Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.


naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje


:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woehoe, gefeliciteerd Kokosmakronen! :cheer2: Het is wennen he, dat het dan écht zo is!

Ik ben niet zo meeschrijverig merk ik, maar ik lees af en toe nog mee. Inmiddels 13 weken zwanger, gaat goed.

Spannend voor de dames met bijna NOD, succes nog de laatste (lange) dagen wachten!
Gefeliciteerd Kokos! Wat een fijn nieuws. Geniet er maar lekker van :)

@Revelstoke: fijn dat het goed gaat en leuk om af en toe toch een update te krijgen. Er zal vast ook steeds meer gepraat worden over het zwanger zijn naast het zwanger worden :)

Ik duim nog steeds voor de andere dames. Al bijna eind vd week.
Gefeliciteerd Kokosmakronen! Is het nieuws een al beetje ingedaald?

En ik duim dat de aanstaande NODs meer goed nieuws brengen!

Hier vanmorgen een goede termijnecho gehad. Zoals verwacht, begin maart uitgerekend. Ik voel me verder redelijk oke. Af en toe wel wat hormonaal!
Alle reacties Link kopieren
Kokos, gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws!
Fijn dat het met jullie ook goed gaat, Helmgras & Revelstoke!

is het bij de rest nog een beetje vol te houden met deze hitte?
Alle reacties Link kopieren
Congrats Kokos!

Vandaag was mijn NOD volgens de flow app. Getest met een early test van de action die ik nog had liggen maar die bleef helaas spierwit. Wachten op de ongesteldheid nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om van de zwangere dames iets te horen. Wow en de termijnecho alweer gehad, wat gaat dat snel!! Bijna de 12 weken voorbij, heerlijk lijkt mij dat :). Geniet ervan Helmgras!

AV, balen!!! Weet je zeker dat je NOD vandaag was? Hier nog geen testdrang, zal vast niet raak zijn. Wel nog steeds mega pijn in mijn borsten. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik wel een restje wagen.
Alle reacties Link kopieren
@Beatle mijn cyclus schommelt tussen 27 en 31 dagen. Gisteren was dag 29 vd cyclus. Plus het was zo’n early test dus ja.. lijkt me gewoon negatief. Ik waag een nieuwe test als ik volgende week nog niet ongesteld ben maar daar ga ik niet vanuit. In mijn hoofd heb ik het al verwerkt.

Hopelijk binnenkort wat positiever nieuws voor jou en de andere dames met binnenkort hun NOD!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd kokosmakronen! :cheer:

En wauw de andere zwangere dames alweer 12 weken, wat gaat dat snel!

Spierwitte early test... voorspelt weinig goeds maar wie weet.

Hier zijn de vruchtbare dagen weet aangebroken, dus het wordt een heet weekend ;-D
Alle reacties Link kopieren
@blueflowers; balen! Nog steeds geen bloed? Hier eerste zwangerschap namelijk pas 2 dagen na NOD een heel lichte streep. HCG aanmaak was destijds heel laag/laat, maar resultaat zit naast mij op de bank.

@Folimena, spannend! Succes en veel plezier!

Hier vandaag NOD, maar ga steeds meer twijfelen of eisprong toch niet later was. Ik ga er maar vanuit dat is ergens tussen vandaag (dag 30) en woensdag ongesteld wordt!
Geen testje wagen, Beatle?

Jammer, Blueflowers! Hopelijk snel meer duidelijkheid.

En inderdaad, veel plezier Filomena! Lekker zweten :P

Hier is alles rustig. Ik weet nu wel dat ik tijdens PMS standaard zwangerschapssymptomen heb. Gevoelige borsten, buik opgezet etc. Als de zaadjes erg lange overlevers waren deze ronde, dan is er een kans, maar ik ga er niet vanuit ;)

Lekker 'genieten' van de warme dagen, mensen!
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, niet zo goede ervaring met op NOD of misschien er nog iets voor testen. Eerste zwangerschap pas 2 dagen na NOD een tuurstreepje, dus lekker na het weekend! Nu genieten van de zon, wij wonen in Noordwijk dus heerlijk vanmorgen naar het strand geweest met de kleine.

Squirrel, spannenddd. Wanneer is jouw NOD.
Wat goed dat het lukt om te wachten Beatle! Ik ben echt ongesteld geworden dus weet zeker dat het niet raak was. Ben al helemaal excited om deze maand beter mijn best te doen haha.
Alle reacties Link kopieren
Aloe: Haha hier ook helemaal excited om beter ons best te doen :')

Beatle: Spannend! En wat heerlijk dat je vlakbij het strand woont. Lekker van genieten!

Filomena: Dat wordt zeker een heet weekend haha

Squirrel: Wanneer is je nod?

Ik kwam er vandaag achter dat er op 10 minuten fietsen een meertje zit met een speeltoestel voor kids. Vanochtend heen geweest en ga er morgen lekker weer naar toe. Wij hebben echt een waterrat, hele dag in het water haha

Ongesteldheid zit erop, op naar de vruchtbare dagen!
My bags under my eyes are couture
Heerlijk MQ11 en Beatle. Hier genieten we ook lekker van het buitenwater!

Mijn NOD ligt rond 13 augustus. Alweer snel dus, maar ik verwacht er niks van. Daarna sluit ik aan bij het 'beter ons best doen' ;) alhoewel er nog een keer verschillende plannen liggen precies tijdens de vruchtbare dagen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Spannend morgen Beatle! Nog steeds niet ongesteld geworden?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zeg MQ dat je zo een leuk plekje hebt gevonden in de buurt. Wonen jullie pas in jullie woonplaats?

Sencha; owwww ook alweer bijna!!

Nou hier nog niets, geen bloed maar ook niet het gevoel dat is zwanger ben.. Nog steeds mega pijn in mijn borsten, maar ook ongesteldheidskrampen. Morgenochtend maar eens een test wagen, al twijfel ik nog wel een beetje of ik niet beter kan wachten tot woensdag (onder het mom van, toch langere cyclus).
Alle reacties Link kopieren
Helaas dik negatieve test, maar nog steeds niet ongesteld. Gewoon lange cyclus dus. Op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Hi Beatle, balen is dat. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Ik ben zelf dit weekend ongesteld geworden. Ik had zelfs een extra test gehaald voor het geval ik niet ongesteld zou zijn geworden. Het lijkt de laatste tijd alsof mijn NOD steeds later komt dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hey Blue, ja raar hè! Misschien komt het door het warme weer en wellicht heeft de coronastress van een paar maanden geleden er ook nog wel wat mee te maken. Geen idee. Maar irritant is het wel. Ik doe echt een moord voor een regelmatige cyclus haha. Daar heb ik wel een beetje moeite mee. Met de negatieve test heb ik vele malen minder moeite (nu nog althans).
Alle reacties Link kopieren
Beatle: Balen! Ik snap je gevoel heel goed. Konden we maar elke maand, als we dan niet zwanger zijn, stipt ongesteld worden. Scheelt een hoop gedoe/stress

Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Ik heb nu bij Bol 30 stuks voor €12,- gehaald. Ben benieuwd!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik ga ze ook maar aanschaffen, welk merk heb jij gekocht bij bol MQ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige maand clear blue gebruikt! Was ik erg tevreden over, gaf heel duidelijk met een smiley de piek aan. Deze maand action, iets prijsvriendelijker :)
Wat leuk kokos gefeliciteerd!!

Hier aanstaande zaterdag mijn NOD, maar ik sta er steeds relaxter in gelukkig. Dus we gaan het zien :). Word wel ontzettend moe van iedereen om me heen die denkt het recht heeft grapjes te maken over of we nu niet eens aan kinderen moeten beginnen nu we net getrouwd zijn. Zo onbeschoft vind ik dat, als je er mee bezig bent kan dat zo'n beladen onderwerp zijn, het heeft mij nu in deze paar maanden al meermaals verdrietig gemaakt als iemand zoiets zij terwijl ik net ongesteld was geworden.. Meer dames hier last van?

@MQ ik heb Sensitest gehaald, ook via bol.com, heel tevreden over echt een duidelijke dikke streep en een handig kaartje er bij waar je de testjes op kan plakken.
Alle reacties Link kopieren
Nuts: Erg he? Mensen zijn echt brutaal en denken niet na over wat ze zeggen..

Hier van Telano (via bol.com dus) Ben benieuwd 😁
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de info meiden, ik ga er toch ook maar bestellen. Ben benieuwd!

@nuts wat goed dat je er nu minder mee bezig bent. En ja inderdaad erg hè die mensen... hier ook met een broertje of zusje van onze zoon. Gewoon recht op de man af, zijn jullie al bezig voor een tweede? Ik stond echt perplex!

Ik duim weer voor alle NODs deze week :)! Zou leuk zijn als er weer iemand met positief nieuws komt!

Hier net bruin bloedverlies, hopelijk zet het ook door. Dan zou ik deze cyclus op 32 dagen zitten, niet slecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven