Zwanger worden 2e/3e/.. kind vanaf zomer 2017

26-05-2017 20:03 907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Er zijn al een aantal volle topics dus vandaar dat ik wil kijken of er meer animo is!

Ik ben Maloe, 33 jaar en moeder van 2 kinderen van 3 en 1 jaar. Deze zomer (waarschijnlijk augustus) denken we voor ons derde kind te gaan. Mijn wens voor een derde is meer mijn ding dan die van mijn man, maar hij staat er wel voor open:)

Wie wil ook voor haar tweede of derde kind gaan?
[td][/td] [td][/td] [td]kinderen 5 en 1[/td] [/tr]
Naam Leeftijd Kind nr Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Maloe84 33 3 maart 2018 :heart: 22 januari zoon 4 dochter 2, miskraam aug '17 + febr ‘18
Nora 37 2 oktober 2017 solomoeder, dochter 2
Koekie27 33 2 :cheer2: 2 augustus 2018 dochter 1
Greys86 30 / 39 2 augustus 2017 :cheer2: 21 mei 2018
WWW7 29 2 mei 2017 zoon 1,5
XBarbabella 29 3 maart 2017 :cheer2: 18 april 2018 zoons 2 en 1, PCOS
Lavendel27 27/29 2 juni 2017 :cheer2: kind 16 maanden
I-Twinkle 33/36 2 juni 2017 zoon 1,5
Zwitsalaap 27 2 juni 2017 dochter 3
Joly1113 33/34 3 maart 2017 :cheer2: 6 april 2018 kindjes van 4 en 6
Tamagotchi 25 2 november 2016 :cheer2: 30 april 2018 zoon 15 maanden
Bij verandering in de tabel graag dikgedrukt aangeven. Als je een week of 4 niets geschreven hebt haal ik je uit de tabel. Mocht je er weer in willen geef even een seintje.
anoniem_167812 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 20:55
73.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Anny!
Www echt spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik had heeeeel iets bruin verlies vanmorgen maar lijkt nog niet door te zetten. Echt wel spannend zo, voel alleen echt niks dus denk gewoon een lange cyclus. Durf ook nog niet te testen . Stom hè ... ga ik donderdag wel doen dan is het dag 36. Krijg nu wel elke keer t gevoel dat ik ook te graag wil en er te veel mee bezig ben, mocht het deze ronde niet raak zijn ga ik dat echt proberen te verminderen de volgende keer
Alle reacties Link kopieren
En @koekie . Jammer !! Heb je zon onregelmatige cyclus nog met de bv? Ik had Mn eigen weer terug na een maand of 7-8.
Alle reacties Link kopieren
Ben pas 1 keer ongesteld geworden (iets meer dan een maand geleden), dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Schijnt heel erg te verschillen per persoon wanneer het weer regelmatig wordt.
Alle reacties Link kopieren
Afwachten dus!
Ik ben ongesteld geworden helaas op dag 35... op naar ronde 4.
Alle reacties Link kopieren
O balen! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt.
Wat jammer WWW7!


Ik zit nog steeds te wachten op pijnlijke borsten, misselijk en kokhalzen bij vieze geurtjes. Deze symptomen had ik bij mijn eerste allemaal al binnen een halve week na de positieve test. Tot nu toe heb ik alleen nog krampjes in mijn vagina/ onderbuik. Maakt me wel wat onzeker of het wel goed zit. Maar iedere zwangerschap is anders zeggen ze altijd. Om eerlijk te zijn kijk ik wel een beetje tegen de zwangerschap op. Met mijn zoontje heb ik heel veel klachten gehad en voelde ik mij iedere dag gewoon ellendig. Ik hoop gewoon zo dat dit een betere zwangerschap wordt..
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend www, gelukkig nu wel duidelijkheid.
anny gefeliciteerd!
tamagotchi hopelijk nu dan een betere zwangerschap. Idd elke zwangerschap is anders...

Hier wilde ik dit weekend gaan testen. Ik kon echter niet wachten en tot onze grote verbazing zijn we gewoon weer zwanger! :hyper:
Eerst een kruidvat test, met een heel licht streepje, dus daarna toch ook nog een digitale test gedaan en die zei 1-2 weken zwanger! We zijn heel blij, maar ook een beetje overdonderd, dat het zo snel is gegaan! :-D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Greys!
Alle reacties Link kopieren
Van harte greys! Mooi vlot!
Ik heb besloten even afstand te nemen van het forum... ben er te veel mee bezig vind ik zelf. Meld me vanzelf wel weer ;) succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoiii allemaal!

Ik lees af en toe al een tijdje mee.
Ben 29 jaar, moeder van 2 kindjes van 2,5 & 1 jaar.
Eind juli gestopt met borstvoeding. Ik was al een paar weken elke keer aan het vloeien ( echte ongesteldheid kon je het niet noemen.) ook gestopt met de mini pil. Nog even een tijdje condooms gebruikt. En vanaf augustus zijn we gestart met het proberen om een derde kindje te wensen.
20-28 ongesteld geworden.
Als mijn cyclus een btje 28-29 dagen zou zijn ( aan de hand van mijn vorige zwangerschappen) dan zou ik rond de 17e september moeten testen of ongesteld worden.

Nu is het zo dat ik gister na toilet bezoek ineens bij afvegen wat rood bloed had.
Tampons zijn niet nodig en inlegkruisje eigenlijk ook niet.
Daarna was het weer weg, vanmiddag ook weer bij afvegen.
Wat zou dit kunnen zijn? Toch mijn ongesteldheid die onderweg is? ( vroeger dan anders dus?) of iets van een innesteling ?wie heeft er ervaring mee?

Ovulatie testen doe ik niet.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Welkom ineke1202.
Ik heb geen ervaring met een innestelingsbloeding, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Je zult het rond de 17e weten, als je kunt testen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ineke1202,

Welkom, en Spannend hoor, nog een paar dagen duimen :)

Anny, gefeliciteerd nog! Hoe voel je je?

En Greys, ook jij gefeliciteerd!

Ik heb zelf in oktober mijn eerste afspraak bij het ziekenhuis weer, soort intakegesprek. Volgens mijn cyclus-app zou ik een week later mn eisprong hebben, ik hoop dat ik dan meteen kan beginnen: IEKS! spannend...
Alle reacties Link kopieren
Evda, las ik nou in een ander topic dat jij ook al zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
Jaa heel spannend. Heb 3 dagen even 1x op een moment op de dag tijdens toilet wat rood bloed verlies gehad. Maar daarna is het ook gelijk klaar. Gister en vandaag niks meer.
Apart 🤔
Nu afwachten....
@nora hopelijk mag je gelijk beginnen! Zou fijn zijn :)
Alle reacties Link kopieren
Www, balen dat je toch ongesteld bent geworden! Snap dat je afstand wilt nemen van dit forum.. had ik ook gedaan als ik deze ronde niet zwanger was geworden. Was er dagelijks ook veel mee bezig. Hopelijk duurt het zwanger worden niet al te lang meer!

grey86, gefeliciteerd. In de eerste ronde, dat is snel zeg!
Bedankt voor de felicitaties lieve meiden! Nora recaptcha, ik voel me goed. Weinig symptomen, af en toe wat licht in m'n hoofd en ben eerder moe, trekkerig gevoel bij m'n lies. Door dat laatste, had ik een dag voordat ik testte, ook het vermoeden idat ik zwanger was. Ben nu precies 5 weken. Gelukkig geen bloedverlies gehad zoals bij m'n laatste zwangerschap, wat een miskraam werd.
Nora, ben je al lang bezig met zwanger worden?
Ineke, ik moest vorige week woensdag ongesteld worden en had bruin bloedverlies op de zondag ervoor en ben wel zwanger. Ik had niet veel bloedverlies maar wel meer als 'iets' bij afvegen, zeg maar.. de dag erop niks meer. Dit heb ik vaker gehad bij een zwangerschap. Dus wie weet ben jij ook zwanger.
Koekie, nee snap dat je niet aan ovulatietesten doet, duur grapje wordt het dan. Eerst maar gewoon zonder proberen ;)
Alle reacties Link kopieren
@Anny: Nee, ik ga dus in oktober pas beginnen. Ben solomoeder en ga dus voor een tweede, maar daar heb ik de hulp van een kliniek bij nodig ;-)
Hoi, Ik dacht laat ik eens bijlezen. (sorry een tijdje niet gereageerd, schrijf ook nog in andere topic, waardoor dit beetje verwaterd is). Lees ik opeens mijn naam in het bericht van Nora :) .
Ben inderdaad zwanger, in de 7e ronde was het raak.
Ben nu 7.2 week ongeveer en dat terwijl ik al 4.3 weken geleden positief testte... snap het nog steeds niet.
Maar een duidelijk kloppend hartje gezien gisteren.. B-)
Alle reacties Link kopieren
@zwitsalaap: sterkte met de kuur... hopelijk gauw weer goed resultaat!

@www: heel begrijpelijk hoor! Sterkte...

@anny en greys en Evda: van harte gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws!

@nora: je kunt al bijna beginnen! Spannend!

@ineke: welkom en wat spannend voor je! Hopelijk is het idd een innesteling!

@tamagotchi: misschien vallen de kwaaltjes mee deze zwangerschap! Ik heb ook minder kwaaltjes als de vorige keren!

@koekie: hopelijk gauw duidelijkheid voor jou over je cyclus! Knap dat je al zo lang borstvoeding geeft!

Hier ondertussen 11 weken zwanger! Al 3 echo's gehad en het gaat supergoed! Ik krijg echt al een buikje! 6 april is mn uitrekendatum. 25 oktober gaan we voor een geslachtsbepalings-echo :)
Alle reacties Link kopieren
joly al 3 echo's! Fijn om zo veel naar die kleine te kijken. Is er een reden voor zo veel echo's?
Al weer 11 weken, gaat hard.

Ik heb vandaag moeders voor moeders langs gehad. Vanaf volgende week (dan ben ik 6 weken) start ik. Ook daar weer een mooie positieve test, toch fijn weer die bevestiging.

evda ook nog van harte gefeliciteerd!

nora oktober is al snel!
Alle reacties Link kopieren
Even een update;
Gister bij het naar toilet gaan even wat bloed. Dus dacht ongesteld, prima dan weet ik iig hoe mijn cyclus is.
Maarrrrrr daarna niks meer 🤔
Vandaag ook niks.
Wel hele tijd het gevoel alsof ik ongesteld moet worden of iig een zeurderig gevoel in mijn buik/baarmoeder.
Morgen dag 30 dus dan maar een test doen 🤔
Tot op heden nog geen ongesteldheid te bekennen.
Maar zo vreem dat in dan af en toe wat bloed verlies .......
Wordt vervolgd
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik doe weer mee ;-)
Naar verwachting zal eisprong het weekend zijn &nod 9 okt maar goed eerst maar weer eens kijken hoe mn lichaam reageert, krijg deze ronde wel 3 soorten hormoon in de hoop dat ik ditmaal een langere luteale fase heb! Spannend weer.

Voor jou nog spannend Ineke!
anoniem_244593 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 10:59
Reden: nod wijzigen
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Al getest Ineke?
Succes zwitsalaap
Hier mezelf weer voor de gek gehouden. Had 2 weken geleden wat kramp gehad (dacht misschien eisprong) en nu het gevoel ongesteld te worden (maar niet gebeurd). Toen opeens kotsmisselijk! Getest... negatief. En misselijkheid is weer over. Volgende week nog maar eens testen als ik nog niet ongesteld ben. Begin er nu toch wel aan te denken de borstvoeding wat af te gaan bouwen om dan hopelijk de cyclus een beetje op orde te krijgen. Maar weet aan de andere kant ook niet of ik daar al helemaal aan toe ben. Lastig!
Ik heb vanmiddag de eerste echo en ben zo zenuwachtig!
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangeren gefeliciteerd!!!!

Even een tijdje afwezig geweest. Nu 4 weken geleden dat ik een curretage heb gehad. Nog 2,5 week gebloed afgelopen weekend nog een heel dun positief streepje dus hcg ook zo goed als uit het lichaam. Achteraf heeft het toch best een klap gegeven. Nu een plekje kunnen geven en we gaan vol goede moed weer verder. Mijn cyclus zal deze ronde nog langer zijn als mijn dochter 1 word mag ik van mezelf op zijn vroegst testen. Ondertussen ook een nieuwe baan gevonden waar ik half okt kan beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven