Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Rozediamant; wat spannend! En inderdaad nog niet de bedoeling maar je kleintje is wel helemaal af. Gaat vast goedkomen! Heel veel succes meid!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend rozediamant! Zet hem op
Jeetje wat spannend rozediamant. Denk dat iedereen dacht dat muziekmeisje de volgende zou zijn.

Zet hem op! Nog even en dan heb jullie klein kindje in je armen. Gaat vast goed komen.
@Rozediamant, heel veel sterkte en succes!

@Women, wat zei je vk? Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de gynaecoloog! Lijkt me iig belangrijk als je mannetje goed in de gaten wordt gehouden de komende weken. Voel je hem wel regelmatig? Volg je gevoel, als je minder voelt of het voelt niet goed, meteen aan de bel trekken!

@Bamboebeer en Cabriogo, hoop dat ze jullie ukjes kunnen draaien!

@muziekmeisje, fijn dat de jeuk minder wordt en dat je meisjes goed in de gaten gehouden worden!
Hier is de kleine om haar as gedraaid, ligt nu veel meer rechts in mn buik, was eerst met ruggetje links. Ik voel rechtsboven wel echt iets hards, hoop billen en geen hoofdje. Morgen weer afspraak bij vk, dan zal ze het wel kunnen voelen. Verder wel wat steken onderin mn buik en rond mn schaambeen, wellicht het indalen?
@rozedoamant!!! Succes! Je kan het! Idd 34 weken is vroeg maar best te doen hoor. Ik was 34+5. Als gewicht ok is dan kan het allemaal erg meevallen
Hoi dames !

De bevalling ging heel snel in 2 persweeën was hij eruit! Ik vond het erg pijnlijk en heb ook geschreeuwd, voor een ruggenprik was het al te laat dus ik kreeg een infuus met verdoving weer je een beetje slaperig van word. Toen ik eenmaal moest gaan persen werd deze verdoving ook stop gezet. Hij vloog er wel uit, ze schrokken ervan . De kleine weegt 2470 en zal wel een tijdje in de couveuse moeten blijven.
Wauw @rozediamant! Mooi gewicht hoor! Gefeliciteerd! Wat een turbobevalling! hopelijk herstel jij ook weer snel!
Gefeliciteerd rozediamant, wat een turbo bevalling. Hoe gaat het met jullie?

Succes met herstellen en geniet
Hoi,

Ik heb eigenlijk alleen een beetje buikkramp maar verder geen pijn, misschien komt dit later nog. Lopen gaat trouwens gewoon goed. Ons kleine mannetje heeft het wel een beetje moeilijk, hij ligt in de couveuse aan de sondevoeding, zuurstof, antibiotica en aan het infuus. Ik mag 24/7 bij hem zijn en mijn vriend ook, die kan gewoon elke dag blijven slapen. Ik vind het allemaal heel heftig om hem zo te zien ... De komende weken ligt hij iedergeval nog in het ziekenhuis.
Ach meid wat heftig

Hier hou je ook geen rekening mee. Veel sterkte voor jullie.

Wat fijn te lezen dat het met jou goed gaat. Moet jij nog in het zkh blijven?

Is dan wel anders dan voorgesteld .. fijn dat jullie gewoon daar kunnen zijn!
Gefeliciteerd met jullie zoon, rozediamant! Mooi gewicht nog hoor. Ach jee, zo in de couveuse is niet zoals je het wilt. Maar bedenk maar dat hij goed wordt verzorgd en de tijd krijgt om nog aan te sterken. Komt helemaal goed! Heel veel sterkte
Gefeliciteerd met jullie zoon!

Mooi gewicht zeg!

Hopelijk is hij snel van alle slangetjes af en mogen jullie hem mee naar huis nemen.

Ze zorgen vast goed voor hem daar.

Heeft hij een infectie opgelopen? Omdat hij aan de antibiotica ligt?

Ga je borstvoeding geven?
Ik moet vandaag nog blijven verder weet ik het eigenlijk nog niet. De antibiotica is ivm langdurig gebroken vliezen. Waarschijnlijk waren ze zaterdag al gebroken maar heb ik er niks van gemerkt. Ik ga borstvoeding proberen te geven, het kolfapparaat staat al in de kamer.
Joh, gefeliciteerd Rozediamant, en sterkte! Dubbel zo allemaal! Hopelijk gaat het snel goed met hem
Gefeliciteerd rozediamant. Hij is wel mooi op gewicht maar idd wel dubbel.

Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis.

Wel apart dat je het niet gevoeld hebt dat je vliezen gebroken waren. Zo zie je maar zo kan het ook gaan.

Hier heb ik contact gehad met de vk en ze had een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor morgen. Dus morgen naar de gyn.

Lig nu even de bewegingen te tellen omdat hij zo rustig is. Heb ook al hele dag beetje harde en gespannen buik.

Voel hem wel wat en het zorgt voor een gespannen buik maar hele overduidelijke bewegingen nou vind van niet.

Ben benieuwd morgen.
Oh wow rozediamant! Gefeliciteerd met jullie jongen!! Lees je een dagje niet is er opeens een baby in het topic en niet van de tweeling

Kan me wel voorstellen dat het heftig is om je kleintje nu zo aan de slangetjes te zien, dat was natuurlijk niet hoe je het allemaal in gedachten had! Gelukkig is hij in goede handen en zal het vanaf nu alleen maar beter gaan
Gefeliciteerd rozediamant! Hopelijk gaat het snel beter met je zoontje en mag hij van de slangetjes af!

Wel gek hoor, dat we allemaal ergens in september uitgerekend zijn, maar er gewoon twee van ons al bevallen zijn en muziekmeisje natuurlijk ook al bijna. Je stelt je toch in op 'nog .. weken' maar die bevallingen laten zich niet plannen.
Dankjewel allemaal !
Gefeliciteerd rozediamant

Hopelijk is de kleine snel van de slangetjes af en mag hij daarna lekker mee naar huis
Rozediamant: gefeliciteerd met je zoon! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te zien. Wel een mooi gewicht, hopelijk gauw naar huis om echt te gaan genieten!
Vandaag op controle geweest bij de gyn. Kindje blijft ver onder het gemiddelde qua meting en mijn vruchtwater is matig.

Maar geen directe reden tot zorg. Kan ook gewoon genetisch bepaald zijn dat ons kindje erg klein is. Maar na 1 echo kunnen ze dat niet uitsluiten dus over twee weken krijg ik weer een groei echo.

Ook willen ze de bevalling monitoren omdat kleine kindjes het zwaar kunnen krijgen tijdens de bevalling. Dus ben nu overgedragen aan het ziekenhuis.

Moet nu complete rust, veel op mijn zij liggen en smiddags 1 à 2 uur naar bed.

En veeeel drinken.

Beetje balen was pas net begonnen aan mijn klusjeslijst, maar het is niet anders.
Wel goed dat je nu extra in de gaten wordt gehouden.

En nu maar doen wat ze zeggen... Rust rust rust hoe moeilijk ook. Is t beste voor jullie kindje.

Op hoeveel gewicht schatte de gynaecoloog het kindje dan?
@women1989 Inderdaad maar goed rust houden ! Hoe voel je je verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven