**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Mango, hou je ons op de hoogte? Zou zo gaaf zijn als het raak is!

Haha Sammie, ik was het vergeten, maar het was bij jou dat het geslacht eerst verkeerd was geraden? Dat is toch ook wat! Hoe voel je je?

En jij Snow?

Hier gaat het erg goed, het jaar zeker lekker begonnen. Ik zit een stuk fijner in mijn vel en heb zoveel energie over! Nieuwe uitdaging op het werk en ik probeer ook wat af te vallen dus de focus ligt lekker op andere dingen. Ik voel me nog steeds goed onder de beslissing, terwijl ik dit type bedenk ik me dat ik zelfs ben vergeten om de kliniek te bellen voor een afspraak voor een evaluatie. Zegt genoeg denk ik ;) ik heb nog wel in mijn hoofd dat we het over een paar jaar wellicht nog eens kunnen proberen, als onze zoon een jaar of 5 is ofzo. Niet hoe ik het van te voren had bedacht, maar prima. En mocht het niet lukken, dan is het ook goed zo. Wel jammer hoor, ik had het nog steeds liever anders gehad en ik ben bij vlagen ook nog wel verdrietig.. Maar ik hoop dat ik het op den duur een plek kan geven. Gelukkig hebben we onze prachtige zoon. Ik besef me des te meer wat voor wonder hij is en dat we echt gezegend zijn met wat we hebben :) ik merk ook dat ik veel meer geniet van wat ik nu heb, daar ga je toch snel aan voorbij als alles in het teken staat van iets/iemand wat je graag wil, maar nog niet hebt. Dus, al met al, gaat het best aardig ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi meiden, ik heb nog geen nieuws. Ik ben nog niet ongesteld. Ik weet eigenlijk niet wanneer mijn exacte nod is want weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik had op 27 december een ei van 19mm en wilde ovulatietesten gebruiken vanaf dat moment maar mijn CB ovulatie test werkte niet :-x... dit keer ook helemaal geen groeipijn gevoeld van de ei, maar ik verwacht dat hij dan hooguit 31 dec gesprongen is. Vorige keer was mijn Lf 9 a 10 dagen maar toen gebruikte ik duphaston en nu niet dus misschien is mijn LF wel weer langer. Pff ik durf niet te testen. Ik wacht nog even tot eind van deze week want ik haat witte testen.

Fijn heytan dat je je zo positief voelt. Het is ook fijn om even niet met deze kinderwens bezig te zijn. Het komt echt wel goed uiteindelijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het met iedereen hier?

Ik heb nog niet veel nieuws te melden. Heb gisteren en vanochtend een action early test gedaan en gewoon negatief. Ik ben denk ik nu tussen de 11 en 13 dpo maar in beide gevallen zou ik nu wel positief moeten testen met een early test :-x .
Ik verwacht dus ongesteld te worden binnenkort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier vandaag heel slecht nieuws. Hartje klopt niet meer en ons kleine wondertje is op 10+4 ongeveer gestopt met groeien.
Heb even geen puf om verder te reageren.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Jeetje Sammie wat schrik ik hiervan! :( Sterkte! Moet je nu afwachten of het vanzelf komt?
Nu ben ik ook een beetje angstig voor de echo morgen! Alweer bijna 3wk geleden de laatste gehad.

Reageer later even op de rest!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sammie81 schreef:
10-01-2020 19:00
Hier vandaag heel slecht nieuws. Hartje klopt niet meer en ons kleine wondertje is op 10+4 ongeveer gestopt met groeien.
Heb even geen puf om verder te reageren.
Heh neeeee, wat vreselijk om dit te lezen. Oh sammie wat een verdriet. Hou je sterk meid, ik leef echt met je mee... :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Och Sammie nee! Wat ontzettend verdrietig dit!! Veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou :redrose:
Heytan wat klink je positief in je bericht! Fijn dat je nu even met andere dingen bezig bent! Gebruiken jullie nu verder iets of gewoon niets en kijken of er zo een wondertje bij mag komen?

Hier gaat het gelukkig goed. Durfde nog even niets te zeggen na het nieuws van Sammie. Inmiddels weer 2 echo's erop zitten in het zkh en bij de VK. Over een week word ik al geopereerd. Spannend weer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snowy89 schreef:
13-01-2020 22:52
Heytan wat klink je positief in je bericht! Fijn dat je nu even met andere dingen bezig bent! Gebruiken jullie nu verder iets of gewoon niets en kijken of er zo een wondertje bij mag komen?

Hier gaat het gelukkig goed. Durfde nog even niets te zeggen na het nieuws van Sammie. Inmiddels weer 2 echo's erop zitten in het zkh en bij de VK. Over een week word ik al geopereerd. Spannend weer.
Wat fijn om te horen. Waarom wordt je geopereerd?

Sammie hoe gaat het?
Ik krijg een cerclage omdat we ons eerste kindje zijn verloren omdat het veels te vroeg was geboren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve Sammie, hoe is het nu? Denk aan je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Snow, fijn dat het goed gaat. Zie je op tegen de operatie?
Lijkt me best spannend, ook al heb je het eerder meegemaakt. Hoe voel je je verder?

En Mango, bij jou? Al meer duidelijkheid inmiddels?
Hier gaat het ook niet zo goed meer.. gisteren veel bloedverlies. Nu hematoom in de baarmoeder. Het kan nog alle kanten op :( erge bloedverlies is gelukkig nu een dag rustig. Maar dus afwachten maar weer.. maandag controle of alles nog goed is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Och nee Snowy wat spannend! Veel sterkte, hopelijk komt alles goed voor jullie. Veel sterkte en houd hoop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje snowy wat een schrik. En wat spannend dat je nu nog tot maandag moet wachten.
Hier gaat het ok. Precies een week geleden hadden we de echo die ons hele leven op zn kop zette.
Dinsdag zijn we bij gynaecoloog geweest. Die was begripvol en hoefde mezelf gelukkig als brugman te kletsen dat we meteen pillen wilde.
Thuis aangekomen flink moeten huilen. Was echt afscheid nemen van ons kleine wondertje, onze droom en de nabije toekomst. Vond t moeilijk om die pillen in te brengen. Hiermee breng je t wel echt zelf op gang. Heftig.
Na 6 uur kreeg ik iets meer krampen. Toch besloten om onze dochter naar opa en oma te brengen voor de nacht. Toen ook wat eerste bloedverlies.
Eerste uren nog wel kunnen slapen. Werd rond 4 uur wakker met wat meer kramp. Plots een heftige steek rond half 5 en voelde van alles stromen. Gebroken vliezen? Geen idee of dat al kan. Ik lees t op internet wel terug. Vriend wakker geschreeuwd, maar goed dat die kleine er niet was. Daarna op wc alles verloren. Een heel klein minimensje. Alles zat erop en eraan. Het leek compleet met hele placenta. Daarna waren krampen meteen weg. Wel nog veel bloedverlies daarna, maar ook dat werd snel beter. Ik vond het heftig maar ook fijn om ons kindje te kunnen zien. Nu staat het nog in de koelkast. Gaan vandaag klein doosje kopen om t in te doen en dan te begraven. Ik vind dat heel moeilijk. Maar is wel goed voor verwerking.
Ik voel me leeg en heb tegelijkertijd een heel vol gevoel van allerlei stress en zenuwen. Het is pas een week geleden dat we t slechte bericht kregen, maar voelt als een eeuwigheid geleden.
Nu maandag terug naar gyn om te kijken of baarmoeder schoon is. Dan is t fysieke gedeelte klaar. Dan t mentale stuk en kijken wanneer we t traject weer in willen gaan. T liefst zo snel mogelijk. Maar weet niet of ik t kan.

Hopelijk komt t voor jou allemaal goed snowy. Mn zus heeft bij derde ook veel bloed verloren door een hematoom. En heeft een gezond zoontje gekregen. Dus het kan.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw Sammie, wat een heftige tijd. Wat een teleurstelling zo. Volgens mij hebben jullie het zo goed mogelijk aangepakt, voor zoiets dan kan. Hopelijk kunnen jullie het op zijn tijd een plekje geven. Maar voor nu is het nog veel te aanwezig. Neem maar de tijd meid om het te verwerken. Ik snap goed dat je snel weer door wil, maar tijd voor verdriet mag er ook zijn. Veel sterkte samen en volg je gevoel :rose:

En Snow, ik blijf duimen voor je. Hoe is het nu? Hopelijk iets beter!!
Wat heftig allemaal om zo te lezen Sammie! Neem de tijd en start niet te snel als je er nog niet helemaal klaar voor bent.

Sammie fijn om te lezen dat het bij je zus goed is gekomen!

Hier vandaag wel nog een kleine bloeding gehad. Alleen woensdag dus paar x die erge bloedingen. Verder blijft ik wel wat bloedverlies hebben met afvegen de gehele dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heftig Sammie, heel veel sterkte met het verwerken van dit alles.

Snowey hopelijk goed bericht bij je volgende echo, dit is echt schrikken zeg!

Ik ben ongesteld geworden, pas op cd 34. Ga komende ronde weer ovulatietesten gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Succes vandaag snowy. Ik duim voor een mooie echo.

Wat jammer mango dat je ongesteld bent geworden. Eisprong dan toch stuk later geweest.

Wij ook zo naar ziekenhuis. Hopelijk is baarmoeder leeg. Heb t mentaal nog wel zwaar. Hebben zaterdag ons kleintje begraven. Heb mooie foto’s gemaakt van t kleintje. T zag er zo mooi uit. Bijzonder wat er in een paar weken gemaakt kan worden.
Dacht gister wel dat onze kansen echt goed zijn. Van drie pogingen 2 keer raak. Dat moet gewoon nog een keer goedkomen. Heb wel echt ook sterk gevoel dat t mede mis is gegaan door te vroeg afbouwen van medicijnen. Dat wil ik dus volgende keer anders.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Mango balen weer!

Sammie hoe was het in het zkh?
Hopelijk alles schoon daar binnen!
Mooi dat jullie er een heel afscheid van hebben gemaakt!

Hier doet kindje het nog goed. Bloeding zit er nog steedd, zelf geen bloed verlies meer gehad. Operatie dus ook weer uitgesteld ivm risico's. Volgende week weer meer nieuws bij de volgende controle.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn snowy. Wat zal t elke keer spannend voor jullie zijn.
Baarmoeder was niet geheel leeg. Arts verwacht dat dit met eerstvolgende menstruatie goed komt. Heb vandaag zwangerschapstest gedaan en die knalde nog. Dus toch maar weer met ziekenhuis gebeld. Ik vraag me af of je wel ongesteld kan worden met zoveel hcg in bloed.
We kunnen morgen alweer komen. Voel me ondertussen heel emotioneel is. Dat is niet zo gek natuurlijk met al die hormonen die nog door Mn lijf gieren. Hopelijk wordt het snel beter. En is ook zo naar dat ik voor Mn gevoel nu ook nog niet vooruit kan kijken. Kortom heb vandaag echt een slechte dag.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie balen dat het nog niet geheel leeg was! En vervelend nog knal testen. Je zou verwachten dat het snel omlaag loopt als de vrucht eruit is.
Hoe was het in het ziekenhuis?
Hopelijk voel je je weer ietsje beter, is ook gewoon een rot periode!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah Mango, wat jammer! Ik had goeie hoop voor je. Wees maar lief voor jezelf!

Sammie, ach het is zo begrijpelijk dat je je zo voekt. En dan heloen die hormonen zeker niet mee. Wat onhandig dat die testen nog steeds knallen, dat geeft toch nog ruis lijkt me. Hopelijk zet het snel gewoon door, dan is het maar klaar. Hoe verdrietig ook. Dan kan je weer verder. Veel sterkte meid, hopelijk vind je afleiding bij je kleine meid :heart:

Snowy wat spannend nog. Maar wat fijn dat alles er voor nu goed uit ziet. Hoe voel je je eronder?

Hier gaat alles wel redelijk, vervelend buikgriepje (denk ik) te pakken. Maandag heel ziek geweest en nu al dagen aan het kwakkelen. Bah! Die weerstand is nog steeds zo belabberd na geboorte zoon en daarna al die hormonen er weer in. Achja, hopelijk gaat het vanaf nu wel langzaam beter.
We hebben een nieuwe fietsstoel gekocht voor zoon, dan kan hij achterop! Hij wordt alweer zo groot. Ben benieuwd wat hij ervan vind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het is idd echt een rotperiode. Ben woensdag wel gerustgesteld. Met 11 weken is je hcg op hoogtepunt en is niet direct uit bloed. Heb nu ook weer af en toe wat bruinverlies. En arts zei dat t er in principe echt normaal uit ziet, alleen dus nog wel wat reactie in baarmoeder, maar ook dat komt dus vaak voor en is echt verstandig om af te wachten. Als hcg omlaag gaat moet cyclus echt weer op gang gaan komen. Mocht t dan nog niet goed zijn, dan is een kijkoperatie de beste optie.
Kortom er zit niets op dan afwachten. Het is niet anders....
Vandaag weer even op werk geweest. Alleen om weer collega’s te zien. Dat was best heftig, maar dan is t volgende week vast makkelijker om weer te starten. Ga dat vanaf maandag doen. Maar voel gelukkig erg de ruimte om rustig op te bouwen. Iets wat ik na overlijden van m’n vader niet voelde. Ben toen echt meteen weer doorgegaan, wat achteraf niet echt handig was. Nu wil en kan ik niet anders dan rustig aan doen.

Leuk heytan een zitje voor achterop. Wij moeten daar denk ik ook aan. Ben niet zo groot, dus steek ik niet zo lang meer boven haar uit. Balen dat je je nog niet zo sterk voelt. Is ook wel echt periode voor griep. Hopelijk voel je je snel beter.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey lieve dames! Hoe is het met jullie? Sammie hoe voel jij je? Snowy gaat bij jullie alles nog goed, naar omstandigheden? En Mango, al weer opgeladen voor de volgende ronde?
Wij hebben vanmiddag de evaluatie, waarin we aangeven te willen stoppen. Maar ik voel me vandaag ineens een stuk minder zeker van mijn zaak. Bah! Ik dacht dat ik er wel over uit was, maar nu komen alle twijfels weer. Voorlopig in ieder geval nog maar stoppen, en alle opties doorspreken. Ik zie het zo niet zitten om weer een IVF ronde te gaan doen. Maarja, ik weet het ook ff niet. We zien wel hoe het loopt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven