Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo ben weer even bijgelezen..Doris, balen dat het aan de dunne kant is, bloedtest dus nog afwachten. Hopelijk is het wel voldoende.
Wel fijn dat je er even lekker samen tussenuit gaat!

Ik heb nog geen piek gevonden..lijkt er ook nog ver vanaf te zitten dus we testen maar gewoon door en zijn tussen de lakens actief. We zullen zien..
Maandag ook lekker eieren zoeken..maar dan in de tuin met m'n kleine schat!

Iedereen een fijn paasweekend en succes in deze ronde! Toi toi toi ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!
Hoe gaat het met de eitjes zoeken;)?
Veel eitjes gegeten, dat wel ;)
Ik dacht mijn menstruatie te voelen komen, maar nog geen druppels te zien. Dus tussen hoop en vrees...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag niet getest..had juist vandaag wel handig geweest. Cruciale periode (volgens de app zelfs vandaag de eisprong) gewoon echt geen gelegenheid gehad.
Dus...naar bed naar bed zei duimelot!
Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Excuus, door het mooie weer heb ik helemaal niet op t forum gezeten. Natuurlijk wel eitjes gezocht. ;-) Zaterdag en zondag een positieve test. Dus we hebben Pasen goed gevierd dit weekend en nu maar hopen op een nieuw feestje over twee weken.

Ik snap dat je baalt Doris. Maar de moed niet opgeven hoor! Zelfs als alles 'goed' is, hoeft het niet te werken. En andersom kan het dus gewoon gebeuren! Heb dat om me heen nu al zo vaak gezien.

Muziekuiltje, je hoeft het niet zeker te weten natuurlijk. ;) Je zou ook vandaag nog kunnen testen. Bij mij was de test ook twee dagen achtereen positief.

1e kindje, 4e ronde, NOD 6 mei
Wij gaan ook weer een nieuwe ronde in helaas. Het was ook wel een Lucky shot, maar goed toch wel weer een beetje verdrietig. Wat een mind fuck.
Alle reacties Link kopieren
Littlemissbooks, wat goed dat je de piek hebt gevonden en hebt kunnen benutten! We lopen (weer?) redelijk gelijk geloof ik. Mijn NOD ligt ook rond 6 mei. Volgens de app dan...
Ik heb vanmorgen even getest (2de plas) en het streepje was hetzelfde als zondag. Donker maar niet niet zoals (of donkerder) dan de controlestreep.
Moet eerlijk bekennen dat mijn lijf het wel pittig vind om dagelijks 'van bil' te gaan haha.
Met name blaasonsteking is een steeds terugkerend probleem. Echt vervelend!
Om de dag zou prima moeten zijn dus dat houden we gewoon nog even vol.

En hoe gaat het bij jullie dames??

Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, NOD +/- 6 mei
Alle reacties Link kopieren
:-( dikke knuff Fenne..echt jammer meis. Je zei al dat het slecht uitkwam deze ronde, maar toch..
Het blijft gewoon zuur, ongesteld worden terwijl je zo graag een zwangerschap wil.
Alle reacties Link kopieren
Ah shit Fenne, wat stom! Ookal had het een lucky shot geweest, dan nog, je hoopt er natuurlijk altijd op. Dikke knuffel.

Muziekuiltje, inderdaad je kunt eventueel vandaag nog testen. Maar goed, als je het regelmatig gezellig hebt gemaakt dan moet de juiste tijd er sowieso wel tussen hebben gezeten, ik ga voor je duimen! :)

Littlemissbooks, wat fijn dat je de piek gevonden hebt, nu wordt het spannend!!! Ook voor jou ga ik duimen draaien.

In het zonnetje afgelopen weekend kon ik aardig mijn gedachten verzetten, maar nu ik weer achter mijn bureau zit begint het malen weer... Nog 4 dagen tot NOD, maar eigenlijk weinig hoop door de uitslag van de slijmvlies meting.. Heb wel buikpijn, maar goed dat kan een voorteken vand de menstruatie zijn of mijn darmen (ik voel daar nooit verschil tussen haha).
Wat vervelend die blaasontstekingen Muziekuiltje, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.

Ik heb qua krampen en rugpijn wel een lekkere menstruatie te pakken zeg! Pfff!

Ik duim voor je Doris! Nog 3 daagjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden..ik heb net even m'n blaadje met daarop geplakte dipsticks erbij gepakt..
Het lijkt erop dat 20/21 april het streepje toch het donkerst was. Echt donkerder als de controlestreep niet maar wel hetzelfde..
Ik denk dat het de piek was. Hmm ik vind het maar niks die dipsticks, net niet duidelijk.
Gelukkig om de dag gevreën dus een kans hebben we zeker deze ronde..ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Jeej Muziekuiltje! Ik ben benieuwd! Ik duim voor je!

Hier zijn de krampen begonnen en dacht net al wat op te merken op het wcpapiertje... Vreemd want normaal ben ik precies 14 dagen later pas ongesteld.. vreemd, dat lijf van mij :|
We hopen er gewoon het beste van Muziekuiltje! Jij hebt in ieder geval je best gedaan ;)

Jammer Doris! Misschien dat je echte menstruatie pas morgen ofzo doorzet, dat heb ik tegenwoordig ook...
Alle reacties Link kopieren
Hier af en toe heel lichtbruin + rare / zeurende buikpijn. Nog nooit gehad dit. Irritante cyclus 😒

Hoe is het bij de rest? Iedereen nog een beetje met beide benen op de grond of slaan de zenuwen al toe?
Alle reacties Link kopieren
Nou eerlijk gezegd wordt ik er een beetje chagerijnig van. Ik zit nu op cyclusdag 17 en het voelt alsof ik morgen ongesteld moet worden. (Ook niet helemaal fit)
Eigenlijk durf ik niet te hopen deze ronde uit angst om mezelf gek te maken en voor teleurstelling.
Toch maak je met regelmatig vrijen natuurlijk best kans. Het wachten is altijd het meest vervelende stukje..helaas nog een ruime week geduld zien op te brengen.
Jij zit er ook niet echt lekker in hè Doris?
Bacon en popje..lezen jullie nog mee?
Littlemissbooks jij ook op het wachtbankje hè?
Ja zeker lees nog mee :)

Ik ben in afwachting van mn eisprong. Deze keer geen controle echo's dus op hoop van zege. Ik verwacht hem de 30e ongeveer.

Het rare is dat ik normaal pas na mn eisprong echt steekjes in mn liezen heb, maar heb het deze keer nu al. Net alsof ik het voel groeien heel gek. Ook moet ik veel plassen. Fijn die clomid! Haha

Bij jou nog niets doorgezet Doris?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met dat ongestelheidsgevoel... meerdere dus die er last van hebben.. ;)
Ik hoop dat het een goed teken voor je is Muziekuiltje. Snap dat je inderdaad niet teveel wil hopen (iig nu al) want dan gaat het nog een lange 1,5 week worden. Wij doen het voor je ;)
Regelmatig seks verhoogt inderdaad je kansen, dus wie weet.

Wat spannend Bacon! Hoort dat bij de Clomid wellicht? Of laat ik het zo zeggen; is het een verschijnsel? Ga je wel ovulatietesten gebruiken of laat je de boel de boel?

Hier nog niks doorgebroken, zou ook 2 dagen te vroeg zijn. De buikpijn blijft, maar besef me dat ik ook veel buikspieren heb getraind. Dus wellicht een combinatie samen met spierpijn? Ben daarnaast totaal niet fit, beetje dizzy. Ik hoop dat t morgen over is, geen zin in een griepje op vakantie :|
Alle reacties Link kopieren
Aah Bacon, misschien is dat wel een goed teken inderdaad! :)

Ik zit nu op dag 19 van mn cyclus en nog nergens last van. Ik probeer me niet teveel bezig te houden met het wachtbankje (dan is het nog een lange zit). Gelukkig beetje afleiding dit weekend. :)

Succes meiden! Hopelijk snel een duidelijke eisprong.
He meiden,
Ik lees ook nog mee hoor! ;-)
Wat een spanning toch he...
je voelt van alles.. denkt van alles..
Hmm Doris, ik denk gelijk aan evt ook zwangerschaps verschijnselen..
dat je al iets af had geveegd.. t niet fit voelen.. duizelig zijn.. buikpijn.. dat had ik allemaal bij Mn eerste kindje..
Maja het zegt echt niks. Vorige maand had ik het ook.... maar toch ineens ongesteld. Was best een teleurstelling omdat ik zeker wist dat ik tzelfde voelde als bij de eerste.
Nu in afwachting van Mn menstruatie. Vandaag of morgen verwacht ik had. Al wat rommelingen in buik en rug.
Maar vind t niet erg.. had berekend als het deze maand raak zou zijn ik uitgerekend zou zijn op 3-1 de verjaardag van Mn dochter... niet echt handig en fijn....
Alle reacties Link kopieren
Ah LMB, inderdaad lekker koningsnacht/dag vieren :). Heb je leuke plannen gemaakt? En de rest trouwens ook?
Muziekuiltje hoe is het met het onheilspellende ongesteldheidsgevoel?

Popje, het is even door mn hoofd geflitst, maar het voelt echt als menstruatie en samen met wat de gyn qua baarmoederslijmvlies heeft opgemeten is de kans sowieso al voor mij elke keer klein (als je google mag geloven). Ik heb dit alleen nog nooit gehad sinds verwijdering van spiraal, houdt nu al 3 dagen aan en elke keer denk ik: jep ongesteld en dan kreeg ik 4u later met geen mogelijkheid die tampon eruit, met een beetje bruin als resultaat. :wtf:
Vanavond wel eventjes een rondje vrijmarkt denk ik, dus wellicht is een testje dan nog wel handig ivm het biertje wat ik eigenlijk wel graag wil drinken (1 dag voor NOD, kan het dan met avondurine als ik nu probeer niet meer te plassen?)
Hmm afwachten dan maar Doris tot het doorbreekt. Je kan evt test doen.. ze zeggen beter met ochtend urine maar als je genoeg hcg in je lijf hebt is t overdags ook prima.
Vriendin van me bij beide kids getest savonds en 2 dagen voor NOD en was positief. Dus als je lekker wat wil drinken vanavond zou ik gewoon een restje eraan wagen.
Wij weten t nog niet echt ivm het weer.... hier t dorp even in maar dat stelt niet zoveel voor. Woon in mini dorpje.. wilde naar grote stad maar we bekijken eerst maar even wat t weer doet. Rond slenteren met een kind in de regen is ook niks..
Ja, ik dacht zodra ik wat voel zal ik een testje doen, maar nu toch maar vast gedaan omdat het zo rommelt. Hij is nu al donkerder dan ik had verwacht, zeker met testjes die ik ooit in het verleden deed. En mijn ovulatie is pas in 5 dagen normaal gesproken. Denk dat ik nu dus toch maar even ga doortesten en het dit weekend maar extra gezellig maken haha.

Oke ik wilde een foto toevoegen, maar ik denk dat ik dat nog niet mag.

Url is : http://i67.tinypic.com/nlo080.jpg

Hij is wel een beetje wazig door het verkleinen zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Oeh Spannend Bacon! Hij is inderdaad nog niet positief, maar het begin is er!
Inderdaad, van het weekend gewoon lekker gezellig maken en gewoon elke dag een testje wagen (of vanaf zondag zelfs twee).
Ik duim voor je en houd ons op de hoogte.

Popje, ik hoop dat het weer een beetje mee valt, hier schijnt in iig nu nog de zon en is het strak blauw (?) (haha ik kijk nu sinds 2-3 uur pas weer naar buiten).
Met een kind in de regen lijkt het me inderdaad ook geen pretje, fingers crossed dat het droog blijft dus.

Hier nog steeds rare buikpijn. Thuis maar eens bepalen wat ik ga doen, heb nog geen tampon change gedaan, dus geen idee hoe het er allemaal bij staat. Ben niet zo van het testen voor NOD, maar ik kan mn lichaam op dit moment ook niet plaatsen. Ik twijfel. Help. Wat haat ik dit zeg, niks voor mij die onzekerheid en dat afwachten. #controlqueen
Ja ga ik zeker doen Doris. Als hij morgen knalt dan zou ik evt op moederdag een testje eraan kunnen wagen. Dat zou mooi zijn... maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen haha.

Ben benieuwd hoe het bij jou is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven