zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mssfiddler gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ach wat rot sheela. Veel liefs en sterkte
Alle reacties Link kopieren
Lieve Mssfiddler, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Geniet van jullie gezin :heart:

Lieve Sheela, helaas ligt geluk en verdriet ook hier weer heel erg dicht bij elkaar. Wat een slecht nieuws voor jullie, heel veel sterkte toegewenst, :hug:
Alle reacties Link kopieren
Missfiddler gefeliciteerd! Wat fijn dat je je kindje eindelijk in handen mag houden. Veel geluk! :heart:

Sheela ook vanuit dit topic wil ik je sterkte wensen! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wilde even snel komen melden dat ik woensdag ben bevallen van een prachtige zoon! 💙 Alles is goed gegaan en ik ben zo ontzettend dankbaar voor hem dat ik de hele dag kan janken (en dat ook veel doe haha). Spreek jullie snel! 💋
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Tinkerbell jij ook bevallen, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat fijn dat alles goed is gegaan. Laat die tranen maar lekker gaan! Veel geluk samen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell gefeliciteerd met je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd tinkerbel! Geniet van elkaar
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lieve Mssfiddler en Tinkerbell met jullie dochter en zoon, fantastisch! ❤💙
Alle reacties Link kopieren
Sheela en Zizo... Heel erg veel sterkte gewenst :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan! Hopelijk gaat alles goed met jou en je zoon.

Hier gaat het redelijk. Nog steeds bloedverlies en ook wat steken en kramp. Woensdag controle. Hoop dat het goed weg is.
Alle reacties Link kopieren
MssFiddler en Tinkerbell, van harte. Wat fijn om te lezen. Hoop dat jullie je goed voelen en genieten. Heel veel geluk gewenst.

Sheela, k*t... Sterkte
MssFiddler en Tinkerbell: van harte gefeliciteerd!! :heart: :heart:
Geniet van elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Sheela: wat ontzettend rot! Ik had al even in het andere topic gereageerd. Sterkte!

Zizo: ook voor jou vind ik het rot. Veel meiden, waar onder ikzelf, kunnen er in dit topic over mee praten. Zo k** als je weer van voor af aan moet beginnen.

Tinkerbell: Gefeliciteerd - en dat huilen is heel normaal hoor. Geniet! En wat fijn dat alles goed is gegaan.

Boulu en Missfiddler: ook hier nog even een dikke proficiat!!

Flip - Ik stuur dit vanaf mijn telefoon, dus kan de tabel niet zien, maar jij bent volgens mij de volgende!

Verhuizing loopt best redelijk. Mijn moeder is echt een super Fijne hulp en heeft gister ook de hele keuken ingeruimd naast opgepast op SA. Het nieuwe huis is groot en we hebben een kamer tot algemene dumping ground gemaakt zo dat de rest van het huis leefbaar is. Moet wel traphekjes maken want SA is enorm nieuwsgierig.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Haha baggal, nog lang niet!
Op fb wel trouwens.

Eerst komen nog twin, taart, grapjasje en rucio!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,
Ik kom me voorzichtig aanmelden. Vanochtend een hartje gezien en over twee weken weer een echo. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Zo spannend.
Uitgerekende datum is 12 April.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Mahi en gefeliciteerd met de goede echo! Weer een hobbel overwonnen. Hoe voel je je verder?
Mahi, welkom!

Ik wil even laten weten dat afgelopen vrijdag onze dochter is geboren! We maken het goed en het is een zeer tevreden meisje ❤️
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fruity!! Wat heerlijk dat ze er is. Hoe heb je de keizersnede ervaren? Succes met je herstel en geniet van jullie meisje :heart:
Even inbreken...
Wauw wat een babygolf ineens. :heart: :heart: Wat fijn voor jullie allen. Ik wens jullie niets dan liefde en alle goeds. Lekker genieten.

Gefeliciteerd Missfiddler, tinkerbell, Fruity. En Boulu ook, begreep ik uit een eerdere post van Baggal. Onwijs mooi nieuws.

Mahi mahi, top een hartje. Super fijn.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

MssF en Tinkerbell, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon! Ook zo fijn voor jullie.

Ik had eerder geen tijd om hier te reageren, maar vorige week dinsdag ben ik bevallen van onze ontzettend mooie zoon. Als ik dit typ, schieten de tranen me weer in de ogen, wie had dat ooit gedacht?! Zoveel angst en verdriet gehad en nu is hij er gewoon en hij doet het super (behalve met de krampjes heb ik veel moeite).

Ik hoop zo dat vele andere meiden op het topic van IVF/ICSI dat ook gegund is. En had veel moeite met het lezen van het bericht van Duufje en Sheela. Wat is het een oneerlijke strijd.

Ik kom vast weer wat meer reageren hier als ik tijd heb haha, maar voor nu vind ik de tijd ver te zoeken ;).

Liefs Boulu
Alle reacties Link kopieren
Jaaa echt een babyboom, heerlijk!

Ook jij van harte gefeliciteerd Boulu, eindelijk is hij er dan. Ik hoopte al dat je ook bevallen was, je was er zo aan toe. Hoe gaat het met je? En met je man? Al gewend aan ouders zijn? Geniet van elkaar!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Wow Fruity en Boulu gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie droom uit is gekomen! Heel veel gezondheid toegewenst! :heart: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Fruity en boulu gefeliciteerd met jullie wereldwondertjes! Geniet van elkaar!


Hier gisteren intake verloskundige en vanavond echo zo zenuwachtig. Werd wakker met buikkramp vanmorgen en haal me direct vanalles in mijn hoofd. Nou eerst maar weer eens echt werken vandaag.

Liefs voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Fruity en Boulu, gefeliciteerd! Geniet van elkaar!

Mahi mahi gefeliciteerd met mooie echo!

Miekje, knuffel voor de spanning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven