zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieve Boulu wat lees ik nu..... wat een enorm verdrietig bericht.
Heel veel sterkte voor jullie beiden. Schrijf hier als je er aan toe bent maar weet dat we aan je denken. :hug: :hug: :hug:
Ook hier wordt aan je gedacht Boulu :hug:
Ach boulu wat shit zeg :redrose: :hug: wat een verdriet. Veel sterkte voor jullie en we zijn er als je eraan toe bent lieverd.
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve Boulu! Pfff - Wat enorm verdrietig :'( .

Te meer na de euforie van de eerste testen is dit een enorme klap. Met jou had ik toch weer een beetje hoop. Woorden zijn maar woorden maar weet dat er vanuit London aan je gedacht wordt :hug:

Kreeg een bericht van Theeleut dat het hartje gestopt was. Ik vind de wereld deze week erg oneerlijk :rose:

Veel kracht en liefs
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
ach boulu :'( mijn hart huilt met je mee. wat een harde en oneerlijke wereld. :|
Alle reacties Link kopieren
Lieve Boulu... Kwam kijken of er nieuws van je was en lees hier het afschuwelijke bericht. Vind het zo erg :'( . Kan helaas niks meer zeggen of doen dan je heel veel sterkte wensen en hele dikke knuffels sturen :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Aaaah lieve Boulu nee toch, wat is dit erg. Heb je ook nog hoop gekregen :cry: ik weet even niet meer wat te zeggen. We zijn er voor je meid, wat ontzettend naar en verdrietig :hug:
Alle reacties Link kopieren
Boulu, wat een ontzettend naar bericht!! Heel veel sterkte!! Wat oneerlijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ohh boulu, wat lees ik nou voor verschrikkelijke en onmenselijke dingen :cry: Alsof je nog niet genoeg voor je kiezen hebt gehad.. Wat een verschrikkelijk nieuws en wat een klap moet dit jullie geven :cry:
Alle reacties Link kopieren
Boulu :hug:
Alle reacties Link kopieren
Och, lieve Boulu, wat vreselijk oneerlijk :cry:. Ontzettend veel sterkte :hug: :hug: :hug:.
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor Boulu
Oh lieve Boulu, heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte Boulu!!! :cry: :hug:
Sterkte Boulu, wat naar :( :(
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Boulu,

Ik hoorde het van Lux. Wat verschrikkelijk verdrietig is dit, zo oneerlijk ook na alles wat jullie al hebben moeten doorstaan. Wat een verdrietige en oneerlijke wereld is dit inderdaad.. :( Ik denk aan jullie :hug:
Lieve Boulu, ik vind het zó vreselijk oneerlijk. Denk aan jullie :hug: :heart:

Heel veel sterkte x
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb vooral meegelezen en herken sommige dames van andere topics. Ik zat in een topic waarin dames zaten die langere tijd probeerden om zwanger te worden voornamelijk via de medische weg. Ik ben zelf na ruim 3 jaar, inclusief 6 IUI en 1 IVF poging, na de 2e tp van de 1e IVF poging zwanger geraakt. Ben nu ruim 24 weken zwanger maar kan eerlijk zeggen dat ik bijna iedere keer dat ik naar het toilet ga nog check of ik geen bloed zie :-[ Na ruim 3 jaar teleurstelling ben ik gewoon nog steeds bang om hoop te hebben lijkt wel terwijl alle echo's enzo goed zijn. Herkent iemand dit? :sigh:

Daarnaast wil ik Boulu een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen :hug: Wat kan het leven toch oneerlijk zijn :'-( Sterkte nogmaals
Alle reacties Link kopieren
Lieve Boulu: dikke knuffel. Woorden schieten te kort. :hug:
unicorn32 schreef:
08-08-2017 21:12
Hi allemaal,

Ik heb vooral meegelezen en herken sommige dames van andere topics. Ik zat in een topic waarin dames zaten die langere tijd probeerden om zwanger te worden voornamelijk via de medische weg. Ik ben zelf na ruim 3 jaar, inclusief 6 IUI en 1 IVF poging, na de 2e tp van de 1e IVF poging zwanger geraakt. Ben nu ruim 24 weken zwanger maar kan eerlijk zeggen dat ik bijna iedere keer dat ik naar het toilet ga nog check of ik geen bloed zie :-[ Na ruim 3 jaar teleurstelling ben ik gewoon nog steeds bang om hoop te hebben lijkt wel terwijl alle echo's enzo goed zijn. Herkent iemand dit? :sigh:

Daarnaast wil ik Boulu een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen :hug: Wat kan het leven toch oneerlijk zijn :'-( Sterkte nogmaals
Dat is voor de meeste van ons hier heel herkenbaar. Een vervelend gevoel, maar vaak heel vaak onterecht!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Unicorn,

Meer dan herkenbaar! Ik check nog altijd bij ieder toiletbezoek (en dat zijn er per dag nogal wat ;)) het wc-papiertje en ben bijna 36 weken zwanger. We hebben gewoon net even teveel meegemaakt hieromtrent denk ik.

Welkom hier!
Alle reacties Link kopieren
Boulu :cry: :hug:
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
ook hier herkenbaar unicorn, (sorry voor de details) maar soms voel ik wat lopen en trek ik gelijk sprintje naar de wc om te kijken of het bloed is , heel vervelend maar komt doordat in begin veel bloedingen heb gehad. zelfs al praat ik met mijn vriend van de wc verstaat hij ook wel eens bloed :hihi: allebei een trauma denk :P

lieve bouu in gedachte ben ik bij je :rose:
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden.

Bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes, ongelooflijk. Doet me heel goed!!
Ik had eerder niet de energie om er iets op te zetten maar heel fijn dat Theeleut dat voor mij heeft gedaan.
Maandagavond bleek het hartje van ons meisje (ja ja het is een meisje :heart: ) er inderdaad mee gestopt te zijn. Niet verwacht, de gynaecoloog had nog gezegd dat die kans klein was. Weer iets wat we niet verwachtten.
Vandaag is het zo ver. Ze zal 'geboren' worden in het ziekenhuis. Ik kan niet beschrijven hoeveel verdriet het me doet om afscheid te nemen maar het is goed dat het vandaag kan.

We moeten hier weer met zn tweeën doorheen en ik weet dat we daar uit komen. Maar soms zie ik even niet meer waar ik nog plezier uit moet halen en hoe ik hier mee om moet gaan.
Ik hoop met heel mijn hart dat wij ooit een kindje mogen grootbrengen, wat zouden wij gelukkig zijn. De weg is zo moeilijk en lang. Toch is doorgaan een betere optie dan stoppen, kinderloos blijven breekt mijn hart.

Ik denk dat ik het wel fijn vindt hier nog van me af te schrijven maar dan op een gegeven moment weer ook bij de andere topics. Maar misschien heb ik er ook wel even geen behoefte aan. Maar dan laat ik het wel weten.

Dankjewel allemaal voor de super lieve reacties! !
heel veel sterkte vandaag boulu, ze waren voor mij toen zo lief in het ziekenhuis en helpen je zoveel ze kunnen! dikke kus meiss :redrose:

je mag trouwens nog steeds altijd een berichtje sturen he als je wat wilt weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven