Vroeggeboorte

20-08-2020 22:19 478 berichten
Hey iedereen, ik ben vandaag 24 weken, maar ben sinds afgelopen vrijdag opgenomen ivm pre eclampsie.

Ik wou graag verhalen van andere vrouwen horen hoe zij een vroeggeboorte en/of zwangerschapsvergiftiging hebben meegemaakt, hoe het is verlopen na de bevalling mentaal/fysiek/ en met de baby.

Ik lig nu in het maxima in Veldhoven. Ik weet dat helaas niet alles goed gaat bij zo’n vroege geboorte. Maar zou toch graag andere verhalen horen
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om te horen Kenzo!
Vandaag had ik echt een slechte dag. Hele dag huilen etc ivm heimwee. Vannacht ook weer magnesium gekregen ivm hoge bloeddrukken. Maar die zijn weer onder controle
Huilen mag. Het is ook helemaal niet niks allemaal. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Het valt ook allemaal niet mee Kenzo. Het wisselt ook per dag he....dat maakt het ook zo onzeker.
Hopelijk morgen weer een goede dag...of in ieder geval een betere. Hou vol! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het vannacht?

Je bent inmiddels al 28,5 week :applause:
Goedemorgen Kenzo, een paar dagen geleden was er sprake van een uurtje naar buiten, is dat al gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Hè balen Kenzo. Ik hoop dat het vanacht wat beter ging?
Wanneer het mag en kan zou even naar buiten wel fijn zijn denk ik? Wie weet doet een zonnentje goed?
Ja ik mocht afgelopen week gelukkig naar buiten. Maar nu zit ik toch weer aan t magnesium ivm hoge bloeddrukken dus mag nu niet meer. Zou vandaag afgesloten worden het magnesium alleen bloeddruk bleek vanochtend weer hoog te zijn, terwijl gister de bloeddrukken weer keurig waren. Magnesium was donderdagavond aangesloten (bloeddrukken van 181/135 etc) nu 151/100 maar heb al 2 pillen gekregen ervoor. Dus balen dat de magnesium er niet af mag
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker dat je even naar buiten kon!

Maar nu dus aan je bed gekluisterd met die piepende infusen, bah :cry: Hoop dat de magnesium toch weer zijn werk doet en dat je, met af en toe een uitstapje naar buiten, soepeltjes richting 29 weken gaat ❤️
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je er even uit bent geweest! Vond je het niet druk?
Dat magnesiuminfuus :"-( Balen zeg. Maar hopelijk doet het z’n werk goed en kun je het nog even rekken :lips:
Alle reacties Link kopieren
Jammer Kenzo. Wel fijn dat je even naar buiten bent geweest. Hou je taai!
Alle reacties Link kopieren
Pittig Kenzo! :rose:
Is mogelijk om beetje van huis naar ziekenhuis te halen? Dat wat meer voelt als je eigen plekje?
Magnesium is er af :-D bloeddruk was vanochtend dus nog wat hoger, maar als het vanmiddag netjes was mocht het afgesloten worden. Bloeddrukken net waren weer super mooi, nog nooit zo laag geweest sinds ik opgenomen was (zal ook echt wel te maken hebben met dat ik vanochtend dubbele dosis heb gehad en een uur van te voren weer mn pilletje) maar goed ze weten vast wel wat ze doen hier. Dus ik ben blij dat het er af is, kan ik morgen in ieder geval weer gewoon naar beneden, want mijn zus en haar vriend komen langs dus dat is wel gezellig.
Heel veel beterschap! Ik ben zelf toevallig anderhalve week geleden met 34 weken bevallen van een tweeling. Ook ik lag opgenomen in het ziekenhuis door pre eclampsie.

Ik heb zelf maar een weekje gelegen voor de geboorte, maar na de geboorte ben ik al het vervelende vergeten. Ik hoop dat dit ook bij jou het geval zal zijn.

De kids zijn in ieder geval gezond, maar we liggen nog wel in het ziekenhuis ivm sondevoeding.

Heel veel sterkte en hopelijk mag je je kind gezond in je armen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Dderyaa66 van harte gefeliciteerd!
Kenzo, fijn dat het weer wat beter gaat. Gezellig voor je dat er visite komt morgen.
Het is hier mooi weer, niet echt warm maar een blauwe lucht. Misschien kunnen jullie buiten het ziekenhuis even in de zon zitten. Doe wel een lekker warme jas aan. Fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
dderyaa66 van harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling! :heart:

Kenzoblitz2020, wat leuk dat je zus en haar vriend komen! :heart: Dan wens ik je een fijne dag! Ik hoop dat je ook nog naar buiten mag. Het is zulk mooi weer
Alle reacties Link kopieren
Kenzo top, hopelijk vandaag ook een goede dag en veel plezier met zus en haar vriend!
Voel me gelukkig nogsteeds goed😁. Vanochtend weer dopplers gehad en deze waren weer heel mooi. Heb ook een foto van de echo gekregen een keertje. Is toch wel leuk, nu mis je die dingetjes eigenlijk allemaal omdat de echo’s nu meer een medische reden hebben ipv voor de leuk.. ga denk ik vragen of ze een keertje een 3D echo willen maken🙈
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed gaat!
Enne..,vragen staat vrij. Nee heb je en ja kun je krijgen.
Mijn dochter heeft tijdens de 20 weken echo ook een 3d fotootje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Kenzo hihi vooral vragen om foto’s heb hie4 van iedereen 2 weken zo ongeveer, heel grappig om naast elkaar te zien :)
Fijn dat je je goed voelt, op naar nog meer goede dagen!
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je foto’s vraagt, ik heb er ook veel. Je mag best een voordeeltje meepikken van al die weken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd hoe de afgelopen dagen zijn gegaan.
Heb je nog een 3D echo gekregen?
En hoe voel jij je nu?
Heeft de baby nog dipjes gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je je goed voelt :heart:
BIjna 29 weken alweer! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Kenzo? Morgen al 29 weken :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven