zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Mamamaria wat erg!! Ik had zo gehoopt op goed nieuws! Wat vreselijk! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Mamamaria, wat vreselijk :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve MamaMaria; wat een enorme domper. En ook een die ik eerlijkheidshalve niet zag aankomen. En ja - dat is dat een enorme klap in je gezicht. Spijt mij echt dit te lezen... Had zo gehoopt op een andere uitkomst. Sterkte :rose: :hug: ! Heel veel knuffels met je man en je zoontje dit weekend en heel veel sterkte...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ach nee, lieve MamaMaria... Wat een kl*tenieuws... Ach meis, wat zul je je idd verslagen voelen... Dat dit nu weer mis moet gaan... Moet je nu afwachten? Krijg je nog een tweede echo? Hele dikke knuffel en heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Verdorie Mamamaria... Wat een kl*te nieuws. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vakantie aan het vieren, dus even offline! labgeek hoe gaat het met jou? Fijn dat alles oke is!!

En dan voelt het zo oneerlijk mamamaria. Wat ongelofelijk naar dat jullie hier weer doorheen moeten. Wat had ik het graag anders gezien voor jullie. Heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
mamamaria: :hug: wat erg! heel veel sterkte. Ik weet ook niet wat ik nog meer kan doen/zeggen
Alle reacties Link kopieren
Mamamaria hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Wil jullie toch even op de hoogte brengen. Vandaag bij 10 weken echo weer een kloppend hartje gezien en een beweeglijk kindje. Ik was zo bang omdat de vorige keer bij 9 weken mis ging. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Eind volgende week termijn echo en zo gaan we stap voor stap.
Wat fijn Labgeek! Stapje voor stapje!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn labgeek! Hoe voel je je? Ik hoop dinsdag ook op goed nieuws, ben soms nog zo onzeker! Ik voel me sinds een paar dagen ook weer veel beter.. twijfel dan toch snel of het wel goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Labgeek! Gefeliciteerd. En dan kun je gewoon bijna naar de termijn echo... en ben je een 'gewone' zwangere (al zou dat gewone voor jou niet zo voelen)!

Smurf: Heel veel succes morgen! En dat je (vaak ten onrechte) twijfelt is best normaal hoor, zeker na alles wat je hebt moeten doorstaan!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd labgeek! Echt super fijn.

Veel succes vandaag smurf hoe laat mag je?
Alle reacties Link kopieren
Smurf: Ik hoop dat je een goede echo had... Denk aan je! x
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Echo was gelukkig helemaal goed 😍 was ook meteen de termijnecho!

Zo bijzonder om te zien hoe snel het gaat en hoe goed het groeit. Echt al een mensje. Het begint eindelijk een beetje werkelijkheid te worden. Morgen alleen nog even bloed prikken voor de nipt en dan is alles hopelijk in orde en kunnen we echt wat meer gaan genieten.

Voel me ook echt heel goed. Probeer dat nu maar als iets positiefs te zien ipv er onzeker van te raken!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn Smurf! :yes:

Ik maakte me al een beetje zorgen omdat het zo stil bleef, ha-ha.

Bijzonder he?! Ik had destijds wekelijkse echo's na week 7 en je ziet dan opeens ook echt per week grote verschillen: gewoon echt een mini mensje al! Gefeliciteerd!

Super blij voor je! :jump: :blob: :cheer: :cheer2: :high5: :hyper:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Labgeek en Smurf gefeliciteerd met jullie goede echo's! Wat ontzettend fijn!
Ik hoop dat jullie nu ook kunnen genieten en vertrouwen hebben.

Hier gaat t goed, ontzettend actief kindje, buik is behoorlijk beurs. Ruim 29 weken alweer. Gaat zo ontzettend hard!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Smurf :blob: :blob: :blob:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lieve Smurf, zo fijn dit! En prachtig he hoe snel het nu ontwikkelt :heart: armpjes en beentjes :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat goed Smurf!! Ook hier vandaag een goede termijnecho. Ook voor het eerst hartslag gehoord en gehoord dat de baby aan de voorkant ligt. Ik gun dit echt iedereen uit het andere topic en ik hoop dat er snel heel veel hier volgen!
Alle reacties Link kopieren
biekkie gaat hard zeg! Word je veel geschopt? Is het verder nog te doen?!

baggal haha oeps. Gelukkig was alles oke! We hadden met vrienden afgesproken dus we konden het meteen vertellen. Zo leuk om te kunnen doen!! Hoe gaat het met je? En op werk al wat rustiger?

duuf :blob: Hoop dat alles goed gaat met je!

labgeek jeeeeej goed nieuws, wat fijn!! Bij mij ligt de placenta voor. Doen jullie een nipt test?

Ik hoop ook heel hard op meer actie hier. Iedereen laat er zoveel voor en het is mentaal zo heftig, er is niemand die ik het meer gun en voor wie het verdiend is. Blijf erin geloven meiden, bij ons het ook pas na 3 pogingen. Ik kan me nog zo goed herrineren dat na 2 pogingen in een evaluatie gezegd werd dat de artsen het niet meer zo positief inschatten. Blij dat we het toch nog een keertje geprobeerd hebben.

Nu we het vertellen krijgen we wel eens van die opmerkingen dat het vast snel raak was. Niet iedereen wist van ons traject af... nou ehhh nee. Vind het wel belangrijk om dan aan te geven dat het echt niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is dat het na 1x raak is.
Alle reacties Link kopieren
@labgeek en smurf: gefeliciteerd

@mamamaria: denk aan je!

hoe is het met de rest hier? mijn dochter is alweer bijna 9 maanden!
Alle reacties Link kopieren
Twin: Wat gaat het hard he?! En hoe voel je je zelf? Hoe is het contact met je familie?

Smurf: Heel goed dat je dat aangeeft. Waarom denkt iedereen altijd maar dat kinderen krijgen zo vanzelfsprekendheid is? En dan te bedenken dat 1 op de 6 stellen kampt met vruchtbaarheids issues...

Labgeek: hoe gaat het met jouw zwangerschap en met jou?

Hier gaat het opzich goed. Maar...ik ben enorm toe aan vakantie. Nog 9 dagen... :facepalm: Ik heb de afgelopen maanden hard gewerkt en lange dagen gemaakt. En ik vind het te veel en te zwaar. Moet ook dit weekend werken. Wil zeker niet in de klaag modus zitten oid, maar jeetje.
Mijn dochter wordt ook groter en ik mis wat te veel vind ik. SA's progress meeting ging goed trouwens. Ze heeft het erg naar haar zin op de nursery en vindt aansluiting met andere kinderen. Ze heeft een sterke eigen wil (herkenbaar) en ze articuleert goed, wel veel Engels. Volgende de leidster is ze switched on :-) :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Zo even tijdje niet gereageerd maar wel mee gelezen met het andere topic! :heart:

@smurf Hoe gaat de zwangerschap bij jou? Wij hebben wel de NIPT uitlaten voeren ondanks dat we al chromosoom onderzoek in Gent hadden. Vooral voor de nevenbevindingen en er is gelukkig niets gevonden. Aanstaande Dinsdag op de verjaardag van mijn man hebben we weer een echo. Trimester 1 is afgesloten!
Hoe voel jij je?

@baggal Jij hebt echt enorm hard gewerkt dus je verdient het echt om lekker van je vakantie te genieten!!
Alle reacties Link kopieren
@labgeek: fijn een goede nipt. Op naar de 20 weken echo!

Thanks Baggal: jij werkt volgens mij echt hard.

Met mij gaat het op zich goed al ben ik fysiek en mentaal nog lang niet op mijn oude niveau. Ik werd 3 maanden na de bevalling voor het eerst ongesteld en rond eisprong en menstruatie heb ik dezelfde misselijkheid (en soms overgeef) klachten als tijdens de zwangerschap. Ik ga hier nu mee naar de huisarts en hoop op een doorverwijzing., Zo wil en kan ik niet door.

Dochter gaat oke en slapen gaat beter maar ze slaapt nog niet door (meestal 2 keer wakkeer aan het eind van de nacht en wij starten soms vroeg, zoals vandaag 6:15)

Bij de psycholoog loop het emdr traject op zijn einde en ik ga nu de echte emdr krijgen, ben benieuwd. Ik zit nog in de ziektewet maar wil langzaamaan weer gaan solliciteren. Ik wil zo graag weer werken maar mezelf ook niet voorbij lopen. Dus misschien een rustige (administratieve) baan zoeken voor 3 dagen?

Soms ben ik er wel zuur van dat ik er zo veel voor heb ingeleverd maar soit. Dan duurt het opstarten bij mij maar wat langer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven