**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw heytan wat een goed nieuwsssss! Op naar de terugplaatsing.

Fijn sammie en snowey dat jullie geen kwaaltjes hebben. hopelijk blijft het zo en hebben jullie gezonde voldragen zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha ja maar 3x2 ;) lijkt me al geen lolletje. 5x lijkt me helemaal lastig. Moet ook steeds op vaste tijden toch? Ik gok dat vrijdag de terugplaatsing is? Maar geen idee hoelang er doorgaans tussen punctie en terugplaatsing zit. Er vanuit gaande dat alles goed gaat. Horen we dinsdag vast meer over. Ik weet hoelaat ik aanwezig moet zijn en hoelaat de punctie is. We hebben al eens een info middag gehad met uitleg over wat ons te wachten staat. Maar ben ook wel weer wat vergeten. We hebben voor de hele dag oppas. En ik ben de hele weel vrij. Hopelijk valt het mee en heb ik na de tijd om alles te verwerken enzo. Merk dat ik er nu nog steeds niet heel veel mee bezig ben. Ik laat het wel op me afkomen. Maar dat kan morgen wel heel anders zijn hoor. Qua medicatie krijg ik morfine en een slaapmiddel. Ben erg benieuwd. Wel bang dat ik misselijk word. Maar dit heb ik al aangegeven en daar hebben ze wel wat tegen. Dus komt vast goed!
Pff toch weer een heel verhaal geworden sorry haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja joh moet 1500 Mg gebruiken. Komt vanwege kunstmatige cyclus, normaal zorgt gele lichaam voor juiste hormonen, maar in dit geval dus geen eisprong, dus geen geel lichaam. Dus moest 5 x per dag die pillen en dan ook nog oestrogenen pillen slikken. T valt wel mee qua plannen. Doe t om 7 uur in ochtend, 11 uur, 15, 19 en 23. Bij 3 keer per dag deed ik 7, 15 en 23.
Ja meteen die pillen tegen misselijkheid meenemen. Die hielpen super, maar mijn vriend moest toen eerst naar nacht aopotheek. Hopelijk heb je ze niet nodig. En lekker je bed in na de punctie.
In meeste ziekenhuizen is de terugplaatsing na 3 dagen.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames help! Ik had net een vage stekende pijn re onderin mijn buik. Ik heb die pijn alleen 1 x eerder gehad en had toen een eisprong mbv clomid! Dus ondanks dat ik met duphaston bezig ben voor een onttrekkingsbloeding en dus voor een nieuwe ronde dacht ik laat mij toch maar een ovulatietest doen ( clear blue ). En raad eens, hij was positief!!! ( eerder deze week negatief).
Ik weet niet wat ik nu moet doen... moet ik toch mijn avonddosis duphaston innemen of overslaan en morgenochtend gelijk de gyn bellen. Of gewoon innemen en ook de gyn morgenochtend bellen!!!
Pff ben helemaal van slag :hyper:
Geen idee hoe of wat het beste is mango! Ik zou het denk ik wel innemen en kijken of je nog gebruik kunt maken van deze ronde. En evt morgen bellen met het ziekenhuis.
Ik ken toevallig iemand die ook zwanger is geraakt terwijl ze met Provera bezig was om menstruatie op te wekken en die bleef toen uit ondanks de opwekkers
Alle reacties Link kopieren Quote
En inmiddels duidelijkheid mango?
Heel erg veel succes morgen heytan. Ik duim zo hard dat punctie meevallen.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet 14 dagen ipv nog 5 dagen door met duphaston anders krijg ik een onttrekkingsbloeding. Ik heb dus toch een hele late eisprong denken ze! Nu weer 14 dagen wachten. Als ik dan ongesteld ben dan beginnen met clomid 100.
Succes morgen Heytan!

Spannend nog even dus mango! Nu de Duphaston dus gebruiken als extra aanmaak progesteron voor na de eisprong.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik leef nog! Vond het wel erg heftig hoor. Gelukkig is de opbrengst 12 eitjes. Morgen hoor ik of en hoeveel er bevrucht zijn. Nu lekker een paar dagen bijkomen, de hele week vrij dus dat komt vast goed :)
Gelukkig heb je het overleefd!
Was het pijnlijk?
Mooie opbrengst, hopelijk ook veel bevruchtingen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een goed bericht heytan! En wat heerlijk dat je lekker hele week vrij bent. En wat super 12 eitjes. Hopelijk morgen ook goede berichten.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Update , 7 eitjes zijn bevrucht! Goed nieuws dus. Nu is de afvalrace echt begonnen, morgen word ik weer gebeld!

Ik vond de punctie erg pijnlijk helaas. De napijn valt me dan wel weer mee trouwens. Al heb ik net ff gedoucht en een beetje door het huis gescharreld, krijg nu ineens wel meer pijn. Dus echt nog maar ff zitten en niks doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het met jullie? En de kwaaltjes?

En Mango? Hoe gaat het met wachten?
Alle reacties Link kopieren Quote
WoW 7 is echt een hele mooie score. Hopelijk delen ze mooi door!
Ja punctie is niet niets. Gelukkig is ie achter de rug. En hopelijk hoeft t nooit meer. Fijn dat ze je elke dag op hoogte houden van vorderingen. Doen ze bij ons ook, maar is kennelijk weer niet bij elk ziekenhuis zo.
Hier gaat t goed. Ben heel moe. Dat is op zich goed teken. Gelukkig slaapt die kleine vandaag nú al 3,5 uur. Kon ik mooi even relaxen en alle Sint cadeaus inpakken. Nu nog proberen wat gedichten te schrijven.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Wat goed 7 bevruchtingen!
Lekker paar daagjes rustig aan doen! Vervelend dat het zo'n pijn deed, hopelijk was dit de 1e en laatste x!

Hier gaat het goed. Nog steeds weinig tot geen kwaaltjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw heytan, zo spannend dit. Wanneer is de terugplaatsing?

Ik ben de dagen aan het aftellen. Heb voor het eerst in15 maanden een eisprong dus vind het zo bijzonder. Een eisprong betekent natuurlijk niet meteen ook een zwangerschap dus ben voorzichtig met blij zijn, maar geen eisprong maakte mij gewoon erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
:( slecht nieuws, maar 1 embryo is mooi doorontwikkeld. Die wordt vanmiddag teruggeplaatst. De rest willen ze nog proberen te laten ontwikkelen, maar heb er weinig vertrouwen in.
Alle reacties Link kopieren Quote
heytan schreef:
05-12-2019 11:05
:( slecht nieuws, maar 1 embryo is mooi doorontwikkeld. Die wordt vanmiddag teruggeplaatst. De rest willen ze nog proberen te laten ontwikkelen, maar heb er weinig vertrouwen in.
Hou hoop! Ze kunnen nog doorontwikkelen! Anders zouden ze niet proberen, toch? En deze terugplaatsing kan misschien al genoeg zijn. Ik duim echt voor je!!!!!
Ah shit! Hopelijk is dit gewoon een hele goede en deelt de rest toch nog door! Succes!
Mango_Smiley schreef:
04-12-2019 22:52
Wauw heytan, zo spannend dit. Wanneer is de terugplaatsing?

Ik ben de dagen aan het aftellen. Heb voor het eerst in15 maanden een eisprong dus vind het zo bijzonder. Een eisprong betekent natuurlijk niet meteen ook een zwangerschap dus ben voorzichtig met blij zijn, maar geen eisprong maakte mij gewoon erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam.
Begrijpelijk dat je blij bent als er eindelijk een eisprong is! Had ik ook zo! Nu duimen voor een mooie test binnenkort!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah shit wat een teleurstelling Heytan, maar de eerste geeft wel echt de meeste kans. Hoever was die qua delingen? Duim zo dat je over kleine weken ook een positieve test hebt.
Mango, natuurlijk is t bijzonder. Er is weer wat gebeurd in je lijf. Dus er is ook een kans. Zou mooi zijn allemaal een positieve test voor t einde van 2019.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Heytan hoe ging de terugplaatsing?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoe is t heytan?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie interesse en meeleven doet me goed! Ze hebben niet gezegd hoever deze was, maar wel dat dit embryo er heel goed uit zag.
Ze gaven ook aan dat de rest het waarschijnlijk niet gaan halen, maar ze wouden het nog proberen. Binnen 2 weken horen we dat middels een brief.
De terugplaatsing zelf ging erg makkelijk. Het was in dezelfde kamer en stoel als de punctie, maar nu een leukere ervaring. Erg fijn wel. Ik was gisteren vooral erg moe. Heb van 19.30 tot 9uur vanochtend geslapen! Vandaag ook wat meer buikpijn, merk dat ik echt nog rustig aan moet doen.
Ik merk ook dat ik niet heel hoopvol ben, natuurlijk is dit een mooie kans hoor. Maarja, wat is de kans dat het in één keer lukt? Gelukkig is man wat optimistischer en hopelijk sleept hij me de komende weken door. Blegh, lange tijd geleden dat ik er zoveel moeite mee had. Eigenlijk nog niet eerder zo gehad voor deze zwangerschap. Laten we hopen dat het uiteindelijk allemaal goedkomt, dan is het me de ellende wel waard. Als je het maar niet voor niks doet. Bedankt dames, jullie zijn wel echt toppertjes!
Ah lieve Heytan begrijpelijk dat je er moeite mee hebt nu! Goede opbrengst bij de punctie met veel bevruchtingen en dan vallen er toch weer een hele hoop af. Hopelijk is dit gewoon een hele mooie plakker. Houdt hoop, zal voor je duimen!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven