Zwanger worden januari/februari 2010 deel 2

21-03-2010 21:56 1440 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamNODLeeftijd Uitgerekend/Bevallen Hoeveelste kindjeJongen of MeisjeNaam babyLievelover 276 februari 1 Meisje Skattie 29 1 Thir10sensesZwanger 2323 september 1 Vlindertje87Zwanger 2315 september1 MikagirlZwanger 29 1 Kimmake Zwanger 2926 november 2010 2 Meisje Imme2010vivaZwanger 3025 oktober 1 Meisje Royanne77 Zwanger 32 9 Oktober 2010 2 Meisje FilouWhopper Zwanger 25 6 december 1 MeisjeAmélieFrancina82Zwanger 28 1 Flitsie Zwanger 2817 november 1 Jongetje TijnTroela78Zwanger 31 1 FRNCSzwanger 2314 januari 1 Meisje FajahZyna Zwanger 2716 maart 1Meisje E....Me82Zwanger 28 22 maart1 Meisje

Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
hoi! Sorry dat ik hier zo lang niet ben geweest. Fijn verlof lievelover! En de andere kindjes doen het ook goed?

Imme is alweer ruim 13 maande, loopt als een gek door het hele huis heen en is ontzettend makkelijk en lief en tevreden.

Verder heel druk en volle agenda, fulltime baan, fulltime mama...

geniet van het nieuwe jaar!
@kimmake: leuk dat je even langs bent gekomen! Fijn dat het zo goed gaat! Fijn dat ze al lekker loopt :D
Lievelover hoe is het?? Baby er al?
Long time no see

Leuk om weer even eea te lezen!

Filou is alweer bijna 16 maanden, wat een heerlijk eigenwijs, lief, knap grietje is het al, echt al een peuter aan het worden!

Fijn dat het zo te lezen goed gaat met de andere baby's!

Groetjes!!
Lievelover gefeliciteerd!!! Ik ben even zo vrij om het bericht door te geven hier:quote:lievelover schreef op 11 februari 2012 @ 22:48:

Hoi lieve meiden, wilde jullie even laten weten dat ik afgelopen maandag ben bevallen van een prachtige dochter.. geweldig wat bijzonder, dit gun ik jullie allemaal ook.. alles gaat goed met mij en vooral met haar ze is zo mooi en lief. Ga nu slapen, ben kapot tot gauw x
Bedankt ik was even het topic kwijt omdat ik mobiel forum deze week..

Maar ze is er dus, geweldig en wat mooi is dit.. we zijn zo blij en trots.

Het verhaal staat op het uitgerekend in januari topic mocht je interesse hebben verder gaat het allemaal goed, mijn wereld staat op de kop en ben erg emotioneel. Dat wijt ik maar aan de hormonen. Vandaag laatste dag kraamzorg, ook weer zo'n moment Haha.. borst voeding loopt als een trein gelukkig en hopelijk slaapt ze naar deze voeding weer lekker verder

Volgende x meer hoor liefs
Lievelover wat fijn! Heerlijk hoor, lekker genieten. Wat super dat de bv goed loopt. Lekker in je coconnetje kruipen, dat kan nog even! Geniet van je laatste dag met de kraamzorg. Liefs
jeetje meiden wat VLIEGT de tijd! Gefeliciteerd alle nieuwe mamma's en ongelovelijlk hoe oud sommige kinderen alweer zijn. Ik schreef in het begin ook mee, maar ach, nog steeds niet zwanger . Gisteren de IVF intake gehad en gaan daar in april mee starten. Heb er gewoon zin in! Apart hoe je grenzen steeds verlegd worden. Verder alles goed hier, lekker op vakantie en alles goed in de relatie. doeii
Ha KS, wat leuk je hier weer eens te zien! Heel veel succes met het IVF traject, fijn dat jullie in april mogen starten en dat je er zin in hebt. Eerst maar lekker op vakantie en genieten van elkaar!

Lievelover, hoe is het?

En Weekend, hoe is het met jouw kleintje?

Mijn kleine dame wordt al bijna 1! En Me82, jouw kleintje dus ook! Hoe gaat het met jullie?

Ik vind het echt heerlijk, dat kleine ding van ons. Ze wordt steeds eigenwijzer en begint al een beetje te peuteren zeg maar. Super schattig!
Lieve KS ik volg je nog steeds, vervelend dat het nog niet gelukt is. Ik ben er van overtuigt dat het wel gaat lukken hoor! Heel veel succes en sterkte met het komende traject!

Hebben jullie het laatste topic van Skattie gezien? Dat het niet goed ging met haar relatie? Ik ben benieuwd hoe het nu met haar is hoor, Skattie als je dit leest ik denk aan je!

Hier gaat het verder goed hoor, E doet het super! Ze heeft wel spruw, ontzettend zielig voor haar en pijnlijk voor mij, auw het borstvoeden doet behoorlijk zeer! Vandaag word de medicatie geleverd hoop ik, Genitaan Violet. Bekend bij jullie?

Ik voel me ook steeds wat meer mezelf, heb ontzettend veel gehuild in de kraamweek :( alle emoties kwamen eruit! Maar goed het gaat nu weer de goede kant op, ben nog lang niet de oude, de bevalling heeft er goed ingehakt. Mijn bekken voelt nog steeds ontzettend beurs aan :(

Leuk Zyna dat je meisje alweer 1 word, wat vliegt de tijd dan he.. Lijkt me ook super grappig om te zien dat ze steeds meer kan en steeds wat wijzer word!

Nou ik ga weer even knuffelen met de allerliefste
Wat leuk iedereen ( nouja een hoop) even bij kletsen!

Hier gaat t goed, kleintje sinds vandaag ziek maar ontwikkelt zich super! Bijna 6 maanden

Lievelover: had je al gefeliciteerd maar nu nog een keer : gefeliciteerd! Fijn dat de bv zo goed gaat!

@ks: hopelijk brengt dit jaar je wat goeds, spannend ivf! Succes!

@zyna: wauw gaat snel!!

@ royanne: 16 maanden! 10 maanden ouder dan mijne!! Onvoorstelbaar.

Nu verder met koken..
Lieve KS, ik hoop dat 2012 of in ieder geval begin 2013 je een mooi kindje mag brengen. Veel succes in ieder geval!

Lievelover wat super! Een dochter! Wat heerlijk voor je! Fijn dat het goed gaat, tenminste, ik hoop dat het nogsteeds goed gaat.

Imme inderdaad ook al bijna 16 maanden, gaat het echt goed. Ze wordt een boefje maar dat mag best!

En we krijgen er als het goed is een derde bij!!! Test net positief, dus allemaal erg onzeker, maar wel erg leuk.
Wauw kimmake wat super!! Net een vriendin van me bevallen, krijg echt kriebels ervan!! Weekje net 6 maanden maar zou er zo 1 bij willen ( gevoelsmatig) gelukkig denkt mijn verstand anders ( zware tijd, net goed bla bla )

Hier alles dus goed!! Weekje erg ziek geweest, van woensdag tot zondag op water geleefd, 41 graden koorts en kotsen waar je u tegen zegt, diarree en amper nog plassen, dokter vond het niet erg, en huisartsenpost vond dr ook niet te ziek, nou ik dus wel!!

Gelukkig alles goed en die kleine drinkt nu dik een liter, en ze is dus elke nacht wakker van de honger. Ik voed dr op verzoek dus elke nacht een fles, uit ervaring weet ik dat het bij haar vanzelf over gaat.

Ga dr nu een fles geven, en morgen op zoek naar een fijn schema, nu is het:

S nachts: fles 200

9/10 uur: vast voedsel + fles 165

1 uur: fles 165

4 uur: fles165

7 uur: fles 165

10 uur: fles 200

Dus wil meer vast eten en minder fles ;)

Maar ze eet pas sinds 3 dagen dus kan nog niet teveel aanbieden, er gaan maximaal 10 hapjes in, dus echt een voeding vervangen gaat nog niet.
Whoe Kimmake, wat super leuk zeg!

@Me82 Jouw kleintje is bijna jarig, hoera! Wat een heerlijke weer wordt er voorspeld voor donderdag, super joh. Wij hebben net feestweekend gehad. Een middag (15-18) voor familie en een middag voor vrienden. Helemaal goed. Alleen vervelend dat we de dag erna nog verjaardag van schoonouders hadden, dus daar ook een gekkenhuis, kleine meid is helemaal van d'r padje.

@Weekend Weet je al of je kleintje straks naar het kdv gaat? Ik ben in het kdv-ritme gaan zitten vanaf het begin. Dus 's ochtends fruithap (ergens tussen 9.30 en 11 uur) vanaf vier maanden in ons geval en vanaf vijf maanden groentehap tussen 17 en 19 uur ergens.

Tip: koop Opperdepop!, kinderkookboek van de albertheijn, daar staan allemaal lekkere hapjes in, ook fruithapjes voor de kleintjes. Boek gaat tot 4 jaar zeg maar, maar ik eet zelf vaak met m'n kleine meid mee (maar die is inmiddels 1).

Oh ja, je kunt ook beginnen met het vervangen van de laatste fles door een fles met een eetlepel rijstebloem erbij. Mijn meisje ging daar al heel snel 8 uren op slapen en volgens mij sliep ze met een maand of vijf het klokje al rond, ze kreeg dan om 19.30 uur een papfles.
He meiden, gaat allemaal goed hier lees ik

Hier gaat het ook super.. E slaapt al super goed 's nachts (19:15 tot 05:30 uur afgelopen nacht) ik geef nog BV en zij bepaalt dus het ritme van de dag. Maar merk wel dat er wat meer een patroon in komt. Vandaag is ze 8 weken precies!

Kimmake wat een geweldig nieuws gefeliciteerd, hoe is het nu met je?

Zyna en Me jullie meiden zijn alweer een jaar!

En Weekend hoe gaat het met jou?
Hallo meiden

Kimmake, gefeliciteerd! Een derde WOW

Onze dochter is bijna anderhalf, het gaat erg goed met haar. Geen broertjes of zusjes voor haar, gewoon alleen met papa en mama, en dara blijft het ook bij.

Schema's weet ik niets meer van, dat ben ik echt vergeten. Maar goed ook, want alles komt toch veelal op z'n pootjes terecht. Hier eet dochter alles mee en is dol op olijven, tomaten, zure bommen en dat soort ongein.
Hey dames!!!!

Ik ben er weer eens... het kwam er allemaal niet van!

Maar ik lees dat er allemaal goed nieuws was tijdens mijn afwezigheid. Super allemaal alleen ks helaas nog niet maar jij veel succes de komende tijd!!

Hier alles goed mn kleine meisje is alweer 1 waar blijft de tijd

We hadden idd super weer die donderdag klein buiten gevierd en zondags het grote feest ook buiten helemaal geweldig!

en wat is ze verwent niet normaal zeg

Ik kom maar weer eens vaker kijken hier

groetjes allemaal
He meiden,

Wat leuk dat iedereen nog eens komt updaten

Ik lees mee met de prikbitches en KS is ook zwanger!! Dus alleen Skattie nog niet.. Geloof dat we dan met dit topic aan de statistieken voldoen :(

Viva2010 blijft het echt maar bij 1? Wat is je motivatie?

Kimmake hoe voel je je? Lijkt me zwaar hoor zwanger zijn met 2 kids!

Hier alles goed, gister op CB geweest. Mijn kleine moppie is 5970 gram en 60.5 cm! Alles gaat goed gelukkig
Hoi meiden, leuk jullie te lezen.

Ja lievelover het blijft er echt bij 1, ik vind het gewoon voldoende, en ben heel erg tevreden zo. Financieel goed, oppassen door oma gaat goed, huisvesting is goed en daar wil ik op een manier van een kindje erbij niet meer aan zitten.

viva dat je dat nu al weet, ik ben daar nog niet uit hoor.

denk dat ik ooit een broertje of zusje voor de kleine meid wel leuk vind

maar wat je zeg er veranderd dan ook weer het een en ander...

Voorals nog blijf ik van mijn meisje genieten en is het zo goed

Hebben jullie nog vakantieplannen???

Wij zijn er helemaal nog niet uit best lastig met een kleintje
Wij gaan naar Italië met de auto dus wel spannend!

Wij willen ook ooit wel een tweede! Maar nu nog lekker genieten van ons 8 maanden oude meisje! Gaat erg hard haha... Moet er nu nog niet aan denken maar mocht het toch gebeuren is het welkom!
Wij genieten nu vollop van Fajah en zie nog niet snel een tweede komen! Wij gaan dit jaar naar Amerika op vakantie een lang gekoesterde wens en op dit jaar hebben we de middelen ervoor dus moeten we het doen! Vorig jaar al gevlogen met Fajah en dat ging prima dus dit jaar weer maar dan heeft ze wel een eigen stoel!
Wat toevallig FRNCS, wij gaan ook naar amerika en zijn vorig jaar ook met haar gaan vliegen. Bij ons ging het ook prima, ben nu wel nieuwsgierig om zo lang te vliegen. Dochter heeft bij ons geen eigen stoel, maar we gaan met 7 volwassenen dus elk uur bij iemand anders zitten.

Me82, ja dat wist ik eigenlijk altijd al, ik ben ook enig kind en bevalt mij goed Waarom vind je het lastig om met een kleintje weg te gaan, of de keuze? Misschien kunnen we je helpen?

Leuk weekend, Waar in Italie?
@2010viva dat is toevallig! Wanneer ga je? En waar gaan jullie heen? Ja wij gaan waarschijnlijk met zijn 3en en anders met zijn 5en maar Fajah is niet zo'n op schoot zitter dus dan maar zo. En heb zoiets van is voor haar en ons ook vakantie en ze zal het prachtig vinden een eigen stoel.
hoi meiden, ik ben ff op het forum aan het struinen en plaats hie rook even een berichtje: er is echt een wonder gebeurd want vlák voor de eerste ivf ben ik zomaar patsboem spontaan zwanger geworden! Echt zooo raar! En mooi natuurlijk!

Maandag hebben we weer een echo gehad en het hartje klopte. Ben nu bijna 7 weken. Vind het nog wel rete-spannend en ben uiteraard bang dat er iets misgaat maar die angst hoort er vast bij.

Over 2 weken hebben we weer een echo en dan halverwege mei naar de vk voor de intake. Vind het zo raar dat ik nu ook 'in die andere wereld' gestapt ben. Zo voelt dat echt!

Kimmake hád jij al een kindje voordat Imme geboren werd? Ik snap het even niet...Want je bent nu zwanger van de derde?

En wat apart om te lezen eigenlijk dat sommige kindjes hier al zo groot zijn! Ik weet nog zo goed dat we begonnen met schrijven en dat de 1 na de ander zwanger werd...

Wij zitten nog wat in dubio qua vakantieplannen, althans..ik meer dan m'n vriend. We hadden het plan om in september naar Zuid Afrika te gaan...maar als alles goed gaat zit ik dan net aan het eind van het tweede trimester, en geen idee hoe ik me dan voel natuurlijk.

Oja en ik ben dus echt nu al op zoek naar info over flexibele opvang. Heb er ook een topic over geopend. Dus als iemand tips/info heeft....het is van harte welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven