Zwanger worden 6+ rondes

12-08-2019 12:55 866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Dit is het eerste topic dat ik open. Voorheen heb ik meegeschreven in een topic waarin iedereen net begon met het 'zwanger worden-traject'. Het clubje wordt - begrijpelijk - steeds kleiner doordat velen nu mee kunnen schrijven in de 'ik ben zwanger' topics.

Zijn er dames die mee willen schrijven? Elkaars vragen beantwoorden, frustraties afreageren, hoop-gevoelens delen, en elkaar een hart onder de riem steken. Ik weet dat ik nog steeds 'gewoon' zwanger kan worden, maar na 9 rondes begint de onzekerheid wel steeds groter te worden.

Mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje. Ik ben 32 jaar. Ruim een jaar geleden gestopt met de pil en december/januari gestart met proberen

Ben benieuwd naar jullie verhalen.
littlemissbooks wijzigde dit bericht op 25-09-2020 10:43
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koffie Sensi dipstick 10 miu/ml. Over het algemeen geven die ook geen lichte /schaduwstreepjes bij negatief resultaat.. Ga jij morgen nog testen?
Alle reacties Link kopieren
Loozey, ook een gevoelige test dus. Hopelijk vanavond nog steeds een mooi streepje. Ik ben voor je aan het duimen! Laat je het vanavond nog weten?!

Ik gebruikte voorheen altijd de cassettes van sensi.. ook positief over.. heb nu van bol.com merk testline ook 10 miu/ml.. (20 voor 20 euro , vind ik duur zat aangezien ik elke maand in het midden van de maand ook standaard nog test sinds bbz)

En nee.. ik ga morgen niet meer testen, ik zag net op het toilet dat het helaas niet meer nodig is.. :"-(
Op naar ronde 11 en een afspraak met de huisarts...
Alle reacties Link kopieren
Ohhh loozey wat ontzettend spannend!!!! Ik ga echt zo keihard voor je duimen. Op hoeveel dagen na ovulatie zit je nu?
Alle reacties Link kopieren
Oooo Loozey! Ik had ook als eerste een ministreep met die testen. Vanavond hopelijk opnieuw!
Alle reacties Link kopieren
koffie ah balen zeg!!

Zit op 10 dpo, Von. Ik weet het niet. Net nog een testje gedaan, maar deze was 25 miu/ml. Lijk wel een soort van schaduw te zien, maar kan ook m'n fantasie zijn :frusty:

Heb soms 't gevoel dat m'n tuurskills zo ver doorontwikkeld raken dat ik streepjes zie die er niet zijn :hyper:

X van geduldloozey
Alle reacties Link kopieren
xs
loozey wijzigde dit bericht op 07-06-2020 21:43
97.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loozey Ik hoop dat je test nog gaat oplopen, ik zie op beide foto's nog geen streepje. Maar misschien ligt het aan mijn telefoon hoor. Ik tuur soms ook echt bij de sensitest omdat ik het idee heb dat er op de plek waar een streepje moet komen iets te zien is. Maar fingers crossed dat test op gaat lopen!!! Ik ga morgen voor het eerst testen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Loozey, ik zie ook niet echt een streepje maar wel waar het streepje hoort te komen... (Ik weet ook niet of je dat zo duidelijk hoort te zien of dat dat komt doordat er echt een streepje staat, maar dat het gewoon minder duidelijk is op foto). Ik hoop in ieder geval dat het op gaat lopen! :heart:

Vonskie, spannend! Nog maar heel ff geduld ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ah oké, lief iig dat jullie hebben gekeken, thanks!
Zit natuurlijk nog maar op CD 24, dus het loopt hopelijk nog op...

Succes morgen Vonskie! Duim voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Loozey, ik zit net op m’n Ipad en heb je foto's nog ff bekeken en ik snap nu beter wat je bedoelt! Ik zie nu ook wel iets! Zooo spannend! En het is idd sowieso nog vroeg om te testen dus wie weet vanavond of morgen een nog duidelijkere streep! Fingers crossed..
Alle reacties Link kopieren
Thanks Koffie, superlief dat je nog hebt gekeken!
loozey wijzigde dit bericht op 07-06-2020 21:43
75.98% gewijzigd
Loozey, ach meid wat spannend. Eerlijk gezegd zie ik de streepjes niet, maar ik heb vaker dat ik het niet zie op mijn telefoon terwijl anderen het wel zien. Mijn duimen draaien voor je! Fijn dat de uitslag van je man goed was.

Vonksie, heb jij al getest? Ik duim ook voor jou!

Koffieleutje, hè wat balen dat je van de wachtbank bent gekieperd. Nu op naar de huisarts dus, heel veel succes.

BAM, wat een moeilijk besluit, ook al is het nu voor één ronde. Knuffel voor jou.

LMB, potverdorie wat een naar bericht. Heel naar voor jullie. Laat het rustig bezinken en hopelijk hebben jullie lieve mensen in het ziekenhuis om jullie te helpen. Wie weet zien we je hier nog terug. Neem je tijd :hug:

Burg, balen dat je ongesteld bent geworden maar wat klink je weer heerlijk positief. Echt heel fijn dat de medicatie goed aanslaat en dat je je zoveel beter voelt. Hoe was je Valentijnsdate? HSG zou ik na mijn menstruatie kunnen plannen, en ja, ik zie er best wel tegenop. Je leest zulke horrorverhalen op internet. Mijn schoonzus vond het overigens helemaal niet pijnlijk. Maar... (zie hieronder)

Ego: ik voel aan alle kanten aan mijn lijf dat ik ongesteld moet worden, deed dus vanmorgen een test om het zeker te weten. Zit nu op 10 dpo. Zie ik een licht streepje.. Jeetje, ik sta gewoon te trillen. Maar goed, mijn lijf voelt echt alsof de menstruatie elk moment kan doorbreken, dus ik houd een slag om de arm. Heb zelf man niets verteld! Morgen maar opnieuw testen. Zal proberen om een foto te plaatsen.
Rechtstreeks plaatsen lukt me niet, hier het linkje:
https://www.mupload.nl/img/ihvtsnknhq.jpg

Zien jullie iets of maak ik mezelf gek??
Alle reacties Link kopieren
Wow Daneli, dat is een duidelijke streep! Duidelijk te zien hoor en dat voor 10dpo! Van harte gefeliciteerd! :heart: Hopelijk is het een plakkertje! Met een beetje geluk geen HSG meer voor jou ;-) :-D

Hoe is het met de rest?
Vonskie al getest?
Alle reacties Link kopieren
daneli ik zie hem!!! Hoeveel dpo vandaag?
Sorry meiden, ik zeg het verkeerd. Ben nu 12 dpo. Mijn NOD is maandag. Heel spannend. Hopelijk is het inderdaad een plakker!

Hoe gaat het met jou Preggie?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa daneli, dat is een duidelijke streep hoor!!!! :hyper: ik hoop dat het een plakker voor je is!!!

Hier negatieve test op dag 11 :-( . Morgen nog een testje maar ga er vanuit dat ronde iui 3 mislukt is.
Alle reacties Link kopieren
Oh vonksie, wat een teleurstelling voor jou meisje.
Ik vond die teleurstelling na iui pittiger dan de normale manier.
Veel knuffels.

Looz, dat jouw streepjes maar heel mooi mogen oplopen. Hier iemand die altijd hoopt voor jullie :bigkiss:

Daneli, soooooo Hello meis!
Wat een super duidelijke streep. En dat menstruatiegevoel heb ik alle keren gehad dat het raak was. Gefeliciteerd en geniet :heart:
Alle reacties Link kopieren
Daneli hier gaat het goed. Vandaag week 28 ingegaan.

Loozey hopelijk lopen de streepjes op!

Vonskie ik blijf hoop houden voor je!
Alle reacties Link kopieren
Vonskie, balen zeg! :hug: Hopelijk een late innesteling dan zou er nog een kansje zijn.. geen bloed geeft moed ;)

Preggie, fijn dat alles goed gaat! April / mei zijn mooie maanden om te bevallen :-D

Daneli, het is zelfs voor 12 dpo een héle mooie streep hoor ;) (bij m'n eerste zwangerschap had ik bij 12 dpo echt een nauwelijks zichtbaar tuurstreepje)

Loozey, alvast veel snowboardfun en een duidelijkere streep toegewenst! :heart:
Alle reacties Link kopieren
OMG! Daneli dat is duidelijke streep hoor! :cheer: :hello: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Daneli heel duidelijk! :cheer2:
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Daneli jaaaaaaaaaa!!!!! :cheer: heel duidelijk hoor, geen twijfel mogelijk! :cheer2: man al op de hoogte gebracht?


Moos hoe gaat het met jou? Had je wel gevolgd afgelopen week maar laatste dagen niet. Is het nog steeds goed? Ik denk aan je!

Vonskie wat jammer, meis :( :hug:, al kan het natuurlijk nog wel.
Ik denk toch dat 't hier ook niet is gelukt. Nog niks donkerders te zien nml.

Preggie wow wat gaat dat snel zeg! Ik ben zo blij voor jullie :heart:

X
Loozey, gisterochtend durfde ik het man niet te zeggen, verder was hij de hele dag weg. Vanmorgen opnieuw getest en het lijkt wat op te lopen.

https://www.mupload.nl/img/w5ykjl07l.jpg

Bovenste van gisteren, onderste van vandaag.
Man was héél blij. Zelf vind ik het nog heel onwerkelijk. Nu maar rustig afwachten op het verlengde wachtbankje.

Vonksie en Loozey, wat verdrietig allebei een negatieve test. Had zo anders voor jullie gehoopt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wow, super duidelijk! Het is écht: je bent ZWANGER! Van harte gefeliciteerd lieverd! :flirting: enne... Van de week lekker de hsg bij gyn afbellen en de vk opbellen! :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven