Zwanger worden 2e/3e/.. kind vanaf zomer 2017

26-05-2017 20:03 907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Er zijn al een aantal volle topics dus vandaar dat ik wil kijken of er meer animo is!

Ik ben Maloe, 33 jaar en moeder van 2 kinderen van 3 en 1 jaar. Deze zomer (waarschijnlijk augustus) denken we voor ons derde kind te gaan. Mijn wens voor een derde is meer mijn ding dan die van mijn man, maar hij staat er wel voor open:)

Wie wil ook voor haar tweede of derde kind gaan?
[td][/td] [td][/td] [td]kinderen 5 en 1[/td] [/tr]
Naam Leeftijd Kind nr Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Maloe84 33 3 maart 2018 :heart: 22 januari zoon 4 dochter 2, miskraam aug '17 + febr ‘18
Nora 37 2 oktober 2017 solomoeder, dochter 2
Koekie27 33 2 :cheer2: 2 augustus 2018 dochter 1
Greys86 30 / 39 2 augustus 2017 :cheer2: 21 mei 2018
WWW7 29 2 mei 2017 zoon 1,5
XBarbabella 29 3 maart 2017 :cheer2: 18 april 2018 zoons 2 en 1, PCOS
Lavendel27 27/29 2 juni 2017 :cheer2: kind 16 maanden
I-Twinkle 33/36 2 juni 2017 zoon 1,5
Zwitsalaap 27 2 juni 2017 dochter 3
Joly1113 33/34 3 maart 2017 :cheer2: 6 april 2018 kindjes van 4 en 6
Tamagotchi 25 2 november 2016 :cheer2: 30 april 2018 zoon 15 maanden
Bij verandering in de tabel graag dikgedrukt aangeven. Als je een week of 4 niets geschreven hebt haal ik je uit de tabel. Mocht je er weer in willen geef even een seintje.
anoniem_167812 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 20:55
73.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankje koekie
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Maloe, nog geen zekerheid. En weer wachten, maar dan hopelijk goed nieuws! Als de VK positief is, kun jezelf daar misschien aan vasthouden tot woensdag.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot maloe die onzekerheid, maar fijn dat de vk wel positief was.
En gadsie van jou ook geen leuk bericht nora, knap dat je er positief in staat, op naar de volgende ronde!

Bij mij is t wederom niet gelukt, na een jaar proberen is de moed in mn schoenen gezakt. Ik wil me eigenlijk terug trekken van dit forum.
Ik moet me er nu bij neer leggen omdat ik geen ivf wil aangaan, ik laat de natuur nu maar zn gang gaan, wie weet gebeurt er ooit een wonder.

Vond het fijn om hier mee te kletsen bedankt allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend die onzekerheid Malou. Wel fijn dat de verloskundige positief was.

En wat ontzettend balen switsalaap. Ik hoop zeker op een wonder voor jou dan!
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Zwitsalaap en wat een onmogelijke ‘keuze’... ga heel hard duimen voor een natuurlijk wonder voor jullie.

En vandaag voor jou weer een spannende echo Maloe. Ben je de dagen een beetje doorgekomen?

Hier weer op het wachtbankje... nod is volgende week en dan zijn we op vakantie. Maakt het wachten wel makkelijker 😊
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, vanochtend weer echo gehad. Ik had niet veel vertrouwen want sinds gisteren bij elke keer plassen flink helderrood bv. Maar tegen onze verwachting in toch een mooi kloppend hartje! :heart: Heel bijzonder. Ze dacht dat ik minder ver was dan we dachten.

@itwinkle: lekker een vakantie in het vooruitzicht!
Alle reacties Link kopieren
@malou: wat superfijn meid! Gefeliciteerd! Wanneer krijg je weer een echo?

@zwitsalaap: heel veel sterkte voor jou... ik hoop zeker op dat wonder voor jullie! Hopelijk heb je toch fijn kunnen praten hier. We zullen je missen...

@itwinkle: succes op het wachtbankje! Geniet lekker van je vakantie! Zou toch leuk zijn om daar een positieve test te hebben!

Hoe gaat het met de anderen?
Hier alles oké. Ik merk dat ik vermoeid begin te raken... maandenlang verbouwd en ik ben het zat! Het is nu wel zo goed als af gelukkig! Ik ben deze week druk in de babykamer geweest en het wordt heel mooi! Leuk weer om te doen. Een mooie boom van behangboom enzo.nl op de muur geplakt en staat superleuk! Morgen 31 weken! Heb zaterdag een zwangerschapsshoot, dinsdag weer een uitgebreide medische echo en vrijdag daarna weer naar de vk en dan krijg ik mn rhesus injectie... Gelukkig nog maar 2 weekjes werken! Toe aan rust! Wel wat druk als je er al 2 hebt lopen Malou maar bij mij scheelt het dat ze allebei al naar school gaan! Overdag lekker tijd
Alle reacties Link kopieren
@joly fijn dat de verbouwing bijna klaar is, is dan best pittig nog haha

Over 4 weken weer termijnecho en volgende controle. Ik heb nog steeds bloedverlies, hoop maar dat het snel stopt.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo goed was Malou! Op naar een mooie termijnecho!

Elukkig bijna klaar en verlof dan joly! Ga genieten van je rust dan!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn van de goede echo Maloe! 😄

Wij vertrekken morgen, veel zin in 😄

Veel plezier bij de zwangerschapsshoot Joly! Bijna de laatste zware loodjes alweer!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Mijn nod vandaag een mini streepje maar bij mijn dochter was deze ook niet super duidelijk. Maar nu ben ik bang dat het weer mis gaat
Alle reacties Link kopieren
@angel: wauw, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!

Hier was het bloedverlies toch niet zo onschuldig. Na het kloppend hartje woensdag werd het bv alleen maar meer in plaats van minder. Gisteren had ik ook stolsels en voelde me niet lekker. Bij de vk geweest en die zag gelijk dat ik midden in een miskraam zit. Het vruchtzakje zit er nog maar het zat al helemaal onderin. Echt een tegenvaller, helemaal na het kloppend hartje woensdag :'-( Nu verdrietig op de bank
Alle reacties Link kopieren
@malou: nee toch meis wat verdrietig... heel veel sterkte... ben je het ondertussen al verloren?

@angel: voor jou een felicitatie! Een streep is een streep hoor! Hopelijk wordt ie gauw donkerder, is fijn voor je gevoel!

@greys: Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ben het nog niet kwijt helaas, vk heeft net nog een echo gemaakt. Morgen even naar de gynaecoloog om te kijken wat nu omdat ik anders wel lang en veel blijf vloeien.
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij gyn geweest. Er zat nog wel wat maar het meeste gelukkig al weg. Nog een aantal tabletjes misoprostol gekregen en over 2 weken terug voor controle.
Alle reacties Link kopieren
Oh Maloe, wat verdrietig, sterkte met de rest van de miskraam op gang brengen. Hoe voel je je? Kan me de klap voorstellen zo na het positieve nieuws van het hartje ...

Angel een voorzichtige felicitatie voor jou, hoe gaat het?

Ik ben sinds vandaag weer op het bankje geklommen, heb nog getwijfeld of ik een ronde over zou slaan ivm de vroege miskraam, maar ik had zo'n knaller van een ovulatietest, dat ik het als een teken zag ;)
Alle reacties Link kopieren
Ach Malou wat verdrietig!! Zeker na een kloppend hartje te hebben gezien. Veel sterkte met het verlies.

Angel voor jou toch al wel voorzichtig gefeliciteerd! Inmiddels al weer opnieuw getest? Streep al donkerder?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren opnieuw getest was donkerder maar ben vandaag gaan bloeden. Helaas een miskraam. Heb ook veel buikkrampen
Alle reacties Link kopieren
Ach angel wat verdrietig! Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ook verdrietig angel! Veel sterkte :-[

Hier gaat het redelijk, deze week rustig aan gedaan. Vanochtend weer een halve dag gewerkt. Gelukkig is het bloedverlies niet meer zo veel waardoor ik me lichamelijk weer iets beter voel.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Maloe en Angel. Heel veel sterkte allebei!
Alle reacties Link kopieren
@malou: fijn dat het ietsje beter gaat. Is het bloedverlies ondertussen helemaal gestopt? Ik hoop het voor je. Sterkte...

@angel: wat erg meid dat het is misgegaan. Ook heel veel sterkte voor jou!

Hier dinsdag weer een uitgebreide echo gehad en alles zag er goed uit gelukkig. Ondanks mn dieet loopt het buikje wel alweer ver voor op groei dus ik zal alvast rekening houden met inleiden. Ook mn anti D injectie gehad donderdag! 32 weken ondertussen. Alleen morgen nog werken en dan fijn uitrusten...

Hoe gaat het met de anderen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan al verlof joly? Fijn dat alles in orde is.

Bloedverlies is zo goed als verstopt, vandaag nog een klein beetje donkerbruin. Gelukkig, ik voel me weer redelijk goed. We gaan gelijk weer door ook, weet alleen niet goed nu wanneer mijn eisprong is maar ach we zien wel. Volgende week nog een controle echo
Alle reacties Link kopieren
Hier weer terug van vakantie en wat een verdrietige berichten 😕

Wat vreselijk Maloe als je net een kloppend hartje hebt mogen zien.

En ook weer een klap voor jou Angel, was dat nu de 2de of al 3de MK? Verschrikkelijk K.. elke keer zo...

Hier op vakantie helaas gewoon ongesteld geworden. Nu weer bijna in de vruchtbare dagen van ronde 9 alweer...
Alle reacties Link kopieren
Twinkle. Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter 1 miskraam gehad. Daarna meteen zwanger van haar. En nu weer 2 miskramen gehad.

Malou jou bericht even gemist door mijn eigen miskraam. Balen dat het toch slecht nieuws was had het je zo gegund. Fijn dat het bloeden bijna gestopt is.

Joly voor jou schiet het al op zeg.

Gisteren controle echo gehad baarmoeder is mooi schoon bloeden sinds zondag ook alweer gestopt. Heb echt weinig gebloed.

Volgende week gesprek met de gyn om de miskramen te bespreken. Zou eigenlijk pas half maart afspraak hebben maar even gebeld of het eerder kon en dat kon gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven