zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Gefeliciteerd vlammetje! Wat ontzettend gaaf! Hoop dat je je goed blijft voelen.

Lalameme ook ik hoop iedere ronde heel erg met je mee. Ik gun het je zó!

Ik ben sinds 2 weken weer aan het werk. Even wennen maar vind het ook wel weer lekker dat mijn wereld weer wat groter is geworden. Hij draait niet alleen meer om flesjes en luiers ;-) En ik geniet dubbel zo veel van de tijd met de kinderen. Ik werk nu 3 dagen in de week. Vind het een fijne balans tussen werk en thuis.
Dochter is ondertussen al weer 4.5 maand en het gaat zo snel! Het is een heerlijk vrolijk meisje. We genieten!
Alle reacties Link kopieren
@kaartje, ergens wel jammer omdat het nu nog zo abstract is. Voel me niet heel erg zwanger. Aan de andere kant is het wel zo dat wanneer je bij 11 weken een echo krijgt en je een mooi bewegend kindje ziet, je er bijna vanuit kunt gaan dat het wel goed zit. Dan zit je al bijna bij de 12 weken grens. Als je bij 7 weken een kloppend hartje ziet is het ook nog maar afwachten of het nog steeds goed zit bij de 10 a 11 weken. Ik lees wel overal dames die veel eerder een echo krijgen, dat is hier helemaal niet gebruikelijk. Ik moet dus wel flink wat geduld opbrengen maar goed zolang ik geen bloed verlies ga ik er maar vanuit dat het goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Allereerst, Vlammetje van harte! Weer snel gelukt dus! Hopelijk blijft de misselijkheid uit en heb je met 11 weken een mooie echofoto in je handen :)

Lala, fijn dat je huisarts begripvol was en je gelijk wilde doorsturen. Is vast heftig om zo voor het eerst je verhaal en daarmee ook je verdriet te delen met een ‘buitenstaander’.

Hier gaat alles z’n gangetje. We hebben onze draai nu wel gevonden. Dochter huilde best wel veel maar ze is steeds meer en vaker vrolijk. Eergisteren zijn we langzaam aan begonnen met de borstvoeding af te bouwen. We geven nu 1 fles per dag en m’n man vindt het helemaal geweldig dat hij nu ook eens een flesje kan geven. Ze pakte hem gelijk met flesvoeding dus dat ging makkelijker dan verwacht!

Vriendin van me is eergisteren bevallen, een jongetje van dik 7 pond :heart:
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Oja en kaartje ik begin officieel de 26e weer maar die heb ik nog vrij dus ik start de maandag daarop :) en ook ik vind het veel te snel en het voelt ook niet alsof ik er al aan toe ben, maar het zij zo.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
@dooktster die tijd in je verlof gaat zo hard! Ik snap dat je nog niet helemaal toe bent aan werken. Kindje nog geen 3 maanden oud en je moet alweer.
Wat fijn dat goed gaat met flesje. Hier geven we vanaf 4 weken regelmatig een flesje afgekolfde melk.

@vlammetje je gevoel zit vaak wel goed. Voor je het weet is het tijd voor de echo.

@rii 4,5 maanden alweer wat vliegt de tijd zeg. Fijn dat werken weer bevalt.
Vlammetje gefeliciteerd! Fijn, weer zo snel zwanger.

Lala, fijn zo'n huisarts. Heeft je vriend nog veranderingen in zijn gedachten gehad?

Wortel, succes nog even met werk. Hoe vind je de combi zwanger en kind?

Kaartje, ik hoef pas half maart weer aan het werk gelukkig. Wij gaan zondag voor het eerst een paar uur zonder baby op stap. Geloof dat wij nog niet helemaal klaar zijn voor hele dagen opvang.

Ik wilde eerst volgende week beginnen met heel langzaam afbouwen en dan vanaf maart 50/50 bv/kv te geven maar denk er nu toch sterk over om tot 6mnd minimaal fulltime bv te geven.
Alle reacties Link kopieren
@dagje bij mijn opa en oma was super! Morgen zal ik langere update geven.

@kashri nog even kort. Ik heb ook altijd geroepen ik ga werk en borstvoeding niet combineren. Maar ik ben er nu over eens dat ik het toch wil proberen. Dochter is nog zo jong dan. Nog geen 3 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd om weer aan de slag te zijn ri! Fijn dat het toch ook wel lekker is. Heerlijk dat jullie zo genieten van en met elkaar, lief dat je nog steeds zo met mij mee hoopt.

Wat fijn kaartje dat het eindelijk zover was om langs te gaan! Wat moet dat een prachtig moment geweest zijn. Bijzonder! Ik ben blij voor je!

Kashri wat fijn dat na alle opstart problemen de bv zo goed gaat nu, als het te realiseren is dan lijkt mij het inderdaad ook heel fijn om zo lang mogelijk door te gaan. Lekker dat je verlof nog tot maart duurd nog even de tijd om lekker van je mannetje te genieten! spannend om morgen voor het eerst zonder hem weg te gaan, succes en probeer ervan te genieten!

Wat je zegt is inderdaad precies hoe het was.. het begrip wat heel fijn maar bevestigde nog meer dat de situatie klote is. Het maakte het allemaal echter denk ik. Wat fijn dat jullie je draai gevonden hebben, nog een weekje lekker genieten voor je weer aan de bak gaat. Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin, leuk 2 kleintjes zo dicht op elkaar!

Vriend staat er nog niet anders in, maar snapt wel dat het voor mij geen doen is om in een cyclus van 28 dagen 2 weken ongesteld te zijn, het doet gewoon allemaal heel veel pijn en ik ben dood op. Verder kijk ik gewoon heel erg uit naar onze vakanties, daar haal ik nu veel energie uit. Ik heb gelukkig veel afleiding dus meestal kan ik er heel goed mee omgaan, nu is het alleen even heftig maar dat komt allemaal wel weer goed. Ik hoop gewoon dat ik op een dag ook ons eigen kindje in mijn armen mag sluiten :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had beloofd om nog een berichtje te schrijven. Duurde alleen iets langer dan gepland.
Het was vorige week echt een super mooie dag met mooie herinneringen en foto's.

@lala staat er nu een afspraak bij de gynaecoloog gepland? Zodat je er in iedergeval achter komt waarom je zo'n heftige menstruatie hebt.
Fijn dat je energie put uit de vakantie. Voorpret is ook heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat fijn kaartje, ben echt zo blij voor jou/jullie dat dit toch nog geeft mogen gebeuren!

Hoe gaat t met iedereen?

Helaas nog geen nieuws, heb gebeld maar het verloopt erg moeizaam, Maandag bel ik de HA weer en krijg dan hopelijk mijn doorverwijzing. Ik laat het jullie weten als het is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Even een korte update, afspraak bij de gynaecoloog staat op 27 februari om half 10. Ronde 15 is in zicht hier, hopen dat t snel doorzet.
Alle reacties Link kopieren
@lala wat goed dat er een afspraak staat! Al lijkt mij het ook moeilijk. Het liefst wil je natuurlijk dat alles natuurlijk gaat... Hopelijk krijg je antwoord op je vragen. :hug:

@hier gaat alles goed. Dochter is alweer ruim 9 weken. Gisteren de eerste inentingen gehad. Ze was 's avonds wel huilerig maar lijkt nu geen last meer te hebben.
Lala wat goed. Lijkt me spannend. Heel veel succes :heart:

Hier alweer 14 wk. Nachten zijn drama momenteel. 3-4x voeden per nacht. Maar hij zal ooit vast beter gaan slapen :@@:
Alle reacties Link kopieren
@kashri hier zijn de nachten ook weer een drama. Ook 3x voeden en niet slapen. Vermoeiend hè?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heftig dames, Maar inderdaad het komt uiteindelijk vast allemaal goed. Hoop dat jullie snel weer een fijne nacht kunnen slapen!

Hier kom ik terug over wat ik zei over ronde 15. Na toen een paar druppels bloedverlies is het compleet gestopt en ben ik nu een dag over tijd. Is nog wat vroeg omdat mijn lf zo kort is maar vind het erg spannend. Vanavond of morgen testen..
Alle reacties Link kopieren
Spannend lala! Ik hoop het echt zo enorm voor je! Duim duim duim..
We duimen weer lalaa!

Kaartje oh gelukkig slaapt hij hier tussen de voedingen door wel gewoon! Bij jou niet?

Verder is het een heerlijk blij kind trouwens!
Alle reacties Link kopieren
@lala ik duim voor je!! Zo spannend.

@kashri gelukkig heeft dochter hier afgelopen nacht ook weer geslapen. Maar daarvoor was ze een paar nachten aan het spoken. Hopelijk zet dit door.
Alle reacties Link kopieren
En lala hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Jammer maar helaas. Op naar de gyn dan maar.. best een domper.

Fijn dat je dochter een goede nacht had, en jij dus ook! Misschien is de trend nu gezet! :)
Alle reacties Link kopieren
@lala :hug: :hug: :hug: natuurlijk mag je teleurgesteld zijn! Als het kon kwam ik je een echte knuffel brengen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt kaartje, heel lief. Doet mij goed :hug:
Alle reacties Link kopieren
Balen Lala!! Ook een knuffel van mij!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn lief! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven