Uitgerekend September 2.0
zaterdag 16 januari 2016 om 00:22
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"
Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!
Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's
NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09
Inloggegevens om gegevens aan te passen
Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!
Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's
NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09
Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
maandag 25 januari 2016 om 21:20
Wat leuk, dat vertellen aan familie! Ik krijg nu een beetje spijt dat ik het bij de eerste niet wat bijzonderder heb gedaan. Aan de andere kant, het nieuws zelf is bijzonder genoeg natuurlijk.
Nu nog niemand iets verteld behalve jullie. Morgen echo...spannend wel, na de eerste week met negatieve testen en bloedverlies en later ook nog wat bloed..
Nu nog niemand iets verteld behalve jullie. Morgen echo...spannend wel, na de eerste week met negatieve testen en bloedverlies en later ook nog wat bloed..
maandag 25 januari 2016 om 21:28
Eekhoorn lekker droge reactie...
Leuk chip dat ze zo enthousiast reageerden
Hier weten (schoon)ouders en broers/zussen het. En een paar vriendinnen
We hadden bij ouders op haring getrakteerd en gezegd dat ze de augurken en slagroom er zelf maar bij moesten bedenken. Verder gewoon verteld
Hier ook zo koud! Heb ik altijd wel maar nu nog meer brrr
Leuk chip dat ze zo enthousiast reageerden
Hier weten (schoon)ouders en broers/zussen het. En een paar vriendinnen
We hadden bij ouders op haring getrakteerd en gezegd dat ze de augurken en slagroom er zelf maar bij moesten bedenken. Verder gewoon verteld
Hier ook zo koud! Heb ik altijd wel maar nu nog meer brrr
maandag 25 januari 2016 om 21:45
Ik mag woensdag komen voor een echo. Vk kon er weinig over zeggen: het is te veel bloed om te zeggen dat ik me zorgen maak om niks, maar ook niet zo veel dat het duidelijk een miskraam is. Bloedverlies ging vandaag wel gewoon door helaas. We moeten echo dus afwachten. Fijn dat dat deze week al kan, maar ik had echt met alle liefde nog een paar weken gewacht op een normale termijnecho, en dan niet deze onrust...
Verder zit ik een beetje in mijn eigen bubbel en is het 'leuk, vertellen' er een beetje af voor mij, dus even geen puf voor reacties op anderen, maar dank voor jullie medeleven, dat is echt fijn!
Verder zit ik een beetje in mijn eigen bubbel en is het 'leuk, vertellen' er een beetje af voor mij, dus even geen puf voor reacties op anderen, maar dank voor jullie medeleven, dat is echt fijn!
maandag 25 januari 2016 om 22:03
Daar ben ik!
Helaas weten we nog niks 100% zeker, helaas is de echo toch echt te vroeg..
Ze kon wel een heel klein 'stipje' zien, en die zou 'waarschijnlijk' in mijn baarmoeder zitten.
Maar het was zo klein dat ze echt nog niet wilde juichen.
Ze was wel ontzettend blij dat we met het nieuws kwamen van een positieve test, daarop zei ik: en nu is dus al onze hoop op u gericht.
Mijn vriend zegt dat dat de reden is waarom ze niets zeker durfde te zeggen haha.
Volgende week dinsdag nieuwe afspraak, dan moest ze zeker iets zien.. Gaat een lange week worden pff! Zolang ik geen buikpijn krijg houd ik hoop dat het inderdaad in de baarmoeder genesteld is ..
Mijn collega's vandaag ook verteld en er zijn heel wat tranen gevloeid.
Iedereen was al op de hoogte van onze lange weg naar een baby en dat we overmorgen voor de IVF afspraak moesten.
Het blijft een groot wonder!
Helaas weten we nog niks 100% zeker, helaas is de echo toch echt te vroeg..
Ze kon wel een heel klein 'stipje' zien, en die zou 'waarschijnlijk' in mijn baarmoeder zitten.
Maar het was zo klein dat ze echt nog niet wilde juichen.
Ze was wel ontzettend blij dat we met het nieuws kwamen van een positieve test, daarop zei ik: en nu is dus al onze hoop op u gericht.
Mijn vriend zegt dat dat de reden is waarom ze niets zeker durfde te zeggen haha.
Volgende week dinsdag nieuwe afspraak, dan moest ze zeker iets zien.. Gaat een lange week worden pff! Zolang ik geen buikpijn krijg houd ik hoop dat het inderdaad in de baarmoeder genesteld is ..
Mijn collega's vandaag ook verteld en er zijn heel wat tranen gevloeid.
Iedereen was al op de hoogte van onze lange weg naar een baby en dat we overmorgen voor de IVF afspraak moesten.
Het blijft een groot wonder!
The finest pleasure is kindness to others.
maandag 25 januari 2016 om 22:32
Mooi lisette de reacties van je collega's. Fijn dat ze zo meeleven en mooi dat het
spontaan gelukt is. Ik duim met je mee zodat ze volgende week meer zien.
Sjoko dat is te begrijpen ook voor jou duim ik.
Wat betreft het testen ik wilde het alleen doen op de dag dat ik 6 dagen overtijd was. Uiteindelijk heb ik mijn man gevraagd wat hij wilde omdat ik vond dat hij ook daarin iets te zeggen heeft. Hij wilde dolgraag samen testen en dat besloot ik om 18.00 s avonds. Dus toen nog getest en het streepje was best wel licht waardoor we beide dachten mogen we nu blij zijn of niet? Dag erna heb ik 04.15 opnieuw getest want kon niet slapen en toen was de test super duidelijk! Toen maakte ik em wakker en zei ik je wordt papa. Nou toen konden we beide niet meer slapen haha.
spontaan gelukt is. Ik duim met je mee zodat ze volgende week meer zien.
Sjoko dat is te begrijpen ook voor jou duim ik.
Wat betreft het testen ik wilde het alleen doen op de dag dat ik 6 dagen overtijd was. Uiteindelijk heb ik mijn man gevraagd wat hij wilde omdat ik vond dat hij ook daarin iets te zeggen heeft. Hij wilde dolgraag samen testen en dat besloot ik om 18.00 s avonds. Dus toen nog getest en het streepje was best wel licht waardoor we beide dachten mogen we nu blij zijn of niet? Dag erna heb ik 04.15 opnieuw getest want kon niet slapen en toen was de test super duidelijk! Toen maakte ik em wakker en zei ik je wordt papa. Nou toen konden we beide niet meer slapen haha.
maandag 25 januari 2016 om 22:46
dinsdag 26 januari 2016 om 07:28
Ach Sjoko!! Superspannend. Dat het onbezorgde er nu vanaf is geloof ik meteen. Ik ga héél hard duimen voor een mooie echo morgen voor je. Mag je al vroeg? Of moet je morgen ook nog de hele dag wachten. Succes vandaag
Wat ontzettend lief van je collega's Lisette!
Voelt een beetje dubbel om nu vrolijk op alle andere te reageren. Eekhoorn wat een heerlijk droge reactie.
vriend had hier bij de eerste duidelijk aangegeven niet samen te willen testen, hij wilde verrast worden. Ik heb toen een shirt gemaakt met het logo van zijn bedrijf en daar een kleine aanpassing in gedaan waaruit bleek dat ie vader werd.
Deze keer niet echt over gehad. Maar na 3x negatief testen had ik de 4e keer niet heel veel hoop dat t wel wat zou zijn. Beetje overdonderd dus toen ie wel positief was en vriend de halve dag weg was .
Deze keer heb ik m een fotolijstje gegeven met 4 veiligheidsspelden erin, in de vorm van ons gezin. 2 grote, waarvan 1 met een mini erin en dan nog een kleine ernaast.
Wat ontzettend lief van je collega's Lisette!
Voelt een beetje dubbel om nu vrolijk op alle andere te reageren. Eekhoorn wat een heerlijk droge reactie.
vriend had hier bij de eerste duidelijk aangegeven niet samen te willen testen, hij wilde verrast worden. Ik heb toen een shirt gemaakt met het logo van zijn bedrijf en daar een kleine aanpassing in gedaan waaruit bleek dat ie vader werd.
Deze keer niet echt over gehad. Maar na 3x negatief testen had ik de 4e keer niet heel veel hoop dat t wel wat zou zijn. Beetje overdonderd dus toen ie wel positief was en vriend de halve dag weg was .
Deze keer heb ik m een fotolijstje gegeven met 4 veiligheidsspelden erin, in de vorm van ons gezin. 2 grote, waarvan 1 met een mini erin en dan nog een kleine ernaast.
dinsdag 26 januari 2016 om 07:33
dinsdag 26 januari 2016 om 08:20
Lisette, wat spannend nog even! Hoe ver ben jij ook alweer? Wat een mooie reactie van je collega's zeg!
Sjoko, wat een vreselijke onzekerheid. Heel veel sterkte en hopelijk goed nieuws morgen!
Mijn vriend en ik hebben samen getest. Mijn vriend wilde er per se bij zijn. Omdat ik de vorige zwangerschappen steeds vrij lichte testen had, hebben we deze keer wat langer gewacht. En deze keer hadden we dus een knaltest!
Echt grappig om te lezen hoe jullie het hebben aangepakt en het hebben verteld. Mooie reactie van jouw man, Eekhoorn.
Gisteren is bij mij de misselijkheid toegeslagen. Niet in de ochtend, maar vanaf de middag. Iets eten helpt echt maar heel even. Ook heel erg moe... Ik ben gisteren om half 10 naar bed gegaan. Ik vind het wel fijn hoor: bevestiging!
Ik heb het aan 1 vriendin verteld, verder wachten we tot na de eerste echo.
Sjoko, wat een vreselijke onzekerheid. Heel veel sterkte en hopelijk goed nieuws morgen!
Mijn vriend en ik hebben samen getest. Mijn vriend wilde er per se bij zijn. Omdat ik de vorige zwangerschappen steeds vrij lichte testen had, hebben we deze keer wat langer gewacht. En deze keer hadden we dus een knaltest!
Echt grappig om te lezen hoe jullie het hebben aangepakt en het hebben verteld. Mooie reactie van jouw man, Eekhoorn.
Gisteren is bij mij de misselijkheid toegeslagen. Niet in de ochtend, maar vanaf de middag. Iets eten helpt echt maar heel even. Ook heel erg moe... Ik ben gisteren om half 10 naar bed gegaan. Ik vind het wel fijn hoor: bevestiging!
Ik heb het aan 1 vriendin verteld, verder wachten we tot na de eerste echo.
dinsdag 26 januari 2016 om 11:09
Voelen jullie je vooral niet schuldig om ook leuke dingen hier te delen hoor! Zwanger zijn is heel erg leuk en bijzonder, maar ook heel erg onzeker en spannend. Voor mij is het nu vooral heel erg onzeker en spannend helaas, maar ik hoop dat het ook weer leuk wordt. En ik ben niet de enige, drika die al 3 miskramen gehad heeft, lisette die bijna aan ivf ging beginnen, schaapje heeft ook eerder een miskraam gehad. Zo heeft ieder haar eigen verhaal, en wat mij betreft moet dat hier allemaal kunnen. Maar blije verhalen over ontroerde opa's en oma's horen er zeker (juist!) ook bij!
Wij zien mijn ouders dit weekend en willen het dan vertellen. Maar hopelijk kunnen we dan vertellen over een kloppend hartje en niet over een miskraam... Bloedverlies gaat nog steeds door, blijft afwachten. Ik ben morgen 7,5 week, dus neem wel aan dat ze dan iets kunnen zien, maar alles onder voorbehoud natuurlijk. Echo is gelukkig 's ochtends, en ik ben vandaag gewoon aan het werk. Niet heel erg geconcentreerd, maar het geeft wel wat afleiding. Anders duurt de dag helemaal zo lang. Morgen meer...
Wij zien mijn ouders dit weekend en willen het dan vertellen. Maar hopelijk kunnen we dan vertellen over een kloppend hartje en niet over een miskraam... Bloedverlies gaat nog steeds door, blijft afwachten. Ik ben morgen 7,5 week, dus neem wel aan dat ze dan iets kunnen zien, maar alles onder voorbehoud natuurlijk. Echo is gelukkig 's ochtends, en ik ben vandaag gewoon aan het werk. Niet heel erg geconcentreerd, maar het geeft wel wat afleiding. Anders duurt de dag helemaal zo lang. Morgen meer...
dinsdag 26 januari 2016 om 11:21
Hallo meiden!
Hier was de echo niet helemaal zoals gehoopt. Er was geen hartactie en het vruchtje was te klein voor de weken dat ik zwanger zou moeten zijn. Volgens de berekening ben ik 7 weken, maar op de echo lijkt het erop dat ik 5,5 week zwanger ben. Ik moet volgende week terug komen om te kijken of er dan wel een hartactie is, anders is het toch weer een miskraam.
Hele onzekere week dus. Ik duim ook voor alle anderen die nu in een spannende tijd zitten
Hier was de echo niet helemaal zoals gehoopt. Er was geen hartactie en het vruchtje was te klein voor de weken dat ik zwanger zou moeten zijn. Volgens de berekening ben ik 7 weken, maar op de echo lijkt het erop dat ik 5,5 week zwanger ben. Ik moet volgende week terug komen om te kijken of er dan wel een hartactie is, anders is het toch weer een miskraam.
Hele onzekere week dus. Ik duim ook voor alle anderen die nu in een spannende tijd zitten
dinsdag 26 januari 2016 om 12:18
Och Schaapje, wat ontzettend naar dat je echo er niet zo uitzag als je had gehoopt. Ik duim heel hard voor je dat er volgende week hartactie is! Misschien late eisprong en late innesteling? Ik denk in ieder geval aan je. Heel veel succes in deze onzekere week.
En Sjoko ook al zo onzeker met het bloedverlies. Naar zeg, ik snap dag je even geen zin hebt om op al die blije berichten te reageren.
En Sjoko ook al zo onzeker met het bloedverlies. Naar zeg, ik snap dag je even geen zin hebt om op al die blije berichten te reageren.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:21
Ik heb alleen getest. Wij waren niet bewust bezig met zwanger worden (wel zonder ac hoor, dus niet onverwacht) en op een gegeven moment bedacht ik me dat het al even geleden was dag ik ongesteld was geweest. Mij man was heel nuchter: je wordt vast morgen ongesteld. Maar ik had toch maar een test gekocht. Toen die positief was, heb ik hem onder z'n neus gedrukt toen hij aan het koken was. Hij was wel verrast. Bij onze eerste heb ik de test ook alleen gedaan.
dinsdag 26 januari 2016 om 13:32
Wow sjoko, wat ben jij een warm persoon!
Alles straalt dat uit in dat bericht dat je typte.
Echt heel lief!
Ik hoop ook dat jullie een mooie echo mogen laten zien!
En Jeetje schaapje, jij ook al zo'n spannende week in het vooruitzicht pff, ik vind het echt vreselijk!
Alles straalt dat uit in dat bericht dat je typte.
Echt heel lief!
Ik hoop ook dat jullie een mooie echo mogen laten zien!
En Jeetje schaapje, jij ook al zo'n spannende week in het vooruitzicht pff, ik vind het echt vreselijk!
The finest pleasure is kindness to others.