zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
@Rosings: poe da's best weinig ja! Zoon drinkt nog steeds veel vaker :proud: (geen idee hoe vaak precies, vooral 's nachts slaap ik door de voedingen heen, maar ik vermoed dat we sinds 12u vannacht al op 4 voedingen zitten ;-D ). Hopelijk is ze goed aangekomen! Ik ging in het begin ook vaak wegen, met die kleintjes toch belangrijk om in de gaten te houden. Wat dacht je van Rozetje voor de mini rosings?

@boulu: ik hoop ook heeeeel erg dat jij hier mag blijven schrijven! Je klinkt zelf ook wel weer wat hoopvoller en strijdbaarder dan eerst, en ik denk dat daar niks mis mee is! Mocht het toch mis zijn.. tot de laatste snik heb je dan gehoopt op en gehouden van je kindje, wat kan daar ooit fout aan zijn? Juist heel mooi dat je niet opgeeft. Spannend moment voor jullie vanavond zeg! Ik ga duimen voor afgenomen vocht, en een kloppend hartje natuurlijk :hug:

@Moringa: oooh 130/90 is netjes! Ja mijn ziekenhuis was heel erg relaxt daarover.. ik wat minder :-P ik zat in een academisch ziekenhuis en daar zien ze vooral worst case scenarios haha, dus dan val ik erg mee denk ik zo. Ik ben in het ziekenhuis bevallen waar ik ook zelf ben geboren en gestudeerd heb. Leuk hè? :)

@hier: ik heb een verstopt melkkliertje. Auwauw. Heel vervelend gevoel. Probeer nu zoon in 'rugbyhouding' aan te leggen (ja zo heet dat, dan leg je 'm zeg maar op z'n rug onder je oksel op een voedingskussen), omdat dan dat melkkanaaltje dat verstopt is als eerste wordt leeggedronken maar hij weigert zo te drinken helaas. Misschien zo maar ff kolven, heb toch melk nodig want man en ik gaan uit wegens onze trouwdag :)
Alle reacties Link kopieren
Boulu: Ook al weet je dat Dr Google niet helpt, ik snap dat je het toch doet. Maar realiser je wel dat elk verhaal op zichzelf staat natuurlijk. Een succes of de pech van een ander zegt niets over jouw situatie. Ik duim van harte dat je de meest gunstige uitslag krijgt en er in feite niets aan de hand blijkt te zijn en het vocht afneemt. Op dit moment is dat leven tussen enerzijds hoop en anderzijds vrees enorm moeilijk - nog moeilijker dan de wachtweken. :hug:
Hoop dat vanavond alles goed is en je nog altijd een kloppend hartje ziet. Op basis van wat de gynaecoloog had gezegd ging hij daar wel vanuit - toch?

Ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg van de glucose test. Volgens de verpleegkundige die mijn bloed afnam zou het enkele dagen duren. Sommige meiden uit het September/Oktober topic met wie ik ook in een FB clubje zit kregen het 'on the spot.' Het ziekenhuis waar ik zit is, tot op heden, niet enorm goed georganiseerd mbt test resultaten dus ik ben benieuwd. En kast opruimen en vooral dingen wegbrengen naar de kringloop is heel fijn. Sommige twijfel dingen heb ik nog even op een apart rekje gehangen, ook omdat ik ook niet weet hoe mijn lichaam zich straks gaat herstellen. Ik zou heel graag terug willen naar 63 KG na de bevalling (en dat is iets minder dan dat ik woog voordat ik zwanger werd), maar of dat 1,2,3 haalbaar is...

Lux: Wat leuk en bijzonder om in hetzelfde ziekenhuis te bevallen waarin je ook de co-schappen gedaan hebt en zelf geboren bent - super leuk. :jump: Dat melk kliertje lijkt me pijnlijk en irritant. Komt volgens mij wel vaker voor, maar toch...
Wanneer begint trouwens je stage?

Deni: Geniet van je vakantie! :sun:

Rosings; Succes op het consultatie bureau. Het lijkt mij voor nieuwe moeders zo lastig in te schatten hoeveel zo'n kleintje moet drinken en of ze genoeg heeft. Jij geeft nog steeds BV toch? Ik had het er gister met Charlotte, de dochter van mijn man over en die had allerlei maniertjes en tips.

Hannepan: Wanneer gaat jouw verlof in? Zat vandaag het filmpje van 31 weken te bekijken op mijn man's I-phone. Hij heeft de what to expect app geinstalleerd. En zo leuk om te weten dat bij 31 weken ze al zoveel kunnen zien en horen. Mijn man kan ook van de buitenkant haar hartje horen :heart: Lief!

Freexx: Ben heel erg benieuwd hoe het met jou is en...of het een jongetje of een meisje wordt! Idem dito voor Lampje. maar dan voor de 20 weken echo..

Inderdaad heel fijn die picknick van gister: zo geslaagd. En die kleine van mijn man's dochter zorgt ook voor afleiding als er wat spanning is en dat is ideaal. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen hekel heb aan zijn ex of zo. Ik zou haar als vriendin niet hebben uitgezocht, maar ze is wel aardig, doet ook haar best en het is goed dat we het allemaal proberen. Ze wilde zelfs de wieg zien die mijn moeder had gemaakt. Toch bijzonder!Ik heb wel allerlei 'left over sandwiches' mee naar kantoor, want we hadden veel te veel gemaakt :biggrin: Volgend weekend nog een grote Joodse bruiloft (of ik nog kan dansen met die dikke buik weet ik niet :confused: )
baggal wijzigde dit bericht op 20-01-2020 23:19
0.21% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Even heel kort vanuit mijn werk...
Wat spannend voor jullie dan lieve boulu!! Hoop dat echo goed gaat en dat vocht ie afgenomen. En als het hartje nog klopt (oh wat hoop ik dat toch) dan is het al positief ivm nieuwe pogingen. Maar het aller aller liefst dat vocht is afgenomen. Heel veel sterkte met wachten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Rosings, als je meisje het er goed op doet, is 5 a 6 voedingen wel super zeg! Aan het begin lag mini me veel vaker aan de borst. Ben benieuwd wat cb ervan zegt. Ze heeft wel genoeg plasluiers? Als ze groeit, dan zit het wel goed!
Voor de onrust na de nachtvoeding: helpt schommelen niet en op je in slaap laten vallen en dan terug leggen in bed of zelfs dat niet? Ik heb ook een trucje als ze in de avonden/nachten niet wilt slapen en voeden helpt niet; op je in slaap laten vallen al dan niet in de schommelstoel. Voorzichtig terugleggen en dan wordt ze vaak wakker, maar dan blijf ik over haar heen gebogen hangen en adem luid zodat ze me hoort ;-) :facepalm: . Dan slaapt ze verder en na paar minuten langzaam ene arm/hand weg, dan andere.. Werkt als een trein :worship: . Misschien werkt dat bij jouw meisje (nu nog) niet, maar valt te proberen.. Aan het begin deed ons meisje dat ook dat onrustige in de avond/nacht en bij ons hielp de puckababy erg goed! Om vervolgens na 2 maanden weer te gaan spoken in de nacht :-P , maar dan krijg ik haar wel weer rustig met voeden 1 a 2 x per nacht. Dus dat is minder erg dan dat niet willen slapen.
heb je trouwens iets van een draagdoek/zak? Ook handig als ze onrustig is en je kan gewoon wat doen. Ze worden daar vaak heel rustig van.
Succes meid, vind het toch wel heel stoer dat je dit allemaal zo alleen doet.

Baggal fijn hoor dat jullie toch zo samen kunnen zijn met de kant van je man zijn ex. Zijn er niet veel die het zo kunnen. Voor zijn ex vrouw lijkt het me ook heel moeilijk. Dus complimenten voor jou en Baggal man maar ook voor haar!

Lux, wat vervelend van dat verstopte kliertje. En beetje masseren onder de warme douche helpt dat misschien ook? Ik heb het niet gehad maar kan me herinneren dat kraamhulp dat zei destijds. Wanneer mag jij weer naar cb? Eerste prikje komt eraan denk ik? Oeiiii, dat is wel een dingetje. Al vond ik die nog meevallen. Later krijgen ze er twee, eerst in ene been, dan in andere. De eerste is voorbij voordat ze doorhebben maar die tweede heeft ze dan door en toen ging ze echt los. Dat vond ik wel echt zielig.
En ook alweer naar maatje 68 jouw mannetje wat gaat het snel he. Ik vind elke keer een maat opruimen weer een dingetje. Even slikken, maar ook wel weer leuk al dat shoppen, heerlijk!
Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat gaan jullie voor leuks doen?

Chevrolet, gefeliciteerd! Hele spannende tijd voor jou zeg! Maar je moet (weer) ergens beginnen, dus sterkte met de loodzware wachtweken. Wel fijn dat het spontaan gelukt is!

Moringa wat fijn dat je bloeddruk weer gedaald is. Dit zijn wel echt laatste (spannende) loodjes zo voor jou!

Piene ben je lekker aan het genieten meid? :love:

Zwangerworden! :hello:

Boulu, geen hoop is niet te doen hoor, dat is zo menselijk, dat je dat nu krijgt . Het zal de komende dagen een achtbaan blijven en ik hoop zo dat het goed uitpakt voor jullie!
@Boulu Zonder hoop had ik het traject niet overleefd hoor. Natuurlijk krijg je hoop. Ik ook voor jou.

@Chevrolet Wat fijn!! En spannend... Ik feliciteer je gewoon en hoop dat je snel terecht kan voor een goede echo!

@Baggal Wat goed dat het zo goed gaat met de schoonfamilie. Ik dacht net weer aan de dochter van je man en haar uitspraak over op eieren lopen. Echt een opmerking die je even kan achtervolgen... Maar tijdens dit traject zullen er altijd mensen zijn die het niet (proberen te) begrijpen. Ik ben hier bijna vrienden door kwijtgeraakt die bij goed nieuws plots weer bleken te leven. Sommige mensen heb ik het niet eens verteld omdat ik vantevoren al weet dat ze het niet zouden begrijpen. Die denken dat ik netjes na mijn huwelijk binnen een half jaar zwanger ben geworden en dus supervruchtbaar ben haha.

@Lux Daar heb ik over gehoord! Lijkt me erg naar... Jammer dat hij de rugbyhouding niet pakt.

@hier word ik toch steeds vergeetachtiger. Ik heb het gevoel mensen over te slaan hier. Het gaat soms wat hard en er gebeurt zo veel in ons leven - goed en slecht -. Had laatst wel door alle nare toestanden een nachtmerrie dat ook wij ons meisje kwijt waren en ik opnieuw zwanger moest worden. Afschuwelijk. En dat maken sommigen dus irl mee.
Verder gaat het goed. We moeten nog een hoop puntjes op de i zetten, maar als ze iig nog een week blijft zitten komt dat allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Ylva: Tja - die opmerking zal ik idd niet zo snel vergeten. Ik heb nl. nooit gezegd dat zij niet over haar zwangerschap mocht praten, integendeel (vroeg haar regelmatig hoe het ging), maar had iets meer inlevingsvermogen/interesse in mij verwacht en dat kwam niet. Dat heeft dat niets met eieren lopen te maken, maar met minder sympathiek gedrag. Maar goed, je leert, wat jij ergens ook zegt, wel je vrienden kennen en niet iedereen begrijpt de impact van de MMM.
Ik had zaterdag vriendinnetje B. langs (bijna 43, single en kinderwens) en ik merk aan alles dat het onderwerp zwangerschap ook lastig is en vermeden wordt (je kan bijna niet meer om mijn buik heen). Man vroeg nog of ze de 4D foto wilde zien, maar dat wilde ze niet en op mijn beurt kan ik daar wel wat begrip voor opbrengen. Mijn man had daar meer moeite mee overigens, zelfs nadat ik aangaf dat het waarschijnliijk niet in vervulling gaan van haar wens (ik had haar ''Kees'' -de donor- al aangeboden, maar ze wil het niet alleen doen/proberen) gevoelig ligt.
Overigens: hier kickt de zwangerschapsdementie ook langzaam in. Was, heel slecht, de verjaardag van de dochter van mijn beste vriendin L. vergeten. Stond er niet bijstil op de dag zelf terwijl ik al twee weken daarvoor een kaart had gekocht :facepalm: Oeps. Gelukkig is het op kantoor zo stil ha-ha-ha.

Lilly: Inderdaad - het is voor haar zeker moeilijk geweest en misschien nog steeds wel. Volgens de dochter is het feit dat ze vorig jaar oma is geworden een hele positieve ontwikkeling voor haar zelf geweest. De stort zich ook enorm op die kleine, lief om te zien. Is gewoon fijn dat we door een deur kunnen. Is jouw M. weer helemaal beter na haar kuurtjes met antibiotica?

Piene: Durf/Kan je een beetje te genieten? Zo blij voor je dat de 20 weken echo goed was.

En Boulu - voor jou blijven de duimen draaien. Hou je haaks en zorg goed voor jezelf en elkaar :redrose:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@Lilly: hij is bijna 4 maanden hoor :-P we moeten alweer bijna voor z'n vierde prik. Hier kreeg hij trouwens met 8 weken 2 en met 13 weken 1?
Heb idd m'n borst even gemasseerd onder de douche en gekolfd, gaat nu iets beter. We gaan uit eten en naar de film en oma, opa EN oom (mijn broertje is 15) passen op :)
Oma verheugt zich een ongeluk haha.
Ik vind de maatjes opruimen niet erg, maar wel zonde want ik heb zuuulke leuke dingetjes ertussen en die heeft 'ie dan maar 1 of 2x aan gehad. Nja, goede reden om een tweede op de wereld te zetten ;-D zat wel vanochtend met een maatje 50 broek in mijn hand toen ik een verdwaalde 62 naar zolder bracht, en omg was mijn mannetje ooit ZO KLEIN?! Haha. Daar passen die stelten echt niet in, is meer een korte broek, haha.
haha baggal komt dat nu pas ik heb er nu al last van vergeet echt van alles :@@:
ja we hebben gisteren de babykamer afgeverfd en hebben alle vertrouwen er in en durf zelfs te genieten, af en toe bekruipt het gevoel me wel van wat als.. maar wil straks na 40w ook niet terugkijken op een hele bange zwangerschap dus doe me best om te genieten en dat lukt dus wel aardig. en erg leuk om met de babykamer bezig te zijn:)
Even een snelle tvp! Lekker druk op mijn werk vandaag :)
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben bijgelezen!

Chevrolet, een voorzichtige gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het wat dubbel is na je miskramen. Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed gaat en je de komende 8 maanden zwanger blijft.

Boulu, toch prima dat je er rustig onder bent. Het betekent niet dat je meer of minder van dit kindje houdt als je rustig bent ofzo. Het enige wat je kan doen is afwachten. Hoop voor jou op een klein wonder dat deze zwangerschap zich goed doorzet.
(En kan me voorstellen dat het een kleine geruststelling is dat je weer 3 pogingen te gaan hebt als jullie straks een hartje zien).

Lux, gefeliciteerd met je huwelijksdag! Grappig idd dat je je opleiding deels in hetzelfde ziekenhuis hebt gehad als waar je bevallen bent. Wilde zelf ook nog een blauwe maandag arts worden trouwens. Blij dat ik daar uiteindelijk van heb afgezien, strakke protocollen en ziekenhuizen zijn helemaal niks voor mij ;-D
Mijn bloeddruk lag trouwens nog zelfs daaronder, met medicatie 82/130. Prima dus. En het verbaast me ook dat er wordt opgehangen aan de precieze getallen. Als ik onderdruk 89 heb maakt niemand zich druk, terwijl bij 91 alle alarmbellen afgaan. Ik werd bv gemeten met een automatische meter, onderdruk 91. Toen ik zei dat alle metingen tot nog toe handmatig gingen hebben ze me ook nog handmatig gemeten. Toen was onderdruk 82, iedereen weer blij. Als ik dat niet had gezegd had ik vandaag weer in het ziekenhuis gezeten. Er zit een soort schijnzekerheid in die ik maf vindt. Ik begrijp dat je een afkapwaarde nodig hebt maar het gebiedje eromheen is nogal grijs. (Zeker als eiwitten en leverwaarden in orde zijn.) Nou ja, ik bekijk het maar per dag, ook een mooie leerschool voor mij om me niet constant druk te maken om alle dagkoersen :P
Alle reacties Link kopieren
Ylva, wat jammer dat het gevoel had mensen kwijt te raken vanwege wel/ niet lukken kinderwens. Lijkt me moeilijk. Sommige mensen worden nu eenmaal extreem ongemakkelijk van dit soort dingen. Je doet er niet zo veel aan maar jammer is t wel!

Gelukkig ben ik het niet veel tegengekomen. We hebben ook best veel vrienden zonder kinderwens. Die vind ik trouwens soms wat makkelijker om mee om te gaan omdat ze hun eigen gevoel over kinderen niet zo projecteren op mij. Er komt straks zo'n vriend langs: hij vindt het heeeeeel leuk voor ons, komt ons helpen met een klein klusje en hoopt dat ie de baby voorlopig niet vast hoeft te houden want dat vindt ie eng hahahaha!

Baggal, heerlijk he, die zwangerschapsdementie! En wb dochter man: jullie zitten gewoon niet op een lijn ondanks dat jullie er over gesproken hebben. Het zit er dus niet in, en dat is jammer, maar zo te horen gaat het ook niet veranderen. Ik zou het lekker laten voor wat het is, volgens mij heb je zat lieve mensen om je heen met wie je dit wel kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Moringa: Ik heb ook een aantal bewust kinderloze vrienden overigens en dat is helemaal prima. Ook een vriendin van mij die heel erg aan het twijfelen is om al dan niet de volgende stappen in de relatie te zetten (huis kopen, kinderen krijgen) en heeft tegen haar partner gezegd dat ze het voorlopig niet wil en de twijfel heeft of ze het ooit wel wil en dat vind ik heel erg begrijpelijk (en bovendien erg eerlijk!) want vriend wil wel (heel graag). Ze is 33 dus ze heeft nog wel heel even. Die vriendin vindt kinderen leuk maar ook eng en is erg gesteld op haar vrijheid en carriere.

Met vriendin B. ligt het gevoeliger want die is echt (en al een tijd) opzoek naar het perfecte plaatje: een goed gesitueerde man zonder kinderen die voor haar kan zorgen en met haar een gezin wil stichten. Ze is een lieve en zeker niet onaantrekkelijke meid overigens, maar dat neemt niet weg dat als je bijna 43 bent je klokje ernstig doortikt en ik meen, maar wie ben ik, dat het dan heel dapper is om het heft in handen te nemen zoals Rosings dat gedaan heeft. Voor een man maakt het naar mijn mening nl. doorgaans niet zo veel uit of er reeds kinderen zijn - en al helemaal niet als die via een donor tot stand zijn gekomen. Maar dat is een persoonlijke keuze. Alleen merk ik dat zij het heel moeilijk vindt om te vragen naar mijn zwangerschap of 4D foto's en dat snap ik ergens ook wel weer, ondanks het feit dat ik het ook niet helemaal cadeau heb gekregen. Het is dus een grote olifant in de kamer geworden bleek zaterdag en ik hoop dat dit niet ten koste gaat van de vriendschap. Ik kan haar situatie voor haar niet veranderen en dat maakt het lastig, want ik snap de pijn helemaal al wil ze het er liever niet over hebben en dat respecteer ik ook.
Voor wat betreft de dochter van mijn man geldt dat die er gewoon anders in zit. Ik geloof wel dat ze het oprecht ok vindt dat er nu (hopelijk) een jonger zusje aankomt en tevens een speelvriendinnetje voor haar dochter. Het was gister in ieder geval gezellig en daar hou ik me maar aan vast. Liever zo dan anders en man vindt het ook fijn dat het gezellig kan :biggrin: . Ze hoeft natuurlijk ook niet op dezelfde manier te denken/mee te leven/etc. en ik laat het idd zo.

Grappig dat jij ook arts wilde worden. Ik ook trouwens - leek me tot 4 VWO geweldig. Maar helaas, wis-, natuur- en scheikunde gooide roet in het eten. Nu denk ik ook dat ik beter op mijn plaats ben in de rechten wereld hoor ;) . Ik hoop echter dat Sweet Pea haar vader's wis - natuurkunde knobbel heeft (summa cum laude @ open university in de avonduren toen hij reeds werkzaam was - XD en ik heb moeite met eenvoudig optellen/aftrekken, etc. :'( ). Oh well, we zullen het zien. Eerst maar even de aankomende 8 weken doorkomen en de rest zien we dan wel. Ze is vandaag erg actief :heart: Vind dat zo fijn.

Word trouwens zo aan het werk gezet -, want een deel van de stukken komt binnen. Wel zo fijn. :hyper:

Boulu: Heel veel succes straks - ik denk aan je en hoop op een gunstige echo :there: !
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
boulu schreef:
07-08-2017 09:55

@Chevrolet: Gefeliciteerd!! En welkom hier!! Wat ben je ontzettend lief dat je zo rekening hield met Duufje in het andere topic. Jij hebt ook heel wat doorstaan de afgelopen jaren. Daarom snap ik ook dat je nu nog heel voorzichtig bent. Ik vertelde jouw verhaal gisteren tegen mijn man (inmiddels 4 miskramen gehad toch?) en we vonden het ook wel bijzonder (en vooral fijn!) dat je volgens mij vaker spontaan zwanger bent geworden dan via ICSI. Of nog geen enkele keer van een embryo/cryo?
Snap dat je wil dat je man erbij is met de eerste echo!! Hoop eindelijk zo dat het goed mag gaan voor jullie. Geen kwaaltjes is trouwens heel herkenbaar.
3 x een vroege miskraam inderdaad met 4, 5 en 6 weken en de laatste keer een missed abortion met 8 weken. De vmk bij 4 weken was van mijn verse tp bij ivf.
Toch blijft het gek dat ik 6x lui heb gehad en dat ik geen enkele keer daarvan zwanger ben geweest. Maar goed, ik ben ook nog nooit verder dan 6 weken gekomen, dus misschien zit het probleem bij mij juist daar wel. Ik ga proberen of ik over 2 weken terecht kan. Dan is mijn vriend sowieso vrij.
@boulu, ik hoop dat je vanavond goed nieuws krijgt! Ik blijf het hier even in de gaten houden.
spannend chevrolet. en leuk dat je hier mee schrijft. als je in de tabel wilt moet je het maar zeggen :rose:

boulu ik denk aan je
Alle reacties Link kopieren
@ boulu ik de k aan je.
Alle reacties Link kopieren
Boulu sterkte meis zo....
Alle reacties Link kopieren
Kom alvast heel veel knuffels voor Boulu hier neerzetten, dames ze gaat jullie hard nodig hebben! :cry: Helaas een slechte echo... hoop dat als ze de energie heeft om hier te komen kijken ze overladen wordt door knuffels en steun. :rose:

Lieve Boulu schat.. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat is het leven oneerlijk op dit moment! :'(
anoniem_172618 wijzigde dit bericht op 07-08-2017 21:27
31.41% gewijzigd
Nee... :'(
Lieve @Boulu, ik denk aan jullie en jullie mooie mini. X
Alle reacties Link kopieren
Oh neee lieve boulu, wat had ik het toch anders gehoopt. Leef ontzettend met jullie mee :'( :'(
Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit zo oneerlijk :cry: :cry:
:cry: :cry: nee he :cry:
lieve boulu :heart:
Alle reacties Link kopieren
Arme Boulu :'( :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, Boulu. Had gehoopt op een klein wonder voor jullie maar helaas toch een slechte echo. Heel veel sterkte! :hug:
Ach nee! :'( die is niet het nieuws waar we op hoopten :hug: lieve boulu en boulu man, veel sterkte..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven