Wie kan mij helpen?
dinsdag 14 mei 2019 om 01:01
Ik heb een vraagje.. afgelopen vrijdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen ... alleen weet ik nu niet meer hoe mijn menstruatie cyclus is sinds mijn spiraal eruit is... ik werd met de spiraal gewoon maandelijks ongesteld ... hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie zwanger waren na de mirena spiraal ? Ben 22 jaar trouwens.
vrijdag 17 mei 2019 om 13:21
ik misgun je niks maar ik gun vooral jouw kind een stabiele moeder. Face it, je hebt geen goed voorbeeld gehad. Dat heeft impact op hoe jij nu bent, op je kinderwens en hoe jij voor je kind zal zorgen straks. Je denkt nu dat je nooit zal doen wat je moeder deed, het kan zijn dat bij sterk bovenop je kind duikt (is niet goed, verstikt) of je komt er gaandeweg achter dat je meer op je moeder lijkt dan je denkt. Of je komt erachter dan ondanks die baby je je nog steeds eenzaam voelt omdat je moeder je in de steek liet. Moeder worden is teruggeworpen worden op je basis. Jouw basis is niet in orde, daar kan je niks aan doen maar je kan er wel aan werken omdat op orde te krijgen. Wordt eerst maar eens wat ouder dan ga je vanzelf merken waar je nog aan moet sleutelen voor je baby proof bentCelinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 04:55Omdat ik zelf beslis of ik voor een kind kies of niet simpel toch? En van misgunners word ik niet zo vrolijk vandaar dat ik vroeg niet meer te reageren .
vrijdag 17 mei 2019 om 13:28
Da’s heel knap van jouw lijf! In februari duurt je cyclus dus zomaar drie dagen korter dan in, zeg, augustus, en dat gaat helemaal vanzelf!
vrijdag 17 mei 2019 om 15:26
Dit !S-Meds schreef: ↑17-05-2019 13:21ik misgun je niks maar ik gun vooral jouw kind een stabiele moeder. Face it, je hebt geen goed voorbeeld gehad. Dat heeft impact op hoe jij nu bent, op je kinderwens en hoe jij voor je kind zal zorgen straks. Je denkt nu dat je nooit zal doen wat je moeder deed, het kan zijn dat bij sterk bovenop je kind duikt (is niet goed, verstikt) of je komt er gaandeweg achter dat je meer op je moeder lijkt dan je denkt. Of je komt erachter dan ondanks die baby je je nog steeds eenzaam voelt omdat je moeder je in de steek liet. Moeder worden is teruggeworpen worden op je basis. Jouw basis is niet in orde, daar kan je niks aan doen maar je kan er wel aan werken omdat op orde te krijgen. Wordt eerst maar eens wat ouder dan ga je vanzelf merken waar je nog aan moet sleutelen voor je baby proof bent
Zo vreselijk waar.
vrijdag 17 mei 2019 om 15:29
Wat jij als kind bij je moeder niet gekregen hebt, ga je echt niet goed maken door zelf een kind te krijgen.Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 02:38Mijn moeder heeft helaas nooit geweten wat het inhield om kinderen te krijgen. Ze ging liever opstap feestjes hier feestjes daar zuipen en noem maar op. Mijn vader heeft altijd alles in zijn eentje gedaan. Dus ik heb al een voorbeeld hoe het zeer zeker niet moet .
De kans dat het, ondanks je goede bedoelingen, vreselijk mis loopt, is levensgroot aanwezig.
vrijdag 17 mei 2019 om 15:37
Hahaha zekers, al is het maar om van dat lelijke granol af te komen. Die baby is dan gewoon een bonus
@TO,
Hoe moeilijk ook, je moet gewoon geduld hebben. Geef je lijf wat tijd om alles op gang te laten komen. Heb regelmatig seks en wacht af. Je kunt het toch niet afdwingen. Als het over een tijd nog niet raak is, kun je altijd eens gaan kijken met ovulatie testen.