Zwanger worden 2e/3e/.. kind vanaf zomer 2017

26-05-2017 20:03 907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Er zijn al een aantal volle topics dus vandaar dat ik wil kijken of er meer animo is!

Ik ben Maloe, 33 jaar en moeder van 2 kinderen van 3 en 1 jaar. Deze zomer (waarschijnlijk augustus) denken we voor ons derde kind te gaan. Mijn wens voor een derde is meer mijn ding dan die van mijn man, maar hij staat er wel voor open:)

Wie wil ook voor haar tweede of derde kind gaan?
[td][/td] [td][/td] [td]kinderen 5 en 1[/td] [/tr]
Naam Leeftijd Kind nr Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Maloe84 33 3 maart 2018 :heart: 22 januari zoon 4 dochter 2, miskraam aug '17 + febr ‘18
Nora 37 2 oktober 2017 solomoeder, dochter 2
Koekie27 33 2 :cheer2: 2 augustus 2018 dochter 1
Greys86 30 / 39 2 augustus 2017 :cheer2: 21 mei 2018
WWW7 29 2 mei 2017 zoon 1,5
XBarbabella 29 3 maart 2017 :cheer2: 18 april 2018 zoons 2 en 1, PCOS
Lavendel27 27/29 2 juni 2017 :cheer2: kind 16 maanden
I-Twinkle 33/36 2 juni 2017 zoon 1,5
Zwitsalaap 27 2 juni 2017 dochter 3
Joly1113 33/34 3 maart 2017 :cheer2: 6 april 2018 kindjes van 4 en 6
Tamagotchi 25 2 november 2016 :cheer2: 30 april 2018 zoon 15 maanden
Bij verandering in de tabel graag dikgedrukt aangeven. Als je een week of 4 niets geschreven hebt haal ik je uit de tabel. Mocht je er weer in willen geef even een seintje.
anoniem_167812 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 20:55
73.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik duim zeker voor je tamagotchi! Ik ken het gevoel, wij wonen ook in een appartement. Op zich genoeg ruimte, maar die trappen... We hopen ook over niet al te lange tijd te kunnen verhuizen naar een "echt" huis.
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Hopelijk wordt het huis wat!

Hier denk ik later Mn eisprong gehad dan de app verwacht had .... ik dacht maandag aan de hand van de app...
maar had donderdag de hele dag en avond een stekende pijn in Mn onderbuik links... dus toen dacht ik laten we die avond voor de zekerheid seks hebben en ja hoor! Onze zoon van 2,5 wordt wakker en wil niet slapen alleen tussen ons in! Shit!
Dus gisteravond alsnog seks gehad dus Ik hoop dat het nog op tijd is....
Vrijdag-maandag en vrijdag dus met mogelijke ovulatie op donderdag avond/ nacht.

Bij mij dochter had ik ook later de ovulatie dan verwacht en ook die dag we voor en zelfde dag en dag er na geen seks gehad en toch zwanger.
Nu afwachten en gewoon blijven genieten van elkaar.

Ik verwacht Mn nod nu ook later zal wel rond 18 oktober zijn ipv 15-16.
Alle reacties Link kopieren
Koekie27 Bedankt voor de tips ga inderdaad maar eens kijken naar iets als zwemmen. Sterkte met de misselijkheid, daar wordt je echt niet blij van. Heb jij al een echo gepland staan?
De NIPT uitslag verwacht ik ergens deze week, woensdag is het 2 weken geleden.

Ineke1202 jij inmiddels op het wachtbankje? Je ei nog goed kunnen benutten? Oeps lees nu pas de volgende pagina. Lastig he als je niet weet wanneer je eisprong is. Hopen dat het nu net als bij je dochter loopt, dat zou mooi zijn.

Joly1113 Yes wat fijn een goede NIPT uitslag! Op naar de 20 weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

Tamagotchi Wauw wat spannend! Ik duim heel hard mee, klinkt echt heel mooi voor jullie. En natuurlijk ook voor een mooie echo.

Zwitsalaap spannende dagen ook voor jou. Eerder bij jou kwam de menstruatie ook niet door de utrogestan heen? Wanneer mag je de bloedtest doen? Ga je niet thuis testen van te voren? Of mag dat in jou ziekenhuis ook niet.
Alle reacties Link kopieren
XBarbabella schreef:
07-10-2017 12:44

Zwitsalaap spannende dagen ook voor jou. Eerder bij jou kwam de menstruatie ook niet door de utrogestan heen? Wanneer mag je de bloedtest doen? Ga je niet thuis testen van te voren? Of mag dat in jou ziekenhuis ook niet.
Nee eerder had ik geen utrogestan en werd ik 5 dagen na eisprong ongesteld, dus vandaar utrogestan en ben er niet doorheen ongesteld geworden.. of de utrogestan heeft goed geholpen of ik ben zwanger? Echt geen idee zo lastig. Maar dinsdag weet ik het, durf niet thuis te testen. Bang voor teleurstelling.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, al een tijdje niet meer gereageerd, sorry! Op 4 sept had ik een hele duidelijke positieve test in handen, super blij. 2 weken terug al een vroege echo gehad (ivm miskraam april) waarop een kloppend hartje te zien was. Zou rond 13 mei uitgerekend zijn. Dinsdag weer een echo en het hartje is weer gestopt. Bah, wat een teleurstelling weer! Voelde me dit keer echt zwanger en ook geen bloed verloren zoals vorige keer. Dacht echt dat het goed zat maar helaas :( Morgen afspraak gyn over wat te doen. Neig naar tabletten om miskraam op gang te brengen. Dan kan ik het weekend misschien al starten. Wat een ellende weer!
Alle reacties Link kopieren
Ooohhhh Anny :hug: wat verdrietig! Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Anny!! Veel sterkte, bah
Wat verdrietig Anny! Dat verwacht je dan helemaal niet. Ik leef erg met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jammer Anny, sterkte!

Ik kom binnen nu en een week op het wachtbankje zitten, dus dan kan ik samen met een aantal van jullie twee weken nagel bijten....
Alle reacties Link kopieren
Oh Anny nee toch.... wat verdrietig... heel veel sterkte voor jou xxx

@nora: succes!!!

@zwitsalaap: weet je nu al wat? Of aanstaande dinsdag pas? Duim voor je!

@barb: heb je ondertussen de Nipt uitslag? Nu alweer 15 weken hier, gaat supersnel! Wij hebben de 25ste een extra geslachtsbepalings-echo! We laten een gendertaart maken want de 28ste vier ik mn verjaardag!

@ineke: succes op het wachtbankje! Denk dat je zeker een goede kans hebt hoor!

@tamagotchi: al wat gehoord over het huis? Spannend voor jullie!

@malou: Hoe gaat het met jou meis? Alweer een kans gehad?

Hier alles top! Denk van de week de eerste beweginkjes te hebben gevoeld! Zo bijzonder weer! Nog 2 weekjes en dan weten we wat het wordt! Mn gevoel zegt een meisje, ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte anny! :(

Volgens mijn app zou ik morgen mijn NOD maar aangezien ik ipv maandag, de donderdag pas mijn eisprong had( denk ik) wacht ik nog even rustig af.
Op z'n vroegst donderdag testen ( als ik zo lang vol kan houden)

Wie nog meer op het wachtbankje voor aankomende week?

Zoonlief elke ochtend 05.15 wakker en dochter ziek, 2 kiezen komen door, Pff slecht in slapen.

Joly: Bijzonder he die beweginkjes! Geniet er maar lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij het plassen btje bloedverlies 🤔
Maar daarna niks meer.....
we wachten rustig af, maar verwacht dat mijn menstruatie er aankomt.
Vandaag dag 29 van cyclus.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk Anny, heel veel sterkte!

Voor jou wordt het dan ook wel heel erg spannend Ineke, wanneer ga je testen?

Zwitsalaap, vandaag kreeg je de uitslag toch? Zit te duimen voor je voor goed nieuws!

En goede uitslagen en echo’s voor Tamagotchi en Joly, fijn!

Hier even wat minder actief geweest ivm met een verhuizing en verbouwing. Gisterochtend een test gedaan en ik zag echt een hele vage tuurstreep. Vanmorgen maar een digitale test gedaan en zwanger 😄 had niet verwacht dat het al raak zou zijn. Ben er beduusd van 😄 nu hopen dat alles goed blijft gaan 🙏
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd I-Twinkle! Mooi nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd i-twinkle!

Joly, wij hebben even pauze genomen. Denk dat we volgende maand of de maand erop weer beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd I-Twinkle!

Maloe, hopelijk voelen jullie je snel weer klaar voor een nieuwe ronde :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd i twinkel!

Hier vanmorgen een test gedaan.......

Zwanger!!

Echt niet verwacht.
Nu idd hopen dat het goed blijft gaan.

Spannend allemaal weer zeg, gewoon zwanger van ons 3e wondertje.

Ik hoop dat de rest ook allemaal snel een positieve test in handen heeft!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ineke!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ineke, ik duim met je mee! Dan gaan we gelijk op 😉
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Ineke!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ineke en I-twinkel.

Anny sterkte. Ik heb ook de keuze gehad maar ik heb voor curretage gekozen vertrouwde de pillen niet en wilde het kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas ook wat minder nieuws. Veel bloedverlies dus ga uit van een miskraam :-(
Alle reacties Link kopieren
Ineke en twinkle: wat super goed nieuws!! Heel fijn! Gefeliciteerd beide!

Koekie van jou minder goed nieuws, wat rot! Bah!

Bij mij helaas weer niet gelukt, het jaar is voorbij, ik ga het nog 1 maandje proberen en dan hou ik ermee op. Zoals ik er nu in sta althans, afwachten hoe ik me voel na de uitslag natuurlijk maar vind t allemaal maar moeilijk elke keer die teleurstelling. Eerst focussen op deze nieuwe ronde.

Succes allemaal weer met de eerste weken tot de echo of op t wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ineke! Fijn voor jullie :)

Koekie ik hoop op vals alarm .... Heb je een echo binnenkort?

Zwitsalaap, ik snap je overwegingen, maar helemaal stoppen met proberen lijkt me ook moeilijk. Zou je dan weer aan de pil gaan oid?

Hier zit ik voor het eerst ook op de wachtbank, duimen voor goed nieuws over twee weken, voor ons allemaal :)
Alle reacties Link kopieren
Aah nee koekie ik duim dat het niet zo is. Sterkte.

Hier net op vakantie geweest even lekker een weekje weg. Ik zou eigenlijk dan mijn vruchtbare periode hebben maar helaas vandaag pas een smiley weer terug naar een lange cyclus. Ik haat lange cyclussen en baal er ook van. Na de zwangerschap van mijn dochter had ik eindelijk normale cyclussen maar die curretage heeft alles weer in de war gebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven