Wachten tot zomer 2016 3.0
dinsdag 28 maart 2017 om 10:06
ZWANGER!!
Bevallen!
Kom je er niet uit, geef een gil!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
| Swirls | 27/29 | Eerste | 7 april 2018 | PCOS |
| Zegeens | 28/35 | Eerste | februari 2019 | - |
| Sfietje | 29/33 | tweede | 02-04-2019 | - |
| Chantilly | 30/30 | tweede | 24-07-2019 | - |
| Juffert22 | 28/27 | Eerste | 14-09-2019 | 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger |
Bevallen!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Fleurdelis | 27/27 | Eerste | |
| MiAnoo | 24/32 | Eerste | |
| Huisjebeestjekindje | 25/27 | Eerste | |
| Whoopsadaisies | 30/30 | Eerste | |
| Gecko | 30/30 | Eerste | |
| Maisie | 30/33 | Eerste | |
| Sfietje89 | 27/31 | Eerste | |
| Chocolientje | 25/27 | Tweede | |
| Knotje | 27/26 | Eerste | |
| Dekentje | 24 | Eerste | |
| Chantilly | 28/29 | Eerste |
Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
donderdag 10 januari 2019 om 15:03
Wat een geduld heb je moeten hebben Juffert, maar wat ontzettend fijn dat het gelukt is! Van harte gefeliciteerd!
Spannend dat het er misschien meer dan 1 is!
Wat mij betreft ben je ook van harte welkom op fb. En mocht je willen, zegeens, jij natuurlijk ook! Volgens mij is Chantilly beheerder, dus moet je haar even een privé bericht sturen.
Chantilly, fijn dat het goed gaat, en dat ze zo goed reageerden op het werk. En wat fijn dat je minder misselijk bent dan de vorige keer
Spannend dat het er misschien meer dan 1 is!
Wat mij betreft ben je ook van harte welkom op fb. En mocht je willen, zegeens, jij natuurlijk ook! Volgens mij is Chantilly beheerder, dus moet je haar even een privé bericht sturen.
Chantilly, fijn dat het goed gaat, en dat ze zo goed reageerden op het werk. En wat fijn dat je minder misselijk bent dan de vorige keer
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Oh Juffert, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Nu kunnen we ook voor jou dansen
hopelijk gaat alles goed! Spannend!
Chantilly, fijn dat je man het zo naar z'n zin heeft op z'n nieuwe werk. En dat jij positieve reacties hebt gehad op je zwangerschap. Hopelijk zakt de ochtendmisselijkheid ook nog weg. Al is het al heel fijn dat het minder heftig is dan bij je vorige zwangerschap.
Hier gaat het goed. Dochter loopt!
Zo trots! Onze huizenjacht is nog steeds bezig. Laatst wel in onderhandeling geweest, maar helaas kwamen we er niet uit. Dus we zoeken verder.
Ik ben met foliumzuur begonnen. Meer alvast voor de zekerheid. Zoals het er nu naar uit ziet, starten we in het voorjaar voor een tweede. Man wil al een half jaar, maar moet nu dus op mij wachten. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor. We hebben nog steeds regelmatig gebroken nachten. En ik zou graag eerst verhuizen. Dus we zullen zien!
Chantilly, fijn dat je man het zo naar z'n zin heeft op z'n nieuwe werk. En dat jij positieve reacties hebt gehad op je zwangerschap. Hopelijk zakt de ochtendmisselijkheid ook nog weg. Al is het al heel fijn dat het minder heftig is dan bij je vorige zwangerschap.
Hier gaat het goed. Dochter loopt!
Ik ben met foliumzuur begonnen. Meer alvast voor de zekerheid. Zoals het er nu naar uit ziet, starten we in het voorjaar voor een tweede. Man wil al een half jaar, maar moet nu dus op mij wachten. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor. We hebben nog steeds regelmatig gebroken nachten. En ik zou graag eerst verhuizen. Dus we zullen zien!
vrijdag 11 januari 2019 om 20:36
Yes wat knap Knotje! Zo leuk is dat. Zoon loopt nu een half jaar en ik kan me bijna niet meer voorstellen dat hij dat ooit niet gedaan heeft haha, zo snel want dat!
Jammer dat je niet uit de onderhandelingen kwam, maar dan is het gewoon niet jullie huis geweest denk ik. Hopelijk snel meer geluk!
En wat leuk en spannend dat je weer met foliumzuur bent gestart
Jammer dat je niet uit de onderhandelingen kwam, maar dan is het gewoon niet jullie huis geweest denk ik. Hopelijk snel meer geluk!
En wat leuk en spannend dat je weer met foliumzuur bent gestart
zondag 13 januari 2019 om 17:37
Nogmaals gefeliciteerd Juffert! Hoe voel je je? Heb je al kwaaltjes? Ik ben benieuwd naar de echo, hopelijk kijken ze heel goed, zodat je niet bij de tweede echo een extra verrassing hebt
Met 8 weken zou ik ook gewoon gaan wintersporten, al was ik toen heel misselijk en moe, dus ik hoop dat je dan goed voelt.
Bedankt voor het verplaatsen
Fijn dat de reacties op je werk zo goed waren Chantilly! Ik stuur je een pbtje voor Facebook.
Hoe gaat het nu met jou Sfietje? Is het nog een beetje te doen?
Leuk dat jullie straks voor een tweede willen gaan Knotje. Wat goed dat ze loopt, daar mag je zeker trots op zijn! Jammer van de onderhandelingen, maar er komt vast nog een ander huis op jullie pad.
Bedankt voor het verplaatsen
Fijn dat de reacties op je werk zo goed waren Chantilly! Ik stuur je een pbtje voor Facebook.
Hoe gaat het nu met jou Sfietje? Is het nog een beetje te doen?
Leuk dat jullie straks voor een tweede willen gaan Knotje. Wat goed dat ze loopt, daar mag je zeker trots op zijn! Jammer van de onderhandelingen, maar er komt vast nog een ander huis op jullie pad.
maandag 14 januari 2019 om 11:59
Van harte Juffert! Een hele goede zwangerschap gewenst, wat hebben jullie er lang op moeten wachten...
@Chantilly: fijn dat er zo leuk werd gereageerd op je werk!
@Knotje: leuk dat je dochter loopt! Zo schattig die eerste stapjes
. Zoontje loopt ook al een poos, met daarbij af en toe een flinke smak. Gelukkig valt 't meestal mee, roept'ie 'boem' of 'boink' en rent weer verder terwijl bijkomen van een halve hartverzakking
. En succes met de huizenjacht, hopelijk binnenkort raak (om binnen 'zwanger worden' termen te blijven haha).
@zegeens, succes met de laatste loodjes, hopelijk kun je even lekker van je verlof gaan genieten!
@Chantilly: fijn dat er zo leuk werd gereageerd op je werk!
@Knotje: leuk dat je dochter loopt! Zo schattig die eerste stapjes
@zegeens, succes met de laatste loodjes, hopelijk kun je even lekker van je verlof gaan genieten!
happiness = reality - expectations