Zwanger worden 12+ maanden..

20-04-2024 11:45 598 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen dames,

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?

Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject 🤗

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND: GESTART:BIJZONDERHEDEN:
Broodkruimel40 4eJuni 2023
Zonnegloed29 🤰🏻 1eApril 20231e ivf poging raak
Perenboompje 36 1eJuni 20212e IVF poging
Olifantje1eJanuari 2023.IVF/ICSI traject
Pinchos311eJuli 2021.IVF traject
Koffiehagedis36 🤰🏻 1eSeptember 2023
Fidei30 🤰🏻 1eokt 2023 OI met letrozol
Fleurig321eaugustus 2023
Kikix31 🤰🏻 1e2022
Noompje30 🤰🏻 1eeind 2023Met behulp van letrozol
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:02
72.57% gewijzigd
Perenboompje jeetje het zit jullie niet mee. Ik duim ook voor jou dat het gouden embryo er tussen gaat zitten.
Zal de poliep dan eerst verwijderd moeten worden als deze er blijkt te zitten?

En ik hoop ook zo dat het naar omstandigheden goed gaat met Noompje en de baby. Ik stuur in gedachten een heleboel liefs jullie kant op!
Fijn dat het meegevallen is Broodkruimel en je je weer fit genoeg voelt om te werken. Ik ben vandaag nog thuis, voel me flink gammel nog van de sedatie, lichte verhoging en regelmatig buikkrampen ook. Even aankijken hoe het gaat maar, als het zo blijft bel ik het ziekenhuis toch voor advies

Als de poliep minder dan een cm groot is laten ze die zitten en kan het geen kwaad voor innesteling Zonnegloed, maar bij groter moet ie weg. Dat kan gelukkig vrij simpel en poliklinisch, dus hopelijk zit daar dan geen lange wachttijd weer op. In ieder geval is het voor de zoveelste keer iets wat anders is dan anders bij mij, wordt ondertussen gewoonte :rolling:
O jeetje Perenboompje, dat is vervelend! Vind je het spannend van de mogelijke poliep, of zie je het meer als iets dat in de weg zit voor een hopelijk zwangerschap?

Ik ben zo hard voor iedereen aan het duimen, op mooie resultaten. En ook voor mijzelf, lol.

Vanuit het ziekenhuis werd gezegd dat ik vanwege Ovitrelle de 10e pas mag testen ivm mogelijkheid op vals positief, maar wat jullie zeggen, Broodkruimel en Zonnegloed, zet mij wel aan het denken. Ik ga even googelen haha. Ben bang voor vals positief, maar als de testen zouden oplopen zou dat dus een goed teken zijn?
Hier gebeurt echt nog steeds niks met een startende menstruatie. Heb die spuit 12 dagen geleden gezet.
Ik heb gisteravond getest om de afloop te checken, er was duidelijk een streepje maar zeker geen dikke lijn. Ik heb maandagavond de ovitrelle gezet.. mij lijkt niet dat ie nu eerst nog dikker wordt en dan weer afloopt? Dan zou hij na 12 dagen toch zeker wel uit het systeem moeten zijn?

Als jij nu positief test en hij loopt de komende dagen op weet je dat het van een zwangerschap komt.. maar ik begrijp je terughoudendheid haha..
Groeneloper, weet je zeker dat ze niet bedoelden ‘na 10 dagen’ ipv ‘op de 10e’?
Ovitrelle is doorgaans na 10, maar uiterlijk met 14 dagen uit je systeem. Dus als je nu op dag 12 zit en nog 6 dagen zou moeten wachten, dat lijkt me echt lang.
De andere 2 rondes gaven ze volgens mij ook een testdatum 16 dagen na inseminatie.
Maar ik begin nu te twijfelen haha.
Ik ga even kijken of ik het kan achterhalen wat ze vorige 2 keer zeiden.
Ok, even uitgezocht, maar vorige ronde mocht ik testen ook pas testen op dag 16 als mijn menstruatie niet kwam
Dan zou ik de 8e wel durven testen Groeneloper. Dan heb je ruim 14 dagen gehad, vanaf inseminatiedag. En de ovitrelle is weer 1-2 dagen daarvoor gezet en dat is normaal gesproken ook je betrouwbare testdag :).
Bedankt voor het delen van jullie inzicht!
Ik wil niet weten hoeveel testen ik al versleten heb 🙈 ik zou gewoon testen en dan hopen dat een eventueel streepje op gaat lopen… hou je ons op de hoogte?!
Hahah ja same. Gelukkig zijn die van de action goedkoop.
Ik heb net een heel klein beetje oud bloed. Heb ik in mei ook gehad en daarna positief getest, dus wil nog niks zeggen. 🤞🤞🤞🤞
Spannend Groeneloper, ik duim! Die testdatum van het ziekenhuis is vaak zo laat omdat ze dan zekerder zijn van niet vals positief/biochemisch. Maar je kan altijd testen voor af/oploop natuurlijk

Die poliep is niet echt iets wat ik eng vind, maar heb ook al adenomyose en meerdere miskramen gehad, dus wil niet nog iets wat innesteling of gezonde zwangerschap in de weg staat. Dan maar langer wachten en goed uitzoeken wat er aan de hand is
Godsamme perenboompje, wat een weg hebben jullie al af moeten leggen.

Groeneloper al een test er tegenaan gegooid?

We zijn niet gebeld dus het lijkt erop dat ik morgen een terugplaatsing krijg 😻
Nou,wat broodkruimel zegt. Wat een hoop hobbels zo op de weg naar een gezonde zwangerschap voor jullie Perenboompje.

Broodkruimel, wat fijn!! Vast wel even een spannende dag zo, dat afwachten, of viel het mee?

Hier vanmorgen getest, en helemaal niks. Begint steeds meer op de start van een menstruatie te lijken.. Ben bang dat die wel gaat doorzetten, dus het goede gevoel van deze week verdwijnt langzaam.
Oh shit groeneloper!! Wat een domper… ik ben er even stil van.

Ja op zich ging het wel want het was echt druk op het werk maar toen het richting 12u ging begon ik hem wel te knijpen.. ze zouden “in de ochtend” bellen, maar ja wanneer is dat dan he? Ik dacht elke keer echt van ooooh als ze maar niet nu nog gaan bellen… dus klokslag 12u heb ik gejuicht en diep adem gehaald hahaha.. stiekem toch nog wel bang dat mn telefoon elk moment zou gaan maar nope…! Ben heel benieuwd morgen 👏
Wat balen Groeneloper. Het kan wel dat ie nog positief wordt, maar snap dat je het nu wat somber inziet

Wat fijn dat de terugplaatsing doorgaat Broodkruimel, heel veel succes straks!
Kan ik begrijpen Broodkruimel, zou er waarschijnlijk op dezelfde manier instaan haha.

Succes vandaag met de terugplaatsing 🩷

Hier weer een negatieve test, maar nog geen ongesteldheid die doorzet.. we blijven dus nog in spanning.
Oh wat super Broodkruimel, veel succes met de terugplaatsing en dan gaan we weer duimen!

Groeneloper wat zuur :( maar het kan inderdaad nog positief worden. Ik hoop heel hard met je mee.
Ik hoop zó met je mee Groeneloper... Ben je voorbij het punt dat je normaliter je menstruatie verwacht? (Voor zover daar een ritme in zit) En veel succes vandaag Broodkruimel! Hoe laat mag je?
Ok, ik moet corrigeren.
Daarnet zag ik toch een mini streepje. Heb opnieuw een test gedaan en ook daar is een mini streepje te zien..
Aargh, ik word gek haha.

De vorige twee rondes startte mijn menstruatie op dag 8 of 9 na de inseminatie. We zitten nu op dag 12.
Oh wat spannend groeneloper!! Ik hoop zo voor je dat het goed zit!!

Hier is het embryo aan boord!!! En de andere is ook goed gedeeld dus wsl kan die gewoon ingevroren worden ♥️
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 06-09-2025 12:35
0.83% gewijzigd
Wat fijn Broodkruimel!!
En nu hopelijk lekker innestelen 🩷
Oh wat spannend Groeneloper!! 2 keer een streepje! Hou ons op de hoogte :cheer2:

Broodkruimel goed nieuws! Succes met de wachtweken en fijn dat het andere embryo de vriezer in kan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven