Zes weken zwanger en rozeverlies

22-11-2018 18:37 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Morgen ben ik zes weken zwanger. Afgelopen zondag hebben vriend en ik seks gehad en sinds maandag avond na het plassen rozeverlies op het wc papiertje. Ik schrok onwijs, dacht meteen dat het niet goed zat.

In april in missed abortion gehad, ik merk dat dit voor meer onzekerheid zorgt, al had ik toen geen bloedverlies en kwam
de grote schrik bij de echo.

Het rozeverlies is alleen aanwezig na het plassen en zichtbaar op wc-papier en houdt de afgelopen dagen aan, ik heb geen kramp.
Vk geeft aan nu nog weinig te kunnen zien, en het vaker voorkomt, over twee weken een echo. Ik kan bellen als het erger zou worden.

Ik snap dat ik moet afwachten en dat voorspellen lastig is. Ben benieuwd of andere een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt?
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 22-11-2018 18:48
0.20% gewijzigd
Moos wat zuur! Hopelijk komt toch alles goed.....
Wat f*ck Moos....
Ik hoop dat ondanks het bloed, toch nog alles goed is.

Jullie hebben straks de echo toch? Hoe laat ook alweer?
Wat kut... Heb je ook krampen? Ik duim mee dat het toch goed zit. Knuffel :hug:
Sorry: ik lees net dat morgen de echo is... Mag het echt niet vandaag?

Zou voor jou heel geruststellend kunnrn zijn als je vandaag toch even zou mogen kijken..... Dikke knuffe! :heart: :hug:
Oohh nee, k*t 😢
Ook ik hoop dat je vandaag voor een echo mag. Onzekerheid is killing!
Dikke knuffel
Lieve berichten van jullie meiden. Gek genoeg voel ik mij dus wel een soort van rustig, liever dat het voor mij word bepaald dan de hel van pillen.
Ik ben op werk en dat geeft nu ook afleiding. Het bloeden zet nog niet door.
Jullie lieve berichtjes doen mij goed!

Morgen om 8.45 een echo, afwachten hoe het vandaag verder gaat.
Shit Moos. Het is realistisch dat het niet goed zit. Maar om je toch hoop te geven. Ik verloor behoorlijk veel bloed (meer dan een menstruatie) op 1 dag. Had geen krampen. Hier bleek het toch goed te zijn. Gelukkig mag je morgen gelijk begin van de ochtend komen voor een echo.
Fijn dat je er rustig onder bent.
Ik ga morgen voor je duimen!
Dankje lieverds. Ik heb geen krampen. Maar het hebben van geen kramp zegt misschien ook niet zoveel?
Ah nee :( ik hoop dat het niet doorzet.

Sterkte! Ik zal voor je duimen!
Nou bij het hebben van geen krampen, lijkt de baarmoeder (nog) rustig. Hopelijk is dat een goed teken!
Bij mijn beide miskramen had ik erg veel krampen!
Sterkte Moosje, ik hoop op het beste voor je! Weg met dat bloed!
Benieuwd hoe het vanavond verder gaat, wordt wel spannend zo hè?

Pavo en elmie, Hopelijk is inderdaad hebben van geen krampen toch iets hoopvol.

Yellow, kwam het bij jou onverwachts? Hoe ver was je toen?

Precies stringy, kappen met dat bloed!
Alhoewel met de ma had ik geen bloed. Lastige is, het kan gewoon alle kanten op met dit proces. :fortune:
@ Moos; was rond de 5 weken bij mij dus wel wat eerder. Maar een andere forummer met wie ik in een topic schreef heeft de hele eerste periode bloedverlies gehad en geniet nu van haar dochter :-) ik hoop ontzettend op goed bericht voor je morgen.

Toen ik bloedverlies had dacht ik trouwens ook dat ik (weer) een miskraam had. Ergens hielp de gedachte me dat áls dat zo was, we het al een keer hadden meegemaakt en ik dus wist dat we het aan zouden kunnen (en opnieuw proberen). Gekke gedachte misschien maar het hielp me wel.
Yellow, ik snap die helpende gedachten wel. Die herken ik ook hoor, maar daarnaast voel ik dan ook meteen de “maar waarom twee keer achter elkaar”?
Maar hoe dan ook, het komt sowieso goed, als het nu niet is gelukt dan lukt het ons vast een andere keer.

Jullie berichtjes doen mij zo goed!
Is het al gestopt? Ook ik heb met 5 weken een korte bloeding gehad. Helder rood. Met afvegen. Niet in inlegkruisje toen. Vanzelf gestopt. Niks aan de hand toen. Ik duim nog steeds voor je.
Spannend morgen hoor. Toch heb ik, "gek genoeg", een goed gevoel erover 😘
Het is inderdaad gestopt meiden, vanmiddag echt wel rood bloed na het plassen maar daarna niks meer. Benieuwd wat de nacht doet. Morgen ochtend weten we meer!

Wat lief jouw positieve woorden Elmie!

Justmedaan, hopelijk gaat dat voor mij ook zo op als bij jou!
Hi Moos, wilde gewoon even laten weten dat ik heel erg voor je duim morgenochtend!! :heart:
Ontzettend lief van je Rover! :bigkiss:
Ik duim met je mee! Las dat je morgenvroeg al mag! Dat is fijn en ik hoop van harte dat het positieve duidelijkheid geeft!
Ik hoop op goed nieuws voor je morgen! :daisy:
Ik denk aan je Moos! Nog een half uurtje... hopelijk heb je zo goed bericht!
Ik heb ook een goed gevoel: jullie zien straks een mooi vruchtje op de echo en de zorgen waren voor niets.

Heb er alle vertrouwen in! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven