Zwanger - Uitgerekend april 2021

20-07-2020 13:14 886 berichten
Dag dames!

Ik vroeg me af of er meer zwangere meiden zijn, uitgerekend april 2021, die het leuk vinden om mee te schrijven op dit topic.

Het lijkt me leuk om dingen te delen over de zwangerschap, echo's, verloskundigebezoekjes etc... 😍

Mocht je mee willen schrijven, laat een berichtje achter...

Liefs 😘😘😘

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekende datum Hartje BOY/GIRLGeplande echo's/bijzonderheden
Bloemmetje232 jaar3e29 maart 2021💗 GIRL✅ 20 weken echo
Ideetje8832 jaar2e29 maart 202112 november 20 weken echo
DEM8931 jaar2e1 april 2021💙 BOY✅ 20 weken echo
Es123430 jaar2e1 april 2021💙 BOY9 november 20 weken echo
Nagini30 jaar3e2 april 202120 weken echo
Allinclusive32 jaar2e2 april 2021💗 GIRL9 november 20 weken echo
Lucky202136 jaar2e5 april 2021💙 BOY13 november 20 weken echo
Tozie31 jaar3e6 april 2021💙 BOY10 november 20 weken echo
Lalameme25 jaar2e 11 april 2021💙 BOY16 november 20 weken echo
JayLee37 jaar5e19 april 2021💗 GIRL25 november 20 weken echo
Maison0630 jaar2e22 april 2021💗 GIRL26 november 20 weken echo
Maisnon336 jaar2e23 april 2021💙 BOY28 november 20 weken echo
Arielmermaid32 jaar2e 25 april 2021 20 weken echo

Grenade, Andijviestamppot, Favery & April 🥀 we hopen dat het jullie snel weer gegund is.

Alexa93 & Onzekermeisje25 als jullie weer mee willen schrijven laat het ons even weten, dan voeg ik jullie weer toe in de tabel.
anoniem_636bebce2e38c wijzigde dit bericht op 09-11-2020 19:04
79.39% gewijzigd
Andijvie hopelijk lopen de testen goed op! Stuur ons morgen maar een fotootje. Wanneer ben je dan volgens je eigen berekening uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
Ja zal morgen ff fotootje maken, volgens mijn eigen berekening ben ik 11 april uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Tozie & Andijviestamppot!

Tozie ik zou dat ook lastig vinden, hou ook wel van een wijntje dus als ik niet drink gaat het opvallen. Nou is dat op een verjaardag nog wel te verbloemen maar tijdens een vakantie lijkt me erg lastig.

Andijviestamppot na een miskraam is het extra spannend, hopelijk morgen al een duidelijkere test, dat is al een stukje bevestiging.

Ik merk dat ik heel veel dingen van de vorige zwangerschap vergeten was. Ik ben bijvoorbeeld echt heel moe ‘s avonds en volgens mijn man had ik dat de vorige keer ook de eerste weken, maar daar weet ik niks meer van. Herkenbaar voor degenen waarvoor dit niet het eerste kindje is?
Alle reacties Link kopieren
Lucky, dat is zeker herkenbaar! Ik zit me ook telkens af te vragen of ik bepaalde dingen tijdens mijn vorige zwangerschap ook had. Ik kan me de vermoeidheid ook niet herinneren van afgelopen keer, maar ben nu erg moe sinds een paar dagen. Ik heb nu ook telkens krampen in mijn buik, waarvan ik niet meer zeker weet of ik dat vorige keer ook had...
Alle reacties Link kopieren
Ik was de vorige keer ook heel moe en continu soort lichte kramp maar wat ik nu nieuw heb is een vieze smaak in mn mond al een week...
Alle reacties Link kopieren
Andijviestamppot, die vieze smaak heb ik ook. Daar heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook tot zeker 16 weken last van gehad. Tanden poetsen en kauwgom eten helpt maar even en dan is het weer terug. Vooral in combinatie met de misselijkheid vind ik het soms behoorlijk vervelend
Alle reacties Link kopieren
Die vieze smaak in mijn mond heb ik ook, dat had ik de vorige keer echt niet. Mijn buik rommelt af en toe wat en ik voel me een beetje opgeblazen, verder gelukkig niet misselijk, hopelijk blijft dat zo!
Gefeliciteerd Tozie, onzekermeisje en andijviestamppot!

Ja hoor hier ook herkenbaar Lucky. Ik heb mijn vorige 9 maanden boek al even door gebladerd. Voor nu heb ik er ook al eentje gekocht, maar ik ga pas na de eerste echo invullen.

Voel me nog steeds prima, heb wel het idee dat mijn buik al dik wordt. Vooral 's avonds. Zullen m'n darmen wel zijn, maar ben benieuwd hoelang ik het zo nog kan verbergen. Heb gelukkig over twee dagen drie weken vakantie, scheelt op het werk weer en dan kijk ik als ik begin met werken wel weer of het nog te verbergen valt. Tegen die tijd zal ik ook rond de tien weken zijn
Alle reacties Link kopieren
Foto :-D

https://www.mupload.nl/img/ej28g8c2r4i.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk Andijviestamppot! Gefeliciteerd!! ♥️
Alle reacties Link kopieren
Die loopt al mooi op andijvie.
Gefeliciteerd 🥳
Alle reacties Link kopieren
Mooi oplopende testen Andijvie, fijn!

Grenade, fijn dat je je nog prima voelt! Bij mij begint de misselijkheid nu wel toe te nemen. Eerder had ik vooral vlagen, nu toch echt wel langere periodes. Ik moet niet spugen (ben bij mijn dochter eigenlijk de hele zwangerschap misselijk geweest zonder te spugen), maar voel me niet lekker. Er begint me ook echt weer eten tegen te staan, gewoon brood voornamelijk. Normaal ben ik gek op brood met kaas, nu moet ik er echt niet aan denken. Heb wel veel zin in pasta. Vorige zwangerschap ben ik het grootste deel van mijn gewicht in het eerste trimester aangekomen, omdat ik alleen maar zin had in vette hap, nu lijkt het weer dezelfde kant op te gaan 🙈 probeer mezelf in te houden maar ook nog iets eten wat me tegenstaat als ik al misselijk ben is geen succes
Ziet er goed uit andijviestamppot!

He balen ideetje. Ik merk wel dat ik echt trek krijg wanneer het bijna etenstijd is, ik moet wel zorgen dat ik op tijd wat eet. Maar echt misselijk niet. Vorige zwangerschap ook totaal niet gehad dus ik hoop ook dat het zo blijft. Hier gaan er nu al meer crackers met kaas doorheen haha. Die kan ik juist de hele dag wel eten
Kan mij voorstellen dat je nu het liefst iets eet waar je zin in hebt. Ben je na de vorige zwangerschap de kilo's makkelijk kwijtgeraakt?
Dag dames!

Hoe is het met iedereen? Ik hoop goed 😊
Vandaag 6 weken... En wat heb k een kwaaltjes zeg! K heb echt behoorlijk last van mn darmen, als k iets eet kan k vaak erna meteen naar de wc rennen. 😂 niet heel fijn! Haha
Vanmorgen ook behoorlijk misselijk. Maar als k dan een crackertje eet dan gaat het weer goed.

Duurt lang he het wachten tot de eerste echo? 🤭 lekker ongeduldig.

Komende dagen wordt het heel warm he? Gaan jullie nog naar het strand of naar t zwembad? Of zijn jullie aan t werk?
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten sinds zondag in Frankrijk. Zaterdag weer terug. Toch nog een laat minute geboekt. Alleen onze dochter slaapt hier heel slecht. En dat is wel echt pittig als je van de zwangerschap alleen al minder goed slaapt. Ik moet meerdere keren naar de wc en als zij je dan ook nog wakker houd. Had vannacht echt even een mental breakdown. Maar verder niets te klagen.

6 weken alweer! Hier net in de 6e week. Hopelijk blijft het bij deze klachten en wordt het niet erger. Bloemmetje
Alle reacties Link kopieren
Hier 5+4 weken. Ik heb (nog steeds) nergens last van.
Dus ik vraag me af of alles wel goed gaat daarbinnen Haha.
Ik heb ook sinds 29 juli geen test meer gedaan.

Maar tenminste had ik wel enorm oplopende testen binnen een paar dagen en ik heb geen druppel bloedverlies gehad dus wat er ook gaande is, het zit er nog in.

Mijn 1e echo is over een week en dat vind ik wel fijn. Dan weet ik meer.
Alle reacties Link kopieren
Granade, ik was uiteindelijk 16 kilo aangekomen, waarvan 13 in de eerste 22 weken 🙈 die ben ik nu weer allemaal kwijt. Ik sport ook 2/3 keer per week, dat deed ik voordat ik zwanger werd ook en dat is echt mijn ontspanning.
Hoe is dat met jullie? Zijn jullie de zwangerschapskilo’s van de eerste weer kwijt?

Bloemmetje, hopelijk worden je kwaaltjes niet erger. Ik heb ook behoorlijk last van mijn darmen, dan weer wat obstipatie en dan weer diarree... ik vind het wachten tot de echo echt eindeloos duren voor mijn gevoel. Maar goed, nog minder dan 2 weken 😊 de rest van de week ben ik vrij en ben inderdaad van plan om naar het strand te gaan. Ik woon aan de kust dus ik kan lekker op de fiets.

DEM wat lekker nog een weekje ertussen uit. Hopelijk kan je er ondanks het slaapgebrek wel van genieten!

April, prijs jezelf gelukkig dat je geen klachten hebt. Hopelijk blijft het zo!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ook ik zou graag mee willen schrijven met jullie. Ik heb vorige week een positieve test in handen gekregen. Volgens mijn berekening ben ik nu 5 weken zwanger van ons 2e kindje.

Wij hebben al een zoontje.

Wat leuk om al jullie verhalen hier te lezen! Andijviestampot en Bloemmetje “ken” ik al vanuit het andere topic!
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhhhh Es gezellig!

Duurt toch ook oneindig tot zo'n eerste echo eigenlijk. Ik heb nog niet gebeld zie er een soort tegenop omdat ik de vorige week bij de echo zag dat het hartje niet klopte...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Es!

Ik vind het ook lang duren, 3 weken nog...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Es 😀

Ik vind het ook erg lang duren.
Nog 4 weken wachten.
Als het dan goed is wil ik het ook iedereen gaan vertellen.
Tot nu toe weet 1 vriendin het en haar vriend.
Ik hou echt niet van dat geheimzinnig doen en opletten dat ik niks verkeerd zeg. Dus ben blij als het 1 september is en alles hopelijk goed is.
DEM heerlijk zeg in Frankrijk! Genieten! Zitten jullie op de camping? Wij zijn ook 2 weken in Frankrijk geweest. Heerlijk!

April alleen maar fijn dat je nog geen zwangerschapskwaaltjes hebt toch? Houden zo! Ik begrijp wel dat je je dan afvraagt of alles goed gaat daarbinnen. Hopelijk is alles gewoon in orde!

Ideetje ja echt super rot die kwaaltjes met betrekking tot je darmen! Vandaag lijk ik een goede dag te hebben. En jij?

Es welkom op dit forum! Hoe voel je je?

Onzekermeisje wachten duurt lang he?! Je zou zo graag gewoon eens even willen spieken daarbinnen..... Maar we moeten nog even geduldig zijn!
anoniem_648d5416b9fc6 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 16:53
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh zeker dat ik blij ben dat ik geen kwaaltjes heb hoor. Hoop niet dat jullie me daarin verkeerd begrijpen. Mag van mij zo blijven.

Ik vroeg me alleen zoals iedereen hier af of alles vanbinnen goed is.
Ik hoop t wel. Ik zal t volgende week weten.
Tijd voor een POLL;
Wat is jullie voorgevoel met betrekking tot het geslacht van jullie kindje?


TEAM ROZE: 💖
- Bloemmetje2; Ik denk een meisje.....


TEAM BLAUW: 💙
-
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd Es!

Ik denk dat wij ook weer een meisje krijgen. Nergens op gebaseerd. Dus team Roze.

Ik durfde vanochtend nog niet te testen met clearblue. Ik test vrijdag wel. Dan weet ik vrijwel zeker dat er 3+ staat. Ben nu 5+3. Vannacht sliep onze dochter gelukkig iets beter.

Ja, we staan op een camping. In een stacaravan. We waren al aan ‘t fantaseren over volgend jaar. M’n zus trouwt dan begin juni in Frankrijk en misschien dat we daarna wel naar camping gaan. Maar wel een luxe cottage dan. Ik zit dan nog in m’n verlof en dan kunnen we dus een keer buiten het hoogseizoen op vakantie. Zal niet vaak voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven