Zwanger kans?

16-09-2020 15:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan het dat ik zwanger word hievan:
2 dagen na menstruarie seks, paar x er in en eruit zonder condoom. Daarna met en is hij gekomen, daarvoor dus niet.
Ik ben nu al 2 dagen misselijk sochtends en mn buik doet gek.
:(
noralief schreef:
16-09-2020 16:46
Test was negatief. En nu ist dit weekend ook gebeurt dus 2 weken na menstruatie. Dus dat is ook een risico? Voortaan dan maar niet meer doen....:/
Dat gebeurt toch niet zomaar opeens?
Alle reacties Link kopieren
Neem de pil of spiraal voordat je onverwachts zwanger wordt.
Een test is nu helemaal niet betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
:wtf: Is dit echt? :cry:
Alle reacties Link kopieren
noralief schreef:
16-09-2020 15:51
Het is nu 2 weken, dus een MAP kan niet meer, en zou ik ook niet doen.
Maar een paar x erin en eruit zonder condoom zonder klaarkomen, is dus wel risico dat je daar zwanger van raakt!?

Doe dan niet zo ongelofelijk onverantwoord.
Alle reacties Link kopieren
Nou kijk als het zo is, zou ik het wel houden. Maar ik dacht zal niet zo n groot risico zijn als hij niet in me klaar komt. Hoe zit dat dan met als zijn geslachtsdeel langs mijne wrijft?
Alle reacties Link kopieren
noralief schreef:
16-09-2020 21:05
Nou kijk als het zo is, zou ik het wel houden. Maar ik dacht zal niet zo n groot risico zijn als hij niet in me klaar komt. Hoe zit dat dan met als zijn geslachtsdeel langs mijne wrijft?
Hahahahahahahahahahahaha. I'm off.
Alle reacties Link kopieren
Ff serieus
Alle reacties Link kopieren
noralief schreef:
16-09-2020 21:46
Ff serieus
Ja, jij ook?

Iemand anders gaf al aan dat je eind 20 was. De vragen die je stelt zijn vragen voor een 13-jarige dat net voor het eerst haar vakantievriendje heeft afgetrokken in de tent. Of van een puisterig 15-jarig knulletje die gisteren voor het eerst een schaamhaar heeft ontdekt.

Weet je, als je zo weinig weet van seks, moet je er misschien niet eens aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
16-09-2020 21:49
Weet je, als je zo weinig weet van seks, moet je er misschien niet eens aan beginnen.

Quote gefikst.
Misschien is het slim om je even wat meer hier in te verdiepen op het internet? Het klinkt namelijk of je nog nooit voorlichting hebt gehad. Ga ook langs de huisarts om te praten over anticonceptie.
Ik vind het van je partner ook erg dom dat hij geen condoom gebruikt. Jullie weten toch dat als je geen anticonceptie gebruikt dat je zwanger kan worden?

Meisje ga alstublieft aan de anticonceptie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven