Wat mis jij nu je zwanger bent?

20-04-2017 20:30 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de domme fout gemaakt om te reageren op dat sushi-topic en nu krijg ik de gedachte aan sushi maar niet uit mijn hoofd . Alcohol en sigaretten mis ik totaal niet maar sommige etenswaren.. rosbief is er ook zo een. Ik eet het niet hoor maar ik weet wel wat mijn eerste maaltijd gaat zijn als kind geboren is. (En dat duurt nog héél lang..)
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 20 april 2017 @ 21:17:

Slaap

Zelf m'n schoenen aantrekken zonder een halfuur uit te moeten rusten

Een gesprek voeren zonder buiten adem te raken

Een leven zonder billetjes die mijn ribben van hun plek duwen (AUW!)

Maagzuurvrij zijn

Energie

Niet zo vreselijk zweten



Eten mis ik niet eens meer. WIL GEWOON DIE BABY ERUIT



Ik hoor het al, jij bent er bijna



Gisteravond zei manlief in bed dat hij vandaag met een vriend na het in de tuin werken (de tuin wordt gerenoveerd) een lekker biertje zou gaan drinken omdat hij hard gewerkt zou hebben.

Nou ik met m'n hormonale hoofd, ook nog eens keimoe schoot zowat uit m'n slof want ik werk toch elke dag en ik mag al maaaanden geen bier drinken haha.



Ik mis van die lekkere Italiaanse salami-achtige worst met pepertjes, mmm.... Ik mis halfzachte eitjes en rosé gebakken zalm. Maar doorbakken zijn ze ook best oké hoor.

Na m'n vorige bevalling was het eerste wat m'n man voor me heeft gehaald filet americain en ossenworst. Smullen!
quote:daardbei schreef op 21 april 2017 @ 13:11:

[...]





Ik hoor het al, jij bent er bijna



Gisteravond zei manlief in bed dat hij vandaag met een vriend na het in de tuin werken (de tuin wordt gerenoveerd) een lekker biertje zou gaan drinken omdat hij hard gewerkt zou hebben.

Nou ik met m'n hormonale hoofd, ook nog eens keimoe schoot zowat uit m'n slof want ik werk toch elke dag en ik mag al maaaanden geen bier drinken haha.



Ik mis van die lekkere Italiaanse salami-achtige worst met pepertjes, mmm.... Ik mis halfzachte eitjes en rosé gebakken zalm. Maar doorbakken zijn ze ook best oké hoor.

Na m'n vorige bevalling was het eerste wat m'n man voor me heeft gehaald filet americain en ossenworst. Smullen!



Ja ik wil ook een broodje filet zodra 'ie eruit is met alcohol heb ik niet zoveel last gehad moet ik zeggen. Neem soms een alcoholvrij biertje en dat heeft zo'n goed placebo-effect dat ik me naderhand nog aangeschoten voel ook



En ja biijjjnnnnaaaa. Maar man die laatste loodjes zijn geen feestje.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 21 april 2017 @ 15:48:

[...]





Ja ik wil ook een broodje filet zodra 'ie eruit is met alcohol heb ik niet zoveel last gehad moet ik zeggen. Neem soms een alcoholvrij biertje en dat heeft zo'n goed placebo-effect dat ik me naderhand nog aangeschoten voel ook



En ja biijjjnnnnaaaa. Maar man die laatste loodjes zijn geen feestje.



Hihi, kan me voorstellen en kan me dat ook nog wel herinneren van nr. 1

Ik ben 'pas' op de helft met ruim 20 weken en maak de gehele zomer zwanger mee (begin september uitgerekend). Dus alcohol... ja op een aantal mooie dagen na waarbij letterlijk iedereen dronk behalve ik en O&N ging het tot nu toe prima, maar the worst is yet to come vrees ik haha. Voor het goede doel hè
Wat dat betreft wel fijn dat ik toch al amper dronk en als vegetarier bijna alles nog mag eten wat ik normaal ook eet hoef ik ook niet zo veel te missen.
Alle reacties Link kopieren
Zacht gekookte eieren, softijs, een fatsoenlijke blaasinhoud en m'n voeten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 21 april 2017 @ 20:10:

Wat dat betreft wel fijn dat ik toch al amper dronk en als vegetarier bijna alles nog mag eten wat ik normaal ook eet hoef ik ook niet zo veel te missen.



Dat scheelt zeker!

Ach ja, ik was aan niet drinken ook al wel gewend... heb tot twee maanden voor jet zwanger worden nog bv gegeven, dus ik dronk al die tijd toch max. 1-2 drankjes per avond. En zoon wordt volgende maand 2 dus het wordt bijna een lifestyle, haha... Ben sowieso niet zo'n 'zuiperd', maar één lekker fris biertje of roseetje in de zon dat mis ik wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gelukkig1981 schreef op 21 april 2017 @ 20:11:

Zacht gekookte eieren, softijs, een fatsoenlijke blaasinhoud en m'n voeten...Huh, wat is er mis met softijs?
quote:daardbei schreef op 21 april 2017 @ 20:14:

[...]





Huh, wat is er mis met softijs?Niks. Zolang je het haalt op een drukke plek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 21 april 2017 @ 20:15:

[...]



Niks. Zolang je het haalt op een drukke plek.



Zodra ik hoor dat het beter is van niet en er een kleine kans is dat het gevaarlijk is durf ik niet meer...



Ach, ben over drie dagen uitgerekend, dus lang kan het niet meer duren!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was miste ik het om biefstuk te bestellen in een restaurant.



Nu mis ik het om überhaupt rustig in een restaurant te kunnen zitten.



Zonder jammerende kinderen
Een sprintje kunnen trekken om de trein te halen, dat mis ik!



En rode wijn!! Vorige week tijdens een etentje zat ik tegenover iemand die geurige spaanse rode wijn dronk. Toen was ik heel even een klein beetje jaloers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven