Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Zwanger geworden na IVF/ICSI (club '20/'21)

03-04-2019 11:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI' topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
Naam# kindjeuitgerekende datumcontrolesgeslachtafspraken/ opmerkingen
...
...
...
controles: :heart: = kloppend hartje gezien :gift: = NIPT gehad, :duckie: = 20 weken echo gehad
Oeps sorry verkeerde topic /verkeerd gelezen
stipjepipje wijzigde dit bericht op 03-04-2019 17:02
96.87% gewijzigd
Is dit ons nieuwe topic?? Wat mij betreft klopt de titel niet helemaal. Ik hoop zeker door te stromen ooit, maar hoor nog niet in het rijtje " zwanger geworden na ivf/ofzo.
@ stipjepipje wat een verdriet. Ik zal eerst maar even aan dit idee wennen, dan mag na gaan denken hoe nu verder. Maar dat klinkt wel makkelijk gezegd. Knuffel voor jou.
@ lang of kort traject?? Volgens mij lang, eerst de pil, dan deca en dan menopur.
Volgens mij is dit het nieuwe vervolgtopic, voor de zwangere doorstromers dus.
Oepsie! Sorry verkeerd begrepen !
Pssssst mamamaria en labgeek houden jullie het nog uit op de verlengde wachtbank?
Dames, ik ga hier even verder schrijven omdat ik ons andere topic niet wil vervuilen met mijn twijfels en onzekerheid. Dit is een vrij leeg topic, dus ik ben benieuwd of hier nog iemand meeleest.

Ik ben natuurlijk super blij met mijn positieve test, helaas heb ik geen last van de standaard zwangerschapsklachten zoals gespannen borsten en misselijkheid. Ik zeg helaas omdat dat voor mij waarschijnlijk een geruststelling zou zijn. Wel heb ik sinds gister weer lichtbruin bloedverlies en de hele tijd een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Dit maakt me zo onzeker, ik wordt echt gek van mezelf en ga ongeveer 2 keer per uur naar de wc. Ik weet dat ik er geen invloed op heb, maar toch maak ik mezelf helemaal gek. Ik kan de dagen tot 4 oktober wel voorbij kijken. Nu ben ik dubio, ik wil graag het ziekenhuis bellen, maar weet toch al dat ze gaan zeggen dat ik gewoon af moet wachten. Wat zouden jullie doen?
Hey hd ik heb m nog in mn bookmarks dus zag de activiteit. De meesten mensen gebruiken het andere topic (vervolgtopic deel 2) maar daar is de helft al bevallen dus ook vrij leef haha. Stiekem hoop ik dat hier snel meer mensen naartoe komen!!

Om je iets gerust te stellen; ik had ook nergens last van tot 7 weken!’ Dus het is helemaal niet gek dat je niks voelt hoor...
Ik heb ook 2x bruinverlies gehad en dat bleek gelukkig niks; heb toen wel even gebeld. Dus als je twijfelt zou ik gewoon even contact opnemen! Misschien kun je langskomen voor een HCG bepaling. Dan weet je zeker of het voor deze termijn goed zit!
HD wat spannend, volgens mij vindt niemand het erg als je nog een tijdje mee schrijft op dat andere topic hoor. Iedereen gunt het elkaar ontzettend.
Maar deze wachtweken lijken mij ook slopend.
Sterkte en duim hard voor je.
En volgens mij mag he altijd het zh bellen voor vragen en/of angsten
Smurf, ik hoop ook dat hier heel snel andere mensen naar toe komen. Ik heb dankzij jouw bericht wel het "oude" vervolgtopic gevonden en mijn berichtje daar even ingezet. Misschien komt daar dan wat meer leven in. In de tussentijd hoop ik natuurlijk dat het hier vol gaat stromen.

Bedankt voor je geruststelling, dat helpt al wel. Ik kan mijn ziekenhuis alleen in de ochtend bellen, dus als het bloedverlies aanhoudt ga ik dat waarschijnlijk morgen toch maar even doen.

Jokke, jij ook bedankt voor je berichtje. Ik denk ook wel dat anderen het niet heel erg vinden, maar ik kan me ook zo voorstellen dat het soms niet zo fijn is om te lezen, ik dacht in het vervolgtopic kan iedereen zelf kiezen of ze er wel of niet mee geconfronteerd willen worden. Als er echt een update is, dus geen twijfels/onzekerheid doe ik daar zeker ook een update.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven