Wel of geen anticonceptie?

08-11-2019 22:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385408 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 21:28
99.80% gewijzigd
justagirly schreef:
09-11-2019 14:49
Dat is ook een optie natuurlijk, maar betwijfel of het er gezelliger op wordt in huize mIssyGinny.
Aan haar reacties te zien heeft ze wat moeite met iedere vorm van afwijzing en weerwoord. Dan is gewoon duidelijk zijn soms de minst beroerde optie
Elena_ schreef:
09-11-2019 14:50
Ik vind het vooral laag om je partners wensen niet te respecteren.
Doet haar partner evenmin
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
09-11-2019 14:44
Wat stout MissyGinny, in je moederdagtopic meld je dat je al voor de tweede keer moeder bent geworden.
Heb je jokkebrokjes gegeten?
Nee ze zegt dat ze moederdag voor de 2e keer viert. Dus dat kan ook betekenen dat ze een kind van 1 heeft :lightbulb:

Tja TO, alles is wel gezegd. Dom idee, wat wil je je man + kinderen aan doen... Ik snap je wens, maar dit moet je echt niet willen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 14:54
Doet haar partner evenmin
Omdat hij nu nog geen tweede wilt? Je kunt hem moeilijk dwingen.. als hij geen kinderen meer wilt en zij wel zullen ze beide moeten accepteren dat het samen niet kan. Om dan te doen alsof je aan de anticonceptie bent en ‘per ongeluk’ zwanger te worden vind ik echt niet kunnen.
gioia82 schreef:
09-11-2019 14:55
Nee ze zegt dat ze moederdag voor de 2e keer viert. Dus dat kan ook betekenen dat ze een kind van 1 heeft :lightbulb:

Tja TO, alles is wel gezegd. Dom idee, wat wil je je man + kinderen aan doen... Ik snap je wens, maar dit moet je echt niet willen.
Zo lees ik het niet...
Elena_ schreef:
09-11-2019 14:56
Omdat hij nu nog geen tweede wilt? Je kunt hem moeilijk dwingen.. als hij geen kinderen meer wilt en zij wel zullen ze beide moeten accepteren dat het samen niet kan. Om dan te doen alsof je aan de anticonceptie bent en ‘per ongeluk’ zwanger te worden vind ik echt niet kunnen.
Prima, maar jij vond het laag om niet aan de wensen van je partner gehoor te geven. Dat doet hij ook niet
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 15:01
Prima, maar jij vond het laag om niet aan de wensen van je partner gehoor te geven. Dat doet hij ook niet
Hij zal het inderdaad ook moeten accepteren/respecteren mocht zij de relatie hierdoor verbreken. Hoeveel relaties er wel niet stuk lopen doordat de een een kinderwens heeft en de ander niet. Je kan elkaar niet dwingen en moet elkaars wensen daar wel in respecteren. Uiteraard geldt dat voor hem ook. Een kind krijgen voor je partner terwijl je zelf niet wilt is het stomste wat je kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 14:53
Aan haar reacties te zien heeft ze wat moeite met iedere vorm van afwijzing en weerwoord. Dan is gewoon duidelijk zijn soms de minst beroerde optie
Ik vind het ook best een goed plan voor deze TO.
Leuk dan begin je een zwangerschap met een leugen. Een leugen waar je de rest van je leven mee moet leven. Misschien zal hij de rest van zijn levens wel vermoedens hebben die hij niet durft uit te spreken. Is vast ook bevorderlijk voor de relatie. Of hij kent j goed genoeg, en heeft je leugen snel genoeg door. Of je word inderdaad alleenstaande moeder. Erg gezellig heb je inderdaad zoals je wenste 2 kids met niet al teveel leeftijdsverschil, maar dan moet je ze wel de helft van de week missen. Daar gaat je droom gezinnetje.

En het allerbelangrijkste dan moeten jouw kinderen iedere dag één van de twee ouders missen. Waarom zou je die kans aanzienlijk willen vergroten? Een broertje of zusje is hartstikke leuk maar compenseert niet voor de ellende die bij een scheiding komt kijken.
Bij het lezen van de topictitel dacht ik al: Vast weer een TO die “niet langer hormonen in haar lichaam wil” (lees: ik wil gewoon nog een kind) dus vent doet maar een condoom om en hoopt dat het dan, oeps, toch een keer raak is. Maar het is nog erger helaas. :nope:
Je hormonen gaan in ieder geval aardig op de loop met je.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
09-11-2019 14:59
Zo lees ik het niet...
Maar zo is het wel.. Begrijpend lezen is ook lastig
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 14:54
Doet haar partner evenmin
Dat vind ik dus ook. Maar ja, een iemand ziet zijn wens in vervulling gaan. De ander niet
Alle reacties Link kopieren
Wil hij echt helemaal NOOIT meer een 2e dan mIssyGinny?
Dat wordt me niet echt duidelijk.
Herfstblaadje19 schreef:
09-11-2019 15:27
Bij het lezen van de topictitel dacht ik al: Vast weer een TO die “niet langer hormonen in haar lichaam wil” (lees: ik wil gewoon nog een kind) dus vent doet maar een condoom om en hoopt dat het dan, oeps, toch een keer raak is. Maar het is nog erger helaas. :nope:
Niet alle vrouwen die (even) klaar zijn met hormonen in hun lijf doen met met de achterliggende gedachte nog een kind te willen.

Zelf ben ik erachter gekomen dat ik heel neerslachtig werd van de pil en mij zonder veel beter voelde. Vervolgens ruim een jaar aan hormonen om zwanger te worden, nu zwanger en vol hormonen.
Ik denk dat het hier bij een kind blijft en tocht wil ik voorlopig geen hormonen meer in mijn lijf. Even rust
Ginny. Goed dat je zelf ergens ook wel weet dat stiekem stoppen met anticonceptie niet de methode is.
Wil je man überhaupt geen tweede of wel, maar niet wt nu al zoals jij zou willen?
MissyGinny schreef:
09-11-2019 15:43
Dat vind ik dus ook. Maar ja, een iemand ziet zijn wens in vervulling gaan. De ander niet
Bij wel/geen kind weegt een nee gewoon zwaarder dan een ja. Dat is toch logisch?
Herfstblaadje19 schreef:
09-11-2019 16:00
Bij wel/geen kind weegt een nee gewoon zwaarder dan een ja. Dat is toch logisch?
Mee eens
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
09-11-2019 15:43
Dat vind ik dus ook. Maar ja, een iemand ziet zijn wens in vervulling gaan. De ander niet
dan zoek je een vent met kinderwens
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar antwoorden op vragen die hier zijn gesteld,

hoe oud is jullie kind TO?
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
09-11-2019 15:56
Niet alle vrouwen die (even) klaar zijn met hormonen in hun lijf doen met met de achterliggende gedachte nog een kind te willen.

Zelf ben ik erachter gekomen dat ik heel neerslachtig werd van de pil en mij zonder veel beter voelde. Vervolgens ruim een jaar aan hormonen om zwanger te worden, nu zwanger en vol hormonen.
Ik denk dat het hier bij een kind blijft en tocht wil ik voorlopig geen hormonen meer in mijn lijf. Even rust
Hormonen horen van nature gewoon thuis in je lijf.
Van die hormonen kom je nooit af natuurlijk.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. En ook dat je er straks wel even klaar mee bent.
justagirly schreef:
09-11-2019 19:06
Hormonen horen van nature gewoon thuis in je lijf.
Van die hormonen kom je nooit af natuurlijk.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. En ook dat je er straks wel even klaar mee bent.
Natuurlijke hormonen uit je eigen cyclus zijn wel anders dan kunstmatige hormonen
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
09-11-2019 20:32
Natuurlijke hormonen uit je eigen cyclus zijn wel anders dan kunstmatige hormonen
Ja precies. Maar het stond er zo dat ze wel klaar was met hormonen in haar lijf.
En dat kan natuurlijk niet. Want die zitten er van nature ook. Maar goed, nogal offtopic .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven