zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Zizo, ook hier: wat enorm fijn! 7+2 klopt ook wel met de extra dagen van de cryo toch? Want dat was zo raar toen, dat ze die niet meetelden.

Flip, wat een mooie prestatie je PhD! En Baggal natuurlijk ook met het laatste stuk van je opleiding.

Twin, ik hoop zo dat het op een gegeven moment wat beter wordt voor je...

Lilly, de laatste loodjes!

Wij vliegen 20-27 augustus weer ‘even’ naar Spanje. Mijn ouders zitten daar dan nog, dus T gaat mee en geen huurauto nodig. Scheelt weer in de kosten. Eind augustus heeft al 2 keer eerder gewerkt voor ons, dus hoop heel erg dat dat dit keer ook zo is. Nog een paar weken.
anoniem_64b1ab9b19bdb wijzigde dit bericht op 18-07-2018 21:04
0.38% gewijzigd
Zizo, wat fijn! Gefeliciteerd!

Zot, dat is alweer snel! Hoop dat het helemaal goed gaat komen!

Hier, het is definitief, ik heb steunkousen. Sowieso tot eind van de zwangerschap. Van het weekend kon ik niet meer lopen staan en zitten van de pijn in m’n benen. Vocht zat echt tot m’n knieën. Maandag ben ik ingezwachteld en vanaf vandaag steunkousen.
Bloedheet, maar wat een verlichting. Ik kan weer normaal lopen en m’n benen voelen niet meer zo zwaar. Baal er wel van, maar het is niet anders. Geen jurkjes meer denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de lieve reacties, ook van Fiona en Nena. Zo lief!
Ik kom snel uitgebreid reageren, maar ben veel te misselijk op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
ZIZO WAT ONTZETTEND FIJN NIEUWS!!! GEFELICITEERD!!!

Hier nog steeds niet bevallen :( morgen uitgerekende datum maar het ziet er niet naar uit dat ons dametje al wil komen :D
Alle reacties Link kopieren
Selin, zegt niets hé, kan ineens zover zijn... :)
Alle reacties Link kopieren
Zot: Wat fijn dat je weer een datum hebt zeg! Spannend weer! Ik hoop dat je laatste cryogeen voor onverwacht succes gaat zorgen na de VMK van de vorige keer. Wat zag ik trouwens een prachtige zwart wit foto van je zoon voorbij komen. Zit er toch hard over na te denken of we jouw zoon aan mijn dochter moeten koppelen t.z.t. :rofl: !!

Zizo: Hoe is het met je na het fantastische nieuws? Heerlijk voor je: e-i-n-d-e-l-i-j-k!!

Twin: Wat goed dat de arts nog even extra onderzoek wil doen. Benieuwd wat je volgende week te wachten staat.

Flip: Hoe is het met jouw steeds boller wordende buikje? Ben je inmiddels al bezig met de kinderkamer nu je dissertatie klaar is? :P

Lilly: Ja, SA is heel erg aanhankelijk op het moment. Wil ook thuis niet in de kinderstoel en eigenlijk alleen maar gedragen worden. En daar komt nog verlatingsangst bij. Vermoeiend - maar het is een fase hou ik mezelf voor. Hoe is het met jou? 37+ weken meis! Zo benieuwd naar je mannetje! Ben trouwens vergeten je pakketje te posten, maar dat doe ik t.z.t. wel.

Mike: Heb jij inmiddels een datum voor je eerste echo?

Selin: Je bent er bijna meis! En wat Lilly zegt: het kan zo maar veranderen en je kan een turbo bevalling hebben. Hoe voel je je verder? :heart:

Duuf: Ik ben niet zo slim hoor, wel een doorzetter ;-) ! In de praktijk ben ik zeker geen slechte jurist, maar echt academisch ben ik naar mijn idee niet. :facepalm:
Omdat ik al 'overseas qualified' ben, had ik de opleiding onder de streep niet nodig gehad, maar ik wilde het wel graag afmaken. En hoewel ik alle vakken in 2013/14 had afgerond, heb ik het verplichte onderdeel boekhouden steeds voor me uitgeschoven onder het mom drukte en IVF behandelingen. Dus ik ben nu gewoon blij dat ik het af heb kunnen ronden. En ik ben heel erg slecht in rekenen, accountancy dingen, etc.

Fruity: Charmant is anders, maar wel goed! Lijkt mij met dit weer wel heel irritant zeg.

Hier hebben we nog onenigheid met de koper van ons huis. Er hangen nogal dure kroonluchters aan het plafond en hij is van mening dat die bij de prijs inbegrepen zijn. Heb hem via de makelaar toch even uit de droom geholpen. Zegt de makelaar: maar dan gaat het hem extra geld kosten als hij nieuwe lampen moet kopen :rofl: Yeah right: als ik dan nieuwe lampen moet kopen voor het nieuwe huis, omdat ik mijn lampen weggeef, dan gaat het mij toch extra geld kosten - ik doe met deze meneer die al minder betaald dan we in eerste instantie overeengekomen waren niet aan liefdadigheid :bye: ... ?! Ik heb hem overigens wel aangeboden dat ALS de mensen van wie wij het huis kopen hun lampen laten hangen wij hem die lampen geven.... tssss... Ben opeens heel blij dat hij een non-refundable deposit heeft betaald van £2K. :proud:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend selin!

Baggal wat n gedoe met die koper...sommige mensen...

Ik heb vandaag 1e echo. Net voor we maandag op vakantie gaan. Waarschijnlijk nog geen hartje maar hoop zo dat alles goed is. Vannacht passeerden allerlei rampscenarios de revue. Probeer alles rustig aan te doen en nog niet los te gaan op spullen. Moest mijn moeder van de week ook tegenhouden die wilde al naar wiegjes gaan kijken met me... maar voor nu dus superzenuwachtig voor echo.
Alle reacties Link kopieren
Aaawww Miekje: wat spannend!! Echo’s zijn heel eng! En Ik hoop gewoon dat je de bevestiging krijgt dat alles goed is! Doem denken heb ik ook gedaan destijds... is ook normaal na zo’n lang traject. Betrapte me er ook op dat ik dat deed rond de dag waarop de tentamen uitslag zou komen van boekhouden :facepalm: Kennelijk zit het ook wel een beetje in mij! Hoop straks een goed berichtje te lezen mbt de echo!! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal, ongelooflijk zeg! Denkt hij ook nog dat je alle meubels en servies laat staan? Wat een mafkees. Ik zou alles eruit trekken haha.

Fruity wat naar met deze hitte. Maar wel fijn dat het zo goed werkt!

Heel veel succes Miekje, ik denk aan je! Zo spannend!

Ik durfde iets te kopen na een goede termijnecho, maar wel iets goedkoops zodat ik het weg kon gooien als het toch niet goed was :facepalm: dat werden dus een paar rompertjes en een tuinbroekje. Achteraf denk ik, waar zat je met je verstand om rompers met korte mouwen te kopen voor je november baby haha. Ik denk dus niet dat hij ze ooit gaat dragen maar dat zien we in november wel!

Heeft iemand hier nog tips voor een fijne draagdoek?
Alle reacties Link kopieren
Echo was goed!!! Nog geen hartje zichtbaar maar dat zou 5+4 ook aan vroege kant zijn. Maar alles zag eruit zoals dat zou moeten zei gyn. Wat was ik nerveus. Nu iets geruster op vakantie. En dan over 2 1/2 week volgende afspraak in zkh.
😍
Wat fijn Miekje!

Rucio, korte mouw romper en shirtje erover heen ;-), opgelost. Ik heb een tijdlang niks begrepen van al die leuke rompers, die zaten toch maar onder shirtjes. Alleen bij warmer weer is die romper zichtbaar.
Qua dragen: ik ben fan van geweven draagdoeken en (ergonomische) draagzakken. Veel te uitgebreide collectie momenteel... Bij geweven vond ik het fijn direct een zachte dunne doek te hebben, dat ‘leerde’ knopen makkelijker (een Hoppediz das leichte had ik). Daarna ben ik de stuggere dikke doeken gaan gebruiken. Qua draagzak was ik fan van Isara en man van Kokadi. Zoon is nu 2 en we dragen nog regelmatig (bij lange stukken, kind moe, en dan op de rug).
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer eens!!

@Zizo: Echt zoo blij voor jullie!! Ik durfde het ook niet meer te hopen na het flinke bloedverlies. Vind het echt knap hoe je ermee om bent gegaan. Niet dat je heel veel anders kunt dan afwachten maarja... Het blijft nu toch spannend maar de eerste hobbel is genomen! Wanneer mag je weer terug?
Balen trouwens dat je zo misselijk bent :(. Al is het vast een goed teken. Ik heb helaas geen tips.

@Miekje: Yes, een goede echo voor nu! Heel fijn. En nu op vakantie dus? Veel plezier.

Leuk dat er weer wat nieuwe bij zijn!! Het werd ook weer tijd. Hoop zo dat de rest ook kan doorstromen. En denk vooral heel erg aan Duufje en Zot. En bij Windmolen wordt het ook wel eens tijd. Nou ja zovelen natuurlijk...

@Flipje: Wat goed zeg van je proefschrift!! Wat een mijlpaal. Hopelijk lukt het verdedigen nog voor de kleine meid komt!
Zag op je eigen topic de foto van alle kaarten, heel leuk zo!!

@Twin: Weet niet goed wat te zeggen, het lijkt me zo moeilijk om je zo lang slecht te voelen :(. Heel veel sterkte. En ook succes met de echo.

@Zot: Fijn dat jullie weer duidelijkheid hebben en er een datum is!! Ik vond het ook altijd super irritant als ik me nergens op kon focussen.

@Syrah: Hoe is het met jou? Hoever ben je nu en hoe voel je je?

@FruityPebbels: Balen van de steunkousen maar kan me voorstellen dat het ook verlichting geeft. Irritant hoor...

@Baggal: Super zeg van je vervolgopleiding!!
En leuk te lezen van jullie huis :).
SA is nu toch een maand of 9? Vaak ook de periode van eenkennigheid toch, misschien dat ze daar ook last van heeft. Snap wel dat het even aanpassen is omdat ze normaal altijd zo easy is haha.
Las trouwens nog het verhaal van die fles bij de opvang, echt heel raar hoe ze dat hebben aangepakt! Goed dat je er wat van hebt gezegd.

@Lily: Jaaa het komt nu zo dichtbij!! Zou balen zijn van je verloskundige.

Verder benieuwd wanneer we nieuws krijgen van Selin en Dreamer hihi :).

@Dubbeltje: Hoe is het met jou eigenlijk?

Hier inmiddels 36 weken en ik ben met verlof!! Heel raar! Voel me nog wel goed dus vind het vrij luxe haha. Denk dat ik me de eerste twee weken wel goed vermaak nog en vanaf week 38 ik echt zit te wachten tot hij komt... Wil hem zo graag ontmoeten en wil ook gewoon dat alles goed is. Die angst is er nog steeds: dat hij in mijn buik nog overlijdt ofzo. Afschuwelijk.
Soms heb ik die paniekmomenten nog maar over het algemeen gaat het goed. Het scheelt dat ik hem vrij veel/goed voel bewegen.
Hij is helemaal ingedaald dus dat is mooi.
Ook de babykamer begint vorm aan te nemen haha. We waren niet de snelste maar nu wordt het echt wat, zo leuk :).
Alle reacties Link kopieren
Selin en Dreamer spannend nu voor jullie. Moeten bevallen met deze hitte valt ook niet mee.

Boulu wat heerlijk dat je nu verlof hebt. Hopelijk kun je er goed van genieten.

Baggal wat een gezeik met de koper en die lampen. Bizar waar mensen menen recht op te hebben.

Miekje jij kunt nu gerust op vakantie. Wat fijn die goede echo!

Hier valt de misselijkheid me niet mee. Ik hoef niet over te geven, maar voel me vrijwel de hele dag beroerd. Soms iets erger, soms iets minder. En sinds gisteravond zitten mijn wangen onder de uitslag. Geen idee wat dit nu is. Het jeukt niet, maar het voelt licht branderig. Kennen jullie dit? Als dit blijft moet ik maandag maar het zkh bellen.
Het lijkt alsof ik alleen maar mopper, maar ik ben echt dolgelukkig dat dit ons nu gegeven is en zal alle kwaaltjes zeker doorstaan.
Jaa weer nieuwe meiden hier! Gefeliciteerd lieve dames :cheer2:

Miekje, wat super van je echo en wat heerlijk dat je hier mee kan gaan schrijven (en wellicht ook op fb?) Ik weet nog goed dat we vorig jaar rond dezelfde periode op het wachtbankje zaten en ik toen wel een positieve test had. Was zo blij om het goede nieuws nu van je te lezen. Geniet lekker van je vakantie!

Zot, herkenbaar! Ik dacht ook altijd waarom sloven ze zich zo uit met die printjes op de rompers als die toch verdwijnen onder de andere kleertjes, haha. Nu draagt mijn dochter door het warme weer alleen maar rompers en vraag ik me af waarom ik zoveel zomerkleertjes heb gekocht :rofl:
en spannend dat jullie weer naar Spanje kunnen. Fijn dat je ouders er nog zijn dan. Ik hoop zo op een succesvolle tp voor je :bigkiss:

Fruity, fijn dat de steunkousen verlichting bieden! Sowieso lijkt het me heel pittig om nu hoogzwanger te zijn met die hitte!

Selin, succes met de laatste loodjes.. ik hou facebook goed in de gaten ;)

Baggel, fijn dat jullie kunnen gaan verhuizen nu! Maar wat een mafkees dat ie jullie kroonluchters wil... En je dochter is echt een knapperd, altijd zulke leuke foto's die ik voorbij zie komen. En ook gefeliciteerd met het afronden van je opleiding (boekhouden is ook echt niet mijn ding haha)

Duufje, ik heb hier nog een pregnyl verpakking liggen, altijd gekoeld geweest. Weet alleen niet hoe ik die bij jou kan krijgen maar mocht je interesse hebben dan laat het me weten, dan kunnen we er over brainstormen.

Rucio, spannend hè die eerste aankopen? Hier pas ruim na de 20 weken echo aangedurfd. Voelt een beetje stom als ik erop terug kijk maar ik voelde me tot die tijd niet zeker genoeg. Ik heb een rekbare draagdoek die erg goed bevalt. Makkelijk te knopen en dochter zit er graag in (al wordt ze nu wat nieuwsgierig en wil ze liever vooruit kijken) maar zeker voor dat bedrag het absoluut waard. Ik heb een stretchy wrap van bykay en die zijn bijna altijd wel ergens met een leuke extra korting te krijgen :) Ben nu aan het kijken voor een opvolger voor straks. Wil dan overstappen op een geweven of meitai. Mocht iemand daar nog tips voor hebben?

Flipje, nog gefeliciteerd! Knappe prestatie hoor!

Hier gaat alles goed, dochter is alweer 4.5 maand en het gaat erg goed. We denken stiekem ook al aan het traject voor een tweede. Ze adviseren 6-12 maanden rust na een keizersnede dus wil in september een gesprek (dan 6 maanden na de ks) om te inventariseren wanneer we kunnen starten + moet weer een cyclus krijgen. Slik nu de minipil en geef borstvoeding, denk eraan om in augustus te stoppen met de pil en in september bv af te bouwen.
Verder voelt het een beetje alsof ik de jackpot al gewonnen heb en toch weer loten ga kopen in de hoop hem nog een keer te winnen. Had zoveel geluk de vorige keer en besef me dat dit niet vanzelfsprekend is. Denk dat ik daarom ook niet te lang wil wachten... maar eerst maar eens kijken wat de gyn voor advies geeft :)

Heb niet alles kunnen bijlezen maar hoop dat het met iedereen goed gaat en voor sommige heel veel succes met de laatste loodjes :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank je sofie ik ben ook heel blij en fijn dst jij en je dochter het goed maken.

Zizo herkenbaar ik hoef ook (nog) niet over te geven maar wel hele tijd vervelend gevoel. Duizelig en hoofdpijn steeds. Blij dat ik symptomen heb maar ook wel onprettig. Wat vervelend die bultjes soort uitslag/allergie? Ga er niet te veel op smeren! Mijn huis is ook niet top momenteel haar sneller vet msar warmte helpt ook niet.

Dreamer en selin laatste loodjes met dit weer lijkt me pittig. Succes!
Alle reacties Link kopieren
@ duufje: ik heb je pb gezien en ook al gereageerd maar als ik in mijn inbox kijk dan zie ik dat mijn berichten niet verstuurd worden.

Weet iemand wat ik fout doe? Ik wil graag mijn overgebleven utro aan Duufje opsturen.
Help

ik heb nog een heel stom hotmailadres van toen ik 15 was. Ik zou dat hier kunnen posten. Mijn andere emailadres is mijn voor en achternaam en dat vind ik minder prettig

of via facebook? Al zit ik niet in die groep.....
Alle reacties Link kopieren
Berichten sturen gaat hier regelmatig mis. Misschien nogmaals proberen. Evt kan ik als t niet lukt dan,en als duufje dat goed vindt, proberen haar adres naar jou te sturen.
Alle reacties Link kopieren
*ego-post klaagmodus*

Pfff ik heb me zojuist ziek gemeld. Ik vind het heel stom om me ziek te melden voor zwangerschapsmisselijkheid, maar ik trek het niet. Het gaat 24 u per dag door. Ik doe geen oog dicht. Heb het hele weekend plat gelegen. Ik hoef niet over te geven, maar kan amper wat eten en zit steeds te kokhalzen. Voel me slap en duizelig. Zo maar zkh bellen.
En ik ben zo dankbaar voor de zwangerschap. Ik moet dit gewoon doorstaan, maar het valt me nu wat zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ach zizo wat vervelend dat je je zo belabberd voelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende Zizo, alsof je nog niet voldoende op de proef bent gesteld in het voortraject.... Sommige dames hier krijgen het wel dubbel voor hun kiezen.

Hopelijk voel je je snel weer beter
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Zizo! Misschien dat medicatie je kan helpen. Ook bij extreme misselijkheid kunnen ze dat voorschrijven. Lijkt me erg zwaar in combinatie met de warmte.
Sterkte Zizo, die extreme misselijkheid is zo ruk. Ik zou ook zeker kijken of medicatie je kan helpen als het zo erg is.

Baggal, het is wel een klucht met die koper van jullie hoor. Heeft die gast echt zo'n bord voor z'n kop?
T en SA koppelen kan altijd, maar momenteel heeft T een sterke voorliefde voor z'n een dag jongere vriendinnetje op de opvang. Haar foto staat bij ons op de kast en ging mee op vakantie, en nu zij op vakantie is mist hij haar enorm. Over kalverliefde gesproken :love:

Sofie, wat mooi dat jullie het zo goed doen. Hier zei gyn toen over termijn na keizersnee: ene ziekenhuis adviseert 6 maanden, de ander 12, dus hou er tussenin aan, 9 maanden. Ik ben heel benieuwd hoe je verder gaat!
Het is ook altijd wat met die kleertjes ;-)
Bij zoon zijn we rond anderhalf gestopt met rompers en overgestapt naar boxershortjes en hemdjes (nieuwe dimensie van stoer en schattig tegelijkertijd...). Nu is het vooral korte broek, boxer en shirtje. Ik weet nog wel dat ik volgens mij in 80 of 86 wat meer gekocht had, 'want daar zitten ze een stuk langer in'. Met als gevolg dat er allemaal shirts waren die hij 1 keer heeft gedragen, omdat ik vond dat het toch niet ongedragen de bak in kon.
Over dragen: ik zou vooral gaan passen. Een meitai is fijn, maar ik vond voorop een geweven doek of draagzak veel fijner (terwijl manlief een deels knopen fijner vond) en toen hij naar de rug ging, vond ik knopen vervelend worden: hij zat niet stil, het was ingewikkelder (ondanks consult) en het voelde onveilig. Sindsdien draag ik met een fullbuckle draagzak. Wat bij de een fijn zit, zit bij de ander ronduit slecht. Vandaar dat man en ik nog altijd verschillende draagzakken hebben. Zo lang ze voorop zitten ben ik echt fan van geweven doeken.

Boulu, geniet van je verlof (al is dat altijd zo'n dooddoener). Is het nog een beetje uit te houden met de warmte?
Alle reacties Link kopieren
@Zizo: ik voel me je mee, Enorm klote. Ik zou als ik jou was meteen de verloskundige bellen, zij mogen geen medicatie voorschrijven maar kan eventueel wel in overleg met je huisarts of gyneacoloog in het ziekenhuis.

Ervaring met medicatie heb ik genoeg. Zetpillen zijn even wennen maar werken voor mij prettiger dan een orale pil omdat ik die vaak meteen weer uitspuug(de). Primperan zullen ze wel eerst willen proberen, Dat werkte voor mij nauwelijks. Het zorgt er namelijk voor dat je eten sneller door je maag naar je darmen gaat. Ik heb nu Emesafene zetpillen en dat werkt voor mij.
Verder de hele dag door kleine beetjes drinken zodat je wel genoeg vocht binnenkrijgt maar je maag niet te vol is. Ook als je niet overgeeft zou ik je wel adviseren de misselijkheid serieus te nemen want je wordt er niet vrolijk van. Ook hier wordt het erger door de hitte helaas.

Hier weer wat ergere dagen achter de rug ivm de hitte. Toch weer spugen etc en nu zit mijn man er ook nog doorheen (wat ik totaal snap). Wij slapen al maanden apart omdat ik of zijn geur niet kon verdragen (door de hyperemesis, hij stinkt niet hoor!) of omdat ik zo onrustig was dat hij er gek van werd en hij werkt nog gewoon. doet ook het huishouden en zorgt voor mij etc,
Komend weekend is hij jarig en heb voor 4 dagen een bungalow geboekt in Luxemburg. Toch een soort van laatste vakantie met z'n tweetjes. Hoop dat ik het red en niet al te ziek ben.
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden wat zijn jullie toch lief. Twin wat vind ik het voor jou ook erg. Ik stort al in bij week acht, jij zit hier al maanden mee en dan ook nog een paar keer heftiger.
Dat apart slapen begrijp ik. Ik heb het ook al voorgesteld omdat ik om 11, 2, 5 en 7 uur wakker ben en wat kleins moet eten tegen de misselijkheid. Tussendoor ook plassen. Maar man wil dat (nog) niet. Gelukkig kan ik zijn geur nog wel verdragen. Heb wel een mooi boeket bloemen direct weggegooid. Zonde. Tegen die geur kan ik echt niet.
Ik moet van huisarts nu eerst suprimal proberen. Een voor de nacht en sochtends een voor overdag. Dat zijn officieel reistabletjes. Ik denk dat dit de lichtste variant is en er zwaarder geschut komt als het niet werkt. Ik hoop dat ik me hierdoor wel beter voel.
Ons huis is chaos, ik kom al anderhalve week niet toe aan wassen, opruimen en zo. Ik hoop dat ik alles weer wat op orde krijg.
als er iemand op facebookgroep erbij wil kun je mij of baggal een priveberichtje sturen hoor.

*meeleesmodus weer aan*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven