Zwanger worden juli-aug 2019

04-06-2019 16:55 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons clubje wat probeert om zwanger te raken! VOL!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Greendale 26 8 juli 2019 Eerste kindje
Suzan88 31 juli 2019 Tweede kindje
Snunnie 28 aug 2019 Eerste kindje
Evin 37 juli 2019 Eerste kindje
ReginaMills 36 juli 2019 Derde kindje
Paardenbloem88 28 aug 2019 Derde kindje
Parker 28 juni/juli 2019 Eerste kindje
Mila37 38 juni/juli 2019 Derde kindje
Ladenkastje87 31 aug 2019 Eerste kindje
_melon 29 juli/aug 2019 Tweede kindje
Wervelwindje1 32 aug 2019 Derde kindje
Saphesh 29 aug 2019 Eerste kindje
emanina 30 juli 2019 Eerste kindje
Lynntje22 27 juli 2019 Eerste kindje
DeKenau 36 juli 2019 Tweede kindje
Sjemm 29 juli 2019 Tweede kindje
anoniem_386773 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 22:23
72.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
05-06-2019 19:03
Helaas nog niet gelijk mirena eruit. Nog even bloeduitslagen afwachten (trage schildklier) en dan volgende week een nieuwe afspraak.
Stiekem toch een beetje een tegenvaller.
Net wat je zegt, als je de beslissing eenmaal gemaakt hebt. Dan liever zo snel mogelijk!

Oh balen! Hopelijk zijn alle bloedwaarden goed en mag je spiraal eruit volgende week.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen idee wie dit topic gestart is. En ik heb ook geen kaas gegeten van tabellen invullen. Digibeet much, haha.

Ik durf wel te zeggen dat ik nuchter en no nonsense ben haha.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gelukt mezelf nu in de tabel te zetten. Hopelijk volgen er meer, ik sta nu zo alleen. :couple:

Hier ook de nuchterheid zelve hoor. Ik hou van nuchtere vrouwen, dus goed om te lezen dat jullie er ook zo instaan! Het enige wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan als voorbereiding is foliumzuur slikken (op doktersadvies omdat mijn foliumzuur al te laag was), en ik heb mijn cyclus in kaart. Maar het moet wel leuk blijven vind ik, dus verder geen ovulatietesten of écht geplande seks hier voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
05-06-2019 19:09
Er van uitgaande dat de bloeduitslag goed is, heeft die beloofd er hem volgende week uit te halen. Dus daar hou ik hem aan ;-)
Ik zal duimen voor je, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Suzan88 schreef:
05-06-2019 19:14
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.
En iemand enig idee hoe de tabel werkt?
Als je inlogt met de gegevens uit de startpost kun je de startpost bewerken. Je kunt je gegevens in de [*td][/td*] vakken zetten, althans dat is hoe ik het heb gedaan (na 10 pogingen). :whistle:
:cheer2: gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik schrijf ook graag mee! Vriend en ik zijn beiden 28 jaar en vanaf juli willen we gaan starten voor ons eerste kindje. Mijn spiraaltje is er al langer uit en mijn cyclus is super regelmatig, dus wat dat betreft ben ik er wel klaar voor.

Heerlijk om te lezen dat hier meer nuchtere dames zijn, daar sluit ik me graag bij aan!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Parker!
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Parker! Ik ga me straks ook even met de tabel bezig houden. Nu eerst maar eens de dag opstarten :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Parker!

Ik sta in de tabel na wat moeite haha!

Zijn jullie al met foliumzuur begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
05-06-2019 22:23
Als je inlogt met de gegevens uit de startpost kun je de startpost bewerken. Je kunt je gegevens in de [*td][/td*] vakken zetten, althans dat is hoe ik het heb gedaan (na 10 pogingen). :whistle:

Ah dit ga ik vanmiddag eens proberen. :)
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
snunnie schreef:
06-06-2019 07:58
Welkom Parker!

Ik sta in de tabel na wat moeite haha!

Zijn jullie al met foliumzuur begonnen?

Ja, ik heb vorige week woensdag mijn spiraal laten verwijderen en ben toen ook maar gelijk gestart met foliumzuur. Ik werd vrijdag 31 mei ook gelijk ongesteld dus dat is ook mooi. Nu even afwachten wanneer ik in juni weer ongesteld word. Kunnen we in juli starten. :)
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Joe, ook hier is het invullen van de tabel gelukt!
Ik voel me wel ineens een oude bok. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Parker!

Fijn dat de tabel wat meer gevuld is, staat toch een stuk gezelliger dan alleen, haha!

En volgens mij zitten hier veel verschillende leeftijden Evin. Het is maar net wanneer je er klaar voor bent. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
06-06-2019 09:46
Joe, ook hier is het invullen van de tabel gelukt!
Ik voel me wel ineens een oude bok. :nut:

Haha ik ken je gevoel. Nu zijn we in ieder geval samen twee oude bokken. 😂
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
06-06-2019 10:11
Welkom Parker!

Fijn dat de tabel wat meer gevuld is, staat toch een stuk gezelliger dan alleen, haha!

En volgens mij zitten hier veel verschillende leeftijden Evin. Het is maar net wanneer je er klaar voor bent. ;-)
Ach ja, ben verder ook wel tevreden hoor :-D
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
06-06-2019 11:12
Haha ik ken je gevoel. Nu zijn we in ieder geval samen twee oude bokken. 😂
:bye: :)
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
06-06-2019 11:17
:bye: :)
:high5:
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
06-06-2019 11:25
:high5:
O dat plaatje zocht ik, maar kon ik niet vinden! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha het was even zoeken.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het fijn vind dat we dezelfde leeftijd hebben Evin.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook leuk Regina. Andere fase. En niet ten nadele van de jonkies hier uiteraard :-D !!
Alle reacties Link kopieren
Over het foliumzuur: er gaat een wereld voor me open te ontdekken dat het gewoon om een samenstelling van vitaminen gaat. :$ Minder heftig spulletje dan ik dacht dus :-D
Ben er niet mee begonnen, maar zal dat volgende maand doen dan. Begreep dat er wordt geadviseerd het tot aan 10e week in zwangerschap te slikken. Late jullie van tevoren je vitaminespiegel bepalen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Door hier mee te schrijven voelt het ineens wat echter en daardoor ook ineens extra spannend. Fijn om dat hier een beetje te kunnen delen met anderen!
Evin schreef:
06-06-2019 12:38
Over het foliumzuur: er gaat een wereld voor me open te ontdekken dat het gewoon om een samenstelling van vitaminen gaat. :$ Minder heftig spulletje dan ik dacht dus :-D
Ben er niet mee begonnen, maar zal dat volgende maand doen dan. Begreep dat er wordt geadviseerd het tot aan 10e week in zwangerschap te slikken. Late jullie van tevoren je vitaminespiegel bepalen eigenlijk?
Ik heb geen extra check gedaan, maar ben afgelopen weekend gestart met een multivitamine met o.a. foliumzuur en ijzer. Daar heb ik vaker tekort van gehad, dus wat extra aanvullen kan vast geen kwaad :-D

Zijn mensen in jullie omgeving op de hoogte dat jullie deze zomer willen gaan beginnen? Ik houd het tot nu toe een beetje vaag ("We willen binnen nu en een paar jaar wel kinderen"), maar heb nog niet gezegd dat er inmiddels hele concrete plannen zijn. Ik vind het wel leuk om het nog even voor onszelf te houden, maar weet niet hoe lang ik het voor me kan houden als we echt beginnen :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Alleen mijn beste vriendin weet dat we concreet volgende maand willen beginnen Parker. Verder is dat ook bij niemand bekend, al verwachten mensen het wel echt bij ons. 6 jaar samen, 4 jaar getrouwd, net een nieuw koophuis met lege ‘babykamer’, we krijgen regelmatig de vraag. Maar dan hou ik het ook echt vaag.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Parker, kom je in de tabel? :)

In onze omgeving weer niemand het. Weinig mensen zullen het verwachten denk ik. Heel eerlijk ben ik zelfs een beetje huiverig voor de reacties als het lukt zwanger te raken en als we het bekend maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven