Zwanger worden 12+ maanden..
zaterdag 20 april 2024 om 11:45
Goedemorgen dames,
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?
Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?
Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject
NAAM: | LEEFTIJD: | NOD: | KIND: | GESTART: | BIJZONDERHEDEN: |
---|---|---|---|---|---|
Broodkruimel | 40 | 4e | Juni 2023 | ||
Zonnegloed | 29 | | 1e | April 2023 | 1e ivf poging raak |
Perenboompje | 36 | 1e | Juni 2021 | 2e IVF poging | |
Olifantje | 1e | Januari 2023. | IVF/ICSI traject | ||
Pinchos | 31 | 1e | Juli 2021. | IVF traject | |
Koffiehagedis | 36 | | 1e | September 2023 | |
Fidei | 30 | | 1e | okt 2023 | OI met letrozol |
Fleurig | 32 | 1e | augustus 2023 | ||
Kikix | 31 | | 1e | 2022 | |
Noompje | 30 | | 1e | eind 2023 | Met behulp van letrozol |
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:02
72.57% gewijzigd
donderdag 4 september 2025 om 11:53
Perenboompje jeetje het zit jullie niet mee. Ik duim ook voor jou dat het gouden embryo er tussen gaat zitten.
Zal de poliep dan eerst verwijderd moeten worden als deze er blijkt te zitten?
En ik hoop ook zo dat het naar omstandigheden goed gaat met Noompje en de baby. Ik stuur in gedachten een heleboel liefs jullie kant op!
Zal de poliep dan eerst verwijderd moeten worden als deze er blijkt te zitten?
En ik hoop ook zo dat het naar omstandigheden goed gaat met Noompje en de baby. Ik stuur in gedachten een heleboel liefs jullie kant op!
donderdag 4 september 2025 om 12:34
Fijn dat het meegevallen is Broodkruimel en je je weer fit genoeg voelt om te werken. Ik ben vandaag nog thuis, voel me flink gammel nog van de sedatie, lichte verhoging en regelmatig buikkrampen ook. Even aankijken hoe het gaat maar, als het zo blijft bel ik het ziekenhuis toch voor advies
Als de poliep minder dan een cm groot is laten ze die zitten en kan het geen kwaad voor innesteling Zonnegloed, maar bij groter moet ie weg. Dat kan gelukkig vrij simpel en poliklinisch, dus hopelijk zit daar dan geen lange wachttijd weer op. In ieder geval is het voor de zoveelste keer iets wat anders is dan anders bij mij, wordt ondertussen gewoonte
Als de poliep minder dan een cm groot is laten ze die zitten en kan het geen kwaad voor innesteling Zonnegloed, maar bij groter moet ie weg. Dat kan gelukkig vrij simpel en poliklinisch, dus hopelijk zit daar dan geen lange wachttijd weer op. In ieder geval is het voor de zoveelste keer iets wat anders is dan anders bij mij, wordt ondertussen gewoonte

donderdag 4 september 2025 om 14:07
O jeetje Perenboompje, dat is vervelend! Vind je het spannend van de mogelijke poliep, of zie je het meer als iets dat in de weg zit voor een hopelijk zwangerschap?
Ik ben zo hard voor iedereen aan het duimen, op mooie resultaten. En ook voor mijzelf, lol.
Vanuit het ziekenhuis werd gezegd dat ik vanwege Ovitrelle de 10e pas mag testen ivm mogelijkheid op vals positief, maar wat jullie zeggen, Broodkruimel en Zonnegloed, zet mij wel aan het denken. Ik ga even googelen haha. Ben bang voor vals positief, maar als de testen zouden oplopen zou dat dus een goed teken zijn?
Hier gebeurt echt nog steeds niks met een startende menstruatie. Heb die spuit 12 dagen geleden gezet.
Ik ben zo hard voor iedereen aan het duimen, op mooie resultaten. En ook voor mijzelf, lol.
Vanuit het ziekenhuis werd gezegd dat ik vanwege Ovitrelle de 10e pas mag testen ivm mogelijkheid op vals positief, maar wat jullie zeggen, Broodkruimel en Zonnegloed, zet mij wel aan het denken. Ik ga even googelen haha. Ben bang voor vals positief, maar als de testen zouden oplopen zou dat dus een goed teken zijn?
Hier gebeurt echt nog steeds niks met een startende menstruatie. Heb die spuit 12 dagen geleden gezet.
donderdag 4 september 2025 om 14:29
Ik heb gisteravond getest om de afloop te checken, er was duidelijk een streepje maar zeker geen dikke lijn. Ik heb maandagavond de ovitrelle gezet.. mij lijkt niet dat ie nu eerst nog dikker wordt en dan weer afloopt? Dan zou hij na 12 dagen toch zeker wel uit het systeem moeten zijn?
Als jij nu positief test en hij loopt de komende dagen op weet je dat het van een zwangerschap komt.. maar ik begrijp je terughoudendheid haha..
Als jij nu positief test en hij loopt de komende dagen op weet je dat het van een zwangerschap komt.. maar ik begrijp je terughoudendheid haha..
donderdag 4 september 2025 om 14:38
donderdag 4 september 2025 om 22:36
Spannend Groeneloper, ik duim! Die testdatum van het ziekenhuis is vaak zo laat omdat ze dan zekerder zijn van niet vals positief/biochemisch. Maar je kan altijd testen voor af/oploop natuurlijk
Die poliep is niet echt iets wat ik eng vind, maar heb ook al adenomyose en meerdere miskramen gehad, dus wil niet nog iets wat innesteling of gezonde zwangerschap in de weg staat. Dan maar langer wachten en goed uitzoeken wat er aan de hand is
Die poliep is niet echt iets wat ik eng vind, maar heb ook al adenomyose en meerdere miskramen gehad, dus wil niet nog iets wat innesteling of gezonde zwangerschap in de weg staat. Dan maar langer wachten en goed uitzoeken wat er aan de hand is
vrijdag 5 september 2025 om 18:07
Nou,wat broodkruimel zegt. Wat een hoop hobbels zo op de weg naar een gezonde zwangerschap voor jullie Perenboompje.
Broodkruimel, wat fijn!! Vast wel even een spannende dag zo, dat afwachten, of viel het mee?
Hier vanmorgen getest, en helemaal niks. Begint steeds meer op de start van een menstruatie te lijken.. Ben bang dat die wel gaat doorzetten, dus het goede gevoel van deze week verdwijnt langzaam.
Broodkruimel, wat fijn!! Vast wel even een spannende dag zo, dat afwachten, of viel het mee?
Hier vanmorgen getest, en helemaal niks. Begint steeds meer op de start van een menstruatie te lijken.. Ben bang dat die wel gaat doorzetten, dus het goede gevoel van deze week verdwijnt langzaam.
vrijdag 5 september 2025 om 20:41
Oh shit groeneloper!! Wat een domper… ik ben er even stil van.
Ja op zich ging het wel want het was echt druk op het werk maar toen het richting 12u ging begon ik hem wel te knijpen.. ze zouden “in de ochtend” bellen, maar ja wanneer is dat dan he? Ik dacht elke keer echt van ooooh als ze maar niet nu nog gaan bellen… dus klokslag 12u heb ik gejuicht en diep adem gehaald hahaha.. stiekem toch nog wel bang dat mn telefoon elk moment zou gaan maar nope…! Ben heel benieuwd morgen
Ja op zich ging het wel want het was echt druk op het werk maar toen het richting 12u ging begon ik hem wel te knijpen.. ze zouden “in de ochtend” bellen, maar ja wanneer is dat dan he? Ik dacht elke keer echt van ooooh als ze maar niet nu nog gaan bellen… dus klokslag 12u heb ik gejuicht en diep adem gehaald hahaha.. stiekem toch nog wel bang dat mn telefoon elk moment zou gaan maar nope…! Ben heel benieuwd morgen
zaterdag 6 september 2025 om 11:51
zaterdag 6 september 2025 om 12:19

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in