Zwanger - Uitgerekend april 2021

20-07-2020 13:14 886 berichten
Dag dames!

Ik vroeg me af of er meer zwangere meiden zijn, uitgerekend april 2021, die het leuk vinden om mee te schrijven op dit topic.

Het lijkt me leuk om dingen te delen over de zwangerschap, echo's, verloskundigebezoekjes etc... 😍

Mocht je mee willen schrijven, laat een berichtje achter...

Liefs 😘😘😘

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekende datum Hartje BOY/GIRLGeplande echo's/bijzonderheden
Bloemmetje232 jaar3e29 maart 2021💗 GIRL✅ 20 weken echo
Ideetje8832 jaar2e29 maart 202112 november 20 weken echo
DEM8931 jaar2e1 april 2021💙 BOY✅ 20 weken echo
Es123430 jaar2e1 april 2021💙 BOY9 november 20 weken echo
Nagini30 jaar3e2 april 202120 weken echo
Allinclusive32 jaar2e2 april 2021💗 GIRL9 november 20 weken echo
Lucky202136 jaar2e5 april 2021💙 BOY13 november 20 weken echo
Tozie31 jaar3e6 april 2021💙 BOY10 november 20 weken echo
Lalameme25 jaar2e 11 april 2021💙 BOY16 november 20 weken echo
JayLee37 jaar5e19 april 2021💗 GIRL25 november 20 weken echo
Maison0630 jaar2e22 april 2021💗 GIRL26 november 20 weken echo
Maisnon336 jaar2e23 april 2021💙 BOY28 november 20 weken echo
Arielmermaid32 jaar2e 25 april 2021 20 weken echo

Grenade, Andijviestamppot, Favery & April 🥀 we hopen dat het jullie snel weer gegund is.

Alexa93 & Onzekermeisje25 als jullie weer mee willen schrijven laat het ons even weten, dan voeg ik jullie weer toe in de tabel.
anoniem_636bebce2e38c wijzigde dit bericht op 09-11-2020 19:04
79.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een POLL;
Wat is jullie voorgevoel met betrekking tot het geslacht van jullie kindje?


TEAM ROZE: 💖
- Bloemmetje2; Ik denk een meisje.....


TEAM BLAUW: 💙
-April-
-



Oooh dit vind ik leuk. Ik hoop echt op een meisje, mijn liefste wens. Maar mijn gevoel zegt dat het een jongetje is haha
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een POLL;
Wat is jullie voorgevoel met betrekking tot het geslacht van jullie kindje?
[/color][/color]

TEAM ROZE: 💖
- Bloemmetje2;
- DEM89



TEAM BLAUW: 💙
-April-
-
DEM heerlijk zo fantaseren over vakanties. Doe ik ook heel graag! En we houden er ook erg van om naar Frankrijk te gaan met de kleintjes sinds we kinderen hebben.
En dan inderdaad het liefst een stacaravan met airco, ons hondje gaat ook altijd mee 💖
Stuur je ons een fotootje van de test morgen???

Leuk die poll 🥰 ben heel benieuwd de voorgevoelens van iedereen.

April bij jou ben ik dan extra benieuwd! Misschien is het wel een meisje 😋
Alle reacties Link kopieren
Mijn voorgevoel zegt een jongen. Ik zou zelf een meisje wel erg leuk vinden, maar het is hoe dan ook leuk natuurlijk.
Ik ben niet zo goed met dit forum, Volgens mij neemt hij nu de kleuren niet over.


TEAM ROZE: 💖
- Bloemmetje2;
- DEM89


TEAM BLAUW: 💙
-April-
- Onzekermeisje
Oh grappig!
Ik denk hier ook weer een jongetje. Ook omdat ik mij weer hetzelfde voel, gewoon goed en tot nu toe geen klachten.
Praktisch gezien ook wel handig met alle spullen die we al hebben, maar mij lijkt een meisje ook erg leuk 😊

Beide is leuk en gezondheid en überhaupt een baby is al fijn, maar een meisje 😍
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een jongen. Heb altijd al het idee gehad dat mijn gezin een mannen huishouden zou worden. Maar een meisje lijkt me ook leuk!
Tijd voor een POLL;
Wat is jullie voorgevoel met betrekking tot het geslacht van jullie kindje?

TEAM ROZE: 💖
- Bloemmetje2;
- DEM89


TEAM BLAUW: 💙
- April
- Onzekermeisje
- Grenade
- Lucky2021

Klopt het zo dames? Team BLAUW duidelijk aan kop....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie welkomsberichtjes!

Bloemmetje, opzich voel ik me goed. Wel erg gevoelige borsten, en s avonds in bed best misselijk. Overdag met vlagen niet heel erg. Ik ken dit totaal niet van de eerste zwangerschap. Toen had ik nergens last van eigenlijk.

Kwa geslacht durf ik niet te zeggen. Een meisje zou ik heel leuk vinden, weet niet of ik het zo hard op mag/kan zeggen..

Leuke en gezellige berichtjes sturen jullie!😊

Hier zoals het lijkt 6 april uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje hetzelfde als Grenade. Maar dan dus met een meisje.

En ik had altijd hetzelfde gevoel als Lucky, maar het werd toch een meisje. Nu ben ik helemaal omgeslagen en zie ik mezelf wel als meisjesmama.
Alle reacties Link kopieren
Leuk die poll. Ik weet niet hoe jullie die zo overnemen in jullie bericht maar ik denk dat ik weer een meisje krijg. Voel me wel ongeveer hetzelfde als vorige keer bij mijn dochter. Heb wel gedroomd dat het nu een jongetje zou zijn maar denk toch een meisje.

Hier sloeg de misselijkheid gisteren serieus toe. Werd gisteren eind van de middag zo beroerd en dat ben ik de rest van de avond gebleven. Ik moest niet spugen, maar de hele tijd het gevoel alsof je elk moment kan overgeven is zo vervelend. Pff zou die eerste weken wel gewoon over willen slaan. Vond mijn vorige zwangerschap ook echt niet leuk. Het is dat het nodig is om een kindje te krijgen, maar anders mochten ze het van mij wel gewoon overslaan. Sorry klaagpost 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al blij als deze gewoon lukt... :-D zou willen dat ik me daar niet zo druk om maakte...

Mijn neefje wil graag een zusje dus hoop voor hem dat het dan een meisje wordt dan heeft hij een nichtje
Alle reacties Link kopieren
Topic mijlpaal: Komende week zijn de eerste echo’s! Ik vind het zo spannend
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Voor mij echt een ding, deze heb ik vorige zwangerschap die dus mis ging nooit gekregen.
Geweldig DEM!! Kan me helemaal voorstellen dat je super blij bent!
Dat had ik toen ook hoor.

Hoe gaat het met alle dames? Hier alles prima! Wel last van de beruchte kwaaltjes maar het is gewoon goed vol te houden.
Heb trouwens ook wel zin in van die dingen die k normaal gesproken nooit at... hebben jullie dat ook? Haha
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je helemaal hoor Dem, ik hoop ook zo dat het deze keer goed gaat. Ik heb ook nog 2 van die clearblue dingen liggen daar moet je 2 weken bij optellen toch?
Alle reacties Link kopieren
Andijviestamppot, klopt. Maar hij meet hcg, dus kan best afwijken aangezien dat enorm uit elkaar kan liggen en niet bij iedereen hetzelfde is. Verloskundigen zijn niet zo over deze testen te spreken omdat het je enorm onzeker kan maken als het afwijkt. Maar goed, bij m’n miskraam liep hij terug. Dat was dus geen onterechte onzekerheid.

Hier nog niet veel kwaaltjes. Soms een beetje last van m’n darmen en wat sneller buiten adem. Maar hier is het nog warmer dan in Nederland, dus is niet zo gek.
Fijn DEM! Kan mij voorstellen dat het toch wel weer een geruststelling is. Blijft ook gewoon nog spannend.

Hier voel ik mij nog prima. Donderdag de echo, kijk ernaar uit.

Hoe is het met de rest? De warmte een beetje vol te houden?

Qua zin in dingen vooral crackers met kaas. Vind ik altijd al lekker, maar nu nog meer zin in haha
Alle reacties Link kopieren
Hier: vandaag weer steekjes in mn buik. 6w+1, ik heb sinds 4 weken niet meer getest. Mijn echo is woensdag, fingers crossed.

Vandaag lig ik lekker de hele dag aan het zwembad. Ik heb geen puf voor hardlopen, dus nu trek ik de helft Vd middag baantjes. Voelt goed en lekker koel!

Ik heb trouwens veel meer honger dan normaal, hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn DEM, om dat op de test te zien..

Hier gaat het prima. Af en toe misselijk. Dat is wel echt naar, heb echt serieus medelijden met iedereen die dit de hele dag heeft. Ik het de VK nog niet gebeld. Dat ga ik maandag doen denk ik. Dinsdag zit ik op 6 weken.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het helaas minder goed. Zit sinds gisteren aan de emesafene. Ik was de hele dag misselijk en beroerd. Ik moet niet spugen, maar kon nauwelijks functioneren. Met de emefasene gaat het iets beter, maar het loopt nog niet over en de warmte helpt zeker niet mee. Ik moet al mijn eten ook echt met hangen en wurgen naar binnen werken.
Met mijn dochter had ik dit precies hetzelfde en toen ging het met 10 weken weer wat beter, dus aftellen maar. Ik heb de 17e mijn eerste echo, daar leef ik wel echt naartoe en hopelijk krijgen we dan goed nieuws!
Grenade voor jou donderdag de echo! Zo fijn! Je bent de eerste geloof ik he? Hier zaterdag de echo, kijk er ook enorm naar uit. Ben heel benieuwd 🥰

Hier gaat het goed met de warmte... we liggen hele dagen aan het zwembad met de kleintjes en familie en vrienden. Zo is het wel goed vol te houden. Soms wel lastig om zo een groot (en klein) geheim verborgen te houden.

April jij woensdag al de eerste echo! Da's al gauw he. Hoezo kreeg jij ook alweer zo vroeg een echo? Was daar een speciale reden voor?

Es vervelend he dat misselijk zijn. Hier ook met vlagen zo een paar keer per dag. Gelukkig trekt dat gauw weer weg. Niet heel fijn nee..

Ideetje neee wat rot zeg! Dat het zo erg is dat je er zelfs medicatie voor moet slikken.... Helpt het wel?
Alle reacties Link kopieren
Ahh ideetje, wat naar! Ik heb met m’n eerste zwangerschap ook aan de Emesafene gezeten. Later kreeg ik er ook Primperan bij. Als er iets is wat je wel weg krijgt, al is het hartstikke ongezond, lekker doen. De baby pakt toch wel wat hij nodig heeft en komt niets tekort.

Hier komende week voorbereidingen voor m’n dochters eerste verjaardag. Goede afleiding. Ik kan echt niet wachten tot de 18e.

Spannend, al die echo’s die eraan komen. ♥️
Alle reacties Link kopieren
Dem wat fijn zo’n test, geeft toch weer vertrouwen! En die eerste verjaardag vond ik echt een mijlpaal, ook het feit dat je het eerste pittige jaar erop hebt zitten en dat je kindje dan officieel baby af is.

Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat je moet eten waar je zin in hebt. Tijdens mijn vorige zwangerschap het eerste trimester overleefd op vette zooi. Een kaasbroodje kreeg ik wel weg en een boterham met kaas werd ik al misselijk van als ik er naar keek. Nu heb Ik eigenlijk nergens zin in en soms vallen juist de dingen waar ik zin in heb ook verkeerd. Maar goed, vorige keer ging het met de emesafene niet over maar werd het wel beter te handelen. Nu hopelijk ook weer en anders is het fijn dat de huisarts zo meedenkt.

Fijn dat het bij jullie allemaal beter gaat en jullie lekker van het weer genieten. Hopelijk vanaf komende woensdag allemaal positieve verhalen over mooie kloppende hartjes 💕
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, ik hoop dat we allemaal prachtige gezonde babys krijgen in april!

Ik zou graag met jullie meeschrijven, blijverrast was is na 3 maanden zwanger van ons 2e wondertje nadat we voor dochter bijna in de medische molen bellande, we hopen ontzettend dat het allemaal goed gaat, helaas wel weer aardig bloedverlies zoals ik bij dochter de eerste 12 weken ook had. Mijn dochter is 21 maanden oud. De app verteld mij dat ik 4w3d zwanger ven en 14 april ons kindje kan verwachten.

Dit lijkt mij een gezellig groepje!

Groetjes, Lala
Alle reacties Link kopieren
Bloemmetje2 schreef:
08-08-2020 19:00

April jij woensdag al de eerste echo! Da's al gauw he. Hoezo kreeg jij ook alweer zo vroeg een echo? Was daar een speciale reden voor?
Geen speciale redenen, ik heb niets aan risicofactoren ofzo. Ik heb er ook niet om gevraagd. De verloskundige kwam er zelf mee en zei dat ze dit bij iedereen doen in hun praktijk. En ze zei erbij dat het alleen was om te checken dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en verder wordt er nog nergens naar gekeken.

Dus ik zie het gewoon als een verlengde zwangerschapstest Haha. En dat vind ik ook wel fijn. Ten 1e wil ik zeker weten dat het geen bbz is en ten 2e wil ik ook weten of ik nou zwanger ben Haha (ik heb zelf geen testen meer gedaan). Want ik voel bar weinig, op dit moment weer zelfs niets.

Als ik mn laptop bij de hand heb zal ik op alle anderen reageren! Want ik zag alweer wat nieuwe dames voorbij komen, superleuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven