**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat alles er goed uit zag myrre!
Vullen jullie zon negen maanden dagboek in? Welke hebben jullie?
Ik heb vorige keer die van Pauline Oud ingevuld en wil er nu weer 1 halen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zo'n gratis zwangerschapsagenda bij de jumbo gehaald en daar schrijf ik af en toe wat in, heb ook wat (echo)foto's erbjj geplakt. Is wel een leuk boekje met handige en leuke weetjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had ook het oei ik groei dagboek, ook wel leuk maar moet je soms wat creatiever zijn.

Myrre gefeliciteerd met de goeie echo!

Hoe is het met iedereen? Veel last van kwaaltjes? Spannende tijd he!
Wiek ik kom nooit bij de Jumbo en dacht trouwens dat het gratis pakket vd Jumbo was afgeschaft tijdens mijn vorige zwangerschap.

Heytan bij Oei ik groei, moet je veel zelf schrijven he? Dat vind ik dan weer niets voor mij haha.. Miss toch maar weer die van Pauline Oud dan!

Hier nog steeds geen kwaaltjes, vorige x ook niet gehad dus hopen maar weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hai snowy,

Toen ik de agenda ophaalde (zal begin juli geweest zijn) gaven ze aan dat ik nog wel het pakket kon ophalen na de geboorte, als ik een geboorte kaartje kom brengen...dus bij mijn weten bestaat dat nog. maar ik snap dat het lastig is als je geen jumbo in de buurt hebt 😉. Ik heb wel de zwangerschapsdoos van ouders van nu opgehaald, de blije doos moet nog haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe doen jullie dat dames? Ik ben nu flink verkouden en wat grieperig...normaal zou ik neusspray gebruiken en paracetamol maar wil dat ook niet teveel doen, en neusspray mag toch ook niet geloof ik?
Paracetamol mag gewoon 6x per dag vd Verloskundige! Als je het maar niet heel lang gebruikt.
In het ziekenhuis kreeg ik er zelfs gewoon 8 per dag toen ik daar lag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames!
Wat leuk dat er een nieuw forum geopend is! Mag ik ook meeschrijven?
Wat fijn om te zien dat het bij jullie weer gelukt is Snowy!!
Ben je zwanger geraakt rond je eigenlijk uitgerekende datum? Dat is wel iets heel bijzonders!

Ik duim voor ons allen op een goede afloop!!
Leuk dat je er ook weer bent San! Hoe is het met de tweeling in je buik? Weet je het geslacht?

Jaa op mijn eigenlijk uitgerekende datum kregen we te horen dat IUI ingepland ging worden dus op die avond Ovitrelle gezet voor de eisprong! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
@mirre, heb je 2e echo al gehad?
@wiek, veel plezier morgen bij 20 weken echo. Gaat dan opeens hè!
@snowy, jij mag ook al bijna voor eerste echo. Hoe voel je je?
Hier niet veel bijzonders. Vandaag 22 weken. Voel het zoveel bewegen. Echt gezellig. Denk dat we over week of 3 toch nog een keer een pretecho gaan doen. Ben toch wel benieuwd of het dan nog steeds een meisje is.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie ja nog een paar dagen wachten! Hier nog steeds alles goed. Nog geen kwaaltjes te bekennen. Hopen dat ik weer zo'n zwangerschap mag hebben zonder kwaaltjes als de vorige x.

Leuk een pretecho! Verder krijg je nu natuurlijk ook geen echo's meer he? Of is een liggings/groei echo bij jullie standaard?
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend hoor. Ja fijn geen klachten, al is t soms voor bevestiging best fijn om iets te hebben.
We hebben nog wel echo rond 34 weken, want placenta ligt wat dichtbij uitgang. Maak me daar zelf niet echt zorgen over, maar prima om nog een keer te mogen kijken.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Sammie, kan me voorstellen dat je nog wel even een check wil of het nog steeds een meisje is ;)
Ja bijzonder dat bewegen lijkt me! Duurt nog even voordat ik dat ga voelen ;)

Snowy, wanneer had jij precies de echo?

Ik heb woensdag de tweede echo gehad, alles zag er goed uit. Kwam op 8wk3dgn uit en hartje klopte goed :) Zo fijn om die bevestiging te krijgen, vind het toch wel erg spannend zo de eerste weken..

Wiek, hoe was de 20 wk echo?

Liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy idd hopen dat de kwaaltjes weg blijven, al is het ook leuk om je wat meer zwanger te voelen ;-).

Top dat bij ook alles goed gaat Sammie!

Onze 20 weken echo was goed!!! We krijgen een meisje :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Wiek, dat het allemaal goed was!
En superleuk een meisje! :cheer2:
Had je een meisje verwacht? Of grote verrassing?

Ik heb nog echt 0.0 voorgevoel wat het bij ons is.. duurt ook nog ff voordat we daarachter zijn.. ;-)
Sammie zorgt een laagliggende placenta voor problemen met bevallen of is dat alleen als die echt voor de uitgang ligt?

Myrre fijn dat de echo weer goed was! Ga je nu over na de VK?

Ik heb dinsdag ochtend de eerste echo bij fertiliteit! 13 okt de 2e bij de VK.

Wiek ik heb liever geen kwaaltjes haha! Maar kan allemaal nog komen natuurlijk.
Wat fijn dat alles goed was! En leuk een meisje! Al 2 dames hier dus!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee myrre, mijn vriend plus de hele familie dacht al een meisje, ik had zelf helemaal geen voorgevoel haha. Vind het wel heel erg leuk dat we het nu weten, al merk ik wel dat ik veel baby kleertjes voor meisjes te roze vind en teveel strikjes enzo, ben toch meer van de stoere meisjes kleren haha. We hebben nu ook een kinderwagen besteld heel leuk! De 20 wk echo hebben we afgewacht voordat we de echt grote dingen gaan aanschaffen
Alle reacties Link kopieren Quote
Succes en veel plezier bij de echo dinssdag snowy!

Hoe gaat het met iedereen? Al kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren Quote
@snowy, geen idee of t een probleem is, als ie er dichtbij ligt. Over het algemeen kruipt ie gewoon nog omhoog. Dus ga daar gewoon vanuit en anders wordt het een keizersnede.

Heel veel plezier dinsdag!
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is het zo als de placenta er echt voor ligt een keizersnede. Als de placenta in de buurt ligt dan in de gaten houden want meer kans op bloedingen tijdens/na de bevalling. Maar in de meeste gevallen groeit hij nog mee omhoog. Als ik me nog alles goed herinner van mijn zwangerschap.

Wiek wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Ja veel kleertjes zijn wel heel zoet he! Maar nog genoeg te vinden voor stoere meisjes hoor :)

Voor onze zoon vind ik het ook altijd nog lastig, veel spijkerbroekjes wat me helemaal niet fijn lijkt als ze nog zo klein zijn.

Welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Hoe gaat het met de rest? Veel kwaaltjes? En kunnen jullie het al een beetje geloven?
Wiek leuk dat jullie nu ook de grotere dingen hebben aangeschaft! Kamertje ook al besteld?
Ben ook benieuwd voor welke wagen je bent gegaan! Ik ga weer voor de Joolz straks!

Sammie hopelijk kruipt die dan idd nog omhoog!

Heytan voor jongens echt weinig keuze he qua broekjes! Hadden wij toen ook! Hadden vooral van die jogging broekjes gekocht.

Hier nog steeds weinig tot geen kwaaltjes. Soms met vlaagjes misselijk in de vroege ochtend maar meer ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy dat je nog weinig kwaaltjes hebt!

Wij hebben een Joolz Geo besteld, vonden we meteen al de mooiste en meest praktische. Kamertje hebben we al wel uitgezocht maar we gaan eerst nog ff klussen dus we wachten nog ff met de meubeltjes. Zijn ook veelal Ikea dus qua levertijd zit dat wel goed haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd wiek. Fijn dat alles er goed uit zag. En super leuk een meisje.
Wij hebben ook joolz geo gekocht. En hebben via marktplaats een leuke commode gekocht, die we nog gaan verven, maar nog even bedenken in welke kleur. Gaan in de herfstvakantie verder aan de slag met t kamertje.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha leuk dat je ook een Joolz hebt Sammie! Ik zie ze nu ineens ook overal voorbij komen haha

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven