Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Jeetje Doris, dat duurt lang. Echt naar lijkt me. Heel fijn om te lezen dat je desondanks wel van je vakantie geniet. Heerlijk dat je er zo lang uit bent zeg.
Heel goede vakantie gewenst en fijn om even wat van je te horen (lezen)!
Wat duurt dat lang Doris! Jeetje! Ik wist helemaal niet dat dat kon/bestond. Geniet nog lekker van je mooie reis!

Herkenbaar die gevoelens jegens zwangere bekenden EchteLiefde! Vriendin van me is hoogzwanger, nu heeft ze er ook vijf jaar over gedaan. Ik gun het haar misschien nog wel meer dan mezelf, maar toch denk ik vooral als ik haar zie... dat wil ik ook.

Ik had de huisarts gebeld, maar mijn eigen huisarts is nog met vakantie. Dus ik til het nog 1 ronde verder. We zijn allebei super tevreden met onze huisarts, dus dat hebben we er zeker voor over.

Eind volgende week verwacht ik weer mijn eisprong, dus we gaan er weer voor! :)
Hi All,

Jeetje Doris, wat duurt dat ontzettend lang zeg. Hoop dat de testen gewoon zelf snel af gaan nemen.

Hier ook weer terug van vakantie en afgelopen maandag direct gestart met Puregon. Ben direct begonnen met 75 eenheden en moet maandag terug voor de 1e echo. Ben enorm benieuwd. De injecties vallen me mee, maar laat me wel door mijn vriend zetten nog. Hoop dat 75 niet direct te veel is en dat er maandag een mooi eitje groeit.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Sorry voor mijn lange afwezigheid. Was lekker op vakantie en heb het zoveel mogelijk uit mijn hoofd willen zetten. Helaas afgelopen weekend weer ongesteld geworden. Even balen altijd weer, maar nu weer op naar een volgende ronde.

Wat een gedoe Doris! Ik kan me zo voorstellen dat je graag weer op nul zou staan en opnieuw kunt beginnen. Maar gelukkig lukt het je aardig om het van je af te zetten? Geniet van de vakantie in ieder geval.

Fenne, volgens mij lopen we aardig gelijk op! Ik verwacht ook dit weekend mijn eisprong.

Succes Bacon! Fijn dat je vriend je hiermee wilt helpen. Die van mij heeft al aangegeven dat als het zover komt, dat hij dat niet ziet zitten. (Bang voor naalden...).

Hopelijk snel weer goed nieuws in deze groep!

LittleMissBooks, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9, NOD +/- 24 aug
Hoi iedereen,

Hoe gaat het? Ik ben net weer ongesteld geworden (wakker i.v.m. nachtdienst op het werk). Vind het best wel jammer maar goed, kan het niet veranderen. Op naar de volgende ronde.

Ik hoop voor anderen wel op goede berichten!

Echteliefde, 27 jaar, 1e kindje, ronde 9, nod +/- 12-09
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, jammer om te lezen dat jullie weer in de volgende ronde zitten/gaan.
Ik lees nog altijd mee vanaf de zijlijn, in de hoop straks weer iemand (of meer dames) te kunnen feliciteren!
Ook wil ik iedereen die er nu onverhoopt wat langer op wacht, een hart onder de riem steken. Het is jullie allen van harte gegund namelijk.
Geef de moed niet op en blijf plezier houden tussen de lakens.
Veel succes allemaal X
Hi all,

@Echteliefde balen :(

@Muziekuiltje wat lief! Hoe gaat het met jou?

Hier nu in de wachtweken. Nog 10 dagen meehhh. Vorige week donderdag was mijn ei al ruim 19 mm dus toen meteen pregnyl gezet door de gyn. Ik moet zeggen voel die HCG meer als ik had verwacht. Meteen gevoelige pannenkoeken tepels en ben nu en dan misselijk haha. Het wordt nu wel minder, maar dat schijnt normaal te zijn gezien gezien het na 10 dagen uit je bloed is. Zelf nog maar 5 dpo.. op een borrelende plopjes buik na weinig geks. Maar ook dat kan door de pregnyl komen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Bacon! Ben heel benieuwd.

Hier alles goed. We verwachten een zoontje/broertje! Volgende week de 20weken echo en langzaam aan gaan we eens beginnen met het kamertje en wat spulletjes bij kopen.
Voel me verder prima en fit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Afgelopen januari ben ik gestopt met de pil, helaas nog zonder succes.
Vandaag weer ongesteld geworden..
Mijn cyclus is nog niet heel regelmatig. Nu de 2e keer 35 dagen, daarvoor wisselde het.
Een ovulatietest heb ik nog niet gedaan, maar dat zou ik nu wel willen gaan doen.

De voornamelijke reden dat ik hier nu iets schrijf is het volgende:
Volgend jaar staat er in juli een reis naar Zuid-Afrika op het programma. We gaan een rondreis van 3 weken maken samen met mijn schoonouders.
Maar nu weet ik niet wat ik moet doen.. Stel het lukt de komende maand wel; dan zou ik begin juni uitgerekend zijn. Ongeveer anderhalve maand voor onze reis. Ik zou mijn kindje natuurlijk niet willen achterlaten, maar zo jong meenemen wil ik ook niet.
De enige optie is om even te stoppen, maar jullie zullen wel begrijpen dat ik dat liever ook niet wil.
Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor het reageren.

Groetjes,

Arrow
Alle reacties Link kopieren
Hoi Arrow, dat is inderdaad lastig. Wij gaan over iets meer dan een half jaar verhuizen. Twee maanden geleden had ik daarom een beetje dezelfde gedachten. Wij zijn uiteindelijk niet gestopt met proberen, omdat het ook weleens zo kan lopen dat je 2 maanden zwanger bent en eventueel niks meer zou kunnen.

Je weet niet hoe het loopt, toch? Wat zegt je eigen gevoel?

Korte update: Ben vandaag ongesteld geworden. Beetje tegen de verwachting in eigenlijk. Had er een heel positief gevoel over dit keer, en mijn temperatuur was 0,1 graden gestegen vanmorgen. Dus ik zag het niet helemaal aankomen...

Volgende ronde dan maar!

LittleMissBooks, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10, NOD 18 september
Alle reacties Link kopieren
Hoi Arrow, welkom hier.
Wat gaaf dat jullie zo'n mooie reis in het vooruitzicht hebben.
Toch zou ik er goed overna denken hoe je nu verder wilt.
Een kindje van een maand achterlaten of meenemen is inderdaad geen serieuze optie denk ik. Zeker met oog ook op de bestemming. Voorheen ook zika-risicovol voor zwangeren..afgeraden wordt het niet meer dacht ik.

Neem in je overweging mee dat je ook tot een max. aantal weken zwangerschap mag vliegen en je nooit weet hoe je zult voelen in een eventuele zwangerschap (eerste trimester vaak heel moe of misschien heel beroerd) en richting het einde wordt het best zwaar.
Een annuleringsverzekering kan geloof ik niks met dit soort situaties.
Het lastige is dat je nooit op voorhand weet wanneer het raak zal zijn.
Ik weet niet goed wat ik zou doen in jou geval. Stof tot nadenken genoeg denk ik.

Succes!

Littlemissbooks..voor jou vind ik het echt superjammer. We liepen geloof ik een beetje gelijk op destijds.
Zeker als je goede hoop had bij een ronde is het heel rot als je weer ongesteld wordt. Echt balen! Dikke knuff en ook weer veel succes in de volgende ronde.

Muziekuiltje, 29jr., 2de kindje, 20 wkn zwanger
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Verdorie. Elke keer krijg ik hoop als ik op de frontpage zie dat er weer gereageerd is. :(

Hier ook nog steeds alles helemaal k*t. Terug van vakantie, ik en vriend hadden zo gehoopt dat het circus over zou zijn.. NOT.

Echo gehad, hcg na 4(!) maanden nog steeds 30. Er is nog wat te zien op de echo, dus ik moet een hysteroscopie ondergaan. De gyn zei dat ik gezien mijn geschiedenis/verloop aankomende week terecht kon.. wederom NOT. Eerste plekje: eind september.

Ik heb kortsluiting.
Alle reacties Link kopieren
Omg doris echt ongelofelijk wat jou overkomt
Wat een ellende meid! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Doris. Wat ongelooflijk balen. Je zou toch inderdaad denken dat je nu wel snel terecht zou kunnen. Ben je straks weer een maand verder...

Sterkte meid!
Hey Doris, wauw echt zo klote dit. Knuffel en veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden! Never ending story dit..
Hoe is het met jullie?
Balen Doris, duurt zo lang idd. En LMB ook klote als je goede hoop had...

Ik heb morgen een afspraak met de huisarts. Net voor mijn vakantie ineens weer een kortere cyclus dan anders zonder gevonden eisprong, toen dacht ik nu ga ik bellen. Dus ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen, iemand tips van wat ik mee kan nemen ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Succes bij de huisarts vandaag Fenne, ben benieuwd naar de vervolgstappen.
Alle reacties Link kopieren
Fenne, veel succes morgen Ik zou sowieso even voor jezelf een overzichtje maken van de afgelopen maanden (wel geen eisprong, cyclusduur etc.), maar ik denk dat je dat zelf ook al wel had bedacht. Gaat je partner mee? Ik wens je veel succes, is niet niks.
Alle reacties Link kopieren
En oh neee Bacon. Ik lees af en toe ook mee (stil) in het andere topic. Wat klote.
Weet je al meer? Ik hoop echt dat het bloedverlies niet doorzet. Ik duim voor je het is je zo gegund.....
Wat lief Doris, maar helaas... 4 september weer de volgende afspraak en woensdag weer starten met spuiten. Las net wel dat een lage methyleringsactiviteit bij kan dragen aan een slechte innesteling... en vorig jaar was duidelijk dat ik maar een activiteit had van slecht 0,02. Dus ga dat volgende week even bespreken met de arts.
Jij veel succes vandaag trouwens! Hoop dat je eindelijk verder kan!!
Alle reacties Link kopieren
Pff wat klote zeg. Ik vind het maar oneerlijk.
Hoe zijn ze er achter gekomen dat je daarin een lage activiteit had, zijn dat reguliere bloedonderzoeken geweest naar hormonen oid? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord..
Ik heb bij de vrouwenpoli in boxmeer gelopen en daar doen ze idd specifieke bloedonderzoeken naar je hormoonhuishouding.
Ik heb een hele fijne huisarts, dat is zo relaxed.

Ze maakte zich nog niet echt zorgen, het was aan ons of we het nog een half jaar aan wilde kijken of dat we een doorverwijzing willen. Wij kiezen voor een doorverwijzing om in ieder geval de eerste screenings te doen. Nu bedraagt de wachttijd 60 dagen, dus wie weet is het al eerder raak... Maar dan is het iig in gang gezet. Dat geeft ons wat rust.

Jullie ook allemaal heel veel succes en sterkte bij jullie ziekenhuis bezoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven