Uitgerekend september 2019 (extra groep)

29-01-2019 17:12 305 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangeren die uitgerekend zijn in september!

Er zijn al twee andere groepen voor september (eerste helft en tweede helft september), maar die zitten al vol, dus bij deze een groep voor iedereen die het leuk vindt mee te schrijven en in de andere groepen geen plek meer vond.


NaamLeeftijd KindjeUitgerekendMeisje/jongenOpmerkingen (echo's e.d.)
Lily-of-the-valley..2e15-9-2019 💙 termijnecho+20w echo :cheer2:
Verliefdenonzeker313e30-9-2019 💙 ? ..
Djbbi301e23-9-2019..
Winterluxi291e01-10-2019 💙 termijnecho & 20 weken echo :heart:
Youthza..1e15-9-2019 :fortune: ..
Bonnieux..2e10 a 15 sept :gift: ..
Smartie88301e15 sept :fortune: 23 april 20w echo
Maribos..2e13 sept 💙 20w echo :cheer2:
Bo :hug:

______________________________________________
Inloggegevens:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:14
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
64.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baby 3 meld zich. 19.09.19 mama geworden van een geweldige dochter. Piepklein met 2560 gram. ( was al verwacht want man en ik waren ook dysmatuur maar verder kerngezond) :)
En een prachtige hands off bad bevalling gehad precies zoals we wensten. Wauw zo blij! Ok misschien iets sneller dan we wensten want t was wel een hele zware bevalling want ik ging in 1.5 uur van 4 cm ontsluiting naar de baby op mijn borst. Dus dat was een mega weeen storm🤣
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Djbbi! Wat fijn dat alles is gegaan zoals jullie wilde! Weer een beetje bijgekomen van de weeënstorm?

Hier ben ik nog geduldig aan het afwachten. Helaas is de baby nog niet eens ingedaald dus ik hoop dat dit wel gaat gebeuren voordat de bevalling start. Hoe is het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie felicitaties!!

En Djbbi gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Dat scheelt flink met mijn ruimbemeten dochter ;-D, meer dan een kilo! Ik wens jullie een fijne kraam en kraamtijd en veel geluk met jullie dochter! Hoe gaat het met jou na de bevalling? Niet te veel kleerscheuren aan overgehouden? Ik hoop ook dat je goed herstelt!

Met ons gaat het goed! Onze kleine meid doet het uitstekend op de borst! Ze is maar weinig afgevallen 😊
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd djbbi!! Wat een klein meisje! Lekker genieten!
Hier in een uur van 5 cm naar een baby maar geef mij maar een weeenstorm i.p.v. er uren over te doen!
Hopelijk kom je er snel van bij!

Wat gaat het goed Bonnieux!! Heerlijk genieten!

Hier is onze kleine man alweer 3 weken en ik denk al wel de 4 kg gehaald! Onrustige dagen zijn het nu wel..heel veel krampjes s avonds en dat breekt mijn hart!
Alle reacties Link kopieren
maribos schreef:
20-09-2019 22:13
Gefeliciteerd djbbi!! Wat een klein meisje! Lekker genieten!
Hier in een uur van 5 cm naar een baby maar geef mij maar een weeenstorm i.p.v. er uren over te doen!
Hopelijk kom je er snel van bij!

Wat gaat het goed Bonnieux!! Heerlijk genieten!

Hier is onze kleine man alweer 3 weken en ik denk al wel de 4 kg gehaald! Onrustige dagen zijn het nu wel..heel veel krampjes s avonds en dat breekt mijn hart!
Ahhhh krampjes zijn zo naar😢😢
Mijn moederhart kan daar ook niet tegen hoor! Sterkte met je kleine ventje😘
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Bonnieux en djibbi??
Alle reacties Link kopieren
Hier ook babynieuws! Mooi gezond ventje mogen ontvangen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
26-09-2019 00:35
Hier ook babynieuws! Mooi gezond ventje mogen ontvangen :heart:

Heeeee gefeliciteerd Luxi met je kersverse ventje!! Heel veel geluk met zn drietjes! En heel goed herstel gewenst met een fijne kraam die goed voor je zorgt😘
Is de bevalling goed verlopen?

Ik lig nu wakker met mijn meisje op mijn buik. Ze heeft krampjes en wil alleen op me slapen. Tot net hard gehuild, dus ik moet even tot rust komen (ookal ben ik doodmoe😵).
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel ! 😊 Bevalling was zwaar maar gelukkig goed verlopen.

Aah sneu zeg die krampjes! Maar niet zo gek dat ze dan het liefst bij haar mama ligt die haar al 9 maanden heeft geknuffeld in de baarmoeder :hug: sterkte! Ik hoop dat ze er gauw geen last meer van heeft. Hoe gaat het verder met je? Zijn je klachten/ziekte die je had tijdens de zwangerschap over?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd luxi! Heerlijk genieten en heel veel geluksmomentjes gewenst. Bonnieux heel herkenbaar! Ook hier regelmatig een huilend meisje en die ook heel vaak of het nou dag of nacht is alleen op mama of papa wil slapen.
Mocht iemand tips hebben..? ;)
Alle reacties Link kopieren
Dankje ! Haha die tips kan ik ook wel gebruiken🙈🙊
Alle reacties Link kopieren
Ow die krampjes zijn zoo erg..hier is zoon morgen 6 weken en hoop dat we het ergste gehad hebben. Enkele tips:

Infacol
Sab simplex
Buikje masseren
Maar ik vind zelf de pitten zak het beste werken!
Alle reacties Link kopieren
Ohh dames! Hier ook hardcore krampjes en we zijn nog niet op de zes weken, maar dochterlief weet haar scheur wel open te trekken.
Uiteindelijk is het krampjes gewoon uitzitten heb ik het idee. De pittenzak hebben wij als enige niet geprobeerd, maar kunnen we nog doen.
Verder in de zak mee rondlopen, omdat rechtop dichtbij papa en mama geruststelt. Bij echt heftige krampjes wil ik haar en mezelf ook nog weleens bloot en hou haar dan zo op mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat wij ook gestopt zijn met infacol en sab simplex omdat we niet het idee hadden dat het hielp maar ik lees op internet wel goede verhalen.
Overal lees ik dat je mer 6 weken op het hoogtepunt zit, al hebben wij het idee dat we het hoogtepunt al eerder gehad hebben. Ik heb zo’n kip kep pittenzak gekocht(shit volgens mij heet het helemaal niet zo maar wel zoiets) en dat vindt hij wel fijn. De warmte en de druk die het geeft op het buikje.
Hier zijn de nachten echt nog wel rommelig , terwijl eerste zoon nu door ging slapen. Kan mij dat nu nog niet voorstellen
Alle reacties Link kopieren
Maribos, dat idee heb ik ook. Dat het én niet werkt of iig niet echt, maar ook dat de krampjes eerder erger waren. Maar nu hebben we weer een kind dat heel vaak poept. Terwijl de eerste dat juist niet deed, dat was ideaal😁
Alle reacties Link kopieren
:yes: Leuk om te lezen dat er zulke mooie baby's zijn geboren, van harte gefeliciteerd.
Geniet er van, de kleine momentjes, de grotere momenten, met volle teugen! :heart:

Wij hebben vorige week een echo gehad, we krijgen een meisje, ze doet het heel goed :sun:

Veel liefs! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen Bo! Wat leuk een meisje ☺️

Wij hebben ook ongeveer elke verschoning een poepluier Bonnieux! Hier helaas wat rommelige nachten en wat meer krampjes ☹️ Wat was voor jullie het hoogtepunt met de krampjes en gebroken nachten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd bo!! Super fijn voor jullie!

Hier is zoon as vrijdag alweer 8 weken..bij ons zat de top van kramojes al rond de 3 weken maar van de week s nachts ook nog wel wat krampen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bo, wat leuk een meisje!

Ik weet nog niet of we op het hoogtepunt zitten, nu iig zes weken. Ons kleintje heeft iig net als haar grote broer last van eczeem, dat is ook naar voor haar😔
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Hoe gaat het? De weken vliegen voorbij he. Zijn de eerste al weer aan het werk? Mijn zoontje is volgende week alweer 10 weken.

Ik vind deze tijd best pittig! Ik geniet er wel van maar het is keihard werken elke dag. Ik kan de baby overdag niet wegleggen dus ik ben de hele dag aan het slepen met hem. In de draagzak, bovenop me slapen en zo nu en dan in de maxi cosi. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb wel gemerkt dat hij heel even doorslaapt als hij op zijn buik wordt neergelegd. Ik heb nu maar een theorie dat hij ‘s nachts alleen slaapt en daardoor overdag het knuffelen wil inhalen 🤷‍♀️. Hij is nu door het tweede sprongetje heen (wat een ellende was dat zeg) en sindsdien kan hij wel eventjes alleen spelen onder een mobiel.

Hoe gaat het verder bij iedereen? Zijn de nachten een beetje te doen voor jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hi Winterluxi!

Wat gaat het hard hè? Volgens mij zijn al onze baby’s straks alweer vier maanden!!!

Ik was vandaag bij de huisarts omdat ons jongedametje griep heeft en daar nogal last van heeft. Ze hoest heel naar, dus even laten nakijken. Met wat extra neusdruppels mochten we gelukkig naar huis. Nu drinkt ze ook wat beter. De huisarts zei ook dat ze vond dat ze hard groeit, ze zag haar voor het laatst met acht weken. En ze vindt de naam van onze dochter zo leuk, dat horen we heel vaak en dat vinden wij weer heel leuk om te horen!!🥰
We zijn zo blij met ons kleine frummeltje😍😍

Maar over dat wegleggen, dat hebben we nu nog. Haar verplaatsen levert vaak onrust op! Dus dan houden we haar gewoon maar bij ons. Nu met de griep is ze extra zielig en aanhankelijk daar geven we nu maar goed aan toe. Hopelijk is ze gauw weer beter🍀
Alle reacties Link kopieren
Het gaat zeker hard! Ik zag vandaag een pasgeboren baby en dat is ineens weer zo’n frummel! :heart:

Heel veel beterschap met je meisje! Lekker knuffelen inderdaad. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de naam! Wil je die in een PB laten weten?

Het overdag alleen slapen gaat hier sinds een weekje beter! Hij mekkert zich nu snel in slaap maar doet wel hazenslaapjes. Het is verder een vrolijk ventje dus ik maak me er niet zo druk om. Ik ben zo dol op hem :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
bonnieux wijzigde dit bericht op 03-01-2020 22:19
98.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat had ik gisteren ook! Ik zag toen ook een baby’tje van twee weken oud en dan is ons kleine meisje alweer zo’n reus!!!

Dank voor je beterschapswensen! Ze gaat langzaam de goede kant uit, iig al koortsvrij, nu nog van dr nare hoest af.

Wat fijn dat ie het gewoon lekker doet op z’n hazenslaapjes en wel gewoon vrolijk is!
Ik ben ook zo dol op ons kleine meisje, ik merk wel dat ik het regelmatig heel lastig vind dat we er nu twee hebben. Ik wil ze heel graag allebei de aandacht geven die ze verdienen, maar dat lukt gewoon niet altijd. Vanavond nog, ik breng de oudste naar bed, ik zing net zijn slaapliedjes zet de jongedame haar scheur open: ‘meeeeeelllkkk nuuuuuuuuuu!!!!’ Gelukkig nam mijn man het over, maar stiekem had ik de oudste graag helemaal zelf in slaap geknuffeld... maar ja hè? Het lot van een moeder van twee...


Ik zal je een pb sturen met haar naam.
Alle reacties Link kopieren
Wat vliegt de tijd he. Alweer bijna 5 maanden. We zijn hier al van de 2500 gr bijna op 6400 beland. Wauw wat gaat dat hard. Wat fijn on te lezen dat het goed gaat bij jullie.
Dat niet weg kunnen leggen hadden wij hier ook. En nog zijn de slaapjes overdag in bed maximaal 30 min. Fulltime job. Pfff.
Maar ach het is ook zo genieten!
Oh ik ben nu ook heel benieuwd naar haar naam bonnieux mag ik m ook weten in pb?
En Bo hoe gaat het inmiddels bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven