Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen
woensdag 12 december 2018 om 11:52
| Naam | Uitgerekende datum | Gezinssituatie | Leeftijd v/m | Bijzonderheden | Echo | [/td]
| Stippeltjesbehang | 13-8 | 2 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen | 37 en 43 | Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken | 7-1 |
| Koekoekk | 17-8 | kindje van 2 jaar | 29/35 | Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken | |
| MargeSimpson | 18-8 | 1 zoontje | 33/35 | 2016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken | |
| Zot-83 | 7-8 | zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) | 35/40 | | 17-12 |
| -Anna89- | Augustus | ||||
| Alfirin | 24 juli | nog geen kinderen | 35/30 | Miskraam oktober 2018 | |
| Mijnnaamislaura | 8 Augustus | 1 zoon van 1 jaar | 32/32 | ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e | |
| Nijn-tje | 22/8 | 37/37 | 1 kind, eerste kind met vriend | in 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) | |
| SantaMaria | [29-07] | 1 zoon van 6 jaar | 38/32 | Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 | 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho |
| *Frozen_Star* | Nog geen kinderen | 33/30 | Miskraam september 2018 | 3-1 echo 4-1 intake |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
woensdag 2 januari 2019 om 07:27
En weer een behoorlijk slapeloze nacht... Keelpijn, kon niet in slaap vallen, toen appte jongste dat ze een hypo heeft(diabetes) en die zit in Parijs dus daarna kon ik helemaal niet meer slapen. Uiteindelijk gelukt, toen moest ik weer plassen en toen ging de wekker.
Bleghhh.
Frozen, elke bevalling is anders, echt niet druk om maken en echt, je bent het zo weer vergeten. Nou ja, vergeten...ik weet dat t bij oudste heftig was, maar het precieze gevoel ben je zo kwijt.
Hier rustige oud en nieuw gehad. Weinig gedaan gister ook.
Bleghhh.
Frozen, elke bevalling is anders, echt niet druk om maken en echt, je bent het zo weer vergeten. Nou ja, vergeten...ik weet dat t bij oudste heftig was, maar het precieze gevoel ben je zo kwijt.
Hier rustige oud en nieuw gehad. Weinig gedaan gister ook.
woensdag 2 januari 2019 om 07:41
Succes dames!!!!
Frozen, ik had inwendige echo. Was ik blij mee omdat ik wist dat ik nog niet ver was. Die arts zei ook direct doe inwendig want dan heb ik beter beeld. En kon ze okk direct even de eileiders bekijken. Daar zien ze dan het Gele lichaam, aan de kant waar t ei gesprongen is!
Missxhien in het zh sneller inwendig dan bij gewone verloskundige.
Frozen, ik had inwendige echo. Was ik blij mee omdat ik wist dat ik nog niet ver was. Die arts zei ook direct doe inwendig want dan heb ik beter beeld. En kon ze okk direct even de eileiders bekijken. Daar zien ze dan het Gele lichaam, aan de kant waar t ei gesprongen is!
Missxhien in het zh sneller inwendig dan bij gewone verloskundige.
woensdag 2 januari 2019 om 08:42
Spannende dag voor koekkoek en marge! Ik duim voor jullie.
Fijn dat er alweer goede echo's zijn geweest! Kom maar op met die zomer baby's!!
Lief dat sommigen nog naar mij vragen. Ik keek even stiekem of er positieve ontwikkeling is en toen zag ik de belangstelling. Heel lief.
Miskraam zit erop, nog wat naprut nu. Merk vooral dat ik niet echt lekker in mijn vel zit nu. Hormonaal hakt twee miskramen in drie maanden we natuurlijk wel in, maar ik ben te eigenwijs om dat toe te geven.
Ik spiek af en toe hier dames!
Fijn dat er alweer goede echo's zijn geweest! Kom maar op met die zomer baby's!!
Lief dat sommigen nog naar mij vragen. Ik keek even stiekem of er positieve ontwikkeling is en toen zag ik de belangstelling. Heel lief.
Miskraam zit erop, nog wat naprut nu. Merk vooral dat ik niet echt lekker in mijn vel zit nu. Hormonaal hakt twee miskramen in drie maanden we natuurlijk wel in, maar ik ben te eigenwijs om dat toe te geven.
Ik spiek af en toe hier dames!
woensdag 2 januari 2019 om 09:54
Lief kippetje wat een naar gedoe ook zeg, bah! Dat is ook veel, dat mag er ook zijn. Ik moet zeggen dat het voor mij enorm opluchtte om met een prof te praten. Hopelijk voel je je snel wat beter
Wij hadden een echo mét kloppend hartje! Probeerde uitwendig, maar dat lukte niet; inwendig meteen een hartje! Klopte goed volgens verloskundige. Staan nu op 7+2; mooi tussenin
19-8 uitgerekend voor nu!
Wij hadden een echo mét kloppend hartje! Probeerde uitwendig, maar dat lukte niet; inwendig meteen een hartje! Klopte goed volgens verloskundige. Staan nu op 7+2; mooi tussenin
woensdag 2 januari 2019 om 10:21
@Koekoekk Jaaaaaaa wat fijn! Ben zo blij voor je

@MargeSimpson Hopelijk jij ook zometeen mooi nieuws. Ik denk aan je!
@Kippetje_s Wat fijn om even wat van je te horen. Ik bleef stiekem hoop houden dat het bij alleen bloedverlies bleef voor je... Verdrietig dat het inderdaad is misgegaan
Het is nogal niet wat twee miskramen in zo'n korte tijd. Bij mij hakte het er de tweede keer extra in omdat de pijn van de eerste keer er ook nog zo vers zat.
Pas alsjeblieft goed op jezelf! Neem de tijd om je lijf en hoofd te laten herstellen voordat je werk en andere zaken weer oppakt.
Hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je steunen
Laat je af en toe nog even wat horen?
Hier vannacht weer zo naar gedroomd. Vorige week ook al dat ik mijn kind verwaarloosde en vergeten was. En nu vannacht weer
Naast de angst en onzekerheid of het allemaal goed mag gaan, is er inderdaad soms ook ineens het besef dat we dalijk in augustus een kindje kunnen krijgen.
En naast dat ik daar ontzettend blij van wordt en overspoeld door liefde bij die gedachte, wordt ik daar blijkbaar ook onzeker van.
Zal ik wel een goede moeder zijn? Stel dat ik dat helemaal niet kan... En heel verdrietig: misschien krijg ik daarom wel die miskramen.
Blijkbaar komt dat er 's nachts in mijn dromen uit.
Ben ik de enige die van die stomme gedachten en dromen heeft?
@MargeSimpson Hopelijk jij ook zometeen mooi nieuws. Ik denk aan je!
@Kippetje_s Wat fijn om even wat van je te horen. Ik bleef stiekem hoop houden dat het bij alleen bloedverlies bleef voor je... Verdrietig dat het inderdaad is misgegaan
Pas alsjeblieft goed op jezelf! Neem de tijd om je lijf en hoofd te laten herstellen voordat je werk en andere zaken weer oppakt.
Hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je steunen
Laat je af en toe nog even wat horen?
Hier vannacht weer zo naar gedroomd. Vorige week ook al dat ik mijn kind verwaarloosde en vergeten was. En nu vannacht weer
En naast dat ik daar ontzettend blij van wordt en overspoeld door liefde bij die gedachte, wordt ik daar blijkbaar ook onzeker van.
Zal ik wel een goede moeder zijn? Stel dat ik dat helemaal niet kan... En heel verdrietig: misschien krijg ik daarom wel die miskramen.
Blijkbaar komt dat er 's nachts in mijn dromen uit.
Ben ik de enige die van die stomme gedachten en dromen heeft?
woensdag 2 januari 2019 om 10:30
Lieve stippel! Het is meer dan normaal om ook de angst, onzekerheid en twijfel te voelen! Het is ook zo'n enorm grote verandering. Ook al is die gewenst, spannend blijft het! Ik herken je gedachten wel heel goed, maar het is onzin. Vergelijk het hiermee; zouden vriend en ik wel bestemd zijn om samen ouders te worden. Het gaat steeds mis, dus misschien is het niet voor ons samen weggelegd. Wedden dat jouw eerste reactie ook is 'kippetje wat een onzin gedachte'.
Dus accepteer dat gekke en onzekere dromen en gevoelens erbij horen. Je kindje gaat absoluut niets tekortkomen!
Thnx koekoek en jij nu volop in vertouwen proberen te blijven hé!
Het lijkt zoals ik het typ dat ik psychisch aan de grond zit. Dat is het niet volgens mij. Tuurlijk heb ik verdriet maar Ik herken dit onbestemde ongelukkige gevoel heel erg van toen mijn hormonen uit balans waren. Zodra ik mij niet lekker voel zitten in mijn lijf ga ik doemdenken. Eigenlijk gewoon een signaal dat ik weer mijn hormonen in balans moet laten brengen. Komt vast wel. Hoop jullie voor augustus een mooie test en echo te laten zien
Dus accepteer dat gekke en onzekere dromen en gevoelens erbij horen. Je kindje gaat absoluut niets tekortkomen!
Thnx koekoek en jij nu volop in vertouwen proberen te blijven hé!
Het lijkt zoals ik het typ dat ik psychisch aan de grond zit. Dat is het niet volgens mij. Tuurlijk heb ik verdriet maar Ik herken dit onbestemde ongelukkige gevoel heel erg van toen mijn hormonen uit balans waren. Zodra ik mij niet lekker voel zitten in mijn lijf ga ik doemdenken. Eigenlijk gewoon een signaal dat ik weer mijn hormonen in balans moet laten brengen. Komt vast wel. Hoop jullie voor augustus een mooie test en echo te laten zien
woensdag 2 januari 2019 om 10:51
Jaaaaa dat hoop ik ook kippetje! En logisch dat alles zn weg weer even moet vinden, dat is gewoon oke. Laat je idd af en toe nog wat horen?
Stippel wat logisch die gedachten! Het is een life event; dat noemen ze niet voor niets zo! Naast dat het geweldig is vond ik het doodspannend! Het besef net voor m’n bevalling dat je je kindje moet gaan delen met anderen vond ik al doodeng en de eerste maanden vond ik naast zoooo leuk ook zooo intensief en eng! Maar weet je lieve stippel; ik weet zeker dat je een prachtige liefdevolle moeder zou zijn en het voor je is weggelegd! Don’t be so hard on yourself; de onzekerheid mag er ook zijn!
En ja kippetje; ik ga nu vol vertrouwen. Mijn mindset is zooo anders na de echo, ik stop met klagen en ben gewoon echt aan het genieten nu!
Stippel wat logisch die gedachten! Het is een life event; dat noemen ze niet voor niets zo! Naast dat het geweldig is vond ik het doodspannend! Het besef net voor m’n bevalling dat je je kindje moet gaan delen met anderen vond ik al doodeng en de eerste maanden vond ik naast zoooo leuk ook zooo intensief en eng! Maar weet je lieve stippel; ik weet zeker dat je een prachtige liefdevolle moeder zou zijn en het voor je is weggelegd! Don’t be so hard on yourself; de onzekerheid mag er ook zijn!
En ja kippetje; ik ga nu vol vertrouwen. Mijn mindset is zooo anders na de echo, ik stop met klagen en ben gewoon echt aan het genieten nu!
woensdag 2 januari 2019 om 11:40
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Krijg er tranen van in mijn ogen.
Die HORRORmonen ook. Die maken mij zo mogelijk nog emotioneler als ik van nature al ben.
Wat dat betreft herken ik het wel hoor @Kippetje_s. Je bent inderdaad pas weer terug in balans als je hormonen weer in het gareel zijn. Daarom vond ik het na mijn miskramen des te oneerlijker dat dat zo lang duurde.
Hopelijk kom je snel weer in balans en mogen we inderdaad van jou ook weer een mooie test en prachtige echo zien!!
@Koekoekk Wat fijn dat je nu echt kunt gaan genieten! Dat moet een heerlijk gevoel zijn
Die HORRORmonen ook. Die maken mij zo mogelijk nog emotioneler als ik van nature al ben.
Wat dat betreft herken ik het wel hoor @Kippetje_s. Je bent inderdaad pas weer terug in balans als je hormonen weer in het gareel zijn. Daarom vond ik het na mijn miskramen des te oneerlijker dat dat zo lang duurde.
Hopelijk kom je snel weer in balans en mogen we inderdaad van jou ook weer een mooie test en prachtige echo zien!!
@Koekoekk Wat fijn dat je nu echt kunt gaan genieten! Dat moet een heerlijk gevoel zijn
woensdag 2 januari 2019 om 14:08
woensdag 2 januari 2019 om 14:40
Ik heb geprobeerd de tabel te updaten maar dat lukt niet helemaal goed met mijn mobiel.
Is er iemand die er handig in is om Biekkie en Sterrenkaars aan de tabel toe te voegen?
En misschien zijn er al weer data voor volgende echo's bekend?
En is het een mooi idee om Kippetje_s en MargeSimpson onder de tabel te noemen met een
?
Vond dat zelf erg fijn als dat bij andere topics werd gedaan.
@Frozen Jij mag morgen toch? Hoe laat heb jij je afspraak?
Is er iemand die er handig in is om Biekkie en Sterrenkaars aan de tabel toe te voegen?
En misschien zijn er al weer data voor volgende echo's bekend?
En is het een mooi idee om Kippetje_s en MargeSimpson onder de tabel te noemen met een
Vond dat zelf erg fijn als dat bij andere topics werd gedaan.
@Frozen Jij mag morgen toch? Hoe laat heb jij je afspraak?
woensdag 2 januari 2019 om 14:59
Koekoekk, jij gefeliciteerd!
Ik wilde mezelf vandaag in de tabel zetten maar toen las ik Marges slechte nieuws...
En t idee dat ik blijdschap moet typen om mezelf er binnenkort uit te halen als t weer misgaat houdt me ook een beetje tegen eigenlijk.
Ik forum ook mobiel, idd stuk lastiger met tabel maar als iemand me wil toevoegen EN zonodig er weer uit wil halen: ik ben 41, mijn vriend 27. Dit is mijn 8e zwangerschap, ik heb 3 kinderen. 4-9 uitgerekend, 9 januari echo. Thanks.
Ik wilde mezelf vandaag in de tabel zetten maar toen las ik Marges slechte nieuws...
En t idee dat ik blijdschap moet typen om mezelf er binnenkort uit te halen als t weer misgaat houdt me ook een beetje tegen eigenlijk.
Ik forum ook mobiel, idd stuk lastiger met tabel maar als iemand me wil toevoegen EN zonodig er weer uit wil halen: ik ben 41, mijn vriend 27. Dit is mijn 8e zwangerschap, ik heb 3 kinderen. 4-9 uitgerekend, 9 januari echo. Thanks.