**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Had mezelf voorgenomen om alles lekker los te laten, maar lukt toch niet zo goed. Vandaag buikpijn en heel klein beetje bruinverlies. Wat betekent dat. Als ik uit ga dat ik vandaag op dag 9 a 10 zit na het moment waarop kunstmatige cyclus is overgegaan naar luteale fase, dan word ik normaal vandaag ongesteld, maar nu gebruik ik natuurlijk die pillen. Ben echt stront chagrijnig en weinig energie. Hopelijk is t zo vrijdag.

Hoe is t met jullie?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Spannend dames, beide in de wachtweken!

Hier wachtende op een eisprong, Zal vast binnen 1.5 week zijn als ik van andere cyclussen uitga.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermoed dat t niet gelukt is. Vandaag veel meer bruinverlies. Ga morgen al vervroegd testen, want dat moet eerst om zeker door te kunnen naar volgende cyclus.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hoe was het vandaag Sammie met het bruin?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooh bah Sammie, wat balen! En zolang het niet doorzet blijft de hoop ook. De mind fuck is weer begonnen. Ik hoop voor je dat je al meer weet.

Snowy, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is. Vind je het lastig om te wachten steeds? Doe je ook ovulatie testen?

Ik voel me de laatste dagen niet heek best. Galsteenaanval gehad. Slaaptekort. Vandaag wat buikgriepig en hoofdpijn. En gestresst.
Gelukkig nog een paar dagen en dan op vakantie, ben er zooo aan toe! Lekker even een weekje weg met zn 3en! Hopelijk laad ik er weer lekker van op en kunnen we dan door voor IVF
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanochtend negatieve test. Dus nu weer begonnen met medicatie voor nieuwe kunstmatige cyclus.
Wat naar heytan een galsteenaanval. Dat lijkt me heel pijnlijk. Lekker even op vakantie. Dan gaan hopelijk de laatste wachtmomenten ook snel voorbij.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Och Sammie wat jammer! Hoe voel je je? Heb je nu nog veel embryo's over?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel prima eigenlijk. Was ook wel echt heel snel geweest in een keer raak. We hebben er nog 9 over. Waarvan aantal nog van hele goede kwaliteit.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is wel heeel fijn. Je hebt nog wel even te gaan tot een (hopelijk niet nodig) volgende punctie. Fijn om te weten. Hopelijk mag het de volgende ronde raak zijn. Hoelang noet je ongeveer wachten tot de volgende terugplaatsing?
Wat balen weer Sammie! Hoef je nu geen menstruatie te hebben om door te gaan bij een ivf behandeling? Gelukkig nog veel in de vriezer liggen!

Heytan klinkt allemaal niet fijn zeg! Blijven jullie in Nederland? Even lekker er tussen uit.

Ik ben deze ronde ook met ovulatie testen begonnen. Kijken of ze werken, bij pcos is dat lastig ivm dat de meeste al lh in hun urine hebben. En je dan dus altijd donkere lijntjes kunt hebben, had ik paar jaar terug ook. Nu 2 dgn licht lijntje dus das al beter!
Lange wachten tussendoor is wel lastig ja! Liever dan een wat kortere cyclus. Maja beter dit dan niets he ;-) Volgend jaar de molen in als het niet lukt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben flink ongesteld geweest. Want je bouwt natuurlijk wel gewoon baarmoederslijmvlies op. Dus mocht meteen weer starten met medicijnen. Maandag over een week weer eerste echo.
Wanneer is jouw testdag heytan?
Hopelijk snel een positieve ovulatietes voor jou snowy. En duim dat medische molen niet nodig blijkt. Jullie hebben nog aantal maanden.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Da's alweer snel Sammie komende week weer de eerste echo's! Maar fijn dat het zo snel weer kan voor een nieuwe ronde!

Hier nog geen positieve ovulatie test dus maar weer verder wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Negatieve test. Pff ik baal echt. Ik dacht echt dat het gelukt was deze keer. Wat heb ik mezelf weer voor de gek gehouden. Nu moeten we dus echt door voor IVF. :(
We hebben er in ieder geval wel alles uit gehaald wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
He verdorie, ik had zo’n goede hoop voor jullie deze ronde. Heb je al medicijnen in huis voor ivf?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat had ik ook. Gelukkig genoeg afleiding gehad, en na een verdrietige ochtend nog best een fijne middag gehad. Morgen gaan we weer naar huis. Ik heb alleen de pil meegekregen. Zodra het doorbreekt dan moet ik daarmee beginnen en bellen voor een schema waar ze me inplannen. Ik ben erg benieuwd hoe alles gaat zijn. Ik laat het wel op me af komen.

Jij maandag alweer een echo trouwens, wauw, dat gaat wel snel joh!

Snowy al een positieve ovulatie test gehad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat jullie vakantie lekker was.
Je doet dus dan het lange protocol? Ik moest geloof ik meteen met spuiten beginnen (bij ons doen ze t korte protocol), maar je vergeet zo snel weer wat je allemaal moest doen. Ja ben benieuwd naar maandag. Verwacht dat baarmoederslijmvlies dan nog niet zo dik is, net als vorige keer. We gaan het zien.
Morgen gaan we op kraamvisite bij de broer van mijn vriend. Ik had toch stiekem gehoopt nog voor een deel tegelijk zwanger te zijn, maar dat is niet gelukt. Kan ik ook weer loslaten.

Ja snowy hoe is het bij jou?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Balen Heytan! Succes met ivf!

Hier nog steeds geen positieve ovulatie test.. Of ik moet het gemist hebben of het is een hele lange cyclus.. pff schiet dus ook allemaal niet op hier.

Sammie hopelijk weer een mooie echo loop vd week voor een terugplaatsing!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sammie succes vandaag, laat je weten hoe het ging?

Snowy was een gedoe weer. Lastig hoor. Op welke cyclus dag zit je nu?

Bij mij is vannacht de menstruatie doorgebroken eindelijk. Gaat gepaard met mega veel kramp. Lekker dan. :(
Dus nu starten met de pil, dat is wel erg raar hoor. Ik heb er inmiddels wel wat meer een rustig gevoel over. Ben er natuurlijk niet happy mee, maar het is wat het is. Ik ben erg benieuwd hoe alles gaat zijn.
Ik ga vandaag wel even bellen of ik toch niet ook voor amh kan bloedprikken. Dan weet ik dat in ieder geval ook weer.

Afgelopen dagen wel erg last van pms gehad! Wat een heks was ik zeg, bah! Wel fijn dat dat nu weer ff over is :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat irritant zeg opeens zo’n lange cyclus. Ergens toch stiekem maar hopen dat je m gemist hebt.
Raar he heytan om weer fase verder te gaan. Had dat toen ook echt, maar ben er ook vol voor gegaan met heel veel vertrouwen. Dus ik duim dat dit ook voor jullie werkt.
En extra lief voor jezelf zijn. Is allemaal niet niets.
Bij bij was baarmoederslijmvlies nog niet dik genoeg. Dus vrijdag terug. Had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hier al op dag 27.. echt balen. Naja maar weer afwachten heb nu ook geen testen meer gedaan. Mocht ik nog iets voelen zoals rond eisprong dan probeer ik nog wel een ovu test.

Vervelend Heytan die krampen! Lijkt me ook gek om naar lange tijd weer met de pil te starten, en dat voor een zwangerschapstraject.
Hebben ze nog iets met je amh gedaan?

Sammie vrijdag zal hij vast weer mooi dik zijn, was de vorige keer ook ofniet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook beetje geïrriteerd. Bmsv niet dikker geworden. Dus volgende week weer terug en extra oestrogenen pleisters plakken.
Daarvoor ben ik lekker 3 kwartier in de apotheek geweest omdat er allemaal mensen voor gingen die na mij binnen komen. Zeggen ze ook nog doodleuk dat ivf voorrang krijgt....hoe dan....
Nou ja en weer door....grrrrr. Straks nog maar lekker een wijntje drinken, nu t nog kan.
Hoe is t met jullie? Fijn weekend
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo meiden,

Ik was een stille meelezer in 2017 en ben toendertijd ook dmv clomid zwanger geraakt. Wij gaan voor een tweede en ik heb opnieuw clomid gekregen( dit keer zonder follikelmeting, dus ik weet niet eens of ik wel een eisprong ga krijgen).

Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen en ik herken de meeste namen nog van 2017!

Ik heb inmiddels de clomid op en zit nu op CD11 maar wij zijn er niet aan toe gekomen om te proberen en betwijfel of het deze ronde ook van gaat komen omdat wij beide het deze dagen zo druk hebben :-? Dus als ik wel een eisprong krijg met clomid wordt het toch een verloren ronde ben ik bang >:-(

Ik wens iedereen heeeel veel succes en ga weer alles volgen en probeer dit keer ook mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren Quote
He bah snowy, wat duurt dat weer lang ineens! Houd moed, eens zal je ei springen ;)

Sammie, wat balen. Toch weer anders dan de vorige keer. Er is ook geen peil op te trekken. Heb je veel last van de extra hormonen enzo? Wees maar lekker lief voor jezelf!

Welkom mangosmiley, spannend, ook voor een tweede!
Heb je een beetje een idee hoelang je cyclus normaal ongeveer duurt? Want cyclusdag 11 is redelijk vroeg nog toch? Wie weet toch nog succes. Leuk dat je mee komt schrijven :)

Hier gaat het wel goed eigenlijk. Een heel druk maar ook heel leuk weekend achter de rug. Dus vandaag ff een chill dagje, altijd fijn. Ik ben nu een weekje aan de pil en dat gaat eigenlijk prima. Ik reageer doorgaans wel heftig op alles wat qua hormonen anders is dan mijn eigen (en zelfs daarop...) maar gelukkig gaat het nu wel goed, voelt een beetje als een rustmoment. Donderdag gesprek over ivf en de planning. Ben benieuwd.
Sammie balen dat het bij jou ook niet zo lekker loopt met deze cyclus!

Mango smiley, volgens mij herken ik je uit het ovulatie inductie topic waar we allemaal lang geleden schreven.
Succes weer! Hopelijk geen verloren ronde.

Heytan fijn dat je jezelf goed voelt ook nu met de pil! Spannend donderdag het gesprek! Weet je wel al hoelang je de pil moet blijven slikken of is dat afhankelijk van de planning?

Hier verwacht ik momenteel toch rond eisprong te zitten, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, word dus wel een enorm lange ronde van zo'n 50dgn maar goed is niet anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
@heytan: ik heb een heel erg onregelmatige cyclus. Ik heb ongeveer 9 maanden lang een cyclus gehad van 34-40dagen. Toen opeens 4 maanden geen menstruatie. Die 9 maanden waren nog bijzonder voor mij want anders menstrueer ik maar 3x per jaar ofso.
Met de clomid had ik pas miin eisprong op dag 21 dus ik verwacht hem ook nog niet.
Ik wens je heel veel rust en succes toe. Lekker even bijkomen!

@snowey gebruik je ook ovulatietestrn? Hoe merk je dat je een ovulatie hebt?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven