verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
@matermatuta welkom...jammer he..dat het nog steeds niet lukt :(



jaa voor iedere nieuwe meeschrijver een bannetje vind ik perfect!! (en dan ook de oude schrijvers eens een ban gunnen...een soort van wie het eerst komt...)



@nena fijn dat het goed gaat met afvallen!!



@matermatuta de mmm maakt het officieel maar maakt ook dat er tenminste iets gaat gebeuren! Het voelt zo doelloos op een gegeven moment om het op eigen krachten te blijven proberen...



@matermatuta ik vond/vind de onderzoeken helemaal niet zo belastend...hooguit het met je blote kont op tafel...dat is even 'wennen' zeg maar...en de HSG was wel pijnlijk...verder weinig bijzonders hier...het wordt pas pijnlijk als blijkt dat er iets/niets is waardoor je IVF nodig hebt, maar dan ben je ook zo een flinke tijd verder!



@modestmouse arghhhh je moet er echt zelf goed achteraan bellen...was hier net zo!!
Alle reacties Link kopieren
@drupper gefeli met de kilos!!



@illgirl beterschap voor je man!!



nou hier is alles wel weer een beetje op orde...zoon is niet naar de peuterspeelzaal gegaan dus had geen tijd voor mezelf voor mijn werk...dus dat moest veel in de avonduren etc. pfff gewoon flink druk...vriend ziekjes...merk dat ik zelf ook niet helemaal lekker ben...zoon gelukkig wel weer helemaal beter :D



Nou hier ondertussen anderhalf week DPO woensdag een positieve ovulatietest...heb sinds een paar dagen zoon vette huis..haar gigantisch vet..(normaal helemaal niet) en pukkeltjes....en gevoelige borsten..en ergens krijg ik weer hoop...maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van...tsja...denk je nou écht dat het nog gaat lukken...beetje tegenstrijdige stemmetjes....nou ja...wil donderdag testen als het nog nodig is...misschien is dat vette in haar/gezicht ook wel omdat ik vorig weekend veel chocola/ongezond heb gegeten uit stress van het zhuis...
Alle reacties Link kopieren
Mater matuta welkom!



GM, fijn dat je zoontje weer beter is en toen ik je symptomen las dacht ik ook meteen: zwanger!! Wie weet, het is je zo gegund!



Hier 10 dpo en alles wijst erop dat de rode duivels vandaag gaan komen . Een van mijn beste vriendinnen is gisteren van een dochter bevallen en stuurde een foto en vertelde hoe verliefd en gelukkig ze was.... ik ben zo jaloers



Om nog even terug te komen op GM's vragen, we hebben behoorlijk wat gespaard hier, maar dat was idd bedoeld voor een aanbetaling voor een huis als we terug naar Nl gaan. Nu we de IVF in gaan gaat dat geld dus allemaal daarheen en als dat mislukt hebben we geen baby, geen huis en geen geld meer. Adoptie is voor ons geen optie, want je moet resident zijn hier (of een greencard hebben) en in Nl maken we denk ik ook weinig kans want mijn vriend is al 40 en we hebben geen huis en een vaste baan zit er met ons werk niet in. Alles is gewoon ff kut, soms denk ik dat we het maar gewoon op moeten geven, dan kan ik ook niet meer teleurgesteld worden.



Sorry voor dit negatieve bericht, maar het zo moeilijk hoop houden.



Ik duim voor iedereen op het wachtbankje!!
Alle reacties Link kopieren
@miss or och nee :(:(:(:(:( pfff wat moet je dan ook moedeloos worden :(:( maar jeetje...stom he waar je nu op moet 'gokken' want zo voelt het misschien wel...gokken voor een baby... *knuf* overwegen jullie wel (met spoed) terug te gaan naar NL (want voor diezelfde 30K kun je het in NL wel even rooien om alles op de rit te krijgen...of willen jullie dat niet eens? (ik bedoel...is dat ook nog eens een gok nl/usa of zijn jullie daar wel over uit?)
Alle reacties Link kopieren
Mater: bij ons was het idd zo dat Maurits thuis een potje moest vullen. Maar ik weet niet of dat in ieder zh zo is. Als je dichtbij woont moet dat sowieso kunnen lijkt mij. Als je wat verder weg woont heb je natuurlijk het probleem dat er maar een bepaalde tijd tussen mag zitten. Tussen het "lozen" en het onderzoek..Of je moet op een parkeerplaats gaan staan hahahahaha. Ik vind wel dat je heel creatie wordt. Ik zit echt af en toe te puzzelen. Om de dag vrijen in de vruchtbare periode. Maar soms komt het niet uit en dan zit je bijna met je agenda in de hand te plannen. We kunnen er gelukkig om nog om lachen. Ik slik nu 150 mg clomid, en heb de laatste keer ovitrelle gekregen om het eitje te laten springen.



Druppel: goed bezig met afvallen zeg!



GM: goed datje er weer bent en dat alles weer goed is met je zoon. Staat hij trouwens op je avatar? Ben je niet bang dat iemand je zo herkent?



Missor: even een knuffel voor jou!!
Alle reacties Link kopieren
@gm fijn dat het weer beter gaat met je zoontje! Voor jou komen er dus ook weer spannende dagen aan... Hopelijk zijn de kwaaltjes goede voortekenen!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar richting m'n ongesteldheid altijd wel last van krijg.. Oh en volgens mij is er iets mis gegaan in de tabel. M'n NOD is 21 nov ipv 6 dec.



@missor ik hoop zo dat de rode duivels zijn weggebleven! En wat lastig van je vriendin, weet zij van jouw situatie? Is naar nl komen een optie? Kunnen jullie hier werk vinden? Dan krijg je 3 IVF behandelingen vergoed en ben je mss niet al je geld kwijt (sorry weet niet hoe ik het beter kan verwoorden)



@marilene het is dat prins Maurits al kinderen heeft anders zou ik denken dat we hier te maken hebben met een heuze prinses hoe gaat het op het wachtbankje? En dat om de dag vrijen is zo herkenbaar. Ik heb er de afgelopen week even totaal geen behoefte meer aangehad (tot teleurstelling an vriendlief, die er totaal geen bezwaar tegen heeft om de dag haha)



Ik heb ff een baaldag. Gisteren waren we aan het winkelen en kwamen per toeval op de babyafdeljbg en de tranen sprongen in m'n ogen. Wist niet hoe snel ik weg moest lopen



Vandaag ook een rotdag, familie van vriendlief wil kerst en oud/nieuw plannen. Zoals jullie weten is schoonzus zwanger en ik heb dus echt geen zin om met haar in een ruimte opgescheept te zitten. Dat is dus heel lastig allemaal en levert ook irritaties op tussen mij en vriend iedereen begint nu ook dat ik me er overheen moet zetten en het moet accepteren en haar niet kan blijven ontlopen. Aan de ene kant snap ik dat maar ik weet ook hoe ik me voel en hoe emotioneel ik word als ik er al aan denk. Ik pas me altijd aan alles en iedereen aan en wil nu voor mezelf kiezen en extra verdriet voorkomen maar dat is dan kennelijk egoïstisch en het erge is dat er in januari ook nog een vakantie met haar en een stel vrienden op de planning staat. Vrienden weten niet van onze situatie. Bij de gedachte alleen al dat ik een week tegen een kleine buik moet aankijken word ik al kotsmisselijk. Ik wil de vak daarom cancellen maar daar is vriendlief het dus niet mee eens omdat wij nog twee rondes hebben (als deze niet raak is) en hij niet op zaken vooruit wil lopen..



Ik voel me gewoon zo van alle kanten gepusht. Echt ik had het er al zo moeilijk mee maar die zwangerschap van haar maakt alles zo dubbel in de familie. En maar blijven giechelen ja wij hadden ook niet gedacht dat het na twee keer raak zou zijn, ja daaaaag!



Ik ga dadelijk m'n stoom maar eens afblazen bij bzv! Sorry voor m'n negatieve ego post...
Alle reacties Link kopieren
GM die dagen op het wachtbankje zijn altijd zo killing he?! Wel kwaaltjes dan zou dat een zwangerschap kunnen betekenen maar ook een as menstruatie. Geen kwaaltjes kan ook nog beide kanten op aaarrghhh stomme onzekerheid! Maar ik blijf duimen!!!



Missor dat is weer vroeg of niet? Wel iets langer als normaal bij jou toch? Logisch dat je er even helemaal doorheen zit meid, het zijn ook zulke moeilijke keuze`s die je moet maken en later pas kun je zeggen of je de juiste hebt gemaakt.



NB ach meis wat een moeilijke situatie. Natuurlijk weet jij ook wel dat je je schoonzus niet kan blijven ontlopen, want dat kindje gaat daar nu eenmaal komen. Ik denk dat het nieuws nu nog iets te vers voor je is, om er goed mee om te kunnen gaan.

Ik hoop dat je een manier kunt vinden om hiermee om te gaan, want alle dingen die je nu wilt afslaan om haar te ontlopen, ontnemen jou ook de leuke momenten in het leven he?!

Dikke knuffel!



Nou ik heb ook weer een verhaal. Onze oude buurtjes, een stel van halverwege de 30 hadden besloten dat ze geen kinderen wilde. Mijns inziens een verstandige keuze, aangezien ze beide wat lager niveau hebben, hij verslavingsgevoelig is. Ze in de schuldsanering zitten en beide werkloos zijn...

Zij had de laatste tijd wat last van haar buik, maar gaf de schuld aan haar maagverkleining.

Buikklachten gingen maar niet over, dus zij naar de ha. Die stuurde haar door naar de gyn. want dacht aan een vleesboom.

Daar werd een echo gemaakt, jullie raden het al: zwanger... en wel 6,5 maand...dus....
Alle reacties Link kopieren
@Druppel, respect voor jou zeg! Wat ben jij onwijs goed bezig met afvallen. Vind het super knap dat je het vol kan houden.



@Modestmouse, wat balen van die papieren. Hoe is het nu?



@Kena, beterschap! Voel je je al wat beter?



@GM, inderdaad voor mij een kortere cyclus. Is aan de ene kant wel fijn ja, omdat je dan geen hoop krijgt als je rond de verwachte NOD komt. Ik heb ook een HSG gehad vorige maand. Nu dus een half jaar verhoogde kans. Ik ben wel een beetje sceptisch hoor... we hebben nu 20 rondes gehad en nog steeds niets. We zouden nu 55% kans hebben tot aan het tweede jaar, maar ik zie het eerlijk gezegd nog niet gebeuren dat ik zwanger raak. Klinkt misschien een beetje negatief, maar ik vind het momenteel best moeilijk om positief te blijven. Allemaal zwangeren om me heen, kinderen van vrienden die in deze maand 1 jaar worden, confronterend is het.

Ik weet niet precies welke behandeling we gaan krijgen vanaf mei. Ze had het over "inseminaties en hormonen gecombineerd". Is dat dan IVF/ICSI? Of valt IUI daar ook nog onder?

GM, voor jou weer spannende dagen dus. Je gevoel gaat vast alle kanten op he? Ik hoop zo voor je dat je over een paar dagen een positieve test hebt.



@Missor, wat is het moeilijk he? Ongelooflijk, wat een complexe situatie....Ik wens jullie heel veel sterkte toe met wat nog komen gaat. En dat jaloerse gevoel is heel normaal hoor. Het is ook niet niks allemaal wat je meemaakt. Geconfronteerd worden met het geluk van een ander wat je zelf ook zo ontzettend graag wil is dan erg moeilijk.



@Nb, wat moeilijk met zo'n zwangere dichtbij. Weet iedereen in het gezin wat jullie situatie is? (sorry, weet het even niet meer). Ik ben bang dat je zulke situaties niet uit de weg kan blijven gaan, hoe moeilijk het ook is. Als zij van jullie probleem op de hoogte is, kan ze daar ook rekening mee proberen te houden, toch? Dan is het voor jou ook wat draaglijker om een vakantie door te brengen. Hoe moeilijk het ook is, er zullen altijd wel zwangere vrouwen om je heen zijn. Ik probeer zelf daarom bij mijn beste vriendin die zwanger is zoveel mogelijk mee te leven, interesse te tonen, etc. Zij vraagt ook aan mij hoe ik dingen ervaar. Samen hebben we even lekker zitten janken toen ze me vertelde dat ze zwanger is. En daarna hebben we genoten van samen naar een babywinkel gaan om te snuffelen. Soms is het moeilijk, maar omdat ik veel om haar geef gun ik het haar wel heel erg.



GM, zou je mijn NOD op 6 december willen zetten? Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pachelbel schreef op 18 november 2012 @ 20:51:

Ik weet niet precies welke behandeling we gaan krijgen vanaf mei. Ze had het over "inseminaties en hormonen gecombineerd". Is dat dan IVF/ICSI? Of valt IUI daar ook nog onder?



Dat klinkt als IUI ondersteund met hormonen. Gebruik je de hormonen voor het rijpen/springen van de eicel en op het juiste moment waar kans op bevruchting het grootst is wordt je geinsemineerd



@MissOr

He meid wat is jouw situatie ontzettend kl*te zeg!

Ik duim extra hard dat die duivels jouw deur voorbij gaan



@Kena

Wat een toestand van je buren zeg...



@GM

fijn dat je zoontje weer is opgeknapt, en bedankt voor het bijwerken van de tabel ondanks alle drukte. (Misschien is het een idee om een eventueel vervolg van dit topic op een algemeen account te openen, zodat meerdere leden de tabel kunnen bewerken?)



@NB





@MM

ik hoop dat je dossier alsnog snel terecht komt



@Allemaal

Dank voor alle complimenten over het afvallen.

Afgelopen weekend was niet heel best. Of eigenlijk gewoon slecht!Maar ik heb er vreselijk van genoten en ik pak vandaag de draad weer netjes op.



Ik duim voor de aankomende NOD-sters en strooi nog maar eens royaal met babydust
Alle reacties Link kopieren
GM: En??? voel/merk/gebeurd er al wat?

Kena, wat een verhaal zeg. Dan sta je ook met je oren te klapperen. Wat zei je; geef dat kind maar hier

Pachelbel, wat lief van je! Ja tuurlijk gun je het je vriendinnen, zussen en de mensen die dicht bij je staan.

NB hoop voor jou dat het binnenkort ook raak is. Weet je schoonzus het? Ik ben het wel met je vriend eens dat je haar niet kunt blijven ontlopen, maar ik heb misschien makkelijk praten, heb er geen moeite mee dat vriendinnen en zussen wel zwanger raken (ook allemaal van/in een keer he!) Probeer haar niet als zondebok te zien, want je blijft haar tegen komen. Sterkte iig. Voor jou is het ook spannend nu toch?

Ik zit nog even geduldig op het wachtbankje. Ergens tussen gisteren en donderdag zou ik NIET ongesteld moeten worden... heb wel af en aan van die menstruatiekrampjes.......nou ja afwachten.



fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
arghhh hier is de spotting al begonnen :(:( weg hoop....daar ging de laatste kans op mijn 31e opnieuw moeder te worden...



ik had de tabel opnieuw bijgewerkt...



@pachelbell ik weet ook niet meer waar ik positiviteit vandaan moet halen...wel in het algemeen hoor..maar positief qua tweede zwangerschap ben ik écht niet meer...
Alle reacties Link kopieren
En toen was ik ook van het wachtbankje afgedonderd.... nieuwe NOD 19 dec. Hopelijk heeft de Sint op 5 dec een mooi cadeau voor ons.



Ik lees VNV alles even bij!



@marilene @missor ik duim/hoop voor jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
@nb1987 he bah zeg! elke keer weer een teleurstelling he :(:(:(



@clomid

ik sprak een andere arts dan mijn behandelend arrts en die vond dat er maar eens iets moest gebeuren...vooral ook vanwege mijn lange cycli..en toen begon ze over clomid of injecties...toen ik vroeg waarop die keuze gebaseerd was, had ze het over 'wat het beste past'

Nou, ik zou toch liever clomid slikken, dan gelijk aan de injecties...(al zegt een vriendin van me dat zij de injecties erg mee vindt vallen)

Hadden jullie een keuze tussen injecties of clomid of dat niet? Wat voor tabletten(?) slikken jullie, of zijn het van die gruwelijke capsules (heb een beetje pillenangst :(...)

Heeft clomid een beetje zon suikerlaagje zodat het makkelijk wegslikt? Hebben jullie er veel last van?



Ik ga weer even aan het werk...toedels!
Alle reacties Link kopieren
En ook ik donderde van het bankje af. :(

GM NOD mag naar tweede kerstdag.



@clomid: ik had geen keuze. Volgens mij beginnen de artsen met clomid en als dat niet werkt wordt er over gegaan naar injecties. Dit volgens mij omdat Clomid goedkoper is?

Clomid smaakt een beetje bitter, maar de de pilletjes zijn niet erg groot. Kleiner dan een aspirine en geen capsules gelukkig. Ik krijg medicijnen ook erg lastig weg, maar als je een groot glas water paraat houdt. En niet je hoofd achterover houden, maar juist kin op je borst tijdens het slikken, daarna veel water en klaar

Heb wel bijwerkingen. Stemmingswisselingen en hoofdpijn vlak voor mensturatie en pijnlijke tepels. Maar ook niet altijd en het leek wel alsof het met de lage dosering erger was dan met de hogere dosering. Ik ga straks het zh maar even bellen met de vraag wat we nu gaan doen....
Alle reacties Link kopieren
@marilene he bah!!!

Heb jij nu ondanks de clomid nog steeds een cyclus van zon 35 dagen?? of 'plan' je gewoon ruim?

ooo dus geen capsules, dat scheelt alweer...nou die pijnlijke borsten heb ik ook zonder clomid al...

En wat bedoel je met wat we nu gaan doen? Hoe lang slik je al Clomid en hoelang mag je het max gebruiken? Want 150 is de max?
Alle reacties Link kopieren
GM,NB en Marilene een dikke knuffel voor jullie meiden, weer de teleurstelling en weer een ronde wachten...



Marilene nou inderdaad, ik gun dat kindje nu al zoveel beter... maar ja daar wordt niet om gevraagd!



Vandaag positief werk van mijn nieuws, mijn takenpakket wordt uitgebreid en ik krijg zo de nodige extra uitdaging!

Ben er zo blij mee en hoop dat het mij wat afleiding gaat brengen!
Alle reacties Link kopieren
thx meiden! Wat leuk Kena; wat voor soort werk doe je? Ik kan me voorstellen dat je niet alles kan vertellen maar in welke richting?



GM: ja mijn cyclus blijft rond de 35/36 dagen. Maar in overleg met de verpleegkundige blijf ik voorlopig nog aan de clomid en de Ovitrelle. Heb weer een voorraadje clomid opgehaald. 150 mg is inderdaad de max.



Ik heb gelukkig geen overgewicht, maar ga rekening houden met suiker en koolhydraten. Een zusje van een vriendin had ook PCOS en zat onder de pukkels en haar pukkels zijn weg en menstruatie is nu goed (zwanger geraakt) Suiker is natuurlijk sowieso slecht voor je, dus baad het niet, dan schaadt het ook niet. En mocht ik er wat kilootjes meer kwijtraken is dat helemaal mooi. Wij letten thuis sowieso al heel erg op met conserveringsmiddelen en niet uit pakjes en zakjes koken, maar kan wel heel erg genieten van een chippie of een lekker stuk chocolade of een koekje.
Alle reacties Link kopieren
@kena wat een verhaal zeg daar gaan je oren toch van klapperen!! 6,5 mnd zwanger en niks merken... en wat fijn van je werk!! Heel veel succes!!



@gm ik heb geen keuze gekregen tussen clomid en injecties. Is zelfs niet ter sprake gekomen. Het meest irritante vind ik de stemmingswisselingen, dus ik herhaal maar tig keer op een dag dat ik het voor iets moois doe. Gelukkig slaat 50 mg meteen bij mij aan en probeer het dus van de positieve kant te bekijken dat we zo wel meer kans maken. Het mag kennelijk 6 rondes dus nog 5 te gaan.... Volgens de statitieken is dan meer dan de helft zwanger, maar dat moet ik dus eerst zien en dan geloven.



En ik weet dat ik mn schoonzus niet kan blijven ontlopen, dat wil ik ook niet. Maar ik merk wel dat er nu nog niet aan toe ben, ik zit op dit moment alles behalve lekker in m'n vel. @marilene en @pachelbell ik vind het knap dat jullie zo 'gemakkelijk' met andere zwangeren kunnen omgaan. Dat komt bij mij hopelijk ook, maar zal tijd nodig hebben. Ik denk dat het ook extra lastig is dat het zo dichtbij is.



@marilene waarom heb jij ovitrelle erbij? Is dat vanaf het begin? Heeft mijn fert.arts niks over gezegd namelijk. Ik heb ook geen overgewicht, maar ben wel een ontzettend grote snoepkont. Eet wel elke dag voldoende fruit en groente, maar regelmatig komt er snoep of chips voorbij in de week. Dus misschien moet ik maar met je meedoen....



Nou ik ga vnv lekker aan de borrel en morgen een broodje met filet eten en s avonds aan de sushi nu het nog kan!!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Nb, ik heb ovitrelle omdat mijn ei heel lang doorgroeit. Op zich wel fijn, want ik weet nu precies wanneer hij springt. Dit was de eerste keer, vorige rondes heb ik het niet gekregen. Als je ei gewoon niet al te laat springt is het niet nodig. Hoe lang is jouw cyclus?
Alle reacties Link kopieren
@kena, wat fijn van je werk! en wat een verhaal...6,5 maand zwanger! wtf....dat het nog bestaat.



hier gaat het iets minder, mijn liefje nog steeds niet fit, en zolang hij niet fit is wil jij ook geen seks...schiet niet echt op zo.



@nb, balenzeg, dikke knuffel. En ook dat je niet zo lekke rin je vel zit. geniet lekker van je sushi!



@gm, balen :(. knuffel voorjou! - en ik heb gesolliciteerd, dus even afwachten nu
Alle reacties Link kopieren
@marilene 29 dgn dus een hele verbetering (vorige zonder clomid was 42). Dat is dan idd wel fijn dat je precies weet wanneer je vruchtbare dag is.



@llgirll wat rot, maar wat denkt je vriend dan dan hij heeft? Of wil je dat liever niet delen?
Alle reacties Link kopieren
@GM, Nb en Marilene, wat rot dat het deze ronde niet gelukt is. Knuffel voor jullie drieën.



@GM, had je vandaag een afspraak in het ziekenhuis omdat er nu over medicatie gesproken wordt? Hebben ze bij jullie geen duidelijk plan voorgesteld met wat jullie op welk moment gaan doen? Lijkt me ook wel lastig als je zelf moet gaan beslissen wat de beste behandeling is. Wil je zelf wel aan de medicatie?



@Kena, wat leuk van je werk! Altijd fijn om je gedachten op iets anders te kunnen richten. Ik vind het ook fijn om te werken, want als ik thuis zit dwalen mijn gedachten toch vaak af en dan voel ik me vaker rot omdat ik nog steeds niet zwanger ben. Tijdens het werken heb ik het zo druk dat ik daar niet bij stil kan staan .



Wij zitten hier rond de eisprong, dus gezellige dagen Hopelijk brengt de Sint dit jaar een positieve test rond zijn verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
@marilene voor jou ook dikke knuffel!!



Ik weet niet waar mijn lief heeft....heeft wel bloed geprikt maar daar kwam niet uit. Morgen even naar de huis arts, maar die weet ook niet veel meer denk ik. Ik denk dat hij griepje heeft met combi van drukte laatste maanden, maar volgens hem is dat niet zo....ebben afwachten dus. Maar had wel precies o schema positieve test, misschien heeft het gewoon even geduurd voordat ik een normale cyclus had. Voel nu ook echt mijn eisprong.....fijne avond nog meiden
Alle reacties Link kopieren
Marilene ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis.



llgirll ach nee nog steeds niet fit, dat is niet fijn! Hoe zit het met je eisprong dan???

Wat goed dat je gesolliciteerd hebt meid!!!



Pachelbel werk is een hele goede afleiding. Soms ook weleens lastig in de bps-periode, omdat ik onregelmatig werk.

Soms ben ik rond mijn nod wat meer dagen vrij en dan baal ik daar weleens van, want dan heb ik wel veel tijd om na te denken.
Alle reacties Link kopieren
@kena fijn dat je takenpakket uitgebreid wordt!!! (zit er ook een financiële 'uitbreiding' bij :D? maw ook loonsverhoging of dat niet?)



@nb1987 ja hier ook een snoepkont die verder wel gezond eet (58kilo/165 dus prima bmi)



@marilene ovitrelle is toch hetzelfde als pregnyl? een spuit om ei te laten springen? *gaat maar een sollicitatie als fertiliteitsverpleegkundige eruit gooien* :D:D:D



@illgirl arghh en verspilde maand....dat is nog erger dan eenb mislukte maand :(:( hopelijk is hij toch snel weer beter...aan het sinaasappels persen jij :D!



@pachelbell nee dat was de laatste keer dat ik er was...2 weken geleden ofzo...maar ik was zo vol vertrouwen dat het deze maand wel zou lukken....*boem* reality check...

Het was meer dat het ter sprake kwam....omdat ik dus wéér zon lange cyclus had...van 40+ dagen...schiet ook niet op:(



vandaag maar weer zhuis gebeld en morgen wordt besproken of ik 'mag' beginnen met clomid...als het na bijna 2 jaar nog niet is gelukt...heb ik er barweinig vertrouwen in dat het nog wel gaat lukken op de normale manier...dan maar met wat toverpilletjes....(ja daar vestig ik nu al mijn hoop maar op)



Gekke is....in nijmegen werd wel gezien dat ik veel kleine eitjes had (wat leek op pcos) maar uit bloedonderzoek kwam geen pcos...maar ja...met die lange cycli erbij....moeten ze toch wel ja zeggen???



@marilene jij zat toch ook in de G.V ziekenhuis te E? Heb jij toevallig ook dokter Leen.... (ik ben niet cryptisch hoor :S)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven