**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Annejill schreef:
04-11-2017 19:29
Ik sluit me voorzichtig aan hier...
Na een hoop ellende ben ik weer zwanger.... nu hopen dat het zo blijft...

Liefs
Spannend meid!
Leuk weer samen zwanger te mogen zijn hopelijk beide een mooi kindje in 2018!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooh Annejill wat bijzonder. Ik had het al zo gehoopt voor je!!
Succes de komende spannende tijd, hopelijk mag alles goed gaan en mag je een mooi gezond kindje krijgen!

Fijn om te lezen dat het met de rest ook goed gaat :) hoe is het zwanger zijn voor jullie?
Ik vond het helemaal niks, door de hormonen voelde ik me erg down en ik vond het een onzekere tijd. Maar gelukkig is alles wel goed gegaan! Ik duim voor jullie dat alles goed mag verlopen en wil denk ik gewoon maar zeggen dat het niet gek is als je zwanger zijn niet zo leuk vind. Ookal is het bijzonder!
Maar misschien is het ook wel leuk, dan geniet er vooral van. Haha wat een zwets verhaal wordt het zo ik stop er maar snel weer mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Annejill, gefeliciteerd! Hoop zo voor je dat het nu gewoon een goede zwangerschap wordt. Je hebt genoeg ellende gehad afgelopen maanden.

Wat fijn snowy weer goede echo's heerlijk.

Heytan leuk dat je inbreekt. Herken je verhaal best wel. Vind het allemaal super bijzonder en kan er met tijd en wijlen echt wel van genieten, maar ben me continu bewust van risico's enzo. Ben zo bezig met aftellen, dat het echte genieten niet echt lukt.

Kan je wel genieten nu de kleine er is?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja zeker. Nu gaat het super! Ook wel eens mindere dagjes als de kleine niet lekker in zn vel zit mar ik voel me echt heel goed. Na heel lang down te zijn geweest en onder invloed van hormonen natuurlijk heb ik nu het gevoel dat ik mezelf weer ben. Maar dan met kind :)
Al moest ik de 1e dagen/weken wel wennen hoor. Heftige bevalling en alles en had echt niet gelijk dat roze wolk gevoel. Dat moest groeien. Maar nu voel ik me heel erg goed en ik heb het er echt voor over gehad. Zou het zo weer doen:)

Smmie jij schiet al lekker op he! Volhouden nog ff;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaah jullie zijn zo lief!
Helaas mocht het weer niet zo zijn, ik ga weer door voor een volgende poging.

Test was wit en ik verlies al rood bloed.
Misschien beter gewoon echt niet meer voor nod testen dan weet ik het ge woon niet is handiger...

Ik kom.vast snel weer terug! Ben heel goed aan het afvallen, dus ik verwacht wel nu er 13 kg af is dat het allemaal iets soepeler gaat :heart:

Fijn om te lezen dat alles verder goed gaat met jullie!

Liefs! Annemarie
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hè wat balen annejill. Maar wat super dat je er zo positief in staat en knap van het afvallen.
@heytan, ja begint idd op te schieten, nog maar rui. 12 weken.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Heytan Sammie ik herken het ook wel hier kan ik ook niet echt genieten maar komt natuurlijk ook wel door de vorige zwangerschap. Je hebt gewoon heel snel angst als je bv iets voelt oid.

Heytan fijn dat alles met jou en de kleine goed gaat! Natuurlijk is het in het begin even wennen! Je leven wordt zo anders lijkt mij!

Annejill nee wat balen zeg!! Idd knap dat je zoveel bent afgevallen en dat je zo positief kan blijven!
Wat een stilte hier dames. Alles goed met jullie?
Vandaag weer een goede controle gehad! Volgende week operatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy, dat alles goed was. Zie je op tegen operatie of juist helemaal niet?
Hier niet zo heel veel te melden. Voel me goed. Nu 29 weken en nog 5.5 week werken. Dit weekend weer aan de slag met kamertje om laatste dingen op te hangen. Zijn ook begonnen met geboortekaartje. Echt leuk. En verder hebben we alleen nog een naam nodig en dan zijn we er klaar voor ;-)
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie nee ik zie er niet echt tegenop! Is voor het goede doel natuurlijk! ;-)

Schiet al op bij jou! Gaat werken nog allemaal goed?
Kamertje helemaal af gekregen?

Kunnen jullie het nog niet eens worden over een leuke naam?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja precies, dat is ook zo. Al lijkt t me toch niet heel fijn dat ze daar even gaan rommelen.
Ja werken gaat tot nu toe nog prima. Voel me sowieso nog lekker fit, dus dat is fijn.
Kamertje is zo goed als af. Alleen nog wat opleuken met accessoires en wachten op de gordijnen.
Hebben eigenlijk nog geen tijd genomen om echt samen te zitten voor namen. Gaan we komend weekend als t goed is.
Ben vanmiddag verrast door beste vriendinnetje. Die heeft Mn andere vriendinnetjes en zus en moeder uitgenodigd voor high tea. Zo leuk en lief.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Wat leuk dat je al een verrassings feestje hebt gehad!
Fijn dat verders alles zo goed als af is alleen nog een naam bedenken dus! Is lastig he!?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh die namen! Erg lastig. Maar jullie weten wat het wordt toch? Scheelt alweer 1 naam haha.

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier wel goed. Zoon is gisteren 6 maanden geworden. Gaat snel :)
Hij was begonnen met vaste voeding maar dat ging nog niet zo goed. Hij had er erg veel last van zn buikje door. Dus nog maar weer even gestopt. Verder lacht hij veel en rolt hij al om!

Snowy succes met de operatie. Idd voor een goed doel!! Gaat goed komen!

Liefs
Heytan wat vliegt de tijd zeg! Alweer 6 maanden!
Fijn dat alles goed gaat! En met het eten komt ook wel goed! Straks weer rustig opbouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
zo dat gaat zeker hard heytan! Ja naam komt vast uiteindelijk goed. Ga er vanuit dat we nog 10 weken hebben.

snowy, heb je de operatie al achter de rug?

Ik ben deze week niet echt fit. verkouden, veel hoesten, daardoor slecht slapen. Maar gaat inmiddels wel weer iets beter, dus hopelijk ergste gehad..
Enne tel helemaal nog niet af hoor.....maar nog 4 weken werken!!!
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie ja de operatie was gister tijdens je berichtje al achter de rug. Wel onrustige buik maar is nu alweer rustig.

Wat vervelend dat je jezelf niet zo lekker voelt! Hopelijk snel weer beter! Dit weekend een naam bedenken toch? Ben benieuwd of jullie eruit komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn snowy dat het allemaal gelukt is. Wanneer heb je nu weer echo?

Ben inmiddels wel weer redelijk opgeknapt. Alleen nog erg veel hoesten en dat is nou niet echt handig met een weker wordend lichaam. Dus probeer hoesten nu maar te beperken tot de momenten dat ik toch op wc zit :-?
verder alles lekker z'n gangetje. Ik denk dat we eruit zijn qua naam.
Vanochtend bij verloskundige geweest. Alles was goed. Hartje klopt lekker. kindje ligt nog steeds met koppie naar beneden. grootte kindje schatte ze nu op 32 weken, ipv de 31 die ik ben. over 2 weken nog een echo om te kijken of de placenta goed ligt. Ik heb daar zelf geen twijfels over, dus vooral gewoon leuk om nog even te mogen kijken voordat het straks echt zo ver is.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sorry dit topic even vergeten!
Ik heb vandaag echo gehad bij de vk. Volgende week pas controle bij de gyn.

Fijn dat jullie uit de naam zijn! Blijft toch altijd lastig!
En super dat de controle ook weer goed was! Jij volgende week dus ook weer controle? Idd leuk om nog even te mogen spieken voordat het straks geboren wordt!
Hoe is het met iedereen hier??

San ben jij al aan het genieten van je tweeling? :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier goed hoor. 1e keer kerst gevierd als gezin. Was erg leuk maar kleine man was wel een beetje uit zijn hum. Hij is nogal gehecht aan zijn rust en regelmaat haha. Dat werd lastig met al die gezelligheid en knuffelige ooms en tantes. Maar vandaag was hij weer lekker gezellig zichzelf!

Ik ben ook wel benieuwd hoe hrt met iedereen gaat. En Snowy met jou dan? Hoe ver ben je nu?
Liefs en alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! X mij
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch bijzonder heytan eerste keer kerst. Gelukkig is ie nu weer in zijn hum.
Hier alles goed. Begint op te schieten. Nu 35 weken. Heb lekker vakantie en vanaf 3 jan officieel met verlof.
Kan me nog steeds niet zo goed voorstellen dat er straks een kleintje is.
Snowy, hoe is het idd bij jou? Gaat ook bij jou al redelijk op schieten, toch?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Heytan idd bijzonder zo'n eerste kerst!

Sammie ook alweer 35weken. Het aftellen kan beginnen!

Hier ook alles goed. Komend weekend alweer 20 weken. Komende week ook de 20wkn echo spannend! Benieuwd of het geslacht klopt wat gegokt is met de nub bij 11 weken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is t nu snowy? Hoop dat alles goed gaat.
Bij mij alles goed. Nog 2 weken tot uitgerekende datum. Voel me nog best goed, dus dat is fijn. Wel gek idee dat het ook nog bijna 4 weken kan duren, dat voelt wel echt nog als lang.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie hier alles goed!
20wkn goed gekeurd en ook een meisje! Vd week nog controle gehad en daar zag alles er ook nog positief uit! Ben nu al ietsjes verder als de vorige x!

Bij jou de laatste lootjes spannend hoor! Binnen een maand heb je de kleine in je armen! Ga je thuis of in het zkh bevallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat het zo goed gaat. Kan me wel voorstellen dat je straks wel blij bent als voorbij de levensvatbare grens bent. Niet dat je wilt dat ze dan al komt, maar dan kunnen ze iig. Maar ze blijft vast nog heerlijk zitten tot minstens 37 weken!

Ja echt gek idee dat het bijna zover is. We willen graag in ziekenhuis bevallen. Ben heel erg benieuwd hoe ik de bevalling ga ervaren. Zie er op zich niet tegenop, al denk ik dat het vast pittig gaat worden.

Zijn jullie al uit een naam?
Alles kan als jij het laat gebeuren

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven