**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Wiek & Sammie leuk de Geo! Die had ik toen ook besteld. Voor de grote mand en evt uitbreidbaar voor een 2e
Voor welke kleur zijn jullie gegaan? Ik toen de studio gris. En nu denk ik ook weer als alles goed gaat!

Morgen echo ben echt benieuwd. Lees zoveel miskramen in de mei topics..
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe was de echo Snowy?

Hier goed, wel wat last van kwaaltjes, erg moe soms wat misselijk en maagzuur..
Niet heel fijn maar vind t stiekem wel fijn om te merken dat de hormonen iig aan t werk zijn.
Een kloppend hartje! Zo blij dat het er 1 is. Weer een zorg minder! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeeh wat fijn snowy! Heb je nu snel weer echo in t ziekenhuis?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahh fijn Snowy! :) lekker van het goede nieuws genieten :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy!!! Super om te lezen :-)

Het is dubbel he die kwaaltjes myrre...ik had (en heb nog steeds) soms het idee dat ik niet echt mag klagen over kwaaltjes omdat we het zo graag wilden en er zo lang op hebben gewacht..slaat natuurlijk nergens op maarja het zit zo in je hoofd...gelukkig fungeert mijn vriend als ideale klaagmuur haha
Sammie81 schreef:
03-10-2017 18:27
Jeeh wat fijn snowy! Heb je nu snel weer echo in t ziekenhuis?
Eind volgende week bij de VK die had ik al een tijdje gepland staan, ben nu ontslagen in het zkh!
Rond de 10wkn wel weer medisch in ander zkh voor het bandje. Voordeel lekker vaak echo's! :lol:
Hoe is het dames?

Hier morgen alweer de 2e echo! Spannend! Verder nog steeds geen kwaaltjes alleen wat meer moe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi Snowy,

Fijn morgen de tweede echo!

Hier gaat t goed, heb maandag ook weer een echo, ben dan 11 weken. Daarna willen we het leuke nieuws gaan delen met vrienden.. kan haast niet wachten!

Veel plezier morgen!
Wij hadden trouwens een filmpje gemaakt van t echoscherm.. superleuk kunnen nu steeds nog even terug kijken naar het kloppende hartje.. misschien ideetje ;)

Liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel plezier morgen snowy!
@mirre, gaat ook alweer lekker hard bij jullie! Fijn eindelijk het leuke nieuws mogen vertellen.
Hier alles goed. Lig alleen 's avonds elke keer wakker en overdag heel moe. Nu maar naar beneden gegaan om vriend niet te storen. Wij hebben komende woensdag nog maar keer pretecho geboekt.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hier alles weer goed bij de VK! Kwam zelfs op 9 weken uit bij alle metingen! Dus paar dagen verder op moment.
Ik moet donderdag alweer naar het ziekenhuis! Begint nu wel allemaal echt te worden! Moet ook gelijk naar anesthesie enz voor het bandje.

Myrre maandag alweer de termijnecho leuk! En daarna iedereen vertellen! Weten ze dat jullie bezig waren met kinderen?

Onze vk doet altijd meerdere foto's en filmpjes maken van alle echo's en die krijg je later dan op een stickje nadat je de termijnecho hebt gehad. :)

Sammie wat balen dat je zo slecht slaapt zeg! Slaap je overdag dan weer bij?
En veel plezier woensdag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy, dat alles goed was!
Mirre, veel plezier morgen!
Nee slaap eigenlijk niet bij. Red het eigenlijk nog wel om dag door te komen. Vind vooral sommige nachten zo lang duren. Nu lekker weekje vrij. Daarna nog 9 weken werken.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie lekker genieten van de vakantie! Hoop voor je dat je snel weer wat betere nachten krijgt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi lieve meiden,

Hoe is het met jullie?

Onze echo was maandag goed! :) nu het leuke nieuws aan vrienden vertellen wanneer we ze zien..

Voor mn gevoel heb ik best lang mn mond gehouden maar toen ik het tegen een collega vertelde reageerde ze: oehhh dat is nog wel heel pril zeg!!
Snap die reactie niet.. is toch niet leuk om te zeggen?

Ik heb maar gezegd, t is maar hoe je het bekijkt, het is bijna 1/3 van de totale tijd ;-)

Nu ben in aan t wachten totdat de kwaaltjes minder gaan worden.. :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn, mirre! Gewoon lekker delen hoor! De kans dat t na drie goede echo's nog misgaat is echt super klein! Heb je veel last van kwaaltjes? Hopelijk wordt dat idd snel beter.

Wij hadden vandaag weer pretecho. Beide oma's waren mee. Het is toch wel echt nu zeker dat het een meisje gaat worden. Super leuk! Deze week lekker vakantie en met kinderkamer begonnen. Is echt fijn om weekje bij te tanken.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Myrre fijn dat de echo weer goed was maandag! Nu wachten tot de 20 weken echo?

De meeste vertellen het wel rond de 12 weken dus dat is niet vroeg!

Sammie leuk dat jullie ook weer een echo hebben gehad! Gewoon een 2d echo? En gelukkig nog steeds een meisje!

Hier ook in het ziekenhuis geweest. Weer een mooie echo en zelfs even het hartje geluisterd!
Over 2 weken weer terug voor echo en nipt. 1.5 week later weer naar de gyn laatste afspraak nog voor de operatie een weekje later.
En de 20 wkn echo staat ook al gepland wel een GUO ipv SEO.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dames dat t allemaal zo voorspoedig loopt!!
Ben je lekker opgeschoten met t kamertje Sammie?
Hier gaat t ook goed, al heb ik qua werk en privé erg druk gehad en ga nu wel merken dat dit niet zo verstandig meer is haha, zeker nu mijn buikje ineens heel hard gaat groeien (nog geen striae yes!). Ben ook begonnen met zwangerschaps yoga, wat heerlijk zeg! Kwam helemaal zen weer thuis haha. Zijn jullie nog van plan een cursus oid te doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk snowy dat het allemaal goed gaat. wat is guo en seo?
Ja was gewoon een 2D echo. Ben zelf niet zo van de 3 d echo en vind t ook behoorlijk prijzig.
Gaat hard nu opeens hè wiek met dat buikje en de weegschaal o_o.
Ik doe ook aan zwangerschapsyoga en daarnaast ben ik aan t sporten met mom in Balance. Dat is ook fijn.
Ja zeker opgeschoten met kamertje. Commode is geverfd en muur is ook klaar. Nu moeten we nog gordijnen en een leuk vloerkleed en de accessoires. Best lastig trouwens gordijnen. En hebben schommelstoel die moet nog geverfd/gespoten worden, maar weet nog even niet in welke kleur.
Voel jij je kindje ook al, wiek?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh fijn Sammie! Ja herken het wel haha dat uitzoeken is het moeilijkst maar ook wel het leukst 😊 heb je een thema kleur? Wij gaan voor mintgroen/grijs met okergeel. Leuk dat je mom in balance doet!

Ik voel haar al een paar weken dagelijks bewegen, heel leuk haha, gaat nu ook steeds harder :hihi:
Wat fijn dat jullie allemaal nog zo actief zijn en aan cursussen kunnen doen! Ook leuk om zwangere uit je omgeving te ontmoeten lijkt mij!
Zou ik ook graag doen maar zal het niet gaan worden denk ik. Durf nu al niet veel te doen.

En leuk jullie het kindje al zo'n lange tijd voelen! Lijkt me zo bijzonder. Heb dat nooit mogen meemaken op wat gekriebel na rond die 20 weken.

Sammie een SEO hebben jullie denk gehad dat is een normale 20wkn echo bij een echo centrum. Guo is een uitgebreide medische.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aha, thanks voor uitleg, snowy!
Mag je ook niets doen van verloskundige/gyn? Bij mom in balance kan je heel erg op jouw eigen niveau doen. De een loopt nog hard met ruim 30 weken, en ander doet t rustiger aan.
Is echt bijzonder om je kindje te voelen. Hopelijk voel het over een aantal weken ook lekker trappelen. Ik voelde het ook best wel vroeg en nu zie je buik ook bewegen van buitenaf.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie naar de operatie eerst een week rust dan langzaam opbouwen maar heel wisselend hoeveel je kan kunnen ze niet zeggen vooraf. Lees van vele dames die veel bedrust hebben anders onrustige buiken.
Mom in balance zit hier niet in het dorp had ik toen ook al eens gekeken! Zit hier maar weinig leuks helaas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames, wat fijn om te horen dat alles zo lekker verloopt!
Wat betreft de controles en de pretecho's, ik sluit me er bij aan dat het fijn is elke keer die controle te krijgen en zien!

Vanwege de meerling zwangerschap heb ik altijd echo's in ziekenhuis ipv controles bij verloskundige.
Krijg niet meer alle plaatjes bij elke echo mee. Zou anders een mooi plakboek vol worden haha.

Snowy, was je bang voor meerdere kloppende hartjes??

Hier gaat het goed! Vandaag alweer 33 weekjes zwanger en gaat goed met de baby's!
Elke week controle nu, fijn!
We weten van 1 kindje wel het geslacht en van de andere baby niet, vanwege de blaasafwijking is er niet met meer dan 50procent zekerheid te zeggen wat het geslacht is.
Was in begin lastig om me erbij neer te leggen, maar heb er nu vrede mee dat het een verrassing blijft!
Kunnen wel nu een vruchtwaterpunctie laten doen, maar brengt als groot risico mee dat de bevalling opgewekt wordt..
We hebben liever dat ze zolang mogelijk veilig bij mij blijven.
San d, Wordt idd een heel plakboek vol he haha! Ik heb nu ook al een hele stapel + Alles vd vk op USB incl filmpjes.

Ja ik was idd wel bang dat het er miss 2 zouden zijn omdat dat niet mag. Maar gelukkig hadden we een x geluk. ;-)

Fijn dat bij jullie alles goed gaat! Ga je met 38 weken ingeleid worden ivm tweeling?
Is de blaasafwijking ernstig of wat moet ik me erbij voorstellen?

Wij hebben ook weer 2 mooie echo's gehad deze week! Nu wachten op de uitslag van de nipt. Over 1.5 week alweer controle!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik sluit me voorzichtig aan hier...
Na een hoop ellende ben ik weer zwanger.... nu hopen dat het zo blijft...

Liefs
Blijf jezelf ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven