Verder behandelen in België of Duitsland

09-10-2018 17:16 7 berichten
Na 3x ivf te hebben gedaan willen wij door met behandelen in België of Duitsland.
Wie doet dit al en kan mij vertellen wat ze daar extra te bieden hebben?
Na 4 jaar is er nog altijd geen reden waarom ik niet zwanger kan raken.
Alle reacties Link kopieren
Das zwaar kut voor je meid :hug:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar drie koppels in mijn naaste omgeving zijn alle drie in Gent geweest. Zij zijn allemaal zwanger geworden. Wat ik er van weet (van horen zeggen dus) spelen ze in Gent wel in op bepaalde waardes, bv met medicatie, die in Nederland nog als normaal worden gezien en daarmee niet behandeld.

Veel sterkte!
Dank je voor de reacties. Verder niemand ervaring met behandelingen in België of Duitsland?
Hoi emceetje, hier na drie jaar modderen ook naar België gegaan. Hele andere diagnose en na behandeling van 8 maanden uiteindelijk zwanger. Wil je meer weten, stuur me een PB. Dan deel ik de arts en kliniek en misschien wat tips. Sterkte!
Hee Emceetje, wat rot dat het na 3x IVF nog niet gelukt is. Schrijf anders even een berichtje op het IVF/ICSI topic (zwanger/zwanger-worden-met-ivf-of-icsi- ... ges/428804), daar zitten een heel aantal meiden die in het buitenland in behandeling zijn, waren of willen. Je kan eventueel een linkje daar zetten naar dit topic, er was al eens sprake ervan om alle 'buitenland-verhalen' in een apart topic te doen, dus dat zou hier prima passen. Sterkte en succes! :hug:
Hey emceetje. Wat rot dat t nog steeds niet gelukt is. Ik 'ken' je nog van een topic 35+ die zwanger willen worden. Ik zal voor je duimen dat t alsnog lukt in België of Duitsland. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven