Wie kan mij helpen?

14-05-2019 01:01 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje.. afgelopen vrijdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen ... alleen weet ik nu niet meer hoe mijn menstruatie cyclus is sinds mijn spiraal eruit is... ik werd met de spiraal gewoon maandelijks ongesteld ... hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie zwanger waren na de mirena spiraal ? Ben 22 jaar trouwens.
Celinauitlimburg schreef:
17-05-2019 01:18
Haha nee ik begrijp je wel. Maar ik heb heeeeel veel vriendinnen om mij heen die nog jonger zijn of mijn leeftijd met baby’s heerlijk vind ik het. En het zware hoort erbij daar kiezen we zelf voor. Hoeveel kids heb je inmiddels ?
En je had niemand om mee te praten...
nina1966 schreef:
17-05-2019 01:23
En je had niemand om mee te praten...
Nee met hun zeer zeker niet. Wil ik als verrassing laten komen!
17-05-2019 01:18
Haha nee ik begrijp je wel. Maar ik heb heeeeel veel vriendinnen om mij heen die nog jonger zijn of mijn leeftijd met baby’s heerlijk vind ik het. En het zware hoort erbij daar kiezen we zelf voor. Hoeveel kids heb je inmiddels ?

Die baby's zijn niet zwaar. Het na 20 jaar nog een goede moeder proberen te zijn, dat is zwaar. Het is geen accessoire hè, met leuke kleertjes en haarbandjes enzo.
the_Wicked_Witch schreef:
17-05-2019 01:39
Die baby's zijn niet zwaar. Het na 20 jaar nog een goede moeder proberen te zijn, dat is zwaar. Het is geen accessoire hè, met leuke kleertjes en haarbandjes enzo.
Absoluut niet! En ik had gehoopt dat mensen in mijn omgeving daar beter over nagedacht hadden maar helaas... hoeveel kids heb je nu?
17-05-2019 01:43
Absoluut niet! En ik had gehoopt dat mensen in mijn omgeving daar beter over nagedacht hadden maar helaas... hoeveel kids heb je nu?

Twee.
the_Wicked_Witch schreef:
17-05-2019 01:48
Twee.
En hoe oud was je bij de tweede?
DOE HET NIET

wacht nog 10 jaar.
Echt
S-Meds schreef:
17-05-2019 02:13
DOE HET NIET

wacht nog 10 jaar.
Echt
Haha hoezo?
17-05-2019 00:37
Heb nooit een band gehad met mijn moeder en inmiddels geen contact meer. Mijn vader kan me niet helpen over mijn cyclus enz want daar weten toch echt vrouwen alleen maar alles van en ik heb een kleine familie en mijn oma is echt te oud om dit mee te bespreken. Helaas.
O het is dus niet toevallig dat je zo jong al een kind wil (leegte opvullen iets)
17-05-2019 02:14
Haha hoezo?
Je bent veel te jong. Geniet van je jeugd dat komt nooit meer terug en als je eenmaal een kind hebt is het voorbij
S-Meds schreef:
17-05-2019 02:15
O het is dus niet toevallig dat je zo jong al een kind wil (leegte opvullen iets)
Tuurlijk niet. Kindje is gewoon welkom zolang het mag lukken !
S-Meds schreef:
17-05-2019 02:15
Je bent veel te jong. Geniet van je jeugd dat komt nooit meer terug en als je eenmaal een kind hebt is het voorbij
Dat klopt. Daar kies je uiteraard zelf voor. Maar ik begrijp zeer zeker wat je bedoelt!
17-05-2019 02:18
Tuurlijk niet. Kindje is gewoon welkom zolang het mag lukken !
Waarom wil je dat zo graag dan? En waarom kan je niet nog even wachten? Wat heb je een kind te bieden?
S-Meds schreef:
17-05-2019 02:24
Waarom wil je dat zo graag dan? En waarom kan je niet nog even wachten? Wat heb je een kind te bieden?
Omdat ik er klaar voor ben lastig uit te leggen. Liefde aandacht warmte verzorging alles gewoon
S-Meds schreef:
17-05-2019 02:13
DOE HET NIET

wacht nog 10 jaar.
Echt

Eens! Heel erg. Ik hou meer van mijn kinderen als van het leven zelf, maar echt, ga jezelf eerst ontwikkelen, het kan echt best zwaar zijn.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 07:47
12.83% gewijzigd
17-05-2019 01:50
En hoe oud was je bij de tweede?

36
17-05-2019 02:25
Omdat ik er klaar voor ben lastig uit te leggen. Liefde aandacht warmte verzorging alles gewoon
Ik denk dat je nooit klaar kunt zijn voor het krijgen van een kind.

Wees niet zo obsessief. Als je je zo opstelt de komende maanden, dan worden die ontzettend zwaar voor je. Een heleboel dames worden pas na een half jaar of later zwanger. Heel normaal. Laat het los en kijk wat er gebeurd. Anders ben je al gefrustreerd, oververmoeid en depressief vóór je baby er is.

Overigens vraag ik mij af of je begrijpt wat het inhoud om een baby te hebben. Dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is. Ik hoop dat je heel goed nadenkt en er geen spijt van krijgt. Een kind is geen trui die je weg doet als je hem niet meer aan wilt of even in de kast kunt laten hangen als je even geen zin hebt.
Cookieholic schreef:
17-05-2019 02:32

Wees niet zo obsessief. Als je je zo opstelt de komende maanden, dan worden die ontzettend zwaar voor je. Een heleboel dames worden pas na een half jaar of later zwanger. Heel normaal. Laat het los en kijk wat er gebeurd. Anders ben je al gefrustreerd, oververmoeid en depressief vóór je baby er is.

Overigens vraag ik mij af of je begrijpt wat het inhoud om een baby te hebben. Dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is. Ik hoop dat je heel goed nadenkt en er geen spijt van krijgt. Een kind is geen trui die je weg doet als je hem niet meer aan wilt of even in de kast kunt laten hangen als je even geen zin hebt.
Tuurlijk weet ik wat het inhoudt. Zeg je dat ook tegen mensen in je omgeving die zwanger willen worden? Voor iedereen die hun eerste kind zal krijgen is het wennen. Lijkt mij heel normaal of niet soms? Of dacht je soms dat koppels die hun eerste kind krijgen nooit een zwaar moment hebben? Kom op zeg. Zet me hier niet neer als een kleinkind .
Cookieholic schreef:
17-05-2019 02:32

Mijn moeder heeft helaas nooit geweten wat het inhield om kinderen te krijgen. Ze ging liever opstap feestjes hier feestjes daar zuipen en noem maar op. Mijn vader heeft altijd alles in zijn eentje gedaan. Dus ik heb al een voorbeeld hoe het zeer zeker niet moet .
Wat me opvalt is dat je ontzettend hyper overkomt. Je wil een kind en je wil het NU.
Dat kan.. maar nu al gaan testen? Wat vindt je vriend daarvan, ik neem aan dat je dit soort zaken met hem wel bespreekt..

Hoe lang woon je al samen met je vriend, kennen jullie elkaar goed genoeg om aan een kind te gaan beginnen vraag ik me af.

Heb je wel voldoende inkomen om het evt. in je eentje ook te redden? Dat is wel belangrijk, je kan niet in de toekomst kijken tenslotte.
17-05-2019 02:38
Mijn moeder heeft helaas nooit geweten wat het inhield om kinderen te krijgen. Ze ging liever opstap feestjes hier feestjes daar zuipen en noem maar op. Mijn vader heeft altijd alles in zijn eentje gedaan. Dus ik heb al een voorbeeld hoe het zeer zeker niet moet .
Echt heel rot voor je, maar je weet dus eigenlijk alleen hoe het zeer zeker niet moet.
Hoe dan wel?
Ik krijg het gevoel dat je nog niet veel genoten hebt in het leven en dat vind ik oprecht heel zuur..

Ga het eerst een paar jaar leuk hebben met je vriend, zonder verplichtingen. Gun jezelf dat!
17-05-2019 02:35
Tuurlijk weet ik wat het inhoudt. Zeg je dat ook tegen mensen in je omgeving die zwanger willen worden? Voor iedereen die hun eerste kind zal krijgen is het wennen. Lijkt mij heel normaal of niet soms? Of dacht je soms dat koppels die hun eerste kind krijgen nooit een zwaar moment hebben? Kom op zeg. Zet me hier niet neer als een kleinkind .
Ja, dat zou ik zeker zeggen tegen een vriendin of bekende, op het moment dat die in jouw situatie zou zitten. Omdat het ook gewoon zo is. Grappig dat je je meteen aangevallen voelt, dat zet je meer neer als een klein kind dan mijn opmerking.

En soms gaat het niet om een zwaar moment, maar om zware weken. Of als je pech hebt maanden.

Neemt niet weg dat het krijgen van een kind fantastisch is. Als je er klaar voor bent. Door jouw obsessie, de vele topics die je opent hierover, je reactie, twijfel ik daar aan en met mij een aantal anderen zo te lezen.
Cookieholic schreef:
17-05-2019 04:40
Ja, dat zou ik zeker zeggen tegen een vriendin of bekende, op het moment dat die in jouw situatie zou zitten. Omdat het ook gewoon zo is. Grappig dat je je meteen aangevallen voelt, dat zet je meer neer als een klein kind dan mijn opmerking.

En soms gaat het niet om een zwaar moment, maar om zware weken. Of als je pech hebt maanden.

Neemt niet weg dat het krijgen van een kind fantastisch is. Als je er klaar voor bent. Door jouw obsessie, de vele topics die je opent hierover, je reactie, twijfel ik daar aan en met mij een aantal anderen zo te lezen.
Denk wat je wilt denken . Gelukkig kunnen jullie door jullie scherm zien wat in een persoon omgaat of hoe degene is. Knap! Reageer jij maar niet op mijn topics geen zin in negatieve mensen.
17-05-2019 04:47
Denk wat je wilt denken . Gelukkig kunnen jullie door jullie scherm zien wat in een persoon omgaat of hoe degene is. Knap! Reageer jij maar niet op mijn topics geen zin in negatieve mensen.
Wat raakt je zo in mijn bericht, dat je nu zo reageert? Misschien toch een kern van waarheid?
Cookieholic schreef:
17-05-2019 04:49
Wat raakt je zo in mijn bericht, dat je nu zo reageert? Misschien toch een kern van waarheid?
Omdat ik zelf beslis of ik voor een kind kies of niet simpel toch? En van misgunners word ik niet zo vrolijk vandaar dat ik vroeg niet meer te reageren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven