Zwanger worden januari/februari 2010 deel 2
zondag 21 maart 2010 om 21:56
NaamNODLeeftijd Uitgerekend/Bevallen Hoeveelste kindjeJongen of MeisjeNaam babyLievelover 276 februari 1 Meisje Skattie 29 1 Thir10sensesZwanger 2323 september 1 Vlindertje87Zwanger 2315 september1 MikagirlZwanger 29 1 Kimmake Zwanger 2926 november 2010 2 Meisje Imme2010vivaZwanger 3025 oktober 1 Meisje Royanne77 Zwanger 32 9 Oktober 2010 2 Meisje FilouWhopper Zwanger 25 6 december 1 MeisjeAmélieFrancina82Zwanger 28 1 Flitsie Zwanger 2817 november 1 Jongetje TijnTroela78Zwanger 31 1 FRNCSzwanger 2314 januari 1 Meisje FajahZyna Zwanger 2716 maart 1Meisje E....Me82Zwanger 28 22 maart1 Meisje
Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
woensdag 25 april 2012 om 14:01
@FRNCS, wij gaan eind volgende maand, we gaan naar de grote gebouwen stad, disney omgeving en een eiland bezoeken. Ik wil niet geheel herkend worden vandaar mijn omschrijving, hoop dat je hem begrijpt. Wanneer gaan jullie en waarheen?
@KS, WOW van harte gefeliciteerd, wat mooi! Ik had je andere topic ook nog gevolgd, maar het gaat dus goed tussen jou en vriend? Flexibele opvang? Wat is dat? Kan je er denk ik geen tips over geven.
Ja de periode van zwanger worden, zo dat lijkt al zo lang geleden hé.
@KS, WOW van harte gefeliciteerd, wat mooi! Ik had je andere topic ook nog gevolgd, maar het gaat dus goed tussen jou en vriend? Flexibele opvang? Wat is dat? Kan je er denk ik geen tips over geven.
Ja de periode van zwanger worden, zo dat lijkt al zo lang geleden hé.
zaterdag 12 mei 2012 om 12:31
Ks wat een geweldig nieuws GEFELICITEERD!!!!!
Best bizar om te lezen dat jij nu "net" zwanger bent, en bij kimmake de volgende al op komt is.
Wat betreft de vakantie vinden wij het lastig het eens te worden en de knoop door te hakken.
Mijn vriend denkt dat het buitenland Spanje ofzo te warm is aangezien wij aan het hoofdseizoen vast zitten.
En hij denk dat we er weinig aan zullen hebben aangezien ze nog iedere middag slaapt.
En ik vind dat weer een beetje overdreven bezorgdheid en heb zo iets anders gaan we het gewoon 1 weekje proberen.
Thuis kan je toch ook van alles om haar slaapje heen, zie het probleem niet zo.
Wat gaaf amerika dat staat bij ons ook op de planning voor ...ooit
Best bizar om te lezen dat jij nu "net" zwanger bent, en bij kimmake de volgende al op komt is.
Wat betreft de vakantie vinden wij het lastig het eens te worden en de knoop door te hakken.
Mijn vriend denkt dat het buitenland Spanje ofzo te warm is aangezien wij aan het hoofdseizoen vast zitten.
En hij denk dat we er weinig aan zullen hebben aangezien ze nog iedere middag slaapt.
En ik vind dat weer een beetje overdreven bezorgdheid en heb zo iets anders gaan we het gewoon 1 weekje proberen.
Thuis kan je toch ook van alles om haar slaapje heen, zie het probleem niet zo.
Wat gaaf amerika dat staat bij ons ook op de planning voor ...ooit
woensdag 23 mei 2012 om 07:37
@ me: tussen de slaapjes door is het ook leuk toch? Wij gaan met 1tje die nog 3 à 4 keer slaapt per dag haha dus dat is nog minder iets voor jezelf doen.
@2010viva en frncs: leuk allebei lekker op vakantie!!
Hier wel wens voor een tweede, als het aan man lag dan zat hij/zij al in m'n buik, is toch niet zo 1,2,3 gebeurt natuurlijk ( ben geen royanne enzo
) ik wacht liever tot weekje 2/3 is en dan proberen want het is dan de laatste en dan kan ik er beter vn genieten!
1 kind nemen wou ik ook eerst, maar het begint gewoon weer opnieuw die kriebels, leuk om mee te maken en zo'n lief klein warm dropje op je buik.. Helpt ook niet mee dat al m'n vrienden nu kids krijgen en m'n Schoonzusje zwanger is haha
@2010viva en frncs: leuk allebei lekker op vakantie!!
Hier wel wens voor een tweede, als het aan man lag dan zat hij/zij al in m'n buik, is toch niet zo 1,2,3 gebeurt natuurlijk ( ben geen royanne enzo
1 kind nemen wou ik ook eerst, maar het begint gewoon weer opnieuw die kriebels, leuk om mee te maken en zo'n lief klein warm dropje op je buik.. Helpt ook niet mee dat al m'n vrienden nu kids krijgen en m'n Schoonzusje zwanger is haha
zaterdag 16 juni 2012 om 19:28
hoi meiden
wat leuk nog af en toe van jullie te horen/lezen! KS gefeliciteerd, helemaal super!!!
Hier gaat het goed, maar af en toe is het echt behoorlijk druk met 2 jonge kinderen. maar het is ook heel erg genieten. Samen gaat het goed, en ze spelen steeds leuker samen nu Filou ouder wordt.
Wij zijn in april 2 weken door Marokko gereisd, ging helemaal goed en was heerlijk. nog een weekje kamperen in België in het najaar en dat was het dan weer voor 2012
liefs!
wat leuk nog af en toe van jullie te horen/lezen! KS gefeliciteerd, helemaal super!!!
Hier gaat het goed, maar af en toe is het echt behoorlijk druk met 2 jonge kinderen. maar het is ook heel erg genieten. Samen gaat het goed, en ze spelen steeds leuker samen nu Filou ouder wordt.
Wij zijn in april 2 weken door Marokko gereisd, ging helemaal goed en was heerlijk. nog een weekje kamperen in België in het najaar en dat was het dan weer voor 2012
liefs!
donderdag 20 september 2012 om 20:02
Hallo Allemaal
De vakantie zijn weer voorbij we zijn in nl gebleven
uiteindelijk op een camping beland wat we dus helemaal niet gewend zijn maar het was SUPER
Ok het weer werkte ook enorm mee weet niet of ik het anders ook zo leuk zou vinden...
Hier word getwijfelt of het tijd word om aan een tweede te beginnen of nog heel even te wachten.
Onze eigenwijze dame is nu 1 1/2 en wat is die tijd snel gegaan!
De vakantie zijn weer voorbij we zijn in nl gebleven
uiteindelijk op een camping beland wat we dus helemaal niet gewend zijn maar het was SUPER
Ok het weer werkte ook enorm mee weet niet of ik het anders ook zo leuk zou vinden...
Hier word getwijfelt of het tijd word om aan een tweede te beginnen of nog heel even te wachten.
Onze eigenwijze dame is nu 1 1/2 en wat is die tijd snel gegaan!
maandag 24 september 2012 om 14:41
Ja super lastig t is nu zoo gezellig deze leeftijd en vind het ook wel leuk als ze qua leeftijd nog wat aan elkaar hebben.
Maar wie weet vinden ze elkaar niets aan.
En het heeft nu ong 9 maanden geduurd voor ik zwanger was en wie weet nu ook wel en in dan denk ik laten we er maar aan beginnen.
Maar stel dat ik nu gelijk zwanger word dan is het naar mijn zin toch ong een half jaartje te vroeg.
Het is maar lastig!
Die eeuwige twijfels ook...
Maar wie weet vinden ze elkaar niets aan.
En het heeft nu ong 9 maanden geduurd voor ik zwanger was en wie weet nu ook wel en in dan denk ik laten we er maar aan beginnen.
Maar stel dat ik nu gelijk zwanger word dan is het naar mijn zin toch ong een half jaartje te vroeg.
Het is maar lastig!
Die eeuwige twijfels ook...
maandag 24 september 2012 om 14:59
Als je dat gevoel hebt, dat het dan nog 6 maanden te vroeg is zou ik gewoon nu stoppen de pil en nog ongeveer 3 maanden condooms gebruiken, dan kan je daarna beginnen en als je dan gelijk zwanger zou zijn, is het ongeveer maar 2 maanden te vroeg haha dat is wat ik zou doen!
Maar voor hetzelfde geld duurt het een jaar, dan ben je iig op tijd begonnen.
Ik denk er ook steeds aan, man is er nog minder mee bezig, die wil graag nog een kindje maar pas over 2 jaar. En dat is voor ons ook wel het verstandigst maar als je dan net uit de luiers bent, moet je weer terug.
Maar als ik nu zwanger zou raken zou het erg lastig zijn, en dochter is zo makkelijk, ze slaapt heerlijk ( behalve afgelopen maand s nachts haha) en kan heerlijk zelf spelen dus daar geniet ik nog heerlijk van. Want met 2 is het toch een stuk drukker!
Maar voor hetzelfde geld duurt het een jaar, dan ben je iig op tijd begonnen.
Ik denk er ook steeds aan, man is er nog minder mee bezig, die wil graag nog een kindje maar pas over 2 jaar. En dat is voor ons ook wel het verstandigst maar als je dan net uit de luiers bent, moet je weer terug.
Maar als ik nu zwanger zou raken zou het erg lastig zijn, en dochter is zo makkelijk, ze slaapt heerlijk ( behalve afgelopen maand s nachts haha) en kan heerlijk zelf spelen dus daar geniet ik nog heerlijk van. Want met 2 is het toch een stuk drukker!
dinsdag 9 oktober 2018 om 13:58
Kom dit topic net tegen toen ik een reactie van mezelf zocht 
Heel geinig om te lezen allemaal!
Hier zijn we dus toen weekje 2 was voor een tweede gegaan maar dat duurde nog bijna 3 jaar voor t uiteindelijk lukte. Toen kreeg weekje een broertje en haar broertje is nu 2 jaar oud en sinds 4 weken hebben weekje en haar broertje er ook een zusje bij
Dus uiteindelijk een gezin van 3 geworden en hier laten we het bij
Zou leuk zijn als nog iemand dit topic omhoog ziet komen en een update geeft!
Heel geinig om te lezen allemaal!
Hier zijn we dus toen weekje 2 was voor een tweede gegaan maar dat duurde nog bijna 3 jaar voor t uiteindelijk lukte. Toen kreeg weekje een broertje en haar broertje is nu 2 jaar oud en sinds 4 weken hebben weekje en haar broertje er ook een zusje bij
Dus uiteindelijk een gezin van 3 geworden en hier laten we het bij
Zou leuk zijn als nog iemand dit topic omhoog ziet komen en een update geeft!