Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Wel of geen anticonceptie?

08-11-2019 22:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoihoi,

Ik wil graag een 2e kindje, mijn vriend weet het nog niet zeker.
Misschien over een tijdje als onze eerste wat ouder is.
Ik vind het een nadeel om nog veel langer te wachten. Het leeftijdsverschil wordt steeds groter en wij worden ouder.

Op dit moment gebruik ik al langere tijd geen anticonceptie, maar doen we het veilig met condoom en niet in vruchtbare periode. Ik ben gestopt, omdat ik de hormonen niet meer wilde nemen.

Nu twijfel ik om wel weer anticonceptie te gaan nemen. Zodat we intiem kunnen zijn wanneer we willen en zonder condoom.
Echter ben ik over iets aan het nadenken wat ik niet durf uit te spreken, alleen maar hier durf te delen...
Namelijk om de anticonceptie op gegeven moment achterwege te laten, zonder dat hij het weet..
Dan zou ik dus per ongeluk zwanger zijn, mocht het zover komen.

Poeh.. ik weet dat dit nogal wat reacties hier zal oproepen. Het is ook gewoon totaal onacceptabel.
Toch vraag me af of er vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben?

MissyGinny
Dan moet je niet gek opkijken als hij je er mee laat stikken en bij je weg gaat. Vind zoiets hoogverraad van 'n relatie. Als je op zo'n manier je zin wil krijgen, dan ben je geen relatie waard. Hoop voor je man dat hij zich heel erg snel laat steriliseren.
Dans alsof er niemand toekijkt, schrijf alsof je elk moment geband kan worden.
Dus als ik je goed begrijp wil je weer aan de anticonceptie (pil neem ik aan) zodat hij geen condoom meer gebruikt en je dus kunt smokkelen?

:nope:
Niks zo gezellig voor een relatie als je partner een niet-gewenste zwangerschap dan de strot duwen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Stiekem zwanger worden.. poeh he :popcorn:
En dat terwijl je al 2 kinderen hebt.
EvyBlissy schreef:
08-11-2019 22:31
Niks zo gezellig voor een relatie als je partner een niet-gewenste zwangerschap dan de strot duwen.
En wat zal het kind zich gewenst voelen :heart:
Niet doen, is ook sneu voor het kindje.
2019 schreef:
08-11-2019 22:35
En dat terwijl je al 2 kinderen hebt.
Ze heeft toch een kind?
To wil stiekem een tweede verwekken terwijl haar man denkt dat ze weer aan de pil is

Ik heb hier verder geen woorden voor
Nou, dan weet je al hoe je in april in de relatie stond: als alleenstaande moeder. Succes meid!
Ja, ik ken iemand die dat heeft gedaan ja..
Totale ellende.. De relatie was uit voordat het kind geboren was en het zielige kind moet nu om de week bij een andere ouder wonen.. Feest! :hamer:
Yenthe_87 schreef:
08-11-2019 22:40
Ja, ik ken iemand die dat heeft gedaan ja..
Totale ellende.. De relatie was uit voordat het kind geboren was en het zielige kind moet nu om de week bij een andere ouder wonen.. Feest! :hamer:
Is de vader er in dit geval achter gekomen dat hij er ingeluisd was?
:popcorn:
In april was je nog bezig met een omgangsregeling..
Nee, daar heb ik geen ervaring mee.
De waarheid is soms gekker dan de realiteit
Ik weet niet hoe oud jullie kind is. Maar waarom is een wat groter leeftijdsverschil zo'n punt?
m-april schreef:
08-11-2019 22:45
Idd loepen is geen overbodige luxe
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je weet dat het onacceptabel en respectloos is maar toch overweeg je het om te doen? Wat leuk voor een eventueel toekomstig kind!

Overigens denk ik ook dat je er dan alleen voor komt te staan en naar mening zou dat ook echt volledig terecht zijn.
EvyBlissy schreef:
08-11-2019 22:50
Idd loepen is geen overbodige luxe
Alleen jammer dat ze veel reacties gewist heeft..
Hoe is de relatie met je man nu? Een maand of 6 geleden overwoog je nog om bij hem weg te gaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
m-april schreef:
08-11-2019 22:45
Heel bijzonder.
Schitterend plan.

Of je nu straks alleenstaande moeder met 1 kind bent of met 2 kinderen maakt weinig verschil.

Schrik wel niet dat je ex alleen een ouderschapsplan voor kind 1 wil.
Off course we need hope! But the one thing we need more than hope is ACTION! Because once we start to act, hope is everywhere!
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Arcticfox1 schreef:
08-11-2019 22:43
Is de vader er in dit geval achter gekomen dat hij er ingeluisd was?
Ja.. Hij was al een tijdje aan het twijfelen over de relatie.. En toen was mevrouw ineens zwanger..
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Laag hoor om een man een ongeplande en ongewenste zwangerschap aan te doen.
Terwijl ie duidelijk heeft gemaakt dat ie dat nu (nog) niet ziet zitten.

Zielig, sneu, maar vooral laag.
Off course we need hope! But the one thing we need more than hope is ACTION! Because once we start to act, hope is everywhere!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven