Zwanger worden met clomid

14-06-2018 17:05 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!

Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Arcticfox ik breek heel even in, maar ik dacht laatst nog aan je omdat je zo abrupt van het wachtbankje was verdwenen. Vroeg me af hoe het met je ging omdat je het toen even niet meer trok en nu lees ik dat je zwanger bent. Super!! Dus ik wou je even feliciteren, bij deze! En het geeft mij ook weer hoop ;-)

Hopelijk voel je je goed, fijne zwangerschap gewenst.

Succes andere meiden. Fijn dat er zoveel topics zijn waar iedereen wel ergens zijn ei kwijt kan.
Wat ontzettend lief maya
Toen ik uit het wachtbankje topic stapte ging het mentaal niet zo goed met mij. Ik ben daar aan mee aan de slag gegaan en het gaat nu eigenlijk heel goed met mij.

Ik ben pas zes weken zwanger, voel mij over het algemeen goed, mag niet klagen
Super Artic! Gefeliciteerd :) Voelt het nu ook "echter" nu je iets heel klein in je buik hebt mogen zien? Lijkt me heel speciaal. Hoe vond je vriend het?

Ik ben ongesteld geworden. Hele heftige krampen helaas ook. Maar goed, nu cyclus van 30 dagen ipv 34 en maar 1 dat bruin verlies en toen ongesteld. Dus minder koolhydraten eten doet toch iets goeds. Daar ga ik dan maar mee verder :) En op naar een volgende ronde. Vrijdag even ziekenhuis bellen welke dosering ik nu krijg.
Ow gatsie hardloop. Krampen en menstruatie is nooit leuk.
Wel een goed teken dat je cyclus korter word. Ik hoop dat het allemaal een goede invloed heeft op je vruchtbaarheid

Mijn vriend vond het heel mooi en bijzonder. Heeft mij helemaal plat geknuffeld daarna. Echt super lief.
Als kerst op se taart, vandaag ook big gehoord dat het bedrijf waar ik was geweest mij een contact wil aanbieden
Waaah wat super fijn Arctic. Niets meer dan verdient! Gefeliciteerd!!
arctic alleen maar mooie berichten voor jou vandaag! Je dag kan niet meer stuk denk ik zo! Heb je voor 3 juli nog een echo anders is het wel heel lang wachten!
We lopen denk ik bijna gelijk...klein weekje verschil! Leuk!

hardloop oh bah! Krampen en ongesteld, niet leuk! Wel fijn dat je al resultaat ziet na het aanpassen van je voeding!
Life is a party to be thrown
@kink ja de termijnecho is nog ven weg, daarom vind ik het heel leuk dat we volgende week donderdag nog een keer mogen kijken
Ik ben nu ongeveer zes weken, hoe ver ben jij nu?
Ik schrijf nu ook mee in het uitgerekend in januari topic

Deze dag was echt bizar qua goed nieuws. Heb echt met een mega glimlach op mijn gezicht rondgelopen
@arctic ooh een januari kindje! Voor wanneer is het juist?
Sparky2018 schreef:
30-05-2019 12:15
@arctic ooh een januari kindje! Voor wanneer is het juist?
?
Arcticfox1 schreef:
30-05-2019 12:18
?
Voor welke datum?
Sparky2018 schreef:
30-05-2019 13:04
Voor welke datum?
Als je bedoeld wanneer ik ben uitgerekend, dan is het antwoord rond 22 januari
Arcticfox1 schreef:
30-05-2019 13:17
Als je bedoeld wanneer ik ben uitgerekend, dan is het antwoord rond 22 januari
Sorry, ik dacht dat ik dat ik vrij duidelijk bedoelde wat de uitgerekende datum was. :)
Sparky2018 schreef:
30-05-2019 13:34
Sorry, ik dacht dat ik dat ik vrij duidelijk bedoelde wat de uitgerekende datum was. :)
Kan ook aan mij liggen hoor. Ik was vanaf vier uur vanmorgen al wakker en heb nu het concentratievermogen van een aardappel. Haha
Wanneer ben jij uitgerekend?
arctic ohja leuk dat jullie dan nog een x mogen kijken! Gaan je dan straks naar een gewone verloskundige of blijf je in het zhuis?
Ik denk dat ik tussen 26 en 30 januari ben uitgerekend!
Ik heb as dinsdag een echo, had die afspraak al staan alleen nu voor een ander doel 😀
kiml schreef:
31-05-2019 14:05
arctic ohja leuk dat jullie dan nog een x mogen kijken! Gaan je dan straks naar een gewone verloskundige of blijf je in het zhuis?
Ik denk dat ik tussen 26 en 30 januari ben uitgerekend!
Ik heb as dinsdag een echo, had die afspraak al staan alleen nu voor een ander doel 😀
Ik sta voor de echo van volgende week, de termijnecho en dan tegelijk een gesprek met mijn behandelen gynaecoloog nog gepland op de fertiliteit afdeling. Als alles goed is mag ik daarna het reguliere traject in

Leuk dat je zo snel al een echo krijgt. Hoeveel weken ben je dan?
Ik schrijf nu ook in het uitgerekend in januari topic. Misschien ook leuk voor jou?
arctic oh dan al een termijn echo? Kan van mn eerste zwangerschap nog goed herinneren dat dat pas bij 11/12 weken was, mss nu eerder omdat we eigenlijk precies weten wanneer de bevruchting/eisprong is geweest!

Ik kijk nog even met het andere topic! Voel opzich niet zo de behoefte daarvoor! Vind dit topic wel erruuggg fijn!
kiml schreef:
31-05-2019 14:56
arctic oh dan al een termijn echo? Kan van mn eerste zwangerschap nog goed herinneren dat dat pas bij 11/12 weken was, mss nu eerder omdat we eigenlijk precies weten wanneer de bevruchting/eisprong is geweest!

Ik kijk nog even met het andere topic! Voel opzich niet zo de behoefte daarvoor! Vind dit topic wel erruuggg fijn!
Echo van donderdag, de termijnecho en de afspraak met mijn gynaecoloog zijn allemaal losse afspraken.
Donderdag is nog een extra vrouw echo rond zeven weken, termijnecho is rond elf weken

Ik vind dit topic ook heel fijn
Wat leuk allemaal in Januari :-D ik ben uitgerekend op 10 Januari hoe ze het nu konden inschatten. Spannend!

Hoe voelen jullie je verder? Ik krijg maandag nog weer een tussen echo. Had wat rare afscheiding afgelopen week dus ze willen toch even dat ik kom. Nouja alleen maar fijn dat ze het zo goed controleren. Verder heel moe maar weinig klachten.
Ik heb niet zoveel klachten. Af en toe een beetje maagzuur, beetje beurs gevoel in mijn onderbuik/rug en ik slaap wat slechter

Hebben jullie de eerste echo's allemaal nog bij de fertiliteit afdeling?
Ja ik heb tot week 12 bij de gyneacologie en daarna mag ik door als alles goed is!
Mvh26 schreef:
01-06-2019 12:50
Ja ik heb tot week 12 bij de gyneacologie en daarna mag ik door als alles goed is!
Dat is bij mij ook het plan
Dat worden dan 3 babies in januari haha leuk!
Ik ben echt misselijk! Gedurende dag! In de ochtend het meest...had ik bij mn zoon helemaal niet en ik slaap ook slecht! Verder niet heel moe..maar was dan ook op vakantie haha!
Dinsdag een echo...spannend! Hoe het verder zal gaan weet ik nog niet, hopelijk gewoon naar mn eigen verloskundige!
Ik heb vanochtend de controle echo gehad en alles was goed! Hebben nu het hartje gehoord en het was heel erg gegroeid! Ben nu 8 weken en 2 dagen. De andere kleur afscheiding kwam volgens hem door de hormonen en was niets om me verder zorgen over te maken. Helemaal opgelucht !
Mvh26 schreef:
03-06-2019 12:58
Ik heb vanochtend de controle echo gehad en alles was goed! Hebben nu het hartje gehoord en het was heel erg gegroeid! Ben nu 8 weken en 2 dagen. De andere kleur afscheiding kwam volgens hem door de hormonen en was niets om me verder zorgen over te maken. Helemaal opgelucht !
Wat ontzettend fijn ❤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven