Wachten tot zomer 2016 3.0

28-03-2017 10:06 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Swirls 27/29 Eerste 7 april 2018 PCOS
Zegeens 28/35 Eerste februari 2019 -
Sfietje 29/33 tweede 02-04-2019 -
Chantilly 30/30 tweede 24-07-2019 -
Juffert22 28/27 Eerste 14-09-2019 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger

Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Fleurdelis 27/27 Eerste :heart: ??-12-2016 bevallen van een zoon! :love:
MiAnoo 24/32 Eerste :heart: 01-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Huisjebeestjekindje 25/27 Eerste :heart: 14-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Whoopsadaisies 30/30 Eerste :heart: 15-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Gecko 30/30 Eerste :heart: 25-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Maisie 30/33 Eerste :heart: 13-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Sfietje89 27/31 Eerste :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Chocolientje 25/27 Tweede :heart: 20-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Knotje 27/26 Eerste :heart: 30-08-2017 bevallen van een dochter! :love:
Dekentje 24 Eerste :heart: 20-09-2017 bevallen van een dochter! :love:
Chantilly 28/29 Eerste :heart: 24-09-2017 bevallen van een dochter! :love:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
ik heb ook een PB proberen te sturen Chantilly, maar die blijft in postvak uit staan, dus ik denk dat je nog niets van mij ontvangen hebt?
happiness = reality - expectations
Ha dames!

Met mij gaat alles goed! Behalve dat ik vorige week door mijn rug ben gegaan en op dit moment als een oud vrouwtje in huis rondloop :(
Ik ben ruim 3 weken te vroeg bevallen (op 13 mei) van een meisje, de eerste in de lijst zag ik :)
De eerste weken waren erg wennen, maar nu zijn we wat meer op elkaar ingespeeld en kan ik ook echt van haar genieten.
Ik heb nog een aantal weken verlof, dus geniet heerlijk van de zomer thuis.

Heel herkenbaar, Chantilly, van het slechte slapen de laatste weken. Ik had erg veel last van mijn ribben aan de rechter kant en kon aan het eind alleen nog maar op mijn linkerzij liggen. Ik had inderdaad ook een voedingskussen en later ook nog een extra hoofdkussen om mezelf lekker te stutten. Sliep nog het beste als m'n man naar het werk was en ik het bed voor mezelf had :-D

Oeh, begint bij jou inderdaad ook op te schieten Knotje. Kijk je erg uit naar je verlof? Ik vond het heerlijk om nog even thuis te kunnen rommelen en alles op orde te brengen voor de komst van de baby. Niet dat alles klaar was toen de baby kwam, haha, maar ze kwam bij ons iets vroeger dan verwacht.

Klinkt als een heftige bevalling,Choccolientje! Heel fijn om te horen dat de fysio jullie zoontje goed kan helpen, gaan jullie de komende tijd nog vaker naar de fysio?
Een ontroostbare baby is zo zielig en zo zwaar om voor te zorgen. Dat lachen is zo leuk! Hier begint ze ook wat geluidjes te maken. Te schattig :heart:

Ik vind het erg leuk dat ik jullie weer gevonden heb en zou ook wel mee willen schrijven op facebook, maar snap ook als jullie mij er liever niet bij hebben. Heb toch al even niet meegeschreven. Jullie mogen het zeggen.

Iedereen nog iets leuks gedaan van het weekend?
Van mij mag je aansluiten hoor Maisie!
Pfoe, 3 weken eerder bevallen.. gelukkig gaat het goed met jullie meisje!

Whoops, niks gekregen.. ik zal je even een pb sturen, kijken of het dan wel lukt!
Whoops, ik heb je uitgenodigd!

Ik zal zo even een overzicht maken voor de FB groep, zodat we wat meer structuur hebben ;-)
hey Maisie! Leuk om van je te horen, wat mij betreft kun je zeker meekletsen op facebook! Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje, hopelijk gaat 't met je rug ook snel beter.
Swirls hoe is 't? Heb je inmiddels je eerste echo ingepland?
En Maisie, hoe is 't met je rug?

Hier gaat alles z'n gangetje. Kleine begint lekker van die vreugdegilletjes te maken en soms zelfs een beetje te schateren! Vorige week was'ie ziek, oorontsteking. Zo sneu voor 'm! Gelukkig gaat 't weer beter (ook met onze nachtrust, haha).
Zijn de septemberbaby's er al?
Alle september baby's zijn er! Ik was de laatste in de rij :)

Afgelopen zondag, om 23.47, bevallen van een dochter.
Bevalling zelf is meegevallen, maar dat kwam m.n. door de ruggenprik die ik kreeg na 6 uur op 4 cm ontsluiting te blijven steken.
Daarna ging het supersnel en het persen kon gebeuren met de ruggenprik erbij. Eindelijk het gevoel iets te kunnen doen, ipv alles weg te moeten zuchten/kreunen.

Dochterlief doet het uitstekend, lekker spekkig meisje. Ze woog 4395 bij de geboorte en is 53 cm lang. Zelf nog een goede dag in het ziekenhuis moeten blijven ivm een hoge bloeddruk ( ben daardoor ook ingeleid) en een fluxus, waardoor ik aan een infuus heb moeten liggen na de bevalling.

Sinds maandagmiddag weer thuis en het herstel verloopt vlotjes. Kraamhulp is geweldig en ik geniet eigenlijk van elk moment, al waren de krampjes vannacht niet fijn.

Hoe is het met jou Teemo?
hoi Teemo! Hoe gaat 't?

Fijn dat jullie thuis zijn en het goed gaat Chantilly! Krampjes zijn inderdaad heftig, hopelijk heeft jullie meisje er snel minder last van. Laat jullie maar lekker verwennen door de kraamhulp :-) .
Gefeliciteerd Chantilly! Fijn om te horen dat het nu goed gaat, hopelijk worden de krampjes snel minder. Geniet van jullie meisje!

Hoe gaat het met jou Whoops?

Hier gaat het goed, ik ben nu een maand geleden begonnen met mijn nieuwe werk. Heb het erg naar mijn zin. Mijn kriebels zijn eigenlijk veel minder geworden (misschien door de pil?). Voorlopig wachten we dus nog even langer, ook wel handig vanwege mijn nieuwe werk (Heb nu een half jaar contract). Misschien gaan we eindelijk voor een eerste als jullie al voor de volgende willen gaan :rolling:
Hier gaat 't goed! Kleine groeit goed, het is cliché maar het gaat echt snel ;-). Hij begint lekker te brabbelen en kirren, draait zich om (ligt'ie ineens in een andere hoek in de box :hihi: ), en begint aan de groente- en fruithapjes. We genieten van hem! Het is ook erg leuk dat we wat meer interactie met hem hebben, heerlijk wanneer hij lacht. Het is wel druk, ben ook net met ander (tijdelijk) werk begonnen en dan is het wel even pittig omdat we nog lang niet alle nachten doorslapen. Dat begon wel ergens in augustus, maar door eczeem en verkoudheid was het weer even feest 's nachts. Gaat gelukkig weer de goede kant op!

Jij ook succes met je nieuwe werk Teemo!
Wij zijn eindelijk ook begonnen :yes:
Hoe gaat het met iedereen? En met alle baby's/dreumessen? Nog plannen voor een volgend kindje?
Wat leuk, Teemo! Hopelijk is het snel raak! :D

Hier gaat het goed! Dochter is alweer ruim 7 maanden. Heerlijk meisje is het! :heart:
Wat leuk Teemo :) , spannend ook! Hoop ook voor je dat het snel raak is!

Hier alles goed, mag zoontje al geen baby meer noemen :-o , hij is net 1! Heel cliche maar wat gaat het snel. Hij begint z'n eerste stapjes te zetten, te wijzen, te klappen, en heerlijk te brabbelen. Nog geen directe plannen voor een 2e kindje, ben net met een nieuwe baan begonnen en waarschijnlijk gaat mijn man later dit jaar ook ander werk zoeken. De wens is er wel hoor, maar het is voor nu even genoeg zo ;-).
Wat leuk Teemo! Hopelijk is het jullie snel gegund :)

Hier is dochter bijna 7 maanden en het echte baby gaat er wel vanaf vind ik.
Druk aan het rollen, proberen te tijgeren, zitten is een nieuwe hobby en eten is haar favoriete bezigheid ;-)
Vrolijk, leuk moppie. De begintijd vond ik soms wel een beetje lastig, maar naarmate ze ouder wordt, is het naar mijn idee ook makkelijker aan het worden. Ik begrijp haar steeds een beetje meer en zij begrijpt steeds een beetje meer van de wereld.

Een tweede zit hier zeker nog niet in de planning. Rond haar eerste verjaardag eens praten over een tweede, maar het plan is om eerst eens even rustig te genieten van dat meiske. Bovendien vond ik zwanger zijn ruk ( bevallen doe ik 10x liever ;-)) en de eerste weken na de geboorte ben ik ook nog niet vergeten.

Ooit zal ik er wel weer klaar voor zijn en misschien is dat sneller dan dat ik nu denk :)
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik hoop ook dat het snel raak is, maar eerst mijn cyclus maar eens afwachten, want ik ben net gestopt met de pil.

Gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag Whoops! Veel succes met je nieuwe baan.

Wat gaat de tijd snel zeg, allemaal alweer 6+ maanden :heart: Mij lijkt het ook leuker/makkelijker worden als er iets meer interactie mogelijk is. Dat zie ik ook bij de baby's in mijn omgeving.
Ik kwam net Whoopsadaisies tegen in een ander topic, en moest meteen aan dit topic terugdenken. Ik heb een nieuw account, maar was Teemo. Ik zie dat mijn laatste bericht van een half jaar geleden is en ik ben inmiddels 23 weken zwanger van een meisje :cheer2: Het is allemaal heel snel gegaan dus, kan het soms niet bevatten.
Ik had het al stiekem gevolgd Zegeens ;-) Gefeliciteerd!

Ik lees net mijn eigen verhaal terug en ik kan niet anders zeggen dat hormonen veel met je doen ;-) Ik had toen niet kunnen bedenken dat ik in september weer zou stoppen met de AC. Onze eerste ronde start nu weer voor een tweede.

Ze is alweer 1, kruipt, trekt zich op, doet wankele pasjes aan de hand en kletst aan een stuk door. Ik vind haar zo leuk en wil zo een tweede exemplaar ;-). Makkelijk kind over het algemeen, slapen is een favo bezigheid, samen met eten. Driftbuien zijn wel een dingetje en helaas herken ik toch wel veel van mijzelf in haar karakter ;-)

Die eerste tijd vond ik wel heftig, maar ik hoop dat ik nu door de ervaring wat anders die tijd ga beleven :-).

Zwanger zijn ben ik alweer vergeten, dus ik durf met volle moed een tweede zwangerschap aan : -).

Swirls zal ook al enige tijd geleden bevallen zijn. En ik ben erg benieuwd hoe het met Juffert gaat.
hoi dames :bye: ! Wat tof zegeens, gefeliciteerd :) ! Hopelijk heb je een fijne, zorgeloze zwangerschap.

En wat spannend zeg, Chantilly, de AC weer de deur uit! Ik hoop voor je dat je geduld niet zo getest wordt als 2 jaar geleden! Wanneer is je NOD? (neuh ben niet nieuwsgierig :hihi: ).
Haha vorige keer duurde het een half jaar/7 maanden en dat zou nu ook prima zijn ;-)
NOD is voor nu 10 november, maar ik weet het pas zeker na mijn ovulatie.. Ach, we zien het allemaal wel!
Ben er in ieder geval lang niet zo mee bezig als twee jaar geleden :-)
Gefeliciteerd Zeg eens! Wat leuk!

Chantilly, leuk en spannend dat jullie er weer voor gaan!

Hier ben ik inmiddels 16 weken zwanger van onze tweede spruit :heart:
Zegeens, wat leuk! Gefeliciteerd! :heart:

Sfietje, nogmaals gefeliciteerd! Hoe voel je je?

En Chantilly, wat spannend! En ook heel leuk! :)

Hier is dochter ook alweer 1 jaar. Heerlijk meisje, lief en vrolijk, maar wel met genoeg pit. ;-) Wij zijn druk bezig met huizenjacht. Dus we wachten nog even met een tweede zwangerschap.
Dankjewel :) Op dit moment gaat alles prima, alleen in het eerste trimester veel misselijk geweest.

Leuk dat jullie er ook weer voor gaan Chantilly! Hopelijk is het snel raak. Grappig dat je me al herkend had :P Ben je net gestopt met anti-conceptie?

Hoe gaat het op je werk Whoops? En met je zoon?

Gefeliciteerd Sfietje! Je zoontje wordt dus vlak voor zijn tweede verjaardag grote broer? Als ik het me goed herinner had je in je vorige zwangerschap HG, hoe gaat dat nu?

Succes met de huizenjacht Knotje, hebben jullie nu ook al een koophuis?

Leuk dat de baby's geen baby's meer zijn, wat gaat de tijd snel zeg. Achteraf wel blij dat we nog even gewacht hebben, maar dat is ook makkelijk gezegd als zwanger worden zo snel gaat.
Klopt, er zit dadelijk net geen twee jaar tussen. Lijkt me heel leuk :-]
Had idd vorige zwangerschap hg, nu helaas weer. Heb weer een opname gehad en heb nu ook nutridrink, omdat ik zoveel afgevallen was. Het is nu niet meer zo erg als ij de piekweken, maar ben alsnog erg misselijk en geef nog veel over. Gelukkig weet ik dat het overgaat, maar het is wel weer pittig, zeker ook omdat ik niet voor mijn zoon kan zorgen. Gelukkig helpen de opa's en oma's heel veel en heeft hij het goed naar zijn zin daar.

Wat fijn dat je je nu goed voelt Zegeens! Naar dat je ook erg misselijk bent geweest.

Spannend knotje, op huizenjacht! Hebben jullie al iets op het oog ?
He Sfiet, wat een rottig iets is dat toch.. Hopelijk heb je straks een geweldige kraamtijd, zonder veel gedoe. Dat heb je toch wel verdiend na twee keer een HG zwangerschap.

Knot, wat spannend zeg, huizenjacht!

Zegeens, wat heerlijk dat het zo goed gaat :-)
Ik ben half septmeber gestopt met de AC, vlak voor verjaardag dochter. Wel rekening gehouden met de vruchtbare dagen, geen gebruik van willen maken ;-)

Cyclus heef zich weer keurig herstelt en nu gaan we er voor. Zonder al te veel druk, want het is niet zo dat het direct moet ofzo.. Ik sta er echt heel anders in nu dan de vorige keer. Leuk als het snel gebeurd, niet erg als het langer duurt. Ik hoop dat dochter wat mobieler is als ik zwanger raak, want de vorige keer ben ik gewoon echt wel veel ziek en lamlendig geweest..Totaal 8 goede weken gehad, de rest was ik ziek, zwak of lamlendig. Gelukkig geen HG oid, maar makkelijk vond ik het niet. Geef mij maar bevallingen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven