Zwanger worden februari 2020 met tabel

31-01-2020 22:46 442 berichten
Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:



Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
Kees-je9-4127/331e kindje
konijntje777. 3-42322e kindje
Grenade24-3231/31 2e kindje
Roo93 27-3226 2e kindje
Suzan-J 8-3 229/321e kindje
Nature2020 18-032252e kindje
MolligPaard nb 0-1302e kindje
D0ris30-3 2 (sinds groen licht na pauze)291e kindje, MA 9w juni 2019, ziekte van Asherman na hysteroscopie miskraamrest
Sha198829-022312e kindje
Suuteke34 1271e kindje
Lullaby- 20-3 1 30 1e kindje. Heel lange cyclus
Pina_colada 22-3??1331e kindje. Nog geen duidelijkheid over cyclus
Makaloly 24-03230zwanger van ons eerste kindje na de tweede IUI behandeling


:cheer2: Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite.
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2020 13:54
Reden: Twitterlinkje verwijderd
45.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad echt een gekke tijd! Het voelt soms onecht.
Zondag ongesteld geworden, had het al verwacht maar toch teleurgesteld. Vriend hoest nog een klein beetje maar voelt zich verder prima.

grenade spannende dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Dames, een beetje een rare vraag vanuit mijn kant misschien. Zit nu in m’n vruchtbare dagen, cyclus is nog niet helemaal zeker maar eisprong zou over 2 dagen zijn. Nu ga ik net naar de wc en zit er best een grote slijmprop in mijn onderbroek, zo’n 2 a 3 centimeter groot. Is dit iets herkenbaars voor jullie? Is dit zorgelijk of juist niet? Ik ben een beetje geschrokken, heb dit nog nooit gehad. Help haha!
Alle reacties Link kopieren
Suut, was het redelijk doorzichtig? Dan is het waarschijnlijk vruchtbaar slijm. Ik heb het ook een enkele keer gehad. Niks om je zorgen over te maken :)
Alle reacties Link kopieren
Suuteke , wat Doris zegt waarschijnlijk gewoon goed nieuws dat het ei snel zal springen :-D

Zitten er nog meer vrouwen op het wachtbankje nu? Ik zit in de eerste week. Ben er veel minder mee bezig dan vorige maand door het coronavirus
Ja Suuteke, no worries. Het heet cervixslijm en volgens Google is dat wat jij nu hebt vaak 3 dagen voor je eisprong, dus je ei komt eraan!!

Ik had afgelopen weekend mn eisprong (volgens de app, niks gemerkt) en 5 april NOD. Samen op het wachtbankje Konijntje :high5:
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie berichtjes zo snel
Haha misschien een wat overdreven reactie van mij dan :hyper:
Maar dat cervixslijm herken ik wel rond deze dagen als afscheiding, maar niet zoals nu als 1 prop en verder niks. Maar de rust is teruggekeerd hoor!
Mijn vriend wilde gisteravond echt niet en ik wilde er niet een moetje van maken. Maar vanavond dan zeker wel.

Spannend op het wachtbankje, dames. Ik kom er einde van de week bij zitten. En Grenade, jouw nod is geweest zie ik. Al nieuws?
Ik sluit me aan op het wachtbankje!
Vandaag m’n eisprong als het goed is. Volgens de app in ieder geval wel, en ik denk het ook te voelen. Maar de dagen hiervoor al gebruik van gemaakt, dus ben benieuwd.

9 april heb ik m’n nod in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het bankje Keesje :-D succes met wachten :-D
Alle reacties Link kopieren
Komen weer spannende tijden voor iedereen op het wachtbankje!

Ik heb hopelijk vrijdag of zaterdag mijn eisprong. Doe iedere ochtend een ovulatie test, hopelijk snel een smiley! En dan als het goed is rond Pasen mijn NOD.

Ik duim voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Succes met wachten dames! Hoe vinden jullie op wachtbankje?
Darkangelbaby gezellige tijd samen ! Jouw man/vriend wil graag weten als eisprong er is of liever niet?
Alle reacties Link kopieren
Hi OkkiePetite,
Mijn vriend vindt het (gelukkig) geen probleem om te weten wanneer mijn eisprong is. Hij kent mij goed genoeg om te weten dat ik het fijn vindt om een soort controle te hebben. Al is controle niet helemaal het juiste woord, maar in ieder geval een sorry van grip?
Mijn cyclus is de afgelopen tijd nogal chaotisch geweest. Uiteindelijk op een soort mini pil gezet als een soort reset en nu wachten op een smiley op mijn ovulatie test. En die smiley komt maar niet 😩.

Hoe is het verder met jou? Voel je je goed?

En met de rest van iedereen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten op een smiley darkangel.

Hoe gaat het met jou okkie?

Hier ben ik gisteren ongesteld geworden. Lange cyclus dit keer. Zorgt er wel weer voor dat ik de december maand qua ud zal overslaan dus dat is wel weer fijn. Natuurlijk zegt een uitgerekende datum nog niet alles, maar voor mijn gevoel vind ik dat wel fijner.

Roo, Sha en Nature nog aan het meelezen? Jullie nod is ook geweest. Ben wel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Jammer grenade dat je ongesteld bent geworden. Maar inderdaad wel fijn dat je december kan overslaan!

Ik zit hier gezellig op het wachtbankje.
Vrijdag had ik de hele dag hele lichte menstruatiekrampen. Maar wel zo licht dat ik het mij misschien verbeeld had. Vrijdag rond 5 uur ( week na eisprong) had ik eens een felle steek links onderin mijn buik. Het trok door naar mijn rug en deed echt zeer. Na 20 min nam het of en na 30 min was het helemaal weg. En toen dacht zou dat een innesteling zijn geweest? Herkend iemand het ? Nu vandaag weer lichte menstruatiekrampen.
Spannend dus :-D
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Wat leuk dat ik hier mee kan schrijven!

Ik ben sinds gister op de hoogte van de vroege zwangerschap en het voelt heel erg surrealistisch.

Mijn man en ik proberen al best lang en het is nu na de tweede IUI pogingen gelukt. In de voorgaande maanden lette ik telkens op ieder symptoom voor NOD en testte regelmatig op of na NOD. Deze cyclus had ik eigenlijk geen verwachtingen en had zelfs onlangs met de IVF Poli gebeld om te vragen of de aankomende eventuele IUI behandeling door zou gaan.

Het kwam gisteravond opeens in mijn hoofd om te testen en ja, het is raak.

Omdat het nog zo vroeg is willen wij het verder nog niemand vertellen. Even nog een paar weekjes wachten. Mijn moeder misschien iets eerder. Jullie zijn dus nu naast mijn man de enige uitlaatklep :)
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meisjes, ik ga jullie verlaten. Vandaag termijnecho gehad en alles was goed !
Hopelijk hebben jullie allemaal snel een positieve test in handen, succes! En liefs!
Ik lees zo nu en dan alles door. Vandaag heb ik een telefonische intake met de verloskundige en 17 april de termijnecho. Zou vandaag de 8 weken echo hebben maar die gaat niet door.
Alle reacties Link kopieren
OkkiePetite blijf je niet mee schrijven hier ondanks dat je al zwanger bent? Ik vind het persoonlijk heel leuk als mensen gewoon door blijven posten als ze al zwanger zijn.
Gefeliciteerd trouwens met je goede termijn echo, heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie dames!
Ook beetje dat ik mensen niet in gezicht wil wrijven :)
Zal vast nog wel komen kijken hoe het hier gaat !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk als ook zwangeren gezellig blijven meeschrijven. Dan kunnen we hopelijk straks ooo zwanger met z’n allen ervaringen delen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom makaloly! En gelijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je ?

Wat duren die dagen toch lang op de wachtbankje zeg o_o
Sinds een paar dagen nu lage rug pijn ( maar heb elke maand) en steken onderin mijn buik. Het voelt wel anders dan anders. Maarja kan echt alle kanten opgaan!

Ballen sha88 dat je 8 weken echo niet doorging. Je krijgt op dit moment alleen een echo bij 12 weken toch? Dat is lang wachten :-(
Ja klopt zo rond de 12 weken dat is bij mij dan 17 april gepland. En de 20 weken echo's gaan ook door.
Alle reacties Link kopieren
Konijntje ja die wachtsagen duren echt te lang.
Tweede kindje toch? Ze zeggen geen enkele zwangerschap is zelfde maar had toch in begin echt 3x dezelfde symptomen . Herken je dit van zwangerschap ?
Sha ach wat balen meis! Hoe voel je je?
makaloy gefeliciteerd !
Alle reacties Link kopieren
Helaas gewoon ongesteld geworden weer. Echt balen. Maar met volle moed de volgende ronde ik in.
Jammer Sha dat de vroege echo niet door gaat. Begrijpelijk maar ik kan me voorstellen dat je hier wel naar uit keek. Nu nog evdn volhouden tot de termijn echo. Hoe voel je je?

Aah balen konijntje. Op naar de volgende ronde. Ook de december maand dus nu over geslagen haha

Fijn okkie dat bij jou alles goed is, wat gaat het hard zeg
Ja jammer Sha, kan me ook voorstellen dat je hier naar uitkeek.
En konijntje, balen ook voor jou!

Ik denk dat het voor mij ook deze ronde niks wordt. Ik heb geen enkel symptoom, helemaal geen kwaaltjes. Maar ook niet dat ik voel dat m’n menstruatie eraan komt, heel apart, is toch al over 4 dagen. Normaal gesproken voel ik dat toch wel aan. Ik voelde deze ronde wel heel duidelijk m’n eisprong trouwens.
Ben benieuwd, hoeft natuurlijk nog niks te betekenen, maar verwacht er niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven