zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Twin, wat fijn! Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Twin: Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws meis! :heart: :heart: :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Twin!!
Zo fijn te lezen dat je je nu goed voelt en heerlijk kan genieten van de kleine man!
Alle reacties Link kopieren
Twin gefeliciteerd, fijn dat je je beter voelt!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Twin!! Super fijn dat je je direct al beter voelt. Geniet ervan :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Twin! Wat fijn dat je je direct al beter voelt! Geniet ervan! :sun:
Super nieuws Twin! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi nieuws Twin, heerlijk zo verliefd. En super dat je je weer beter voelt; dan kunnen jullie nu eindelijk genieten van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Twin hoe gaat het inmiddels met jou en de kleine? Aan het genieten en fijne kraamtijd gehad? is zo overweldigend die eerste x moeder worden. Die grote verantwoordelijkheid maar ook de ontlading van het hele traject.

Hier is mijn mannetje morgen 12 weken. Het is een rustig en tevreden manneke, hebben we zo geluk mee! Hij clustert enorm in de avond, maar slaapt dan van 22u tot 8u (tot nu toe). Mogen echt in onze handjes knijpen met hem!
Het is wel druk met twee maar geniet er zo van! Heb nog verlof tot 2 januari...
Mijn dochter wordt 7 december alweer 2 jaar. We genieten ook zo van haar. Ze kletst al volop en loopt nu eindelijk ook!
Broer en zus lijken tot nu toe erg op elkaar.

Onze 2 ICSI wondertjes... :heart:

Hoe is het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Lilly dat het goed gaat met jou en je ivfwondertjes!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Wij hadden vandaag 20 weken echo. Zo spannend maar alles zag er goed uit! Helemaal in de wolken nu.
Alle reacties Link kopieren
lillywat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Wat slaapt hij goed zeg. Leuk om deze update te lezen.

miekje gefeliciteerd met de goede uitslag! Ik kon ook echt genieten na de goede uitslag. Ben je al aan het kamertje begonnen? Sorry misschien heb ik het even gemist, weten jullie ook of het een jongen of meisje is? Geniet van je wolk!

Hier gaat alles goed, de tabel is niet bijgewerkt zie ik en ik forum mobiel dus ik kan het ook even niet doen maar volgens mij sta ik nu bovenaan O_O

Vandaag 39 weken, ik ben erg benieuwd wanneer hij komt! Ik voel me nog goed maar het begint wel echt zwaar te worden nu. Hopelijk mag ik snel mooi nieuws hier delen.

Hoe is het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, bedankt voor de felicitaties. Hier gaat nog steeds alles goed. Dochter E eet goed en is een echte spekbaby aan het worden. Ze was ook 3800 gram en ik was 4 kilo aangekomen dus zij heeft niks te lijden gehad van het overgeven.

Helaas ben ik wel al gestopt met borstvoeding. Door de hormonen die dan vrijkomen werd ik opnieuw misselijk en kreeg ik vreselijke hoofdpijn. Na overleg met een lactatiekundige toch besloten om te stoppen omdat dit weer een heftige reactie op hormonen is. Voelt wel alsof mijn lijf faalt in het vrouw zijn. Eerst overstimulatie,dan hyperemesis gravidarum en dan dysforische toeschietreflex.

Fysiek voel ik mij weer goed. Was wel meteen 8 kilo lichter dan voor zwangerschap en door de misselijkheid kon ik niet goed bij eten dus ook daarom was stoppen met borstvoeding beter voor mij.

Merk wel dat het hele traject en wat er daarna allemaal speelde veel met me gedaan heeft. Kraamtranen zijn redelijk uitgebleven maar moet wel regelmatig een traantje van geluk wegpinken.

3 dagen na de bevalling stond ik alweer te stofzuigen etc en alle nesteldrang komt er nu uit want ik kan het weer!!!! Mijn huis is superschoon

Iedereen bedankt voor de steun. Ik geniet met volle teugen en ben zo blij en gelukkig met mijn dochter,man en eindelijk ons gezin.

Er is ook weer contact met mijn ouders en zussen. Ze hebben onze baby ontmoet en voor nu is het oké.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Rucio bijna... geniet nog even van je babybuik.. en dan straks van je lieve baby.

Wij weten idd nu ook wat we verwachten maar houden dat nog voor onszelf. Voor zolang dat lukt ;)

Twin jammer van de borstvoeding maar je kleintje heeft meer aan een gezonde mama lijkt me. Vervelend dat de hormonen zo'n invloed hebben. Ik prijs me gelukkig dat ik me nu vooral wel prima voel. Kleine kwaaltjes maar verder goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten dames! Heel verstandig om geen borstvoeding te geven twin, het gaat ook nu niet alleen om je kindje maar zeker ook om jouw eigen gezondheid.

Hier nu 38w3d, dus ook hier komt het dichtbij. Spannend!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn mama Twin! En ook dat de situatie met de familie wat beter is.
Het moederschap is prachtig. Ik huil nog steeds wel eens hoor - omdat ik het heel bijzonder vind dat ik mama ben, tegen alle verwachtingen in en mijn dochter zo’n blije, brave beeb is. En vanmorgen moest ik even een traantje wegpinken bij de GP, omdat SA haar inentingen kreeg. Zit inmiddels op mijn werk.

Rucio: Bijna! Hoe voel je je? Spannend he?!

Flip: jouw buik is inmiddels over duidelijk! Zou het heel bijzonder vinden als jullie meisje op 16/11 komt (als ik me niet vergis was dat F*’s uitgerekende datum). Hoop op een prachtige bevalling - kijk uit naar een fijne FB update.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ook weer eens een berichtje van mij 😊

Twin wat fijn dat alles goed gaat, lekker genieten! En wat zal dat heerlijk zijn om he weer goed te voelen. Kan me voorstellen dat het lekker is om te (kunnen) poetsen 😃

Miekje fijn dat de 20 wkn echo goed was, toch een hele geruststelling en dan nog meer genieten. Veel last van kwaaltjes of voel je je goed?

Flip komt wel heel dichtbij nu, spannend hoor. Voel je je nog goed?

Rucio voor jou ook elk moment! Succes met de laatste loodjes!

Lilly fijn dat het zo goed gaat met jullie manneke en dat jullie er zo van genieten!

Hier inmiddels alweer 22 weken van onze twee wondertjes! Gelukkig niet meer zo ziek, dat ging vanaf 16 wkn beter. Lichamelijk wel zwaar, veel harde buiken dus rustig aan doen. Gelukkig doen ze vooralsnog niets met de baarmoedermond maar voelt erg onprettig. Soms ook lichte kramp erbij. Ik probeer me dus rustig te houden. Zonder zorgen zijn we niet..
Onze 20 wkn echo was goed 👍🏻😊 en heerlijk om ze zo samen te zien. En we krijgen een 💙 en een 💗! Helemaal leuk! Onze meiden kunnen niet wachten 😉
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie het weten Miekje! Kan je toch wat gerichter shoppen hè haha.

Baggal hoe is het met jou? Huis helemaal af nu? Sterkte met je vader!

Flipje bijnaaaa!! Ik lees net in je eigen topic dat je je nog goed voelt, super fijn! Toch hoop ik dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Pippeltje leuk om een update van je te lezen, wat fijn dat je je beter voelt en de twins het zo goed doen. Dus er komt ook een jongetje bij, wat leuk! Zal wel even wennen zijn met al die meiden haha. Je bent in elk geval over de helft! Worden ze met 37 weken gehaald? En is je buik al veel gegroeid? Fijne zwangerschap gewenst!

Hier: inmiddels een paar dagen over tijd en sinds 2 dagen weer enorm last van de bekkeninstabiliteit, ik kan bijna niet meer lopen. Afgelopen week ook een dag in het ziekenhuis geweest ivm klachten die wezen op zwangerschapsvergiftiging en ik voelde de baby minder. Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging en baby deed het nog goed. Hij is nu weer erg rustig. Ik hoop dat de bevalling snel op gang komt, ik wil mijn baby zo graag ontmoeten nu!
Alle reacties Link kopieren
Rucio al nieuws? :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ha Rucio,
Hoe is het???

En flipje?

Idd leuk te weten en gericht te shoppen voor onze mini hoewel ik sindsdien nog weinig heb gekocht. Wel wat stofjes gehaald en even achter naaimachine gezeten. Verder druk op werk en flink verkouden dus vnl rustig aan op de momenten dat dat kan.
Straks nog even op controle bij vk
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, hij is er!!! :heart:

Wat is dit gevoel onbeschrijflijk, we zijn zo verliefd op onze mooie zoon. Hij is afgelopen dinsdag bij 41+5 geboren. De bevalling was pittig. Zondagmiddag ben ik ingeleid nadat ik nog steeds geen ontsluiting had. Na 19 uur weeen wegpuffen had ik nog steeds maar 5 cm ontsluiting en vond de baby het echt niet leuk meer en hebben ze een keizersnede uitgevoerd omdat het niet vorderde en zijn hartje telkens dipte tijdens een wee. Ik kijk gelukkig wel met een goed gevoel terug op de bevalling, de baby is zo lief en tevreden. Hij weegt ruim 4 kilo dus het is een flinke jongen. De borstvoeding is goed op gang gekomen. We liggen nu nog in het ziekenhuis en we mogen straks lekker naar huis.

Wat een geluk, wat ben ik blij.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Rucio gefeliciteerd. Geniet vam elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Rucio gefeliciteerd!!

Hier nog niks, maar nu rucio bevallen is ben ik hopelijk ook snel aan de beurt. :-)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ruccio! Van harte Gefeliciteerd! Klinkt idd als een pittige bevalling met een onverwachte wending, maar... hij is er!!! :cheer: :cheer: :cheer: !!

En dat euforische gevoel wanneer je baby bij je wordt gelegd :flirting: !! Ga genieten het is zo mooi.

Flip: erg benieuwd wanneer jij gaat werpen. Ik heb op morgen gestemd in je poll dusse... hup-hup!! :cheer2:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Pippel: wat leuk dat je een jongen en een meisje verwacht. Je vorige zwangerschap was 2 keer een meisje, toch? Fijn dat je je goed voelt meis.

Twin: ook fijn dat het met jouw meisje goed gaat. Jammer van de borstvoeding, but... do not beat yourself up. Het is niet anders. En hoewel het fijn is om te kunnen geven, is het voor jou beter om dat juist niet te doen en dat maakt je echt geen mindere mama.
Ik moet bekennen dat er bij mij een last van mijn schouders viel toen ik stopte, want ik was een bijna full time kolf-mama en dat kwam mijn eigen gevoel ook niet ten goede. Was een slaaf van mijn eigen wil geworden zeg maar. Dus je doet het goed en ga gewoon enorm genieten. Je hebt een prachtig meisje gemaakt.
En over de tranen van dankbaarheid: die herken ik wel. Ik besef maar al te goed dat ik mijzelf enorm gelukkig mag prijzen met SA en ervaar, nu bijna 14 maanden na haar geboorte, haar bestaan ook niet als vanzelfsprekend. Dat komt misschien ook omdat ik tijdens mijn zwangerschap er niet van overtuigd was dat ze echt zou komen. Zo diep zat mijn angst, want ik had mezelf aangeleerd dat het hebben van hoop ook zo intzettend wreed kon zijn. En dat is wat het traject en de voorgeschiedenis met mij gedaan heeft, naast de dankbaarheid die ik nu ervaar. En Ik vind het moederschap, hoewel pittig, ook oprecht het allermooiste.

Miekje: Ben toch wel erg benieuwd ha-ha. Hoe voel je je?

Lilly: heerlijk hoe jij het allemaal doet met je 2 M-en! Het viel mij op (what’s app) dat de jongste M al heel sterk is in zijn nek! Super en wat is ‘ie mooi. Ik ben in December in NL, misschien kunnen we een meet/greet inplannen.

Zot: ik duim dat jij je hier gauw kunt aansluiten met een knaller van een test!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Rucio wat een mooi nieuws. Van harte! Heel veel geluk gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven