopelijk valt het mee, het wil niet alles zeggen natuurlijk, maar geruststellend is het niet. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven