Wat heb jij gedaan onder invloed van hormonen?

16-11-2015 12:24 110 berichten
Ah, zwanger zijn. Mooie tijd. Maar ook een tijd waarin je achteraf soms denkt: what was I thinking?

Wat heb jij gedaan in je zwangerschap wat toen in jouw ogen mooi, gerechtvaardigd, echt het einde was? Of heb je spullen weggedaan waar je achteraf veel spijt van hebt?



TO trapt af natuurlijk, al vrij onschuldig:



Ik draag nooit roze. Dat vind ik schattig bij jonge meisjes en meisjesachtige vrouwen, maar bij mezelf: nah. Toch heb ik onder invloed van de hormonen shirts gekocht voor na de bevalling: roze. Toen ik eenmaal weer ontzwangert was en het licht zag (oftewel: weer mezelf was), zijn ze in de zak van max beland.



Ook heb ik een jurkje weggedaan onder het mom: daar pas ik de komende tijd niet meer in. Spijt! Nu nog, twee jaar later.



Goed, nu jullie.
2 donkere stoffen banken gekocht met 2 lichte honden die altijd verharen
Alle reacties Link kopieren
Ik vond alle jonge beestjes schattig als ik zwanger was. Maar dus ook echt alles. Dus toen er op tv een jonge salamander uit een ei kroop en ik gelukzalig verzuchtte, oh wat schattig, rolde mijn man bijna van de bank van het lachen. Door niet hormonale ogen was het inderdaad best een lelijk beestje.

Verder kregen we een ledikantje van een vriendin en dat heb ik de volgende dag helemaal blinkend schoongemaakt. Dat MOEST. Ik was pas 14 weken en ik kon ook echt wel om mezelf lachen, terwijl ik het deed, maar het moest wel schoon.

Verder weinig uitspattingen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben geloof ik niet écht zwanger als ik dit zo lees
Ik ben ook niet echt onder de invloed van hormonen geloof ik. Soms ben ik misschien niet zo lief tegen m'n vriend, maar volgens mij komt dat meer door vermoeidheid dan door hormonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nagellakje schreef op 17 november 2015 @ 07:36:

Oww alweer wat stoms gedaan gisteravond 🙈

Ik neem mijn ara's af en toe mee onder de douche ivm hun stof verenpak.

Ik vroeg aan 1 van de ara's : Rico mee douchen?? Waarop hij zei: neer nee met een hoop gekrijs erbij. Rico papa, Rico papa! Waarna mijn vriend Rico meenam om na boven te lopen, Rico mij aankeek en lach geluiden begon te maken.

Ow wat heb ik staan brullen! Die rot vogel wil wel met mijn vriend douchen! Boehoe 😢



sorry maar ik zit huilend van het lachen dit te lezen.

Ik zie het beestje gewoon voor me.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hoogzwanger met een tandenborstel de gehele douchecabine geschrobd. Toen bleek dat het niet helemaal schoon wilde: uur lang gehuild.



Ik moest en zou een sinaasappel hebben; in de stromende regen naar de supermarkt gefietst. Puur alleen voor sinaasappels.



Alle babykleding 3 keer gewassen



Vriend op pad gestuurd voor magnums, huilen wanneer hij die zonder nootjes had meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 17 november 2015 @ 09:36:

ik ben geloof ik niet écht zwanger als ik dit zo lees Haha, ik vroeg gisteren aan vriend wat ik gedaan had onder invloed van de hormonen: "helemaal niets. Jij hebt helemaal geen hormonen." Was zijn antwoord. En toch kwam er iets meer dan een jaar geleden een kind uit mij, dus echt zwanger was ik zeker wel.
Alle reacties Link kopieren
Vond een rolletje plakband in de koelkast.



En een keer thuisgekomen en de sleutels nog op de achterdeur hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kroop meerdere malen plotseling huilend tegen mijn man aan, toen ik zwanger was. Hij vroeg dan bezorgd wat er met me was. Ik hou-ou gewo-hoon zo vee-heel van jou, zei ik dan. En als hij dan lief reageerde, gingen de sluizen nog verder open. Ging ik uitgebreid vertellen dat ik echt vreselijk veel om hem gaf en dat ik zo blij met hem was en dat ik hem zo lie-hief vond.



Ik heb dat nu nog steeds wel eens. Maar nu lacht hij zodra ik grienend stel dat ik van hem hou. Zo, dus je moet morgen weer ongesteld worden, zegt hij dan. Nee niet, ik hou gewoon van je, ga ik dan verder. Maar de volgende dag krijgt hij altijd gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens gehad dat ik een was had gedraaid en een dag later vraagt mijn man waarom er een bolletje wasmiddel op de wasmachine staat. Dat staat er niet, jawel hoor staat er wel. Niet t staat er niet. Ik heb gisteren gewassen en daar heb ik dat wasmiddel bijgedaan. Nou dan denk ik dat je dat vergeten bent. Ik boos want ik wist zeker dat ik dat echt niet vergeten was om wasmiddel in de machine te doen als ik ga wassen. zulke domme dingen doe ik niet. OW zegt man, gister vond ik het pak yoghurt anders in de kast bij de glazen. Daarna heel hard huilen omdat ik dus een pak yoghurt moest gaan halen, de was opnieuw moest doen en ik was al zoooo moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 17 november 2015 @ 09:36:

ik ben geloof ik niet écht zwanger als ik dit zo lees



Ik ben geloof ik elke maand een week zwanger als ik dit zo lees

Schaam me diep, maar volgens mij ben ik gewoon erg hormonaal of zo, want herken veel, maar ben echt nog nooit zwanger geweest

Hoop het ooit wel te worden, lees daarom deze topics ook graag, maar zo te lezen hoef ik vriend weinig voor te bereiden

Geweldige voorbeelden trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 17 november 2015 @ 09:36:

ik ben geloof ik niet écht zwanger als ik dit zo lees Ik ben geloof ik al een jaar of 5 zwanger, herken erg veel dingen, ik heb nu al medelijden met mijn partner als het ooit wel zover is
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintersportdame27 schreef op 17 november 2015 @ 12:03:

Hoogzwanger met een tandenborstel de gehele douchecabine geschrobd. Toen bleek dat het niet helemaal schoon wilde: uur lang gehuild.



Ik moest en zou een sinaasappel hebben; in de stromende regen naar de supermarkt gefietst. Puur alleen voor sinaasappels.



Alle babykleding 3 keer gewassen



Vriend op pad gestuurd voor magnums, huilen wanneer hij die zonder nootjes had meegenomen.Volkomen terecht.
OMG
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat het zo verschillend is dus, met die hormonen. Ik heb wél normaal gesproken last van PMS en dan kan ik drakerig zijn. Maar blijkbaar heb ik tijdens de zwangerschap alleen maar ander soort hormonen . Behalve HCG, daar heb ik een hekel aan, want dat maakt me aan het kotsen
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-elfje schreef op 17 november 2015 @ 14:42:

Ik heb ook weleens gehad dat ik een was had gedraaid en een dag later vraagt mijn man waarom er een bolletje wasmiddel op de wasmachine staat. Dat staat er niet, jawel hoor staat er wel. Niet t staat er niet. Ik heb gisteren gewassen en daar heb ik dat wasmiddel bijgedaan. Nou dan denk ik dat je dat vergeten bent. Ik boos want ik wist zeker dat ik dat echt niet vergeten was om wasmiddel in de machine te doen als ik ga wassen. zulke domme dingen doe ik niet. Jaa dat had ik ook! En wel meer dan 1 keer
Leuk topic......altijd fijn om te lezen dat je niet de enige bent met "hormanale incidenten"



Deze zwangerschap nog niet heel veel last van gehad. Waarschijnlijk omdat ik nooit meer op mijn normale niveau van voor de eerste zwangerschap ben teruggekomen, en van uber nuchter mens veranderd ben in een emotioneel la (de-)biel mens, dus vallen de rare huilbuien minder op



Mijn ergste twee "incindenten". Keihard lopen janken en boos geweest om het feit dat mn vriend voor een bepaald gerecht de verkeerde ovenschaal had gepakt. Heb hem de keuken uitgestuurd en ben echt alles gaan overscheppen in de goede ovenschaal, want het hoorde gewoon niet in die andere.



Ook heb ik een buschauffeur flink uitgescholden toen ik met 36wk de bus uit werd gezet om 5 cent tekort op mn OV chipkaart. Ik mocht wel een kaartje kopen direct bij hem voor tig keer de prijs maar dat weigerde ik. Half uur lang grienend zitten wachten op de volgende bus.....



En dan tel ik alle keren dat ik snel even naar de wc moest op het werk om mn tranen te verbergen om een zielig liedje of reclame op de radio niet eens mee
Dat "ik vind jou zo liehief" deed ik ook erg vaak ja. Wat is dat toch idioot zeg, dat je zó achterlijk gaat doen.



Nog een domme actie:

Ik was hoogzwanger en ik had besloten dat ik naar de stad wilde. Dat moest ook meteen na het werk gebeuren. Dus om 18.00 haalde mijn man me op en even later liepen we door de stad. Na een tijdje flink doorstappen had voelde ik mijn buik toch wel erg hard worden. Even rusten op een vensterbank en weer verder. Want ik moest en zou naar een bepaalde winkel. Twintig stappen verder, nog hardere buik. "Schat, gaat het wel?" Ik stond meteen weer overeind. Natuurlijk ging het, pfft waarom zou het niet gaan? Loop liever even door man." Hij moest flink doorlopen om me bij te houden. Veertig meter verder zwol de ballon in mij nog wat harder op.



Dit ging zo even verder tot we bij de Perry Sport waren aanbeland. Ik kon inmiddels niet meer lopen, niet meer zitten, en er had zich door de inmense druk in mijn buik inmiddels een aambei formaatje pompoen ontwikkeld. Het personeel werd heel zenuwachtig want er zat een hoogzwangere vrouw met een paars aangelopen gezicht op een bankje heen en weer te schuiven, haar buik vasthoudend, terwijl op schelle toon door de zaak schalde: "Stelt niks voor, ben je gek, gewoon beetje moe, ga gerust door met werken, niks aan de hand, no worries mensen!"



Mijn man reed de auto inmiddels maar voor. Terwijl ik nog steeds "ben je gek, hoeft niet joh, overdreven gedoe" blaatte ben ik al strompelend ingestapt. Niet zo'n succes, door de stad struinen na een dag in de winkel staan. (Verloskundige wel nog gebeld hoor, ik kreeg wel op mijn lazer maar het waren geen weeën dus alles liep goed af.)
Alle reacties Link kopieren
quote:NurseBettie schreef op 16 november 2015 @ 15:37:

Midden in de nacht een mail geschreven naar mijn teamleider om al mijn werk gerelateerde frustraties eruit te gooien

De mail afgesloten met "en dit ligt niet aan de hormonen!"



Ik kom niet bij!!! Hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een leuke reacties allemaal



* Hele zwangerschap gevoelig voor het woord 'Boe' .. Als iemand dat zei (niet eens laten schrikken) moest ik altijd huilen.



* Wilde na mijn zwangerschap een broodje carpaccio meenemen maar ze deden niet aan afhaal, vond t zo raar dus ben ik er maar zoals zij wilden bij gaan zitten en toen mijn bordje voor mijn neus werd geschoven heb ik meteen betaald, broodje in het servetje gerold en weggelopen... had ik toch nog afgehaald



* Als ik een lachbui had was dat zo erg dat ik er daarna helemaal van moest huilen... niet een beetje maar echt huilen, tranen met tuiten.


Hahaha geweldig wat een acties, kom niet meer bij!!
Alle reacties Link kopieren
quote:BlackOpium schreef op 17 november 2015 @ 17:53:

Haha wat een leuke reacties allemaal





* Wilde na mijn zwangerschap een broodje carpaccio meenemen maar ze deden niet aan afhaal, vond t zo raar dus ben ik er maar zoals zij wilden bij gaan zitten en toen mijn bordje voor mijn neus werd geschoven heb ik meteen betaald, broodje in het servetje gerold en weggelopen... had ik toch nog afgehaald



ooh god wat een geweldige actie!!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tranen met tuiten gehuild bij de clip van earth song van Michael Jackson.



Nog net de medewerker van de mac niet over de balie heen getrokken omdat ik geen beker met ijsklontjes kreeg (was ernstig verslaafd).



Tegen beter weten in proberen een dekentje te haken. Kansloos want geen fijne motoriek.
Alle reacties Link kopieren
Tablet over de bank gesmeten omdat ik in Hayday steeds geen tape krijg.

Ik heb potdorrie planken en bouten genoeg.

Ik moet tape hebben!!!



Stom spel XD
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren


Oooohhh wat geweldig dit!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven